Auteur Topic: Avonturier Peter-Paul  (gelezen 36990 keer)

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #80 Gepost op: 14-11-2003, 16:21:16 »
Misschien is het profiel/paspoort nog niet aangepast??

STEM OP PP!!! ;D ;D ;D





« Laatst bewerkt op: 14-11-2003, 16:32:26 door Malcolm »
To bee or not to bee...........

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #81 Gepost op: 14-11-2003, 16:21:28 »
we geloven wat we zien en we zien dat hij op 3 staat ;D ;D ;D

[size=9]Houd PP inde race.Stem PP!!![/size]

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #82 Gepost op: 14-11-2003, 16:29:29 »
Ik denk dat we er weinig mee opschieten als we met z'n allen hier gaan schreeuwen dat je op PP moet stemmen. Geschreeuw heeft echt geen zin en maakt dit topic alleen maar oninteressant om te lezen. ::)

Ik stel voor dat we het weer gewoon over PP zelf hebben. :)

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #83 Gepost op: 14-11-2003, 17:32:02 »
Ik denk dat we er weinig mee opschieten als we met z'n allen hier gaan schreeuwen dat je op PP moet stemmen. Geschreeuw heeft echt geen zin en maakt dit topic alleen maar oninteressant om te lezen. ::)

Ik stel voor dat we het weer gewoon over PP zelf hebben. :)
Vindt ik ook Malcolm.
Je kan ook gewoon zeggen dat iedereen natuurlijk op PP moet stemmen, omdat ie toch de beste van het stel is, of niet.
Zo komt PP bij mij in elk geval over.
en dat roken van hem, nou ja dat zorgt wel voor de nodige hilariteit toch ?

Dus stem op PP zo ik zeggen. (niet schreeuwen)  ;)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #84 Gepost op: 14-11-2003, 19:38:08 »
dan mag ik nu toch wel namens ons hele etw team iedereen heel hartelijk bedanken dat ze op PP gestemd hebben.Het heeft geholpen en PP gaat gewoon weer een weekje verder,Wij zijn er erg blij mee.Jullie toch ook.Dus als je het even niet meer weet,stem dan de komende week gewoon weer op PP. ;D ;D

Offline tinkje

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #85 Gepost op: 14-11-2003, 19:41:07 »
ja klopt maar als je in zijn paspoort/ profiel kijkt staat daar nog 4!!
welke moeten we nu geloven?!
*is stiekem PP fan*  ;)

Zeg stiekume fan, dan haal jij zeker ook wel een beetje opgelucht adem ??

 ::ok::

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #86 Gepost op: 14-11-2003, 21:18:13 »
Mensen proficiat.

We hebben het gered.

Laten we nu afspreken dat we nu elke dag zoveel gaan stemmen en niet alleen de laatste dag. Dit levert veel te veel; stress op en veel te veel spanning.

Volgende week zal hety stemmen gaan tussen 1 van de dames en 1 van de heren. Aangezien HJ en Vincent best populair zijn moeten we nu heel de week ons best doen en niet alleen de laatste dag.

Ik heb me vandaag rot lopen stemmen. Heb iedereen bij ons in het bedrijf over moeten halen om op onze vriend (collega) PP te stemmen. Het is toch aardig gelukt geloof ik. hahaha

Nu deze week wordt het weer wat spannender, dus ik vraag iedereen om heel de week te stemmen zoals we vandaag ook gedaan hebben. Anders moet ik op de zaak weer allemaal smoesjes verzinnen van: "dadelijk is hij weer terug en dan moeten we dit en dat weer gaan doen voor hem" hahaha.

Blijf volhouden dus. we gunnen het hem. En eerlijk is eerlijk. Hij is niet zoals de andere "balletjes" die daar rondlopen, zeg nou eerlijk.

PP zorgt tenminste voor een beetje kijkplezier voor ons als kijkers en geloof me als hij in de gevarenzone staat is hij er uit omdat hij de "grootste zeikerd" (voor ons dus juist leuk) is.

Dus: ga zo door en help hem naar de laatste week. Het gaat het ook niet om het geld dus als hij als laatste overblijft met weet ik veel wie dan maakt het niet uit. Gun hem dus die kans.

Groeten,
Rutger

PP all the way
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline tinkje

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #87 Gepost op: 14-11-2003, 21:30:51 »
Man, ik stem mijn stembanden beurs !
De hele week al hoor  ;D

Offline angy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Member of EtW
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #88 Gepost op: 14-11-2003, 21:37:52 »
Hihihihi, ja Rutger wij stemmen ons al 2 weken suf. Wordt nog wat als ze dit jaar ook ver naar het zuidelijk halfrond gaan en we de wekker moeten gaan zetten om optijd te stemmen.
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

Offline tinkje

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #89 Gepost op: 14-11-2003, 21:47:47 »
Gelukkie ben ik 'telefoongids' , dat betekent dat je me altijd uit bed kan bellen om te stemmen.........

Offline Nanda16

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #90 Gepost op: 14-11-2003, 22:58:02 »
We gaan deze week gewoon vrolijk verder met stemmen :)
Tis weer lente

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #91 Gepost op: 15-11-2003, 07:41:47 »
we stemmen wel vrolijk mee hoor.Geweldig dat PP weer een weekje verder mocht.
Wij doen ons best wel.Hij moet nu alleen zorgen dat .als hij volgende week wel op die bank zit.De twee overgebleven kandidaten niet op hem stemmen.Maar dat zal wel moeilijk worden.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #92 Gepost op: 15-11-2003, 08:09:06 »
heel erg moeilijk
ben blij dat niet in zijn schoenen sta
voor de gene in de gevare zone worden deze weken niet meer leuk

die moeten nu met iedereen vrienden zien teblijven
maar ook nog steeds zich zelf


een lastige opgave dus

Hihihihi, ja Rutger wij stemmen ons al 2 weken suf. Wordt nog wat als ze dit jaar ook ver naar het zuidelijk halfrond gaan en we de wekker moeten gaan zetten om optijd te stemmen.

waarom ze niet sávonds en snachts laten reisen
vorig jaar moesten ze veel tevoet doen

nu is het veel met de bus bv en vliegtuigen
en die 9 uur dat die dan rijd of vliegt dat kan ook s´nachts dat maakt voor wat wij zien denk ik weinig uit

« Laatst bewerkt op: 15-11-2003, 08:13:38 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #93 Gepost op: 15-11-2003, 19:52:16 »
Hallo,

kan iemand van jullie fanteam de PP fans oproepen om te stemmen met eigen emailadressen. Bij het team van Ellen zijn er diverse meldingen binnengekomen waarbij gestemd wordt op PP met emailadressen die van het Ellen-forum afkomen.

Bij voorbaat dank,

Jan JV
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Avonturier Peter-Paul
« Reactie #94 Gepost op: 16-11-2003, 07:51:43 »
Jan helaas is er bij PP ook gestemd met emailadressen.Er waren er bij ons die ook niet konden stemmen.Wellicht een hele klalike grap van iemand.I zei gisteren al op de chat,dat ik dit niet zo leuk vind.Wij willen winnen maar wel op een eerlijke manier.Ik ben bang dat dit gevolgen heeft voor PP en dat is toch niet de bedoeling.
Dus degene die dit gedaan heeft.Alsjeblieft niet meer doen.Wat hebben we eraan als PP zijn stemmen voor een cp verliest of zelfs gediskwalificeerd wordt.Niet meer doen dus!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Avonturier Peter-Paul
« Reactie #95 Gepost op: 17-11-2003, 19:30:12 »
Nu Michèle er helaas uit is heb ik, na lang beraad, besloten dat PP mijn stem krijgt.


Waarom?

- Omdat zijn profiel en dagboekverhalen me het meest aanspreken  ::ok::

- Omdat roken een band schept  ;) en ik vind dat PP, door het verplicht moeten inleveren van zijn trouwste maatje, de peuk, met een achterstand aan PR begonnen is. Hij is tenslotte de enige met afkickverschijnselen, dat zeker van invloed zal zijn op zijn lichamelijke en geestelijke gesteldheid  :-[

- Omdat hij vrijgezel is  ;D ;D



PP: go for it!!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Avonturier Peter-Paul
« Reactie #96 Gepost op: 17-11-2003, 19:32:14 »
leuk lukiam.PP kan alle stemmen gebruiken. ;D

Offline Hanja

  • Forumlid
Re: Avonturier Peter-Paul
« Reactie #97 Gepost op: 17-11-2003, 20:07:42 »
wat leuk Lukiam, welkom!!!

Offline ria

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik ga voor de Perfecte Planetracer dus PP !!!
Re: Avonturier Peter-Paul
« Reactie #98 Gepost op: 17-11-2003, 20:23:51 »
He een nieuwe aanwinst voor ons kluppie  ;D
Toppie  ::ok::

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: Avonturier Peter-Paul
« Reactie #99 Gepost op: 17-11-2003, 20:52:03 »
Nu Michèle er helaas uit is heb ik, na lang beraad, besloten dat PP mijn stem krijgt.


Waarom?

- Omdat zijn profiel en dagboekverhalen me het meest aanspreken  ::ok::

- Omdat roken een band schept  ;) en ik vind dat PP, door het verplicht moeten inleveren van zijn trouwste maatje, de peuk, met een achterstand aan PR begonnen is. Hij is tenslotte de enige met afkickverschijnselen, dat zeker van invloed zal zijn op zijn lichamelijke en geestelijke gesteldheid  :-[

- Omdat hij vrijgezel is  ;D ;D


PP: go for it!!

Ik had al zo'n idee dat je je niet gek zou laten maken door eenzijdige berichtgeving en uiteindelijk zou kiezen voor de persoon die volgens jou het meeste reliëf toont in de circus die PR2003 heet. PP vertikt het om het mooier te maken dan het is, gaat geen enkel humeur uit de weg, en begint wellicht daardoor altijd met een 'achterstand'. Dat sommigen dit juist waarderen geeft de burger moed Lukiam. Je keuze is top en wellicht zie je net als ik dat PP niet zal teleurstellen, ook al gaat hij er aanstaande vrijdag uit. Spijt is er alleen voor mensen die het achteraf anders hadden willen aanpakken, en dergelijke bespiegelingen zijn hem vreemd. Misschien is dat de reden waarom hij mij nog nooit heeft teleurgesteld.

Ron Langeveld (a.k.a. Sciolto)
Goede wijn heeft ook geen haast.