Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275279 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Concerten
« Reactie #280 Gepost op: 28-06-2005, 16:02:30 »
Zondag weer naar Parkpop geweest, blijft toch altijd verschrikkelijk gezellig en leuk daar. Optredens als De Dijk en Within Temptation waren echt heel erg goed. Ali B was daarentegen echt helemaal niks. Optreden van 45 minuten en ik heb denk ik maar 15 minuten muziek gehoord. De rest waren het allemaal praten.


Heb trouwens vandaag nog kaartjes ontvangen voor U2. Heeft mijn vader geregeld voor U2. Dus Zaterdag de 16de Juli kan ik nog naar U2 ;D ;D ;D

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Concerten
« Reactie #281 Gepost op: 28-06-2005, 16:55:44 »
Hey geweldig LC! Goed dat je toch nog kan gaan ::ok::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Concerten
« Reactie #282 Gepost op: 1-07-2005, 10:54:56 »
ik was gisteren naar blof!  :D was echt heel leuk..en heel warm

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Concerten
« Reactie #283 Gepost op: 1-07-2005, 17:56:48 »
cool coor  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #284 Gepost op: 1-07-2005, 20:08:13 »
Ik wilde naar Rockin'Park :(

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #285 Gepost op: 17-07-2005, 09:56:47 »
Gisteravond naar Rock Herk (Belgisch Limburg) geweest; festival met vrije toegang dat elk jaar weer 'n beetje groter lijkt te worden.

Uit Manchester het trio met de inspirerende naam I Am Kloot gezien. Melodieuze rock uit de Britse stad waar men wel weet wat muziek maken is !  ::jaja:: Mocht misschien iets energieker geweest zijn, maar zeker de moeite waard om te ontdekken. Stond trouwens bijna op het podium  ;) want het grote publiek was duidelijk niet voor deze Man-boys komen opdagen. De grote toestroom ving meteen aan bij de soundcheck voor de Belgische groep Millionaire, die aan energie duidelijk geen gebrek heeft !  :o  8) Rauwe gitaarrock, die de tent binnen de eerste tellen in vuur en vlam zette.



Het bier was trouwens lekker !  ::bravo::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #286 Gepost op: 24-07-2005, 16:23:52 »
Komt allen!


Op 12 juli ben ik bij een concert geweest met ook o.a. muziek van Dvorák (hoe krijg je dat teken op die R...) omdat een nichtje van me in het orkest meespeelde. Was erg leuk!


En afgelopen woensdag tijdens de Vierdaagse ben ik bij het optreden van The Sheer geweest, was erg gaaf! We stonden bijna vooraan en hebben flink gestuiterd! Ik las de volgende dag wel in het Vierdaagsekrantje dat het een saai publiek was, maar aan mij en mijn vrienden heeft dat zeker niet gelegen! Hier een fotootje ervan...



En hier nog een fotootje van de locatie van het podium op de Waalkade (tijdens een ander optreden).


Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #287 Gepost op: 24-07-2005, 20:32:39 »
Bij dat podium stond ik ook, vorige week zondag! Dat was bij een optreden van Racoon   ::bravo:: Ik stond ook bijna vooraan en het was heel gezellig!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #288 Gepost op: 25-07-2005, 09:24:56 »
Wat leuk Lieke! Gezellig he, Nijmegen ;). Ben je andere dagen ook nog geweest?

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #289 Gepost op: 25-07-2005, 15:04:52 »
Wat leuk Lieke! Gezellig he, Nijmegen ;). Ben je andere dagen ook nog geweest?
Ik ben dinsdag naar het vuurwerk geweest, dat was wel heel mooi!  ::bravo::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #290 Gepost op: 25-07-2005, 19:27:04 »
Jaah vond ik ook! Supergaaf was dat! Ik stond ook heel mooi bijna vooraan de Waalkade! :D Stond jij ook in de buurt van de blauwe container? ;)

Sorry voor de slowchat btw... :-[ Iemand nog leuke concerten? ;)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #291 Gepost op: 26-07-2005, 13:32:00 »
Bedoel je die container waar allemaal mensen opzaten? Daar stond ik namelijk zo ongeveer tegenaan

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #292 Gepost op: 24-09-2005, 03:03:01 »
Sow... net terug uit Eindhoven, de CD presentatie van Remagine van After Forever. In de nieuwe Effenaar die nog niet eens officieel is geopend, dus hier en daar nog wat dingen die inderdaad niet helemaal afgewerkt waren. Met een aantal leden van de fanclub van te voren nog wat in de bar van de Effenaar gegeten en daarna moesten we gewoon weer aansluiten in de rij buiten in plaats van dat we voor mochten. ;) Het voorprogramma zou om 19:30 starten, maar het voorprogramma was afgelast. After Forever zou om 20:30 gaan spelen volgens de planning. Tegen kwart voor 9 begint de rookmachine z'n werk te doen om de show te gaan starten... pats, muziek uit, noodverlichting aan, ontruimingsalarm aan een een vriendelijke mevrouw van een bandje die ons verzoekt om het pand te verlaten via de nooduitgangen. Geen énkele van de ongeveer 1000 aanwezigen verroerde zich en bleef gewoon lekker staan waar hij/zij stond. ;D Dit geintje herhaalde zich nog een keer en toen was het zo ver, het doek schuift open... en ja hoor, weer het ontruimingsalarm aan. Eindelijk om 10 voor half 10 is de show dan gestart, geweldige show, de nieuwe nummers nog wel ietwat ongewennig, wat je ook merkt aan het hele publiek, maar zonder (echte) problemen de show afgespeeld. Na afloop nog even in de foyer geweest, helaas ditmaal niks weten te winnen in de loterij en dan weer een lange rit terug naar huis. Al met al een lange maar geslaagde dag. :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #293 Gepost op: 24-09-2005, 15:31:39 »
Ik vond de opmerking van Floor ook wel mooi over het ietwat vervelende begin van de show, het was "effe-naar". ::rofl::

Verder ook nog wel wat andere bekenden gezien zoals de zus van Floor, Irene, en ook Arjan Lucassen. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Concerten
« Reactie #294 Gepost op: 8-10-2005, 14:27:05 »
Voor wie Mary Black kent: die geeft binnenkort een aantal concerten in Nederland. Informatie bij jullie eigen theaterburo.

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #295 Gepost op: 17-10-2005, 11:26:46 »
11 december= di-rect
20 januari= simple plan.. eindelijk!! *springt hyper op en neer*
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #296 Gepost op: 17-10-2005, 13:41:21 »
heb het concert van het jaar (voor mij, jawel, echt) 1 week en 1 dag geleden meegemaakt! hoewel het een beetje hectisch, chaotisch en een hele slechte beveiliging was, heb ik ONTZETTEND genoten van robbie williams in berlijn :)  ::love::
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #297 Gepost op: 17-10-2005, 18:42:10 »
leuk vooruitzicht allemaal mona ::ok::

Tof theemuts!! Robbie moet hoe dan ook een belevenis zijn ::jaja::

Ik zou as zaterdag naar Racoon gaan, maar dat hebben we nu veranderd naar 17 Dec. kijk er erg naar uit ::ok::

....iemand kaarten voor as zaterdag?? ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Concerten
« Reactie #298 Gepost op: 18-10-2005, 14:36:24 »
ik zou graag naar SImply Red willen, eens kijken wat ik bij pa en ma los kan peuteren ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #299 Gepost op: 18-10-2005, 22:10:54 »
Ik ben vorige week bij Dream Theater geweest. Ik kende ze op zich niet, maar was wel heel gaaf hoor, waanzinnig goed kunnen die gasten spelen. ::ok:: En dan spelen ze ff 5 kwartier, nemen ze ff een kwartiertje rust en spelen ze daarna ff het Dark Side Of The Moon album van Pink Floyd (in z'n geheel) en daarna nog ff een toegift van bijna een half uur. ::ok:: ;D Volgens de kenners speelden ze Pink Floyd haast nog beter dan dat ze zelf doen. :)

En begin volgend jaar ga ik naar Stream of Passion, de nieuwe band van Arjan Lucassen, ook al zo'n muziek geweldicus. ::respect::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)