Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 35517 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 10
« Reactie #80 Gepost op: 8-11-2009, 16:08:39 »
Net de aflevering pas kunnen kijken. Echt geweldig, dat psychologische met die brieven. Het ging ver, heeul erg ver. Maar boeiend om naar te kijken ::ok:: .

Afgezien van dat een leuke proef, mooie beelden en weer een varaan :P leuke aflevering dus ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline julden

  • Forumlid
aflevering 10 moderator
« Reactie #81 Gepost op: 8-11-2009, 19:11:35 »
Beste progammamakers,

Ik heb met afschuw gekeken op zondag naar een aflevering van ER.
Hierbij werden brieven verbrand van kandidaten + fotos + tekeningen.
Dit heeft niets meer met het spel te maken en ik vond  dit zeer onsmakelijk.
Er zou wel eens wat met de kandidaten Qua familie kunnen gebeuren en dan zou een brief een laatste afscheid kunnen zijn, en dan niet te vergeten de kinderen van de kandidaten die hun brief of tekening van hun papa of mama zien verbranden.

Ik ben best wel een fan qua Expeditie Robinson maar ik vind dit te ver gaan.

Met vriendelijke groeten,

Julden

 
 

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #82 Gepost op: 8-11-2009, 21:49:21 »
Een drama er van maken is ook een optie  :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #83 Gepost op: 8-11-2009, 22:01:09 »
Ik vraag me wel af wat er tegen de familie die de brieven schreef is gezegd. Als er is gezegd dat de mogelijkheid tot verbranden bestaat, dan vind ik dat er niks fout is gegaan. Als dat echter niet is gezegd, dan vind ik het ook niet netjes.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #84 Gepost op: 8-11-2009, 22:53:45 »
Ik vraag me wel af wat er tegen de familie die de brieven schreef is gezegd. Als er is gezegd dat de mogelijkheid tot verbranden bestaat, dan vind ik dat er niks fout is gegaan. Als dat echter niet is gezegd, dan vind ik het ook niet netjes.

Nee het was niet echt netjes, want bij sommigen of alleen bij Marjolein zaten ook foto's. Die stuur je alleen als je niet weet dat ze verbrand kunnen worden. Aan de andere kant kunnen foto's in veelvoud worden gefabriceerd d.m.v. nagatieven of digitale bestanden, bij een handgeschreven stuk gaat dit wat moeilijker.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10 moderator
« Reactie #85 Gepost op: 8-11-2009, 22:56:50 »
Beste progammamakers,

Ik heb met afschuw gekeken op zondag naar een aflevering van ER.
Hierbij werden brieven verbrand van kandidaten + fotos + tekeningen.
Dit heeft niets meer met het spel te maken en ik vond  dit zeer onsmakelijk.
Er zou wel eens wat met de kandidaten Qua familie kunnen gebeuren en dan zou een brief een laatste afscheid kunnen zijn, en dan niet te vergeten de kinderen van de kandidaten die hun brief of tekening van hun papa of mama zien verbranden.

Ik ben best wel een fan qua Expeditie Robinson maar ik vind dit te ver gaan.

Met vriendelijke groeten,

Julden

 
 
Julden
Denk je hier op t goeie adres te zijn?
Dan komt er vast geen antwoord

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #86 Gepost op: 8-11-2009, 22:57:21 »
Nee het was niet echt netjes, want bij sommigen of alleen bij Marjolein zaten ook foto's. Die stuur je alleen als je niet weet dat ze verbrand kunnen worden. Aan de andere kant kunnen foto's in veelvoud worden gefabriceerd d.m.v. nagatieven of digitale bestanden, bij een handgeschreven stuk gaat dit wat moeilijker.

Een handgeschreven stuk kan je eveneens inscannen en afdrukken alsof het net geschreven is  ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #87 Gepost op: 8-11-2009, 23:03:01 »
Je kunt zelfs de kopie versturen en t origineel thuis houden. ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #88 Gepost op: 8-11-2009, 23:06:53 »
Je kunt zelfs de kopie versturen en t origineel thuis houden. ::rofl::


Precies dus waarom moet er zoveel heisa over gemaakt worden.  ???

En als er echt iets ingrijpend zou gebeuren op het thuisfront dan zal de productie het desbetreffende teamlid wel inlichten...

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10 moderator
« Reactie #89 Gepost op: 9-11-2009, 14:52:15 »
Beste progammamakers,

Ik heb met afschuw gekeken op zondag naar een aflevering van ER.
Hierbij werden brieven verbrand van kandidaten + fotos + tekeningen.
Dit heeft niets meer met het spel te maken en ik vond  dit zeer onsmakelijk.
Er zou wel eens wat met de kandidaten Qua familie kunnen gebeuren en dan zou een brief een laatste afscheid kunnen zijn, en dan niet te vergeten de kinderen van de kandidaten die hun brief of tekening van hun papa of mama zien verbranden.

Ik ben best wel een fan qua Expeditie Robinson maar ik vind dit te ver gaan.

Met vriendelijke groeten,

Julden

 
 


Ja hoor, als er iemand dood gaat wordt dat echt wel op een andere manier duidelijk gemaakt. Niet via zo'n brief, want heel vaak krijgen ze die brief niet.
Dus je kan ook dom in het weg gaan redeneren totdát het echt niet meer kan. Slaat dus helemaal nergens op.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10 moderator
« Reactie #90 Gepost op: 9-11-2009, 14:56:42 »

Ja hoor, als er iemand dood gaat wordt dat echt wel op een andere manier duidelijk gemaakt. Niet via zo'n brief, want heel vaak krijgen ze die brief niet.
Dus je kan ook dom in het weg gaan redeneren totdát het echt niet meer kan. Slaat dus helemaal nergens op.
Dat zegt hij ook niet.
Je leest niet goed.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 10
« Reactie #91 Gepost op: 9-11-2009, 23:12:17 »
als er iemand van je gezin verongelukt of wat.. zul je wel uit de expeditie gehaald worden ofzo lijkt mij..
of in overleg ofzo.. ik heb het nog niet zien gebeuren in elk geval.
lijkt me vreselijk zoiets.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #92 Gepost op: 9-11-2009, 23:40:44 »
als er iemand van je gezin verongelukt of wat.. zul je wel uit de expeditie gehaald worden ofzo lijkt mij..
of in overleg ofzo.. ik heb het nog niet zien gebeuren in elk geval.
lijkt me vreselijk zoiets.

In 2007 bij de 100 stapte een meisje uit eigen beweging uit de expeditie omdat ze bij haar zieke broertje wilde zijn.  Was te zien bij het bonusmateriaal op RTL gemist.

Geen idee of ze haar werkelijk op de hoogte hebben gebracht hoe zijn toestand evolueerde. (hebben ze niet laten zien)
 

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10 moderator
« Reactie #93 Gepost op: 10-11-2009, 22:25:53 »
Dat zegt hij ook niet.
Je leest niet goed.



Toch wel
Beste progammamakers,

Er zou wel eens wat met de kandidaten Qua familie kunnen gebeuren en dan zou een brief een laatste afscheid kunnen zijn,


Dat is wat ik lees..

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10 moderator
« Reactie #94 Gepost op: 11-11-2009, 00:24:12 »
Toch wel
Dat is wat ik lees..
En toch staat er niet dat in die brief zoiets kan staan. Er word bedoeld dat tussen het versturen van de brief en t lezen ervan wel eens iets met de schrijver zou kunnen gebeuren. En dan is de brief t laatste wat er van die persoon was geweest voor de kandidaat.
t staat er wel een beetje ongelukkig in:dan kan die brief t laatste afscheid zijn. Dat kan inderdaad niet en dat zet ons op t verkeerde been.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #95 Gepost op: 11-11-2009, 12:37:29 »
In 2007 bij de 100 stapte een meisje uit eigen beweging uit de expeditie omdat ze bij haar zieke broertje wilde zijn.  Was te zien bij het bonusmateriaal op RTL gemist.

Geen idee of ze haar werkelijk op de hoogte hebben gebracht hoe zijn toestand evolueerde. (hebben ze niet laten zien)
 

Farrah was dat volgens mij? Ik vond het toen best indrukwekkend.
Ik denk dat ze belangrijke nieuwsberichten echt wel doorgeven aan de desbetreffende kandidaat, anders is het gewoon niet humaan.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: aflevering 10 moderator
« Reactie #96 Gepost op: 12-11-2009, 01:49:17 »
En toch staat er niet dat in die brief zoiets kan staan. Er word bedoeld dat tussen het versturen van de brief en t lezen ervan wel eens iets met de schrijver zou kunnen gebeuren. En dan is de brief t laatste wat er van die persoon was geweest voor de kandidaat. t staat er wel een beetje ongelukkig in:dan kan die brief t laatste afscheid zijn. Dat kan inderdaad niet en dat zet ons op t verkeerde been.

Precies, maar ik denk ook wel dat (naast dat er kopieën zijn gemaakt)het verbranden van de brieven, daarnaast een dramatisch, theatraal gebaar had, oftewel soap.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #97 Gepost op: 12-11-2009, 08:45:02 »
In 2007 bij de 100 stapte een meisje uit eigen beweging uit de expeditie omdat ze bij haar zieke broertje wilde zijn.  Was te zien bij het bonusmateriaal op RTL gemist.

Geen idee of ze haar werkelijk op de hoogte hebben gebracht hoe zijn toestand evolueerde. (hebben ze niet laten zien)
 

Als er werkelijk iets belangrijks/ergs met je familie gebeurd dan word je echt ingelicht, je naasten zullen dat (moeten) melden aan de productie en die neemt vervolgens de verdere stappen. Afhankelijk van de aard en ernst zal er dan een beslissing genomen moeten worden door de kandidaat. Daar hoeft men niet over in te zitten. Het is natuurlijk niet zo dat als tante Jans aambeien heeft dat je dan terug mag.  ::rofl:: Het gaat dan wel over (zware) ziekte/overlijden van je directe familie.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline bjc

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #98 Gepost op: 12-11-2009, 21:53:37 »
heeft er iemand een idee welke muziek er gespeeld werd tijdens het verbranden van de brieven?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 10
« Reactie #99 Gepost op: 14-11-2009, 23:12:08 »
heeft er iemand een idee welke muziek er gespeeld werd tijdens het verbranden van de brieven?
Ik verscheurde je foto, heb je brieven verbrand, van Koos Alberts, als ik het me goed herinner.