Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 399898 keer)

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1140 Gepost op: 3-03-2013, 10:29:30 »
Als je o de facebook van kees kijkt

Zie je staan bij zijn omslag.

de mol 2013!!!!!

Zou dit een hint zijn

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1141 Gepost op: 3-03-2013, 11:59:11 »
Als je o de facebook van kees kijkt

Zie je staan bij zijn omslag.

de mol 2013!!!!!

Zou dit een hint zijn

Ik betwijfel of hij deze pagina zelf aangemaakt heeft. De pagina is in september 2012 aangemaakt en op 28 september staat er een bericht "volg Kees nu ook op Twitter" of iets in die richting. Als het Kees werkelijk is schrijft hij niet vanuit een andere persoon, maar had hij geschreven "volg mij ook op Twitter @".

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1142 Gepost op: 3-03-2013, 12:50:05 »
Ik volg Kees al lang voor Wie is de mol, maar de omslaffoto is op 26-2 gewijzigd. Wil overigens niet veel zeggen, denk ik.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1143 Gepost op: 3-03-2013, 13:23:42 »
Het is volgens mij wel echt zijn eigen account.

Maar hier staat een soortgelijke foto:
http://www.fotografille.nl/dailylife/het-naderende-einde-van-wie-is-de-mol
« Laatst bewerkt op: 3-03-2013, 13:44:41 door Pippi »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1144 Gepost op: 3-03-2013, 15:44:39 »
Ik wil wel brainfart zeggen omdat ik het zo geestig woord vind.
maar:
Goed gevonden!
Niet op het doek maar er tegenover.

 ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1145 Gepost op: 3-03-2013, 16:07:28 »
::megafoon:: brainfart

Hahaha  ::rofl::
Werkt zo op mijn lachspieren!
Omnia vincit amor

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1146 Gepost op: 3-03-2013, 20:42:27 »
De cijferhint is ook bekend bij 'gewone' fans. Ik kwam deze week al 2 niet-molloten tegen die hem kenden. Beiden zaten vol op Paulien, de een switchde, de ander niet.
(Ik begin te denken dat malloot een woordspeling is van molloot.)
...óf niet!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1147 Gepost op: 3-03-2013, 20:49:33 »
De cijferhint is ook bekend bij 'gewone' fans. Ik kwam deze week al 2 niet-molloten tegen die hem kenden. Beiden zaten vol op Paulien, de een switchde, de ander niet.
(Ik begin te denken dat malloot een woordspeling is van molloot.)

Ja dus? Fijn voor ze hoor en ook fijn dat er toch een paar "gewone" fans de cijferhint ontcijferd hebben (nadat ze stiekem op het internet gekeken hebben ::pinokkio::).
Maar snap niet wat je hier mee wil zeggen?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1148 Gepost op: 3-03-2013, 20:52:16 »
Ja dus? Fijn voor ze hoor en ook fijn dat er toch een paar "gewone" fans de cijferhint ontcijferd hebben (nadat ze stiekem op het internet gekeken hebben ::pinokkio::).
Maar snap niet wat je hier mee wil zeggen?
Eh, dat Heinz die dingen niet op zn site moet zetten?
...óf niet!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1149 Gepost op: 3-03-2013, 20:55:26 »
Geen enkele ondersteuning verder voor mijn observatie. ;D ::ok:: Ik denk dat ik mijn bevindingen voortaan alleen naar nog maar naar jou stuur in een PB-tje Loebas :P

 ::zingen:: Want zij geloooooft in mijijijijij...
::rofl::
Alleen de brainfarts graag... ::rofl::
En weer on topic.
*sorry mensen.*





Omnia vincit amor

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1150 Gepost op: 3-03-2013, 21:09:46 »
De cijferhint is ook bekend bij 'gewone' fans. Ik kwam deze week al 2 niet-molloten tegen die hem kenden. Beiden zaten vol op Paulien, de een switchde, de ander niet.
Heel veel mensen hebben dat plaatje getwitterd en het is ook op RTL Boulevard geweest.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sator

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1151 Gepost op: 4-03-2013, 03:20:08 »
Als ik het goed lees, staat er dus: "Case in point for the strength of the African people, Nelson Mandela's African name is rolihlala, which means 'troublemaker'. 

Echt logisch is deze zin toch niet, eigenlijk? Waarom zou de naam 'onruststoker' (toch eerder negatief) een voorbeeld zijn voor de kracht van het Afrikaanse volk? Ik vraag het me af om te kunnen achterhalen of de priesterzinnen nu al dan niet gemonteerd zijn...  ::vergroot::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1152 Gepost op: 4-03-2013, 07:07:48 »
Iets kleins wat me opviel bij het opnieuw bekijken van de dakota opdracht.
Kees praat hier over waarom hij alsnog gekozen heeft zijn mol-vraag (voor de test) te delen.

Die biecht kwam me destijds al erg mols voor maar nu eigenlijk nog meer.
Hij heeft het over dat het beter is bepaalde banden aan te halen in deze fase van het spel.
Prima dat kan een kandidaat nog zeggen.

Maar hij vermeldt eveneens dat het ook beter is 'in deze fase van het programma'. Dat je als kandidaat gefocussed bent op het spel en directe doelen zoals 'het halen van de volgende aflevering' wat je regelmatig hoort is zeker te begrijpen. Maar deze biecht is toch wel raar komende van een kandidaat, die zich zorgen maakt over wat wel of niet een goede handeling is 'in deze fase van het programma'..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1153 Gepost op: 4-03-2013, 09:06:01 »
Iets kleins wat me opviel bij het opnieuw bekijken van de dakota opdracht.
Kees praat hier over waarom hij alsnog gekozen heeft zijn mol-vraag (voor de test) te delen.

Die biecht kwam me destijds al erg mols voor maar nu eigenlijk nog meer.
Hij heeft het over dat het beter is bepaalde banden aan te halen in deze fase van het spel.
Prima dat kan een kandidaat nog zeggen.

Maar hij vermeldt eveneens dat het ook beter is 'in deze fase van het programma'. Dat je als kandidaat gefocussed bent op het spel en directe doelen zoals 'het halen van de volgende aflevering' wat je regelmatig hoort is zeker te begrijpen. Maar deze biecht is toch wel raar komende van een kandidaat, die zich zorgen maakt over wat wel of niet een goede handeling is 'in deze fase van het programma'..  ::)

Hij is zelf ook programmamaker, dus hij zal zeker ook met die ogen ernaar kijken, helemaal als hij de mol is natuurlijk! Dat is gewoon een cadeautje voor de productie.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1154 Gepost op: 4-03-2013, 09:30:04 »
Hij is zelf ook programmamaker, dus hij zal zeker ook met die ogen ernaar kijken, helemaal als hij de mol is natuurlijk! Dat is gewoon een cadeautje voor de productie.

Klopt maar we hebben meerdere programmamakers gehad in de serie oa Art (die bij Net5 al geproefd had van regie). En die hebben toch echt een andere visie gehad omdat ze veel meer bezig waren met simpelweg ronde na ronde te overleven tot het volgende punt.  ;)

Ik zie er verder geen enorme hint in oid, maar ik vind het zeker een opmerkelijke observatie.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1155 Gepost op: 4-03-2013, 09:36:13 »
Paulien verdenkt Kees> Kees leverde een perfecte versie van gedicht in, dat viel Paulien op vanwege het woordje "ek" Kees is haar verdachte> Kees is de mol (die een perfecte versie inleverde)
Maarja, het kan ook zijn dat Paulien gewoon uit haar nek kletst en zij een perfect gedicht schreef.
Kortom, hier schieten we niets mee op.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1156 Gepost op: 4-03-2013, 09:53:03 »
Paulien verdenkt Kees> Kees leverde een perfecte versie van gedicht in, dat viel Paulien op vanwege het woordje "ek" Kees is haar verdachte> Kees is de mol (die een perfecte versie inleverde)
Maarja, het kan ook zijn dat Paulien gewoon uit haar nek kletst en zij een perfect gedicht schreef.
Kortom, hier schieten we niets mee op.

Toch wel in zoverre dat mij haar observatie over dat juist díe persoon dat goed geschreven had mij als een zeer authentiek aandoend detail voorkomt. Mollen zijn doorgaans vaag in hun herinnering van bepaalde zaken omtrent wat ze verdacht vonden - zeker na verloop van tijd. Om de simpele reden dat ze er absoluut niet zo sterk op letten als échte oplettende kandidaten die juist heel actief naar discrepanties zoeken.

Natuurlijk kan het een act zijn. Maar daarvoor zie ik in haar overige gedrag weer geen enkele indicatie, vooral in hoe makkelijk ze zich laat overrompelen (en overrulen) op sommige momenten. Improvisatie is niet haar sterkste kant geweest tot nog toe - ze voelt zich in de rol van de ondervrager en 'sleuth' duidelijk veel meer in haar element.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1157 Gepost op: 4-03-2013, 11:11:15 »
Weet niet of ooit al ergens genoemd is dat ik = ek heel goed op Kees kan slaan in een aflevering die 'spiegelbeeld' heet. Draai dat ek om en daar staan niet alleen de eerste 2 letters van zijn voornaam, maar er staat ook 'ikke'.
We zitten te kijken naar handschriften en weet ik wat maar Kees kan best 1 foutloos gedicht hebben ingeleverd zonder naam en zijn naam boven een gedicht van een ander geschreven? (Bij het verzamelen) ::rofl:: Dat zou ik echt grappig vinden.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1158 Gepost op: 4-03-2013, 18:49:08 »
Bovenstaand citaat is een deel van mijn  post op 27 januari in het "leeuwentopic".

Het zou maar zo kunnen zijn dat de Gouden G op de pet en de geel gouden leeuw  op het 100 eurobriefje ( en de andere leeuwenaanwijzingen) een verwijzing is naar deze onderscheiding die Mandela van Beatrix ontving.

Kees noemt ook "een beetje Beatrix" bij het "kapsel" van de buffel.

Misschien is er geen leeuwenhint maar een Mandela hint...... :)


Ik vind hem heel erg aannemelijk klinken  ::ok::
(word nu echt heen en weer geslingerd  ;D)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1159 Gepost op: 4-03-2013, 18:58:01 »
Ik vind hem heel erg aannemelijk klinken  ::ok::
(word nu echt heen en weer geslingerd  ;D)
Gouden Leeuw en Golden Mole   ::ok::


*Prachtig hoe je altijd met de feiten op een rijtje komt Moedermol!   ::jaja:: *
Omnia vincit amor