Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2362747 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8860 Gepost op: 15-07-2009, 22:43:02 »
Gemeentehuis, afdeling burgerzaken. Alleen 's morgens geopend, en op woensdagavond. Bij binnenkomst om 18.33 uur schrokken wij van de rij wachtenden. Zegt de mevrouw achter de balie dat het best meevalt, de afgelopen 2 woensdagen was het veel drukker.
Toch duurde het ruim een uur voor we aan de beurt waren  :( en in dat uur werd ons serienummer consequent overgeslagen  :( terwijl de baliemedewerkers alle series door elkaar afwerkten (waarom zijn er dan nog verschillende series ???:-\\ en dan zit er ook zo'n miepje die niet alles weet, en daarom heel vaak hulp vraagt aan haar collega's, zodat dus de vier baliemedewerkers gezamenlijk maar 3 mensen tegelijk kunnen helpen  >:( en ondanks dat er nog 35 wachtenden staan presteren ze het om uitgebreide social talk te houden met de klanten  >:( om 19.53 waren we pas klaar  >:( >:( >:(

Hebben jullie geen e-loket?  ::)
Geniet nooit met mate...

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8861 Gepost op: 16-07-2009, 11:39:16 »
je kan geen deur open zetten of je hebt van die vieze dikke bromvliegen binnen 
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8862 Gepost op: 16-07-2009, 16:34:36 »
dat je een programma installeert op de computer en vervolgens niet in kunt loggen om het spel te spelen....althans dat is de irritatie van de oudste op dit moment en nu zit ik met een geirriteerde goof opgescheept ;D ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Irritant
« Reactie #8863 Gepost op: 16-07-2009, 19:39:30 »
Welke spel is het? MapleSory?
Why don't I ever listen to me?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8864 Gepost op: 16-07-2009, 19:45:56 »
Welke spel is het? MapleSory?

nee grand theft IV
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8865 Gepost op: 16-07-2009, 21:10:11 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Test;"Hebben jullie geen e-loket?
En meteen daaronder; maud;"je kan geen deur openzetten of je hebt van die vieze dikke bromvliegen binnen"
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Irritant
« Reactie #8866 Gepost op: 17-07-2009, 23:01:10 »
Toch nog een rekening gekregen van me bio boek... €63.57.. Alleen maar omdat er een cd-rommetje kapot was... Das toch niet eerlijk??? HIer kan ik echt zooo pissed om worden... K ben echt niet van plan om dat te gaan betalen.. :(

 ::hug:: Dat is heel oneerlijk  ::jaja:: Ze moeten het voortaan gewoon beter controleren voordat iemand hem wegbrengt, en als die stuk is moeten ze de juiste persoon pakken, en daarna opschrijven wat er aan mankeert. :)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8867 Gepost op: 22-07-2009, 22:24:21 »
DEZE idioten  >:( >:( >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Irritant
« Reactie #8868 Gepost op: 22-07-2009, 22:52:06 »
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Irritant
« Reactie #8869 Gepost op: 23-07-2009, 12:54:37 »
Als je 5 euro cent te kort komt bij de kassa, en dat die kassavrouw heel moeilijk erover doet om spullen achter te laten  vind ik een toppunt, gelukkig was er een jongeman van rond mijn leeftijd die me 5 euro cent wou schenken. ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8870 Gepost op: 23-07-2009, 13:02:21 »
Als je 5 euro cent te kort komt bij de kassa, en dat die kassavrouw heel moeilijk erover doet om spullen achter te laten  vind ik een toppunt, gelukkig was er een jongeman van rond mijn leeftijd die me 5 euro cent wou schenken. ::ok::
ik kijk even in m'n glazen bol en wat zie ik?...ik zie dat dit iets met zout te maken heeft,heb ik het goed?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Irritant
« Reactie #8871 Gepost op: 23-07-2009, 13:03:05 »
ik kijk even in m'n glazen bol en wat zie ik?...ik zie dat dit iets met zout te maken heeft,heb ik het goed?

Kan ik de toekomst kijken blijkbaar. ::) :o ::rofl::  ::jaja::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8872 Gepost op: 24-07-2009, 11:11:41 »
De wehkamp..had ik voor een paar dagen geleden gezocht naar een computerkast, belden ze mij daar gisteren over op, waarom ik geen kast had besteld ::) Hoezo schending van je priverechten, ze houden dus gewoon bij waar je naar zoekt. De volgende keer bellen ze nog waarom je een vibrator niet hebt gekocht..vind het te zot voor woorden. ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8873 Gepost op: 24-07-2009, 11:26:06 »
De wehkamp..had ik voor een paar dagen geleden gezocht naar een computerkast, belden ze mij daar gisteren over op, waarom ik geen kast had besteld ::) Hoezo schending van je priverechten, ze houden dus gewoon bij waar je naar zoekt. De volgende keer bellen ze nog waarom je een vibrator niet hebt gekocht..vind het te zot voor woorden. ::niet-ok::

Belachelijk zeg.... ::oink::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #8874 Gepost op: 24-07-2009, 20:00:07 »
Dat is echt een sGande !  Was je ingelogd toen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8875 Gepost op: 24-07-2009, 20:05:13 »
Je laat op de een of andere manier wel sporen achter, dus ze kunnen je traceren. Hoe dat precies zit, je meldt jezelf op een gegeven moment aan, en Wehkamp plaatst een cookie op jouw computer, zodat HUN computer jou bij een volgend bezoek eerder herkent. Dit is slechts een deel van het verhaal. Hoe het precies zit, weten de techneuten hier op het forum wel te vertellen.


Maar het is te gek voor woorden dat Wehkamp dit doet. M@ri@nne: grote kans dat Kassa en/of Radar hier graag een item over maakt.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8876 Gepost op: 24-07-2009, 20:34:25 »
Die Minister Klink is irritant.... nu wil hij weer artsen schorsen die aangeklaagd maar niet veroordeeld zijn. Tegenwoordig kan onschuldig tot het tegendeel bewezen is in Nederland ook weer de vuilnisbak in.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8877 Gepost op: 24-07-2009, 21:12:24 »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8878 Gepost op: 24-07-2009, 21:26:05 »
::rofl:: dat ga ik ook eens proberen
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8879 Gepost op: 24-07-2009, 22:01:41 »
Die Minister Klink is irritant.... nu wil hij weer artsen schorsen die aangeklaagd maar niet veroordeeld zijn. Tegenwoordig kan onschuldig tot het tegendeel bewezen is in Nederland ook weer de vuilnisbak in.

belachelijk  ::niet-ok::  zou lekker wezen, iedereen klaagt maar een willekeurige arts aan om een flutreden en whoppa, die is geschorst  ::)
Keep calm and eat chocolates!