Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 169246 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #200 Gepost op: 2-02-2019, 22:59:46 »
Parkeergeld de sleutel staat op het dak.  ;) ::vergroot::


1) GESTART
2) ALLRISN
3) K L S R ?  (u i )
4) GLDRS (e en a erbij)
5) FINISHT

S
A
R
A
H

:)

Dat zei Jamie. Dan zou Jamie dus namens de productie een hint naar Sarah weggeven?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #201 Gepost op: 2-02-2019, 23:01:02 »
Dat Sarah unaniem genoemd wordt bij Moltalk maakt voor mij dat ik haar automatisch juist minder ga verdenken.

Sowieso reageert Moltalk logischerwijs op de aflevering die we zonet gezien hebben en vergeet het wat er in voorgaande afleveringen gebeurd is. En dan is het niet gek dat Sarah (na "parkeergeld") ineens de grote verdachte is.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #202 Gepost op: 2-02-2019, 23:03:59 »
Dit leek mij typisch iets van de montage, 2 verschillende woorden door elkaar zodat het lijkt alsof Sarah het fout doorgeeft. Sarah werd me deze aflevering net iets te verdacht in beeld gebracht om geloofwaardig te zijn.

Zou enigszins flauw zijn, maar niet ondenkbaar inderdaad. Vooral omdat Merel helemaal niet reageert op Sarah wanneer ze dit zegt. Als Sarah dit daadwerkelijk gelijk na Merel gezegd zou hebben moet dit Merel toch opvallen? Mogelijk alternatief: Sarah is aan het nepmollen en de echte Mol Merel vindt het meer dan prima dat Sarah hier haar werk doet.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #203 Gepost op: 2-02-2019, 23:11:05 »
Ik weet niet goed wat haar rol was bij de sleutelhangers. Ook die deed ze samen met Merel. Wat gaf hier de doorslag? Is dat onomstotelijk vast te stellen?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #204 Gepost op: 2-02-2019, 23:13:26 »
Sarah zegt tijdens het maken van haar test: "Rick Paul heeft best wel wat geld verdiend. Maar op de een of andere manier vertrouw ik hem gewoon niet. En ik heb de afgelopen drie testen op hem gezeten en ik ben door."

Hoezo heeft ze de afgelopen drie testen op RP gezeten? In aflevering 3 zegt ze nog: "Doordat Evi weg is, is mijn hele hoofd helemaal door de war. Want ik zat helemaal op Evi."

Misschien zat ze toen deels op RP, maar bovenstaande suggereert bepaald niet dat hij toen haar hoofdverdachte was.

En geen idee hoe ze erbij komt dat RP veel geld heeft verdiend. Die stond vóór deze aflevering op de eennalaatste plaats in het individuele geldklassement. Na vandaag zal hij niemand voorbijgegaan zijn. Haar biechten zijn erg tegenstrijdig.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #205 Gepost op: 2-02-2019, 23:35:07 »
Dat zei Jamie. Dan zou Jamie dus namens de productie een hint naar Sarah weggeven?

Nee dat zeg ik. Vond dat grappig erbij passen. Jamie doelt op wat anders denk ik.

En ja Blip. Viel me idd ook op dat ze dat zei. Maar ze zegt ook dat ze Niels niet vertrouwd in de biecht na het triobondje gesprek.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 23:37:18 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #206 Gepost op: 3-02-2019, 00:02:08 »
Sarah komt een aflevering verdacht in beeld en voor sommige is dat een teken dat ze ee mol niet is, komaan zeg. De mol mag toch ook eens verdacht in beekd komen? Naar welk programma kijken we anders? RP vond ik trouwens minstens even verdacht, maar dat is voor een ander topic.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #207 Gepost op: 3-02-2019, 00:11:28 »
Sarah komt een aflevering verdacht in beeld en voor sommige is dat een teken dat ze ee mol niet is, komaan zeg. De mol mag toch ook eens verdacht in beekd komen? Naar welk programma kijken we anders? RP vond ik trouwens minstens even verdacht, maar dat is voor een ander topic.
Daar gaat het niet alleen om. Ze molde ook niet effectief. Idiote acties, vooral op die steiger. Effectief mollen was daar om zonder veel theater korte woorden te maken.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 00:18:12 door Amethyst »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #208 Gepost op: 3-02-2019, 01:26:14 »
Ze was weer de double checking woman.
Komt wel 2 x dezelfde dame tegen maar is niet bezig met "double checking".
Loopt haar namelijk straal voorbij.


Maar als double checking geldt als in tegen komen, dan kunnen jullie het evt. afvinken.


Omnia vincit amor

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #209 Gepost op: 3-02-2019, 07:58:14 »
Ze ging t cijferslotje dubbelchecken...

Wel ook heel raar overigens, ze pakt t vast, kijkt naar de combinatie, roept de cijfers die erop staan en zegt dan heel resoluut: dat is fout!

Ze probeerde niet eens t slotje los te maken, hoe kun je dan checken of t idd fout is? (Of deed ze dat wel en heb ik niet goed gekeken)


Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #210 Gepost op: 3-02-2019, 09:24:29 »
Komt wel 2 x dezelfde dame tegen maar is niet bezig met "double checking".
Loopt haar namelijk straal voorbij.


Maar als double checking geldt als in tegen komen, dan kunnen jullie het evt. afvinken.
Er waren ook weer instructies, opmerkingen waarbij Sarah ging vragen "wat?", "ja?" zoiets om het te checken.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #211 Gepost op: 3-02-2019, 10:22:02 »
Ik zie geen reden om voorlopig van Sarah af te stappen. Hoezo wordt ze verdacht in beeld gebracht? Vind ik best wel meevallen. Sarah - RP - Merel, 1 van deze 3 moeten het zijn en dan hoop ik echt op Sarah  ::love::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #212 Gepost op: 3-02-2019, 10:30:35 »
Ik zie geen reden om voorlopig van Sarah af te stappen. Hoezo wordt ze verdacht in beeld gebracht? Vind ik best wel meevallen. Sarah - RP - Merel, 1 van deze 3 moeten het zijn en dan hoop ik echt op Sarah  ::love::

Zo denk ik er ook over.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #213 Gepost op: 3-02-2019, 18:34:26 »
Irritante video van AD.nl, maar voor de Sarah verdenkers misschien interessant. ongeveer van 0:40 tot 1:00

https://www.ad.nl/show/verraadt-de-mol-zijn-identiteit-in-de-biecht~ab72eed5/

Erg verdacht, idd.


edit: of laten ze expres de context weg bij het AD? Nou ja, ik heb het niet nagekeken.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 18:38:29 door Amethyst »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #214 Gepost op: 3-02-2019, 18:43:15 »
Ik zie geen reden om voorlopig van Sarah af te stappen. Hoezo wordt ze verdacht in beeld gebracht? Vind ik best wel meevallen. Sarah - RP - Merel, 1 van deze 3 moeten het zijn en dan hoop ik echt op Sarah  ::love::

De 250 binnenharken in de kameropdracht was toch wel zwaar onnodig voor een mol.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #215 Gepost op: 3-02-2019, 18:48:00 »
Irritante video van AD.nl, maar voor de Sarah verdenkers misschien interessant. ongeveer van 0:40 tot 1:00

https://www.ad.nl/show/verraadt-de-mol-zijn-identiteit-in-de-biecht~ab72eed5/

Erg verdacht, idd.


edit: of laten ze expres de context weg bij het AD? Nou ja, ik heb het niet nagekeken.

Hoezo is dat verdacht? Sarah zegt toch gewoon wat Rik tegen hen zei? Jullie hebben 1800 euro verdiend. Zie niet in wat hier raar aan is.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #216 Gepost op: 3-02-2019, 18:49:38 »
De 250 binnenharken in de kameropdracht was toch wel zwaar onnodig voor een mol.

Wat moest ze doen? Jamie is een sterke persoonlijkheid. Ze kon geen kant meer op

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #217 Gepost op: 3-02-2019, 18:55:15 »
Wat moest ze doen? Jamie is een sterke persoonlijkheid. Ze kon geen kant meer op

Bij dit soort opdrachten ligt er een script klaar voor de mol. Die gaat zich niet laten meevoeren door een medekandidaat, want die heeft de opdracht al lang en breed in zijn of haar hoofd zitten. Je kan het hier als mol makkelijk gooien op gulzigheid voor de joker of nieuwsgierigheid voor wat er gebeurt als je tot het einde blijft. Sarah is sterk genoeg om dat plan door te zetten, als ze de mol was.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #218 Gepost op: 3-02-2019, 18:59:01 »
Bij dit soort opdrachten ligt er een script klaar voor de mol. Die gaat zich niet laten meevoeren door een medekandidaat, want die heeft de opdracht al lang en breed in zijn of haar hoofd zitten. Je kan het hier als mol makkelijk gooien op gulzigheid voor de joker of nieuwsgierigheid voor wat er gebeurt als je tot het einde blijft. Sarah is sterk genoeg om dat plan door te zetten, als ze de mol was.

Kan zeer goed zijn, maar als de groep beslist om je samen met Jamie te plaatsen en Jamie zegt: je gaat nu mee naar buiten of jij bent de mol. Dan kan ze geen kant meer op

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #219 Gepost op: 3-02-2019, 19:55:15 »
Hoezo is dat verdacht? Sarah zegt toch gewoon wat Rik tegen hen zei? Jullie hebben 1800 euro verdiend. Zie niet in wat hier raar aan is.
Zoals ik schreef was ik al bang dat de context (expres) was weggelaten in de video. Ik kon het me niet meer herinneren uit de uitzending.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 19:57:45 door Amethyst »