Auteur Topic: Giro 2024 - Pool  (gelezen 558 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Giro 2024 - Pool
« Reactie #40 Gepost op: Gisteren om 18:48:26 »
Allereerst, gefeliciteerd Telminator ::bravo::

AcceptGiro klaar voor de start
- Pogacar
- Thomas
- Groves
- Bardet
- Ganna
- Tiberi
- Piccolo
- Barta
- Lonardi
- Mezgec
- Valter
- Costiu
(Kooij, Dainese, Molano, Mihkels, Planckaert)

Hoop sprinters op de bank, valt me nu pas op ::rofl::

Twee unica's met Valter en Piccolo, dat is mooi. En de eerste heeft al punten gehaald ::jaja::

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: Giro 2024 - Pool
« Reactie #41 Gepost op: Gisteren om 20:07:22 »
Bardet en Arensman nu al door het ijs gezakt. Het was een geweldige Giropool weer dit jaar, 1 klim.....  ::joehoe::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Giro 2024 - Pool
« Reactie #42 Gepost op: Gisteren om 21:37:34 »
TEAM:

It aint Pogi till it's Pogi

Pogacar - Thomas
Bardet - Milan - Plapp - Tiberi
Pithie - Storer - Lund Andresen - Lipowitz - Costiou - Pellizari

reserves:

D.F. Martinez
Dainese - Molano
Piganzoli - Zanoncello

Natuurlijk Pogi gekozen. Kooij heb ik wel over gedacht, maar ik ben toch voor Thomas gegaan met het oog op de klassementspunten en de lastige openingsfase van deze Giro waarin dit soort renners meteen op de afspraak moeten zijn.

Bardet (vandaag dus hmm...) leek prima in vorm gezien zijn knappe 2e plaats in LBL achter Pogacar. Ik hoop dat hij alsnog een Pinot-tje kan gaan doen. Caruso lang in mijn team gehad, maar toch een gok genomen met Plapp. Milan: sprint/paars en talent in de dop Tiberi.

Verder hoop ik dat Storer de vrijheid heeft om te gaan doen wat hij een paar jaar terug in de Vuelta deed nu hij in een ploeg zit zonder uitgesproken klassementsrenner. Erg benieuwd naar wat Pithie kan na wat hij dit jaar al heeft laten zien, maar het kan ook zomaar tegenvallen. Lund Andresen voor de sprints gekozen op basis van zijn overwinningen in Turkije. Lipowitz leek ook in vorm in Romandië, viel vandaag helaas behoorlijk tegen.

Costiou en Pellizari hopelijk de 2 miljoen-pareltjes.

De reserves as usual heel krap budget, maar hoop in elk geval met Martinez een adequate kopman als vervanger te hebben. Verder wat sprinters als Dainese en Molano plus pooltips Piganzoli en Zanoncello.

@Telminator: geluk gewenst met de kleine.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 22:44:03 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023