Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 719713 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #280 Gepost op: 3-04-2012, 17:45:44 »
Ex presentator is PJ en JP is de kandidaten coach ;)

Goed opgemerkt Heinz. We zullen zien of er iets van klopt over een half jaartje (wat klinkt dat lang!! :()
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #281 Gepost op: 3-04-2012, 18:12:19 »
JP heeft op twitter als laatste Thomas Berge toegevoegd.
Art heeft Mathijs van het economisch nieuws RTL, Ramon van de klusjesmannen en Martine Wolzak (niet heel erg bekend) toegevoegd.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #282 Gepost op: 3-04-2012, 19:06:14 »
Ramon Verkoeijen zou echt te gek zijn. Hij heeft zulke droge humor. Geweldig duo met Sander Lantinga.
When life knocks you down, fight back!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #283 Gepost op: 3-04-2012, 19:15:45 »
Art heeft Mathijs van het economisch nieuws RTL, Ramon van de klusjesmannen en Martine Wolzak (niet heel erg bekend) toegevoegd.

Lijkt mij dat Art pas nadat ze weg zijn geweest mensen toevoegt..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #284 Gepost op: 3-04-2012, 19:17:14 »
Ik hoop toch dat ze ondertussen wel weten dat wij daarnaar kijken en dat er dus met zulk soort dingen opgepast moet worden...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #285 Gepost op: 3-04-2012, 19:37:16 »
Toen ik gisteren bij mijn ouders was, en zij keken naar die middagshow van Max, werd er gezegd dat Sybrand Niessen er niet was... Nou is dat op zich niet raar, maar onwillekeurig ga je denken, zal hij...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #286 Gepost op: 3-04-2012, 19:42:42 »
Toen ik gisteren bij mijn ouders was, en zij keken naar die middagshow van Max, werd er gezegd dat Sybrand Niessen er niet was... Nou is dat op zich niet raar, maar onwillekeurig ga je denken, zal hij...

de opnamens zijn pas in mei/juni dus dat hij er niet was heeft hier niks mee te maken (in princiepe)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #287 Gepost op: 3-04-2012, 19:43:11 »
T is nog niet de opname periode van widm dus dit zegt niet zo veel.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #288 Gepost op: 3-04-2012, 23:15:37 »
en opnieuwe bekende nederlanders die op twitter aangeven mee te willen doen.
Carolien spoor, en nicolette van dam!!

beide leuke actrices, ik weet alleen niet in hoeverre de kandidaten al gescreend zijn rond deze tijd. april....

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #289 Gepost op: 3-04-2012, 23:34:57 »
Ik bedenk me opeens dat JP en Ron Boshard elkaar toegevoegd omdat ze als 'collega's' beide werkzaam zijn voor de Tros. (JP als lingo stem en Ron ter land ter zee en Zappsport). Wel grappig dat ik vanmiddag nog aan hem dacht als mogelijke kandidaat, dus zou leuk zijn.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #290 Gepost op: 4-04-2012, 08:54:03 »
 ::bravo:: Carolien Spoor  ::bravo::

Oh dat zou super leuk zijn! Ik vond haar in 'Van God Los', 'Loft' en 'Goede Tijden Slechte Tijden' erg leuk.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #291 Gepost op: 4-04-2012, 11:58:36 »
Ik keek net even op de FB-pagina van JP. Van de laatst toegevoegde personen herken ik drie namen van BN'ers: Ron Boszhard, Klaas van Kruistum en Lauren Verster. Googelen maakt duidelijk dat de eerste twee in ieder geval naar WIDM kijken. Zou er een kandidaat voor seizoen 13 tussen zitten?


Ik herken er nog twee: Zarayda Groenhart (BNN, Spuiten en Slikken, Try Before You Die) en Eric van Tijn (Fluitsma en van Tijn, Producer, Jurylid Idols)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #292 Gepost op: 4-04-2012, 13:07:34 »
JP heeft op twitter als laatste Thomas Berge toegevoegd.
Art heeft Mathijs van het economisch nieuws RTL, Ramon van de klusjesmannen en Martine Wolzak (niet heel erg bekend) toegevoegd.

Je kunt op twitter toch niet zien wanneer iemand is toegevoegd? Je kunt dus toch niet zien of hij ze pas heeft toegevoegd, of allang in zijn lijst had staan?

Ik vind namelijk nog wel een aantal mensen die hij volgt interessant/opvallend:
- Kees Tol
- Sipke Jan Bouwsema
- Yes-R
- Sashca Visser
- Pepijn Lanen
- Ferry Doedens
- Loes Luca
- Janine Abbring
- Jack de Vries
- Britt Dekker
- Tygo Gernandt
- Saar Koningsberger


Alleen kan ik dus niet zien of hij sommigen van deze onlangs heeft toegevoegd of al veel langer in zijn lijst had. Ook kan ik dus niet raden of het potentiele kandidaten zijn of dat er een andere link is.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #293 Gepost op: 4-04-2012, 15:55:26 »
@ Qper
De laatst toegevoegde personen zijn de bovensten in de following lijst van een twitteraar.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #294 Gepost op: 4-04-2012, 16:55:11 »
Of ze voegen willekeurig mensen toe, in de wetenschap dat wij erop letten. En dan zien wij door de bomen het bos niet meer. Zou een perfect rookgordijn zijn.

Als dan later blijkt dat er toch 2 of 3 mensen uit die lijst meedoen, kunnen we niet zeggen: ''zie je wel, hadden we voorspeld''.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #295 Gepost op: 4-04-2012, 17:10:41 »
Voor aanvang van het seizoen had ik hier een overzicht gepost wie, wie op twitter had voor aanvang van de serie.
Art had toen enkel AM en Frits in zijn lijst staan, waarvan hij AM het langste op twitter had. Uiteindelijk was ze de mol, of te wel we hadden het vanaf het begin kunnen weten.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #296 Gepost op: 13-04-2012, 16:00:26 »
Xander de Buisonjé heeft de uitnodiging om mee te doen aan de realityshow Wie is de Mol naast zich neergelegd. Dat vertelt de zanger aan weekblad Story. De Buisonjé heeft even getwijfeld. “Ik ben vorig jaar gevraagd voor Wie is de Mol. De kans bestond dat ik dan drie weken weg zou zijn naar IJsland en Spanje. Dat wilde ik niet. Ik heb dat een keer eerder gedaan, voor het programma 71 Graden Noord. Ik was toen te lang van huis. Ik wil en kan dat niet meer“, zo laat de zanger weten.

Dat heeft alles te maken met zijn privéleven. “Ik heb een gezin waar ik bij wil zijn. Als ik voor het een of ander naar het buitenland moet, gaan Sophie en Dex mee. Ik wil niet te lang zonder hen zijn.”

Nu is De Buisonjé host van de muziekshow De Vrienden van Amstel zingen Kroonjuwelen op SBS 6. “Ik presenteer, maar zing ook mee. Die combi is heerlijk om te doen.“

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=126845

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #297 Gepost op: 13-04-2012, 16:29:12 »
Xander de Buisonjé heeft de uitnodiging om mee te doen aan de realityshow Wie is de Mol naast zich neergelegd. Dat vertelt de zanger aan weekblad Story. De Buisonjé heeft even getwijfeld. “Ik ben vorig jaar gevraagd voor Wie is de Mol. De kans bestond dat ik dan drie weken weg zou zijn naar IJsland en Spanje. Dat wilde ik niet. Ik heb dat een keer eerder gedaan, voor het programma 71 Graden Noord. Ik was toen te lang van huis. Ik wil en kan dat niet meer“, zo laat de zanger weten.

Dat heeft alles te maken met zijn privéleven. “Ik heb een gezin waar ik bij wil zijn. Als ik voor het een of ander naar het buitenland moet, gaan Sophie en Dex mee. Ik wil niet te lang zonder hen zijn.”

Nu is De Buisonjé host van de muziekshow De Vrienden van Amstel zingen Kroonjuwelen op SBS 6. “Ik presenteer, maar zing ook mee. Die combi is heerlijk om te doen.“

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=126845

Jammer want ik vond hem destijds in 71 graden Noord echt een verrassend leuke kandidaat!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #298 Gepost op: 13-04-2012, 17:00:27 »
Xander de Buisonjé heeft de uitnodiging om mee te doen aan de realityshow Wie is de Mol naast zich neergelegd. Dat vertelt de zanger aan weekblad Story. De Buisonjé heeft even getwijfeld. “Ik ben vorig jaar gevraagd voor Wie is de Mol. De kans bestond dat ik dan drie weken weg zou zijn naar IJsland en Spanje. Dat wilde ik niet. Ik heb dat een keer eerder gedaan, voor het programma 71 Graden Noord. Ik was toen te lang van huis. Ik wil en kan dat niet meer“, zo laat de zanger weten.

Dat heeft alles te maken met zijn privéleven. “Ik heb een gezin waar ik bij wil zijn. Als ik voor het een of ander naar het buitenland moet, gaan Sophie en Dex mee. Ik wil niet te lang zonder hen zijn.”

Nu is De Buisonjé host van de muziekshow De Vrienden van Amstel zingen Kroonjuwelen op SBS 6. “Ik presenteer, maar zing ook mee. Die combi is heerlijk om te doen.“

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=126845

Ja, ik vind Xander ook wel een leuke kandidaat.

Even iets anders wat me opvalt in bovenstaand citaat: wisten de kandidaten al voordat ze vertrokken dat ze naar IJsland én Spanje gingen? Dan is elke spanning voor de kandidaten er wel af als ze van tevoren al weten dat ze ook naar Spanje gaan.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #299 Gepost op: 13-04-2012, 17:21:12 »
Ja, ik vind Xander ook wel een leuke kandidaat.

Even iets anders wat me opvalt in bovenstaand citaat: wisten de kandidaten al voordat ze vertrokken dat ze naar IJsland én Spanje gingen? Dan is elke spanning voor de kandidaten er wel af als ze van tevoren al weten dat ze ook naar Spanje gaan.

Het zou wel verklaren waarom ze zowel ijsmutsen/dikke kleding als luchtige kledij bij zich hadden.