Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275277 keer)

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #640 Gepost op: 26-05-2010, 07:39:13 »
Niemand naar The Cranberries geweest? Ze waren echt goed....

19 juni ga ik naar Muse in Nijmegen.
Dus weer een concert om naar uit te kijken.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #641 Gepost op: 28-05-2010, 15:29:57 »
Mijn zus gaat ook :P.
Die is laatst ook al in Boston (of omstreken) geweest :P.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #642 Gepost op: 9-06-2010, 08:59:20 »
Nog 10 nachtjes......  ::hyper:: ::hyper::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #643 Gepost op: 4-07-2010, 22:13:14 »
Dinsdag naar Lady Gaga in Madison Square Garden NYC ::hyper::
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #644 Gepost op: 4-07-2010, 22:49:19 »
Veel plezier! ::bravo:: Hoe lang blijf je in NYC?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #645 Gepost op: 14-07-2010, 17:58:30 »
Was 5 dagen :D toptoptop!
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #646 Gepost op: 16-12-2010, 23:45:01 »
Het moge inmiddels bekend dat ik groot fan ben van Jeroen van Koningsbrugge ::ok::. Maar na vanavond heb ik nog meer respect voor de beste man gekregen. Ik had echt met 'm te doen vanavond. Ze (Dennis en band) hebben 'm vanochtend doodziek van de grond opgeveegd, volgestopt met medicijnen en is uiteindelijk toch gegaan om op te treden. Hij was écht flink ziek en dat zag je. Je zag 'm soms ff een extra keer naar adem happen op 't podium, flink zweten, raakte twee keer de tekst kwijt, maar hij ging maar door. Toen kwam gingen ze samen met Marco Borsato (stond in het voorprogramma, kent iemand die ;) het nummer 'Zij' zingen en in één keer trekt Jeroen (na 't eerste refrein) z'n strop open: kippevel 'all over the places'. Hét moment van de avond.  ::respect::

Kortom: het was super.! In februari weer naar de theatertour. :) ::joehoe::

Ik moest t ff ergens kwijt, in 140 woorden op Twitter past 't niet. ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #647 Gepost op: 17-12-2010, 20:12:16 »
Het moge inmiddels bekend dat ik groot fan ben van Jeroen van Koningsbrugge ::ok::. Maar na vanavond heb ik nog meer respect voor de beste man gekregen. Ik had echt met 'm te doen vanavond. Ze (Dennis en band) hebben 'm vanochtend doodziek van de grond opgeveegd, volgestopt met medicijnen en is uiteindelijk toch gegaan om op te treden. Hij was écht flink ziek en dat zag je. Je zag 'm soms ff een extra keer naar adem happen op 't podium, flink zweten, raakte twee keer de tekst kwijt, maar hij ging maar door. Toen kwam gingen ze samen met Marco Borsato (stond in het voorprogramma, kent iemand die ;) het nummer 'Zij' zingen en in één keer trekt Jeroen (na 't eerste refrein) z'n strop open: kippevel 'all over the places'. Hét moment van de avond.  ::respect::

Kortom: het was super.! In februari weer naar de theatertour. :) ::joehoe::

Ik moest t ff ergens kwijt, in 140 woorden op Twitter past 't niet. ;D

He, jij was in de Tivoli gisteren ;) was het in de Helling of Oudegracht?
Ik was er dinsdag, Oudegracht. Het concert van Scouting for Girls. Leuk ::ok:: !
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #648 Gepost op: 17-12-2010, 22:32:22 »
He, jij was in de Tivoli gisteren ;) was het in de Helling of Oudegracht?
Ik was er dinsdag, Oudegracht. Het concert van Scouting for Girls. Leuk ::ok:: !

Oudegracht ook.  ::jaja::

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #649 Gepost op: 11-04-2013, 23:11:39 »
Even een oud topic omhoog halen...
Ik ga zaterdag naar Imagine Dragons!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #650 Gepost op: 12-04-2013, 12:26:52 »
Oeh, goed topic. Imagine Dragons ken ik niet. Wat zou ik moeten luisteren? Veel plezier alvast! :)

Ik ga in juli naar Welcome to the Village, een nieuw, klein en symphatiek festival hier in de buurt (o.a. The Black Atlantic, Lucky Fonz III, Tall Ships).

Ik wil naar Best Kept Secret. Balletjes aan het opgooien...

En ik wil héél graag naar The Green Man festival in Wales. Twee van mijn all-time favourite bands (Midlake en Kings of Convenience) en een van mijn leukste ontdekkingen van de laatste tijd (Fossil Collective). Alleen nog mensen zoeken die mee willen (en kunnen).
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #651 Gepost op: 12-04-2013, 12:45:40 »
Ik was de 30 maart naar Mumford & Sons :)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #652 Gepost op: 12-04-2013, 14:13:46 »
Even een oud topic omhoog halen...
Ik ga zaterdag naar Imagine Dragons!

Oeh gaaf! Ik wilde er heel graag heen. Helaas kan ik niet, maar ze komen vast vaker  ;)


Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #653 Gepost op: 12-04-2013, 15:25:45 »
Oeh, goed topic. Imagine Dragons ken ik niet. Wat zou ik moeten luisteren? Veel plezier alvast! :)
Bedankt! M'n favorieten zijn Bleeding Out, On Top Of The World, Radioactive en Working Man, dus ik zou die aanraden :) (maar elk nummer is goed, dus het maakt niet veel uit eigenlijk)

Oeh gaaf! Ik wilde er heel graag heen. Helaas kan ik niet, maar ze komen vast vaker  ;)
Denk ik ook wel, er is zoveel vraag naar kaarten. Het was eigenlijk al uitverkocht, maar ik heb deze week nog een kaartje kunnen kopen van iemand die uiteindelijk niet kon, dus ik heb geluk :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #654 Gepost op: 12-04-2013, 16:37:47 »
Dank. Zal eens luisteren. :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #655 Gepost op: 25-05-2013, 11:38:52 »
Straatfestival in Leeuwarden! Misschien wel het leukste weekend van het jaar. Veel straattheater, maar ik ga voor de bandjes.

Gisteren Sir Yes Sir gezien (te veel regen, te weinig publiek), vanavond in ieder geval naar Jungle By Night en Eins Zwei & The Parallel Cinema (indie met Bollywood-invloeden).

Verder op het programma o.a. Cheek 2 Jowl, rijzende ster The Future's Dust, Australische singer-songwriter Nick Balcombe, de indiefolk van Town Of Saints, en Halfway Station, waarvan ik even vergeten ben hoe het klinkt, maar waar ik zowel een vraagteken als een uitroepteken bij heb gezet. :P

Morgen nog naar Hubble Orkestar (vorig jaar nog gezien in het voorprogramma van de Amsterdam Klezmer Band) en When We Are Wild, de band rond Hille Stellingwerf, die met eerste single 'Scuse Me een vliegende start heeft gekend.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Concerten
« Reactie #656 Gepost op: 25-05-2013, 13:03:04 »
heh dacht even te zien dat 'sir yes sir' vandaag hier stond.

Maar dat is 'yes sir boss' ??? ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #657 Gepost op: 25-05-2013, 15:08:40 »
Haha, stonden hier gisteravond ook, maar dan in ons lokale poppodium. Had verwarring op kunnen leveren :P. Niet gezien dus, en ik ken het eigenlijk ook niet.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Concerten
« Reactie #658 Gepost op: 25-05-2013, 15:13:27 »
Nee ik ook niet.

Maar je hebt hier blijkbaar het BAM-festival [hetgeen de hele dag al een beste hoop geluid geeft], waar ze blijkbaar staan.
Kan ook een muzikaal congress van groen links zijn ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #659 Gepost op: 25-05-2013, 15:24:33 »
Dat klinkt ook best wel leuk. Tenminste, Mister & Mississipi, Hubble Orkestar en Maison du Malheur zijn het uitchecken wel waard. Goeie festivalmuziek. Yes Sir Boss klinkt op basis van de beschrijving ook leuk trouwens.

Anyway, ik heb de koffie op en de lunch achter de kiezen, ik waag mij de stad weer in. Nick Balcombe heeft beloofd niet zonder mij te beginnen. ::zwaai::
If I was a haircut would you wear a hat?