Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 421472 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #780 Gepost op: 30-03-2014, 22:35:00 »
Ik heb net een verkeerde toetsencombinatie gebruikt en nu heeft mijn beeldscherm een rare kleur. Welke toetsencombinatie is dat? Er komt dan midden in je scherm type kleurnaam te staan, ik wil het graag terugzetten naar normaal.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #781 Gepost op: 10-04-2014, 20:18:56 »
Krijg sinds vandaag bij het opstarten van de laptop de melding "kan geen verbinding maken met een Windows Service maken." etc.

En ik heb géén Windows XP, gewoon Windows 7.
Moet er iets gereset worden? Ik heb wel wat gegoogled en ben zeker niet de enige met dit probleem, maar ik snap niet wat ik moet doen om het weer gewoon te krijgen.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #782 Gepost op: 10-04-2014, 20:46:05 »
Van wat ik kan vinden, begrijp ik dat het kan helpen je winsock entries te resetten. Probeer dat eerst eens:

Citaat
To repair and reset the winsock in Windows 7.
 
1. Click on Start button.
2. Type Cmd in the Start Search text box.
3. Right click on cmd.exe  and Run Command Prompt as an Administrator. Allow elevation request.
4. Type netsh winsock reset in the Command Prompt shell, and then press the Enter key.
    Restart the computer.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/failed-to-connect-to-a-windows-service-message/731a2a0a-73bd-477f-ac6b-321f606e9774

Denk om rechts klikken -> uitvoeren als Administrator en het herstarten van je computer. Vooraf een systeemherstelpunt maken kan ook geen kwaad.

Doet dat iets?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #783 Gepost op: 10-04-2014, 20:58:20 »
Het ziet er weer goed uit, dank! ::bravo::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #784 Gepost op: 10-04-2014, 21:04:47 »
Mooi. Hopelijk blijft dat zo. ::ok::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #785 Gepost op: 29-04-2014, 22:31:20 »
De dwaas vraagt, de wijze glimlacht.

Zoals in het smoelenboek te zien was, ben ik vrijdag met de burgemeester op de foto geweest.
Het leek me dan ook een kleine stap om de volgende dag met de koning op de foto te gaan ;D
En zo vertrok ik naar Amstelveen, met dat doel in gedachte. Thuis bleek echter dat mijn selfie met Willem op de achtergrond mislukt was: Willem stond er niet op.
Dus ben ik als een gek het internet afghaan struin om alsnog een foto te zoeken waar zowel ik, als de voormalige kroonprins op stonden. Het is me helaas nog niet gelukt :(

Mijn vraag is dus: Willen jullie meehelpen met zoeken?
Ik stond tussen een taekwondo-act en kinderen met een beperking aan de zijlijn, aan de kant waar dus niet gefilmd werd. Als lange zou ik moeten opvallen, maar het lijkt überhaupt onmogelijk een foto van die plek langs de zijlijn te vinden. :-\\
(Met een foto met een al dan niet voormalige koningin ben ik ook blij.)
...óf niet!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #786 Gepost op: 14-05-2014, 22:35:54 »
Wat voor providers hebben jullie voor internet/tv en zijn jullie daar tevreden over? Ik heb nu kpn, maar dat vind ik belachelijk duur. Nu zag ik wat aanlokkelijke aanbiedingen van tele 2 en telfort, maar daar lees ik alleen maar horrorverhalen over. Dus misschien moet ik voor de zekerheid toch maar bij het dure kpn blijven of anders overstappen naar het iets goedkopere ziggo. Alleen over kpn lees ik de minste horror verhalen. Ik moet zeggen dat ik behalve over de prijs ook best tevreden ben. Ze hebben hier maar een foutje gemaakt, maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik geloof dat ik inmiddels al zo'n beetje een half jaar gratis sport 1 kijk.  ;D En toen ik belde, omdat ik bang was dat ik nog steeds zou moeten betalen, zeiden ze dat ik er maar van moest genieten zolang als het kon.  :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #787 Gepost op: 14-05-2014, 22:36:57 »
ik heb KPN en ben tevreden
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #788 Gepost op: 14-05-2014, 22:58:21 »
hier Ziggo alles-in-1 en heel tevreden.
er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #789 Gepost op: 23-05-2014, 09:21:01 »
Zoonlief heeft op mijn laptop zijn examenstukken in word gemaakt maar kan het niet afdrukken...ik daarentegen maak op dezelfde laptop mijn wordbestand en kan deze wel afdrukken.....rara waar ligt dit aan??
Het zal wel iets heel sufs zijn qua instellingen maar ik kom er even niet uit ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #790 Gepost op: 23-05-2014, 11:48:57 »
Ik kan zo even niet bedenken waar het aan ligt maar heb je geprobeerd alles te kopieren naar een nieuw document en die vervolgens te printen.
Waarom kan je trouwens niet afdrukken. Is de optie er niet? reageert hij niet? of wat?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #791 Gepost op: 23-05-2014, 11:52:10 »
We hebben het gekopieerd naar een ander bestand, er een pdf van gemaakt, onder een andere naam opgeslagen maar er komt steeds een leeg vel uit de printer. Printerinkt is er genoeg, en mijn bestanden worden wel gewoon geprint......heel vreemd.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #792 Gepost op: 23-05-2014, 13:04:00 »
Oei da's lastig. En in jouw bestand kopiëren en dan printen vanaf de pagina's die je nodig hebt? Of het lettertype is in een andere kleur geselecteerd wat de printer niet aankan? Geen idee hoor, ik roep maar wat.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #793 Gepost op: 23-05-2014, 13:54:37 »
krijg je evenveel lege vellen als dat het bestand groot is? in dat geval kan het inderdaad te maken hebben met de kleur. lettertype zou niet uit moeten maken.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #794 Gepost op: 23-05-2014, 14:58:11 »
We krijgen evenveel vellen als dat er in het bestand zijn opgeslagen....ik ga eens een andere kleur instellen.

thanks for het mee denken ::hug::4
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #795 Gepost op: 23-05-2014, 19:08:54 »
Als het dan nog niet lukt probeer dan voor de zekerheid toch een ander lettertype.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #796 Gepost op: 23-05-2014, 21:50:10 »
Hij heeft het gelukkig op zijn stage mogen printen...morgen komt onze ict-er even de boel bekijken en hopelijk vindt hij een oplossing.
Nogmaals dank voor het meedenken ::ok:: ::hug:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #797 Gepost op: 7-06-2014, 12:02:52 »
Ik heb net een vriendschapsverzoek op Facebook geweigerd ... maar ik bedenk me nu dat ik die persoon waarschijnlijk toch ken. Kan ik dat nog terughalen?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #798 Gepost op: 7-06-2014, 12:06:53 »
Naar diens facebook gaan en zelf uitnodigen? Dat zal je eigen weigering wel teniet doen neem ik aan.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #799 Gepost op: 7-06-2014, 13:01:31 »
Als ik nog wist wat de achternaam van die persoon was ::schaam::