Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 400024 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #940 Gepost op: 23-02-2013, 22:14:59 »


Sorry Loebas  :P, maar Supernova had enige tijd geleden mijn verstand al meegetrokken naar Kees. Gevoel en verstand kunnen niet zonder elkaar, dus mijn gevoel zoekt het verstand weer op. Ik blijf hier.  ::jaja::
Geeft niks meis;
Ik blijf pogingen ondernemen om je gevoel wat verstand te geven ;)

On Topic:
Kees behaalt 100% van school opdracht.
*Paulien 80%.
Waarbij alle ogen op haar gericht zijn vanwege wens en kunde.*





Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #941 Gepost op: 24-02-2013, 03:18:51 »
Ben zelden zo overtuigd geweest van de Mol als dit jaar. Kees is het. Overduidelijk. Ik vind het wel nog steeds een genot om naar te kijken, wat mol-zijn betreft. Wat hij precies allemaal gesaboteerd heeft weten we natuurlijk nog niet, maar ik bedoel meer de manier waarop hij zich in de groep gedraagt. Ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar hij speelt het wel met lef. Doet vrolijk mee met alle discussies in de groep, is niet bang voor directe vragen... hij liegt gewoon keihard in iemands gezicht. Niet altijd een goede eigenschap, maar in WIDM wel!  ;D


Hoe dan ook het lijkt erop dat de meeste Kees-verdenkers de discussies laten voor wat ze zijn op dit moment.
Ja, dat is jammer genoeg wel een beetje zo. Er valt weinig (nieuws) te discussiëren.
Daarnaast heb ik het zelf de laatste weken helaas ook erg druk gehad, waardoor ik vaak niet eens tijd had om het forum helemaal te lezen, laat staan zelf ook nog nuttige bijdragen te doen. :(

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #942 Gepost op: 24-02-2013, 05:31:44 »
het jongetje dat Kees en Carolien rondleidde 'Dion' noemden wat totaal niet leek op de naam die hij noemde volgens mij maar ook dat is weer vrij vaag vind ik..
Hoe dan ook het lijkt erop dat de meeste Kees-verdenkers de discussies laten voor wat ze zijn op dit moment.
Art zegt: "Dit is Dyon"..
Luister @07.16
@ 07.32 zegt Art ook nog:"Good luck Dyon", lief maar niet helemaal ok ...
Dan komt het voorstellen en blijkt dat de vriendelijke jongeman "Talon" heet.
Duurt ff maar uiteindelijk lijken ze het te hebben gehoord.

Dan volgt er een "populair moment" met high fives en boxxxxxesss...maar de naam Talon lijken ze al te zijn vergeten...
Mocht Kees dit zijn vergeten en voor een resumé (in biecht) aan Art vragen hoort hij wrs. voor de 3e x Dyon...
 ::ohno::


 ::megafoon:: Productie! (tenzij er een hint in zit, anders slordig!).


Omnia vincit amor

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #943 Gepost op: 24-02-2013, 10:54:22 »
Het is ongetwijfeld al ergens gezegd, maar kan het niet terugvinden: Kees legt zijn sjaal over het rekje waar de porto's liggen en ziet ze daar niet liggen. Jaja  8)
Paulien vindt ze daar later. Dat hoofd ook van Kees als hij dat in de biecht meldt... >:D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #944 Gepost op: 24-02-2013, 11:25:39 »
Ik heb nog even op een rijtje gezet waarom Kees de beste papieren heeft om degene te zijn die drie van zeven kokers geopend heeft. (De Mol in de film: "Zeven kokers, beste medekandidaten. Zeven. Ik heb er drie opengemaakt.")



Met de safari (3.3) verdienden de kandidaten 2 kokers. Met de big 5 (4.1) 3. In de winkel (7.1) vond Kees 1 koker. Totaal: 6 kokers. De Mol zegt in de film dat ze 7 kokers hadden. Heeft de Mol in de winkel nog een koker gevonden? Dit zou goed kunnen aangezien Art zegt dat ze met de kokers 6000 euro hadden kunnen verdienen en er in één koker 500 euro zat. 6000/500 = 12. 12 - 7 (maximum safari) - 3 (big 5) = 2. (Art bevestigt voor de executie van afl. 5 dat er tot dan toe 10 kokers te verdienen waren.) Kees die een koker in de winkel vond heeft makkelijk een tweede koker in zijn tas kunnen stoppen. Ook zegt de Mol dat hij 3 kokers geopend heeft. Na de big 5 opende Kees één koker. Uit extra beelden uit de MolMail blijkt dat Kees ook de 2 kokers van de safari even gehad heeft (naar het ontbijt meegenomen). Bovendien blijkt dat hij de kamer deelde met Tania en Zarayda waar de kokers bewaard werden. Het zou dus goed kunnen dat Kees ook die kokers geopend heeft: 3 in totaal.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2013, 21:54:40 door Heinz »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #945 Gepost op: 24-02-2013, 11:58:37 »
Het lijkt mij logischer dat er in totaal maar 7 kokers waren, er waren namelijk ook maar 7 kandidaten tijdens de safari opdracht. Als ze alle 7 opdrachten tijdens de safari goed hadden gehad hadden ze ze misschien gelijk allemaal gekregen, maar omdat er maar 2 vragen goed waren zijn de overige 5 kokers later in het spel gebruikt namelijk 3 voor Tim, 1 in de winkel en 1 die wij niet weten. Ik gok dat er in de kokers 5x 1000 en 2x 500 euro zat.

Maar het blijft giswerk. Ben benieuwd of we er in de reunie, het vragenvuur bij Moltalk of het vragenvuur op de MFD achterkomen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #946 Gepost op: 24-02-2013, 12:04:53 »
Het lijkt me toch niet dat er bij de safari opdracht €6000 te verdienen was? 3500 leek me al veel.
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #947 Gepost op: 24-02-2013, 12:27:35 »
Theoretisch was er bij de bungeejump ook een behoorlijk bedrag te verdienen. Zuiver theoretisch dan. Maar dan had alles mee moeten zitten voor de kandidaten.

Dus 6000 zou best kunnen, toch?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #948 Gepost op: 24-02-2013, 12:35:00 »
En het met de kokers te verdienen bedrag is natuurlijk verspreid over beide opdrachten. Safari-opdracht kokers verdienen, doka-opdracht kokers verzilveren. Heeft de mol alle tijd om tussendoor een koker of drie open te draaien.
The British are not impressed.

Online G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #949 Gepost op: 24-02-2013, 13:26:15 »
Wie weet kan Kees in de volgende aflevering nog met een "vijsmomentje" (de Mol 3) komen. ;)

Heb die serie toch echt live gezien, maar kon me dit helemaal niet meer herinneren. Prachtige actie  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #950 Gepost op: 24-02-2013, 13:28:22 »
HIER zijn van Kees meerdere shirts te zien/vinden/bekijken.
De shirts met:
Buddha
Dancing Bear
Einstein (?)
Big Brother

Grappig dat het hier om shirts van 'Dissident' gaat.
Dissidenten zijn individuen of groeperingen die zich verzetten tegen de overheersende opvattingen of beleidslijnen op religieus, politiek of sociaal gebied!

Haha!
Volgens mij sponsord het heel Volendam (e.g. Jan Smit en Nick en Simon)
http://www.facebook.com/Dissidentwear/photos_stream

HIER zelfs nog een foto van Kees met één van de shirts, welke hij ook draagt in de serie.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2013, 14:19:28 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #951 Gepost op: 24-02-2013, 19:05:37 »
Geeft niks meis;
Ik blijf pogingen ondernemen om je gevoel wat verstand te geven ;)

On Topic:
Kees behaalt 100% van school opdracht.
*Paulien 80%.
Waarbij alle ogen op haar gericht zijn vanwege wens en kunde.*

Ja ok maar Carolien zat ook echt bovenop Kees hé!
Kees had hier weinig mogelijkheden om te mollen want Carolien vertrouwt Kees voor geen meter. Het enigste wat hij denk ik kon doen was woorden kiezen die in het midden van de lijst staan in de hoop dat deze het minst blijven hangen bij Paulien en Zarayda. Maar ja, Paulien met d'r taalknobbel die wist waarschijnlijk alle 30 woorden wel te noemen... Dat bleek ook wel. 
Ik blijf erbij die €1600,- die hier verdient zijn vind ik belachelijk veel als ze de Mol zou zijn (wat ze niet is trouwens  ::ohno::) Neemt niet weg dat ik Paulien (maar ook Carolien) echt twee onwijs leuke vrouwen vind maar dat ter zijde.   
Moet dan toch nog even zeggen dat ik de actie van Kees om zichzelf te fotograferen in de tv, (in het kader van) terwijl Carolien bovenop hem zit toch wel weer briljant vind.
Nee ik blijf 100% zeker van mijn zaak, ik ga niet twijfelen ook niet door de berichten in andere topics. Het kan gewoon NIET anders, Kees Tol is de Mol seizoen 13!






« Laatst bewerkt op: 24-02-2013, 19:09:04 door Molletjuh »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #952 Gepost op: 24-02-2013, 19:43:22 »
Het is ongetwijfeld al ergens gezegd, maar kan het niet terugvinden: Kees legt zijn sjaal over het rekje waar de porto's liggen en ziet ze daar niet liggen. Jaja  8)
Paulien vindt ze daar later. Dat hoofd ook van Kees als hij dat in de biecht meldt... >:D

Ze hebben allemaal door die ruimte gelopen en om zich heen gekeken. Iedereen had ze dus kunnen zien liggen. (al was Kees wellicht het dichtsbij.

Het lijkt mij logischer dat er in totaal maar 7 kokers waren, er waren namelijk ook maar 7 kandidaten tijdens de safari opdracht. Als ze alle 7 opdrachten tijdens de safari goed hadden gehad hadden ze ze misschien gelijk allemaal gekregen, maar omdat er maar 2 vragen goed waren zijn de overige 5 kokers later in het spel gebruikt namelijk 3 voor Tim, 1 in de winkel en 1 die wij niet weten. Ik gok dat er in de kokers 5x 1000 en 2x 500 euro zat.

Maar het blijft giswerk. Ben benieuwd of we er in de reunie, het vragenvuur bij Moltalk of het vragenvuur op de MFD achterkomen.

Vóór de executie van aflevering 5 zegt Art dat er tot dan toe 10 kokers te verdienen waren en ze daar 5 kokers van hadden verdiend.

Misschien dat er bij kooienopdracht nog iemand (de mol?) in een kooi kokers bij zich had. Of dat ze onderweg te vinden waren. Of zou het blijven bij de zeven van de safari-opdracht en de drie van Tim?

In principe zouden ze bij de safari opdracht nog met zijn achten zijn en dus ook acht kokers te verdienen.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #953 Gepost op: 24-02-2013, 21:32:32 »
Het lijkt mij logischer dat er in totaal maar 7 kokers waren, er waren namelijk ook maar 7 kandidaten tijdens de safari opdracht. Als ze alle 7 opdrachten tijdens de safari goed hadden gehad hadden ze ze misschien gelijk allemaal gekregen, maar omdat er maar 2 vragen goed waren zijn de overige 5 kokers later in het spel gebruikt namelijk 3 voor Tim, 1 in de winkel en 1 die wij niet weten. Ik gok dat er in de kokers 5x 1000 en 2x 500 euro zat.


Art heeft in aflevering 4 (of 5 zou ook kunnen) letterlijk tegen de kandidaten gezegd dat ze tot dan toe 10 kokers hadden kunnen verdienen.

De 3 van Tim staan dus los van de 7 uit de safari-opdracht.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #954 Gepost op: 24-02-2013, 21:36:26 »
Theoretisch was er bij de bungeejump ook een behoorlijk bedrag te verdienen.
Bij de bungeeopdracht was geen geld te verdienen maar een joker.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #955 Gepost op: 24-02-2013, 21:41:10 »
Ik geloof niet in Kees als mol.
Ik heb nog nooit een mol meegemaakt die zich zo uitsloofd voor geld en ook slaagt. Nee Kees is de mol niet.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #956 Gepost op: 24-02-2013, 21:43:56 »
Bij de bungeeopdracht was geen geld te verdienen maar een joker.

Welk seizoen ben jij aan het kijken? :P

Bij de bungeeopdracht waren geen jokers te verdienen maar 10 vrijstellingen. Die Art vervolgens weer terug wilde kopen voor 1000 euro per stuk.  In theorie had er dus 10.000 euro verdiend kunnen worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #957 Gepost op: 24-02-2013, 21:56:59 »
Vóór de executie van aflevering 5 zegt Art dat er tot dan toe 10 kokers te verdienen waren en ze daar 5 kokers van hadden verdiend.

Je hebt gelijk, ik heb de informatie toegevoegd aan mijn post hierboven. ::trots::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #958 Gepost op: 24-02-2013, 22:27:44 »
Ik vind het wel nog steeds een genot om naar te kijken, wat mol-zijn betreft. Wat hij precies allemaal gesaboteerd heeft weten we natuurlijk nog niet, maar ik bedoel meer de manier waarop hij zich in de groep gedraagt. Ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar hij speelt het wel met lef. Doet vrolijk mee met alle discussies in de groep, is niet bang voor directe vragen... hij liegt gewoon keihard in iemands gezicht. Niet altijd een goede eigenschap, maar in WIDM wel!  ;D

Helemaal mee eens!  ::jaja::  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #959 Gepost op: 25-02-2013, 00:17:15 »
sorry als het er al sta kon he tnergens snel vind 52 paginas  makkeljk over het hoofd gekeken denkik wel zeken, maar zet het toch ff neer, naast graven graven zie je kees ook duidelijk de letter M maken van de lassers met de spiegels ..

Sorry als ik echt te snel heb gekene  :)