Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 94005 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #140 Gepost op: 17-01-2014, 03:40:28 »
Tijdens pyjama party checkt Jennifer wat zij heeft ingevuld: @38.03 (UG)


"Moi, ik kan wel wat".

Moi= Ik (Frans)...

Ik de Mol?




Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #141 Gepost op: 17-01-2014, 09:20:01 »
Tijdens pyjama party checkt Jennifer wat zij heeft ingevuld: @38.03 (UG)


"Moi, ik kan wel wat".

Moi= Ik (Frans)...

Ik de Mol?

Het is laat geworden zie ik... ;)

Offline mol24

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #142 Gepost op: 17-01-2014, 21:15:52 »
Weet eerlijk gezegd niet of het al geplaatst is, maar in de leader blijf ik iets verdachts zien.
Vlak voor Jennifer komt zie je verschillende shots van ''wanted flyers''. En wie wordt er gezocht in dit programma?.....De Mol!
Ik denk dat ik vanaf vandaag mijn intrek neem in de Jennifer-tunnel! ;)
 
« Laatst bewerkt op: 17-01-2014, 21:22:30 door mol24 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #143 Gepost op: 18-01-2014, 11:13:50 »
Vriendin komt net met argument waarom Jennifer niet de mol is:

"Als ze de mol is en dus wist dat ze door dat doolhof zou gaan tijgeren had ze vast wel een goede BH en een ander shirt aangetrokken!"

Hop, streep door Jennifer.

 ::rofl::
::rofl::
Of ze had het als kans aangegrepen om niet op tijd uit het doolhof te komen. "Sorry, ik moet mijn inkijk met 1 hand dichthouden, dus ik kan niet zo snel kruipen.".  ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #144 Gepost op: 18-01-2014, 15:20:57 »
-Jennifer doet net alsof dat vrouwenbondje heel veel voorstelt. Terwijl ze heus wel weet dat je daar geen waarde aan kan hechten. Ook Susan noemt het in de biecht een
schijnbondje. En ook Sofie spreekt direct haar twijfels erover uit. Jennifer; "Ja ik heb Freek gekozen want we hebben dat vrouwenverbondje dus dan zal Freek zijn scherm wel moeten laten zien". Niet dus. Het is geen mollenstreek want ze heeft sowieso een groen scherm als ze de mol is  maar het komt zo gemaakt onnozel over. Of het was als humor bedoeld maar dat kwam niet zo over op mij.

-Tegen Daphne begint ze ook weer over de roeiopdracht dat de mol voorkennis had en dat Tygo een sterke roeier had gevonden. Daphne:"Maar hij roeide wel heel hard of zoiets." Dan vraagt Daphne aan Jennifer of ze de mol is. Jij? Ik vroeg het eerst zegt Daphne. 'Dan zeggen we allebei ja', grapt Jennifer dan en is het einde scène. Misschien is het wel ja?

-Het is volgens mij wel degelijk Jennifers schuld dat die teleoon valt.

- Wat ik dan onmols vond is dat ze voor de lichte koffer koos. Tygo en Susan kozen de zware tas. Had ze hier dan geluk of merkte ze al snel dat de anderen voor de zware tas zouden gaan? Er was natuurlijk ook tijd te rekken op andere manieren (zoals de telefoon laten vallen en ze hoopte waarschijnlijk dat ie kapot was of in de put verdween).

- Freek zei in een biecht dat hij het gevoel had dat Jennifer dingen al van tevoren weet en dat ze heel erg observeert. Ik heb datzelfde gevoel bij Jennifer, ze reageert soms te koel, of iets afwachtend maar aan de andere kant doet ze soms heel fanatiek (rennen tijdens opdrachten bijv hoe ze die winkel in afl.1 inliep en naar de ferry toe), het klopt niet helemaal heb ik het idee. Maar ik ben zwaar in de minderheid op het forum heb ik al gemerkt. Des te mooier als Jennifer de mol is!

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #145 Gepost op: 18-01-2014, 19:15:42 »
- Freek zei in een biecht dat hij het gevoel had dat Jennifer dingen al van tevoren weet en dat ze heel erg observeert. Ik heb datzelfde gevoel bij Jennifer, ze reageert soms te koel, of iets afwachtend maar aan de andere kant doet ze soms heel fanatiek (rennen tijdens opdrachten bijv hoe ze die winkel in afl.1 inliep en naar de ferry toe), het klopt niet helemaal heb ik het idee. Maar ik ben zwaar in de minderheid op het forum heb ik al gemerkt. Des te mooier als Jennifer de mol is!

Dit idee had ik ook al. Ik ben het helemaal met je eens! Ze blijft vaak stil als er dingen besloten moeten worden en het al de verkeerde kant op gaat, maar soms komt ze heel fanatiek over. Daarnaast was ze bij opdracht 1 juist weer wel heel erg aanwezig om een bepaalde kant op te sturen: grote gebouwen (aan de verkeerde kant van het water).

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #146 Gepost op: 19-01-2014, 00:17:39 »
- Freek zei in een biecht dat hij het gevoel had dat Jennifer dingen al van tevoren weet en dat ze heel erg observeert. Ik heb datzelfde gevoel bij Jennifer, ze reageert soms te koel, of iets afwachtend maar aan de andere kant doet ze soms heel fanatiek (rennen tijdens opdrachten bijv hoe ze die winkel in afl.1 inliep en naar de ferry toe), het klopt niet helemaal heb ik het idee. Maar ik ben zwaar in de minderheid op het forum heb ik al gemerkt. Des te mooier als Jennifer de mol is!

Ik vind juist dat ze vrij geschokt reageert bij bepaalde wendingen..

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #147 Gepost op: 19-01-2014, 00:25:54 »
-Het is volgens mij wel degelijk Jennifers schuld dat die teleoon valt.



Al moet je toegeven, Tygo geeft dat wel heel erg onhandig over. de telefoon, onderop...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #148 Gepost op: 19-01-2014, 17:50:12 »
Kan  zo maar zijn dat het door Tygo komt als je deze foto ziet ja.. Jennifer zei wel direct sorry en niet van hé je geeft die telefoon verkeerd aan. Susan dacht ook dat het door Jennifer kwam. Ik zou geen sorry zeggen als ik een telefoon heel onhandig aangereikt krijg. Ze had dan ook kunnen roepen hé Tygo wat doe je nou of zoiets. Zo dat Susan ook denkt dat het een fout van Tygo is. Of ze verdenkt Tygo en zegt daarom niets maar dan blijft toch dat sorry raar.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #149 Gepost op: 19-01-2014, 18:01:05 »
Ik denk dat die telefoon gewoon onhandigheid was en dat er helemaal geen molactie achter zit... ::ohno::

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #150 Gepost op: 19-01-2014, 18:02:12 »
Ik denk dat die telefoon gewoon onhandigheid was en dat er helemaal geen molactie achter zit... ::ohno::

Ik ook. Voor een mol zou dit te opzichtig zijn, en voor een kandidaat te dom.  ;D
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #151 Gepost op: 19-01-2014, 18:15:27 »
Ik denk dat die telefoon gewoon onhandigheid was en dat er helemaal geen molactie achter zit... ::ohno::

Mee eens, hoewel er weinig dingen per toeval gebeuren in De mol, lijkt me dit gewoon onhandigheid. Hoe vaak ik mijn telefoon al niet op de grond heb laten vallen! (Interessanter vind ik het ingrijpen van de productie hier, wisten de kandidaten zelf de pincode of is die ingevoerd door de aanwezig cameraman/vrouw; ik denk het laatste).) En voor Jennifer is het natuurlijk helemaal niet erg om een keer iets onhandigs / molligs te doen; ze heeft hiervoor bijna alleen nog maar geld in de pot gebracht.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #152 Gepost op: 19-01-2014, 18:16:30 »
Mijn telefoon werkt gewoon zonder pincode, dat ligt net aan de simkaart.
The British are not impressed.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #153 Gepost op: 19-01-2014, 18:45:45 »
De code was natuurlijk 3425  ::zwaai::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #154 Gepost op: 19-01-2014, 18:47:03 »
of nulnulnulnul....of eentweedrievier...standaard pincode...waarom zou een deelnemer de pincode niet mogen weten?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #155 Gepost op: 19-01-2014, 21:57:32 »
Ik denk dat het laten vallen van de telefoon wel een bewuste actie is. Maar ik ben er niet zeker van of dat door Tygo of Jennifer komt. Tygo geeft bewust de telefoon onder een blaadje aan. Zoals eerder opgemerkt niet echt handig. Even ervoor heeft hij de telefoon nog in zijn ander(e) rechterhand. Ik dacht dat Jennifer het deed  maar als je ziet dat Tygo ook voor de zware tas koos en Jennifer voor de lichte koffer kan het net zo goed een actie van Tygo geweest zijn. Beiden worden het minst verdacht in de pool zag ik.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #156 Gepost op: 19-01-2014, 22:24:55 »
Een Mol die saboteert door spullen tijdens de opdracht expres te vernielen zou wel een 'first' zijn. Weet niet of ik dat een positieve ontwikkeling zou vinden. What's next? Een opdracht waarbij ze een auto ter beschikking hebben en de Mol die hem opzettelijk in de prak rijdt?

Nee, ik ben er wel van overtuigd dat die telefoon gewoon per ongeluk viel.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #157 Gepost op: 19-01-2014, 22:25:33 »
Een telefoon die valt, zorgt voor enige consternatie en vertraging. Net genoeg om redelijk onopvallend slechts een fractie van het beschikbare uur te laat te komen.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #158 Gepost op: 19-01-2014, 22:50:57 »


Al moet je toegeven, Tygo geeft dat wel heel erg onhandig over. de telefoon, onderop...

ik denk dat jennifer het echt per ongeluk liet vallen, anders is de mol actie te obvious.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #159 Gepost op: 19-01-2014, 22:54:11 »
Het kan dus ook een Mol-actie van Tygo zijn!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!