Poll

Vind je het wat?

Ja
Neen
Niet gezien

Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 91966 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #160 Gepost op: 21-03-2010, 14:18:41 »
Tip 5 is deze trouwens:

Citaat
Vul deze woorden aan zodat je met de gevonden letters een zin kan maken ...

CLI ...
  V ... TER
  R ... TANT
 TU ... ER
 GE ... G
KOO ... S
 DE ... AT
 ST ... S

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #161 Gepost op: 21-03-2010, 18:14:14 »
bij sommigge kunnen meerde dingen hoor, hoe weet ge dan dat ge juist zit ?
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #162 Gepost op: 21-03-2010, 20:23:47 »
Zit weer helemaal vol ongeduld voor de nieuwe aflevering.

Een goede twist zou niet misstaan. In de zin van "deze twee kinderen zijn door alle kinderen juist gelegd, dus maken we ze aan alle koppels bekend."

Als er vanavond een koppel uitgaat zou ik tippen op Geel of Donkerblauw. In het geval van Geel is het voor de kijkers tevens een verrassing want van geel en grijs zijn er op tv nog geen kinderen vrijgegeven. Eerder een gevoel dat koppel geel mag vertrekken.

[Aan de gestalte van de kinderen te zien in de trailer, misschien toch die van Donkerblauw? (Guust & Jutta)]
« Laatst bewerkt op: 21-03-2010, 20:34:13 door feniks »

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #163 Gepost op: 21-03-2010, 20:36:21 »
Er is iemand die zich echt verklapt heeft :p
Wel dom van Julie :p
Ze zal wel de zus van Astrid zijn zekers ?

SAM de zoon van groen :o
hadk ni verwacht door dat reclamefilmpje

hiermee is men puzzel na 1/2 van alle afleveringen compleet :p

geen koppel dat eruitgaat :(
en 3 bekendmakingen :o kvraag me af wat ze de volgende afleveringen nog gaan bekend maken :p Er zijn er nog maar 4 over :p

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 21-03-2010, 21:23:32 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #164 Gepost op: 21-03-2010, 21:39:48 »
Dan toch geen koppel naar huis. Het leek wel zo door die trailer. Toen Pim en Rone tevoorschijn kwamen dacht ik al van "huh, die twee - zussen, no way".

Deze aflevering was stukken beter dan die van vorige week. Vond het ook een stuk interessanter nu we de interactie tussen ouders en kind konden zien. Had ook niet verwacht dat Sam bij Groen hoorde, ook niet qua accent enz. dus in dat opzicht was ik erg verrast. Moet toch wel moeilijk zijn om niet "pa" te roepen tijdens dat paintballspel. Best wel lef hebben, je eigen kind kiezen om zo een proef te spelen. Zouden ze wat meer moeten doen, kinderen bij hun echte ouders steken en kijken hoe ze dat aanpakken. Dat vind ik één van de enige minpunten, dat de ouders elke keer zelf een kind mogen uitkiezen.

Verder had ik naarmate de aflevering vorderde ook wel door dat Julie bij Oranje hoorde. Daarvoor hoefde ze zich niet meer te verspreken (al kon je dat ook interpreteren als een leugen of misleiding), en 't is misschien maar best zo, want ben het eerlijk gezegd een beetje beu om te discussiëren wie bij wie hoort. Sommige koppels hebben Julie al uitgesloten, dus het wordt wel uitkijken hoe het verder verloopt.

Wat mij opvalt is dat geen enkel koppel hun score - 7 à 8/14 - heeft verbetert, dus erg goed leggen ze de puzzel niet (is dus toch wel moeilijk). Zou het leuk vinden als ze de volgende keren een paar puzzels van de koppels laten zien. Nu zie je maar flarden. Ik vind dat persoonlijk te weinig.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #165 Gepost op: 21-03-2010, 21:50:34 »
Volledig mee eens ;)
Lomperik..

Offline lelie

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #166 Gepost op: 22-03-2010, 07:43:49 »
Zolang je in de finale staat kan je moeilijk je puzzel gaan verleggen en daardoor blijf je een beetje hangen op die score.
Trouwens de koppels zelf weten niet hoeveel ze er juist hebben, dit alleen weet de kijker nu.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #167 Gepost op: 22-03-2010, 13:28:12 »
Die tweede opdracht was een superopdracht. Misschien iets voor Wie is de Mol? Alleen wel jammer dat er weer 3 kinderen aan ons zijn bekend gemaakt, zo valt er steeds minder te puzzelen voor ons!
Ich bin ein Bärliner!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #168 Gepost op: 22-03-2010, 16:01:18 »
Die tweede opdracht was een superopdracht. Misschien iets voor Wie is de Mol? Alleen wel jammer dat er weer 3 kinderen aan ons zijn bekend gemaakt, zo valt er steeds minder te puzzelen voor ons!

De mijne ligt zelfs al volledig
Lomperik..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #169 Gepost op: 22-03-2010, 17:12:49 »
Die tweede opdracht was een superopdracht. Misschien iets voor Wie is de Mol? Alleen wel jammer dat er weer 3 kinderen aan ons zijn bekend gemaakt, zo valt er steeds minder te puzzelen voor ons!
Ik vind het juist wel leuk omdat je dan met achtergrondkennis naar de afleveringen kan kijken. Hoe sommige ouders opdrachten met hun kinderen moeten doen en hoe ze daar mee om gaan bvb. Ik puzzel zelf totaal niks mee, dus daarom misschien dat ik het ook niet erg vind.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #170 Gepost op: 22-03-2010, 18:27:06 »
Toch iets wat me opviel.
Vandaag in de 32 op ketnet was het dat ze hun ouders eens mochten zien. (alleen deze keer met de reis in de auto zelf enzo bij.)
Het waren idd allemaal kinderen die echt tot de puzzel hoorden die we zagen. alleen vond ik het een beetje raar toen Anke ook in de auto stapte en bedekt werd.
Aangezien er nog maar 1 plaats betwistbaar is, is zij miss de dochter van Inez en tom ipv Fleur ?
Tkan ook misleidend zijn maar toch.
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #171 Gepost op: 23-03-2010, 18:01:02 »
Dus Rone heeft inderdaad een franstalige tongval, ze woont vlakbij de plaats waar het is opgenomen. En dat samen met Jade en haar zus. Haha, geweldig! Daar steken dus nog andere broers en zussen tussen. ::vlaglinks:: ::vlagrechts:: ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #172 Gepost op: 23-03-2010, 18:50:08 »
Dus Rone heeft inderdaad een franstalige tongval, ze woont vlakbij de plaats waar het is opgenomen. En dat samen met Jade en haar zus. Haha, geweldig! Daar steken dus nog andere broers en zussen tussen. ::vlaglinks:: ::vlagrechts:: ::rofl::

Dat was al lang 'bekend' als je de aflevering(, van wat was het 1 of 2 weken terug,) gezien had ;)
er zit (als alles gebleven is zoals het was) maar 1 extra 'koppel' bij he, want er was 1 reservekoppel (zoals in dat intervieuw stond van 16 ouders)

Want denk jij van het Anke-verhaal Feniks ? ;D (zie 2 posts hierboven)
Lomperik..

Offline lelie

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #173 Gepost op: 24-03-2010, 13:38:30 »
misschien mochten alle kinderen hun ouders zien ? ook de niet puzzelkinderen.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #174 Gepost op: 24-03-2010, 14:00:38 »
ze was de enige 'andere' die ook in de auto's zat. voor haar een uitzondering maken lijkt me sterk
Lomperik..

Offline lelie

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #175 Gepost op: 25-03-2010, 14:34:51 »
Denk je da ??

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #176 Gepost op: 28-03-2010, 15:16:23 »
Dat was al lang 'bekend' als je de aflevering(, van wat was het 1 of 2 weken terug,) gezien had ;)
er zit (als alles gebleven is zoals het was) maar 1 extra 'koppel' bij he, want er was 1 reservekoppel (zoals in dat intervieuw stond van 16 ouders)

Want denk jij van het Anke-verhaal Feniks ? ;D (zie 2 posts hierboven)

Toch heb ik de indruk dat er nog andere broers en zussen tussenzitten. Dat gevoel had ik bij Daan en Delphine toen ze samen die ene grappige proef met de voorwerpen speelden. Hun accent klopt, en ze lijken ook nog wel op mekaar.

Wat ik denk over dat je Anke hebt gezien in één van de auto's. Het kan goed zijn dat ze verwarring willen zaaien door haar in beeld te brengen. Heb de aflevering van maandag maar heel vluchtig gezien. Toch lijkt Anke me op dit moment geen puzzelkind meer.

Offline Bella199

  • Forumlid
De Kinderpuzzel
« Reactie #177 Gepost op: 28-03-2010, 18:15:56 »
Hey,

Mijn beste vriendin haar moeder geeft les op de school waar Anke en Arne zitten. Die zijn dus echt broer en zus, maar ze horen niet bij het spel (ik bedoel dat hun ouders niet één van de koppels zijn).

X
« Laatst bewerkt op: 28-03-2010, 18:17:57 door Bella199 »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #178 Gepost op: 28-03-2010, 19:02:36 »
Tip 6:
Wie durft er te bellen? ::tandpastasmiley:: Beter juist tellen, anders bel je misschien de verkeerde op!  ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #179 Gepost op: 28-03-2010, 21:27:46 »
Weer drie kinderen bekend, nu is er nog maar 1 over voor 4 aflevering. bizar :p
Volgende week _O_
Lomperik..