Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 94003 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #220 Gepost op: 26-01-2014, 21:45:51 »
Als Jennifer de mol is dan houdt ze er een vreemde tactiek op na. Ze zet 1 joker in en 2 houdt ze achter de hand. Wat moet een mol met deze inzet. Strooit ze ons zand in de ogen en is ze de mol of is ze echt een kandidaat.
Jan Willem had 3 vrouwen qua gedachten en 2 zijn er voor hem afgevallen, degene die overbleef is dan Jennifer. Is Jan Willem de volgende keer de verliezer of zit hij echt op de mol.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #221 Gepost op: 30-01-2014, 21:41:14 »
Ze was ook VEEL in beeld.
Kan het een indicatie zijn dat zij de volgende aflevering afvalt ??
Dat de productie haar dus nog even snel een podium wil geven ?

Dat dacht ik dus al vorige week...
Wie kwam er nu het meest in beeld ??

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #222 Gepost op: 30-01-2014, 21:42:12 »
Dat dacht ik dus al vorige week...
Wie kwam er nu het meest in beeld ??

Tygo is heeeel veel in beeld geweest

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #223 Gepost op: 30-01-2014, 21:48:11 »
Ze was wel komisch,  jammer dat ze eruit is.

Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #224 Gepost op: 30-01-2014, 22:17:50 »
Weer geen hoofdverdachte naar huis, wel een leuke kandidaat weg.

Nog geen hoofdverdachten zijn Tygo en Aaf. Voor de rest, Freek, Jan-Willem, Sofie, Susan. Die kunnen het zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #225 Gepost op: 31-01-2014, 00:27:52 »
Maar twee inhoudelijke reacties na vanavond, zo weinig respons voor Jenn?  :-X

Wederom een exit die ik niet had zien aankomen, maar zoals Pythonmaniac zegt: wederom een leuke kandidate naar huis. Er zijn gewoon van die kandidaten waarvan je kunt zien dat het kandidaten zijn (sterke redenatie hé  ::rofl::) Enfin, Jennifer was daar er een van voor mij. Maar ze liet zich wel goed zien [/letterlijk en figuurlijk  ::vergroot:: ::love::) en in haar biechtfragmenten kreeg ik ook het idee dat ze de boel goed kon analyseren. Maar dat ze dan net zo eenvoudig als Daphne al over kwam, ten prooi viel aan te lang blijven invullen op 1 kandidaat, terwijl je voornemens was het over 3 te spreiden..

Zoals Karin al aangaf in de Moltalk: kwestie van de Maarten-theorie aanhouden :P Antwoorden aanklikken waar de grootste groep zich bevond en je spreid al genoeg, allicht niet over jouw voorgenomen molverdachten. Maar toch.. en dan kun je het nog individualiseren bij de vragen 'waar woont de mol' 'welk sterrenbeeld heeft de mol' etc. Enfin, juist door haar biechten had ik het idee gekregen dat ze het spel door had en daarom het weleens ver zou kunnen schoppen. Zat ik dus mooi fout met mijn inschatting  :-\\ Desondanks is het toch mooi dat ze de helft v/h seizoen deel heeft mogen uitmaken v/d groep  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #226 Gepost op: 31-01-2014, 00:39:33 »
Ik had haar graag als winnares gezien. ::zwaai::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #227 Gepost op: 31-01-2014, 01:20:39 »
"Maar man, je voelt zo’n rood scherm je lijf in knallen. Je voelt ‘m fysiek." Paulien zou zeggen: je voelt hem fysiek in je...  ;D ::rofl::

"Ik denk ook dat ik van nu af aan ook echt anders naar die kleur kijk. “Zullen we die muur rood maken?” Neeeeeeee!!!!"

 ;D ::rofl:: ::hug::

"(En ja, die telefoon liet ik dus echt per ongeluk vallen.)"

Dat dacht ik al, kwam omdat Tygo hem zo onhandig aanreikte aan je  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #228 Gepost op: 31-01-2014, 02:42:29 »
Ik had haar graag als winnares gezien. ::zwaai::
Anders ik wel  :D

En meestal zit ik op de winnaar.. Dit seizoen compleet mis dus.. Noch winnaar, noch mol.. :-[

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #229 Gepost op: 31-01-2014, 03:20:41 »
Net nu ze deze aflevering zichzelf verdacht maakte vliegt ze er dezelfde aflevering nog uit. En net nu ze in de warme Filipijnen zijn waar Jennifer schaars gekleed door het seizoen kan gaan, moet ze weg. Jammer voor de mannelijke kijkers ::).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #230 Gepost op: 31-01-2014, 08:07:46 »
Jammer, leuke kandidate met humor en inzicht.
Helaas leidde dat niet tot de goede Mol, vraag blijft waarom uiteraard.

Al voor het seizoen startte had ik het idee dat ze niet veel verder zou komen dan afl 4-5.
Door de edit denk ik. En dat ze afviel nadat vorige week de titel 'Jennifer' was, was ook geen echte verrassing, je noemt immers nooit een aflevering naar je Mol. Tel daarbij op haar 'ik verdenk JW totaal niet' voor de JW tunnelaars en het zag er niet best uit voor Jennifer's molbestaan.  :P

Maar goed, hopelijk vergeeft ze de echte Mol. Je weet wel degene die ze zo lief vond::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #231 Gepost op: 31-01-2014, 13:41:50 »
Jammer dat ze er uit is  ::love::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #232 Gepost op: 31-01-2014, 13:45:29 »
Jammer dat ze eruit is. Vond het een leuke echte kandidaat. Ze was absoluut geen mol in mijn ogen en dacht daarom ook dat ze wel de finale kon halen. Had haar daar graag zien staan.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #233 Gepost op: 31-01-2014, 16:08:36 »
Leuke kandidate, en zoals meerderen hier al opmerkten, jammer dat ze weg is.

Maar is dat niet onderdeel van het spel?

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #234 Gepost op: 31-01-2014, 20:04:26 »
En dat ze afviel nadat vorige week de titel 'Jennifer' was, was ook geen echte verrassing, je noemt immers nooit een aflevering naar je Mol.

Maar Supernova..was het daardoor voor jou geen verrassing ? Echt ? Door die titel zag je het dus aankomen en je ziet er een verband in???
Voor mij was dat geen aanwijzing( let maar op in de slotaflevering)...dit was de eerste keer met een kandidatennaam in de titel, maar er zijn toch al eerder mensen afgevallen zonder naamsvermelding ???
Wie valt er dan volgens jou volgende week af ? Wie is " heilige aanwijzing "dan ? Dat is toch geen naam ???

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #235 Gepost op: 31-01-2014, 20:10:56 »
Maar Supernova..was het daardoor voor jou geen verrassing ? Echt ?

Ik noem dit toch duidelijk als een van de redenen waarom ik dacht dat Jennifer af zou vallen.
Niet de enige. De edit was een belangrijke andere, en het feit dat haar opmerking over JW de uitzending haalde. Ik zeg niet dat ik dit zeker weet, maar een verrassing was het niet, nee.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #236 Gepost op: 31-01-2014, 20:14:22 »
dit was de eerste keer met een kandidatennaam in de titel(...)
Nee, is ook al eens eerder voorgekomen. Kan het niet terugvinden zo snel, iemand anders weet het vast wel te beamen.
The British are not impressed.

Offline rooz33

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Promise me... Believe me... Mole me!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #237 Gepost op: 31-01-2014, 20:18:08 »
Nee, is ook al eens eerder voorgekomen. Kan het niet terugvinden zo snel, iemand anders weet het vast wel te beamen.

De titel van de aflevering in het seizoen van Anne-Marie. Dat bleek een hint omdat ze die personen als kwartet had in een spel in die aflevering, volgens mij...
~Mol

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #238 Gepost op: 31-01-2014, 20:18:16 »
beaam ::jaja:: aflevering 8 seizoen 12  heette: Tim, Annemarie, Liesbeth
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #239 Gepost op: 31-01-2014, 20:18:44 »
Klopt. S12 titel tim,anne-marie en Liesbeth
klaar voor de strijd