Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 21  (gelezen 60145 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #940 Gepost op: 3-12-2020, 22:04:32 »
 ::bravo:: ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #941 Gepost op: 3-12-2020, 22:09:34 »
Starlight  ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #942 Gepost op: 3-12-2020, 22:11:20 »
Punten van Starlight  ::love::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #943 Gepost op: 3-12-2020, 22:28:37 »
Omg ik sta 2e ::oink::

Bedankt voor de punten Starlight ::bravo::

Benieuwd wie Mauritius is ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #944 Gepost op: 4-12-2020, 09:04:58 »

Goedemorgen Tallinn, goedemorgen wereld. ::zwaai:: Wat een kleurrijk en divers festival weer! ::bravo:: ::regenboog:: En wat zou het toch leuk zijn als die diversiteit straks ook terug te zien is in de top van de rangschikking, in plaats van de makkelijke landen bovenaan, gevolgd door alle interessantere keuzes. :-X
We willen om te beginnen de Filippijnen, Zuid-Afrika, Colombia en Jordanië bedanken voor de punten! ::bravo:: En alvast ::sorry:: aan Zuid-Afrika en Jordanië dat we jullie geen punten retour geven.
Laten we niet langer treuzelen en de rangschikking op de kop zetten met onze punten! :D


1 punt:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

2 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

3 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

4 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

5 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

6 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

7 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

8 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

10 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

12 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #945 Gepost op: 4-12-2020, 09:05:30 »
Dat betekent geen punten voor:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #946 Gepost op: 4-12-2020, 09:11:28 »
Dan wordt dit de nieuwe tussenstand:

Spoiler: Tussenstand (22/38) (klik om te tonen/verbergen)

En de beurt is aan Myanmar!
Spoiler: Wie is wie? (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #947 Gepost op: 4-12-2020, 09:14:24 »
Egypte  ::bravo:: ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #948 Gepost op: 4-12-2020, 09:25:43 »
Ik denk dat Egypte gaat winnen. Van de mensen die niet van gitaren muziek houden moeten er volgens mij nog best veel stemmen - die zie ik best wel Egypte kiezen. En dat terwijl ik dacht, ik ben vast de enige die Egypte een 12 geeft.  ::rofl:: Van de mensen waarvan ik had gedacht punten te krijgen, zijn de meesten al geweest. Van 1 iemand verwacht ik sws nog punten. Maar goed, ik hoop mee te blijven doen voor het eind podium, next target de 100 punten voorbij.  ::jaja::

Bedankt voor de punten KD. ::bravo:: Jij had ook een gaaf nummer.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #949 Gepost op: 4-12-2020, 09:43:01 »
Bedankt voor de punten KD. ::bravo:: Jij had ook een gaaf nummer.

Fijn dat jij dat ook wel vond.  :) Ik vond het zelf eigenlijk een leuker nummer dan mijn inzending van de vorige keer (Libië), terwijl ik het gehele deelnemersveld nu eerlijk gezegd een tikje zwakker vond. Dus ik had stiekem gehoopt wel wat meer punten te halen, met een nummer dat amper 10,000 views had toen ik het vond. :P

Grappig nieuws wel rond zanger Hans Nayna: zoals ik in de intro schreef, heeft hij de coronaperiode stomtoevallig bij zijn vriendin in Tallinn doorgebracht. Hij meldt nu op zijn Facebook-pagina dat hij over het Eurovisie Songfestival heeft gehoord en een nummer heeft ingestuurd voor Eesti Laul: het Estse songfestival waarvan de winnaar Europa in mag. Hij is nu geselecteerd om daadwerkelijk deel te nemen aan het Estse festival! Dus er is een kansje dat hij volgend jaar naar Rotterdam komt.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #950 Gepost op: 4-12-2020, 10:00:53 »

Disclaimer: deze tekst graag lezen met heel veel smileys in gedachten. Iets met opmaak-problemen waardoor ik ze niet kan invoegen ::ohno::





Mingalabar Tallinn! This is Myanmar calling. For a long time we have watched your show and we were very grateful to get an invitation for this year’s edition. အလွန်ကျေးဇူးတင်ပါတယ် for the amazing show and performances <hartjes>. In these difficult times with the pandemic and national elections we imagined ourselves into other destinations while listening to the songs. Escapism at its finest! The Burmese juries have therefore chosen the songs that give them ALL THE FEELS.


Countries always promote their beautiful scenery in this part so I will as well. Some people may remember this country from old regimes, the Inle Lake where you can almost die on a boat in a thunderstorm, and where people with peanut allergies can play russian roulette with every peanut-oil cooked meal <discutabel-kijkende emoji>. But honestly, Myanmar is a beautiful country with different religions and ethnicities, a capital with a 20-lane highway that is barely used, and stunning environments for trekking <hartjesogen!>. COME VISIT US, we speak English and even accept US Dollars next to our own kyats! Need more convincing*? Well, our broadcaster has chosen a beautiful and magical background to present you the Burmese results, which is the Shwedagon Pagoda in Yangon. Sophia Everest even raced in her shopping cart to join your presenter, how fun is that! (she just missed the appropriate dress code). Anyway, enough stalling, time for the points. 




P.s. Jullie vonden mijn nummer lang en saai? Voor straf is hier een nóg melodramatischere videoclip om van te genieten tijdens het wachten op de punten!  ::joehoe::  (weer iets met die opmaak, even geduld)






Talk less, smile more

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #951 Gepost op: 4-12-2020, 10:11:50 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #952 Gepost op: 4-12-2020, 10:16:26 »

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #953 Gepost op: 4-12-2020, 10:26:18 »
Oh, de tolk is inmiddels ook gearriveerd, dus bereid je voor op een mooie mengelmoes van talen (sorry not sorry). De bevolking van Myanmar was erg verdeeld en heeft met pijn in het hart landen moeten schrappen, maar uiteindelijk staat er toch een mooie top 10 klaar voor jullie.





Spoiler: Onze twee punten gaan naar... (klik om te tonen/verbergen)


Spoiler: Wie oh wie krijgt de drie? (klik om te tonen/verbergen)






Spoiler: Yes, ja, zes punten voor (klik om te tonen/verbergen)










Spoiler: Tussenstand (23/38) (klik om te tonen/verbergen)


Om de rest even te bedanken voor alle moeite met het kiezen van liedjes, en natuurlijk als revanche voor jullie fake-news comments op mijn geliefde Myanmar, heb ik een mooi lijstje gemaakt  ::joehoe::   Deze volgt in de volgende post, samen met de wie=wie update. Ik maak ruim gebruik van mijn zendtijd! Hier een nieuw wachtmuziekje:


« Laatst bewerkt op: 4-12-2020, 10:40:24 door Susdus »
Talk less, smile more

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #954 Gepost op: 4-12-2020, 10:28:17 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #955 Gepost op: 4-12-2020, 10:31:01 »
Dank voor de punten!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #956 Gepost op: 4-12-2020, 10:32:14 »
Susdus  ::bravo:: ::bravo::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #957 Gepost op: 4-12-2020, 10:39:10 »

Om de rest even te bedanken voor alle moeite met het kiezen van liedjes, en natuurlijk als revanche voor jullie comments op mijn geliefde Myanmar, heb ik een mooi lijstje gemaakt.


Spoiler: Overige landen (klik om te tonen/verbergen)



De tussenstand paste hier niet meer in, dus die probeer ik bij m'n punten toe te voegen!


Spoiler: Wie is wie? (klik om te tonen/verbergen)

Susdus out, op naar Nigeria!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 4-12-2020, 11:37:00 door Susdus »
Talk less, smile more

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #958 Gepost op: 4-12-2020, 11:20:16 »
Volkomen oneens met je top 10, maar wel eens met deze comment: :P

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #959 Gepost op: 4-12-2020, 11:23:34 »
Ik ga niet discrimineren op basis van waar iemand vandaan komt ::ohno::.