Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275277 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #300 Gepost op: 21-10-2005, 08:57:29 »
ik zou graag naar SImply Red willen, eens kijken wat ik bij pa en ma los kan peuteren ;D
ahhh gaaf simply red!!! wanneer komen die dan??

Ik ben vorige week bij Dream Theater geweest. Ik kende ze op zich niet, maar was wel heel gaaf hoor, waanzinnig goed kunnen die gasten spelen. ::ok:: En dan spelen ze ff 5 kwartier, nemen ze ff een kwartiertje rust en spelen ze daarna ff het Dark Side Of The Moon album van Pink Floyd (in z'n geheel) en daarna nog ff een toegift van bijna een half uur. ::ok:: ;D Volgens de kenners speelden ze Pink Floyd haast nog beter dan dat ze zelf doen. :)

En begin volgend jaar ga ik naar Stream of Passion, de nieuwe band van Arjan Lucassen, ook al zo'n muziek geweldicus. ::respect::

Jee gaaf man FF, tof dat zo'n band dan zo goed blijkt te zijn ::ok:: Dat ze beter zouden spelen dan Pink Floyd vind ik lastig te behappen hoor..... ::ohno:: PINK FLOYD RULEZZZ offe tenminste dat deden ze 100 jaar gelee ;)
Arjan Lucassen zegt me echt heulemaal nix nada nop, waar moeten wij die van kennen?
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Concerten
« Reactie #301 Gepost op: 21-10-2005, 11:03:11 »
ahhh gaaf simply red!!! wanneer komen die dan??

das al heel snel zie ik nu, 9 december met hun nieuwe simplified tour in arnhem
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #302 Gepost op: 22-10-2005, 21:04:42 »
Arjan Lucassen zegt me echt heulemaal nix nada nop, waar moeten wij die van kennen?
Hij heeft diverse projectjes gehad, Ambeon, Star One, Stream of Passion maar hoofdzakelijk via Ayreon. Het zal je mss nog niet veel zeggen, maar als ik je vertel dat er op het Ayreon album "Universal Migrator" bijvoorbeeld de volgende artiesten hebben meegespeeld kan je een idee krijgen hoe hij ligt in dit genre iig. ;)
Johan Edlund (Tiamat)
Michael Romeo + Russel Allen (Symphony X)
Bruce Dickenson (Iron Maiden)
Fabio Lione (Rhapsody)
Ralf Scheepers (Primal Fear)
Timo Kotipetto (Stratovarius)
Andi Deris (Helloween)
Damian Wilson (Threshold)
Neal Morse (Spock's Beard)
Gary Wehrkamp (Shadow Gallery)
Clive Nolan (Arena)
Floor Jansen (After Forever)

En op andere CD's en projecten hebben weer vele andere bekenden en onbekenden meegespeeld. :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #303 Gepost op: 22-10-2005, 21:07:55 »
Vandaag ook kaartjes besteld voor een bijzonder After Forever concert de 22e december in de 013. ::bravo::

Citaat
On Thursday December 22nd, a crossover in two totally different music styles will take place in the 013 venue in Tilburg. It will push back frontiers! After Forever will write history with brass band Orpheus form Tilburg by combining their melodic metal with a wind section of 80 people! In the past, several metal bands have had encounters with symphony orchestras before, but only seldom did this happen with a brass band.

Citaat
Orpheus will start off the evening with a special repertoire in which they will let us enjoy the history of rock music (!) in 6 songs. After this, After Forever and Orpheus will come on stage together and play a set of 9 songs from all the After Forever albums (also from their newest album Remagine). The arrangements for this were made by Ron Antens. The symphonic aspect of After Forever ’s music lies in line with Orpheus, and the artistic challenge to intensify each other, each of them from their own musical angle, can be heard during this exclusive concert that you simply cannot afford to miss!

En dat voor maar €12,50 (excl. service kosten). ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #304 Gepost op: 23-10-2005, 11:49:23 »
Oke nou het zegt me idd nog steeds heulemaal nix hoor  ::tandpastasmiley::  maar vriendje hier kent wel een paar van die bands. niet echt mijn genre waarschijnlijk.

Gister waren hier trouwens vrienden op visite en hij was ook bij het concert van Dream Theater, hij vond het idd ook geweldig maar.....bevestigde mijn vermoeden dat ze niet beter speelde als Pink Floyd ;) hij zei er wel bij dat de vrouwelijke vocalist veul gemakkeklijker en mooier de hoge tonen haalde :)

Tja ik heb verder dus nog steeds niets in vooruitzicht, was gister wel een beetje een raar idee dat ik een tof concert aan het missen was  :-\\ ::ohno::, maar het is wel ok dat ik het nu dan nog te goed heb ::ok::

Verder hoop ik dat Sarah Bettons binnenkort deze kant op komt ::jaja::

Klinkt trouwens wel heul tof dat concert van After Forever, erg benieuwd hoe dat gaat lopen daar en hoe je het vind.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Mr. Simmons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never judge a book by the cover
Re: Concerten
« Reactie #305 Gepost op: 23-10-2005, 14:49:59 »
Kennen jullie Zinatra? Nou daar de zanger van Joss Mennen en dan zijn band Mennen, daar ben ik geweest!

Enne Thunder

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #306 Gepost op: 23-10-2005, 21:01:51 »
Oke nou het zegt me idd nog steeds heulemaal nix hoor  ::tandpastasmiley::  maar vriendje hier kent wel een paar van die bands. niet echt mijn genre waarschijnlijk.
:D Zou heel goed kunnen hoor.

Citaat
Gister waren hier trouwens vrienden op visite en hij was ook bij het concert van Dream Theater, hij vond het idd ook geweldig maar.....bevestigde mijn vermoeden dat ze niet beter speelde als Pink Floyd ;) hij zei er wel bij dat de vrouwelijke vocalist veul gemakkeklijker en mooier de hoge tonen haalde :)
Ik zei ook bijna volgens mij. ;) Maar volgens mijn vader was het muziekaal waanzinnig alleen idd de zang wat minder. Zelf ken ik Pink Floyd niet goed genoeg om daar wat over te zeggen. :)

Citaat
Klinkt trouwens wel heul tof dat concert van After Forever, erg benieuwd hoe dat gaat lopen daar en hoe je het vind.
Ja, anders ik wel. ::trots::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #307 Gepost op: 29-10-2005, 14:59:17 »
Arjan Lucassen, ook al zo'n muziekgeweldicus. ::respect::
Wat een leuke verlatinisering ;D

Mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad bij al die concerten zeg! Ik weet niet of het in dit topic past, maar is er iemand gister bij Giels feestje in Eindhoven geweest?

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #308 Gepost op: 19-11-2005, 13:22:44 »
Robbie Williams 24 juni Amsterdam
Robbie Williams 8 augustus Keulen

 ::bravo::
That's all

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #309 Gepost op: 19-11-2005, 13:35:40 »
Ok, tis geen concert, maar ik zeg het toch hier:
1 April, Gorredijk, Guido Weijers ::love::
en ik ga erheen :D

Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Concerten
« Reactie #310 Gepost op: 30-11-2005, 19:07:28 »
Ok, tis geen concert, maar ik zeg het toch hier:
1 April, Gorredijk, Guido Weijers ::love::
en ik ga erheen :D

oeioeioei Juudith, Guido is echt mega, super geweldig!! Scheel, maar toch lekkkkkuuuuur. jumjumjum

Ik ga 20 december naar de Lion King en 30 Januari naar James Blunt in HMH
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #311 Gepost op: 8-12-2005, 19:42:15 »
30 Januari naar James Blunt in HMH
Jaloezieee Jaloezieeee

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #312 Gepost op: 10-12-2005, 22:27:57 »
oeioeioei Juudith, Guido is echt mega, super geweldig!! Scheel, maar toch lekkkkkuuuuur. jumjumjum
Geef ff een foto dan ??? :-[

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #313 Gepost op: 10-12-2005, 22:33:25 »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #314 Gepost op: 10-12-2005, 22:47:39 »
Ah, thx, hmm, mss heb ik die toch wel eens eerder gezien ja. Nou iig alvast veel plezier Judith! (ook al duurt t nog wel ff... ::))

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #315 Gepost op: 11-12-2005, 15:49:35 »
That's all

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Concerten
« Reactie #316 Gepost op: 13-12-2005, 23:50:03 »
Ik ga vrijdagavond naar Jamie Cullum in de HMH in Amsterdam!
In het voorprogramma zit (kan het bijna niet geloven) Relax!

2 artiesten die ik geweldig vind op 1 avond. Kan niet beter  ::hug::

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #317 Gepost op: 19-12-2005, 12:19:18 »
Robbie Williams 24 juni Amsterdam
Robbie Williams 8 augustus Keulen

 ::bravo::

Gaaf Grace, heel veel plezier gewenst alvast ::ok::

Ik ga vrijdagavond naar Jamie Cullum in de HMH in Amsterdam!
In het voorprogramma zit (kan het bijna niet geloven) Relax!

2 artiesten die ik geweldig vind op 1 avond. Kan niet beter  ::hug::

Tof Billy, ik heb Jamie op Rock 'n Park live gezien, was errug goed ::jaja::....Relax ken ik volgens mij niet, wat is dat voor een muziek?

Wij zijn afgelopen zaterdag EINDELIJK dan bij Racoon geweest, kan niet anders zeggen dan dat ze GEWELDIG speelde!!
Jammer alleen dat er mensen waren die niet echt de interesse konden opbrengen om te luisteren, en ook niet het fatsoen hadden om even hun stemmen wat te dempen voor de mensen die wel wilde luistern ::ohno:: ::niet-ok:: Snap absoluut niet wat ze kwamen doen, hadden mi beter de kroeg in kunnen gaan...

maar goed, al met al heb ik het geweldig gehad...Racoon  ::bravo::

verder heb ik helemaal geen concerten meer in de plannen staan  :\'(
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline WhyNotSmile

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #318 Gepost op: 21-12-2005, 13:31:30 »
Citaat
Tof Billy, ik heb Jamie op Rock 'n Park live gezien, was errug goed ::jaja::....Relax ken ik volgens mij niet, wat is dat voor een muziek?

Ik heb Jamie ook (gedeeltelijk) op RockIn Park gezien en ik vond het verschikkelijk slecht (vooral die cover van Radiohead), maarja smaken verschillen niet waar.

Ga vanavond overigens naar Ozark Henry.
Er gaat niets boven Groningen!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #319 Gepost op: 23-12-2005, 14:11:02 »
Gister geweest bij "Orpheus meets After Forever". In één woord geweldig. ::ok::

Eerst speelde het Koninklijke Harmonie-orkest Orpheus 6 rock-klassiekers waaronder "Paint it Black", "Nothing Else Matters" en "Weep" van Skunk Anansie. ::respect:: Daarna een optreden van AF zelf, jammer dat een van de gitaarversterkers alleen stuk ging, maar dat mocht de pret niet drukken. :) En het samenspel daarna van een divers aantal nummers van AF was gewoon geweldig. Wel mooi te zien aan het orkest dat ze dit soort publiek iig niet gewend zijn, steeds verbaasd kijken naar die drukteschoppers wrs in hun ogen. ;)

Maar, wederom dus een zeer bijzonder en geslaagd AF optreden. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)