Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 123717 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #140 Gepost op: 8-10-2014, 21:45:00 »
Ik zit niet bij jullie op het eiland ::).


Wel in onze overlegPM  :-X
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #141 Gepost op: 8-10-2014, 21:46:58 »
Maar wel in de groepspm van de villains en daar haal je de helft van je vragen uit ::)
Wel in onze overlegPM  :-X
Ja maar dat zien de kijkers niet *zucht*

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #142 Gepost op: 8-10-2014, 21:47:57 »
Ja maar dat zien de kijkers niet *zucht*
Jeff weet het toch ook altijd en hij is ook niet op het eiland :-X
#teamamaimiljaarde

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #143 Gepost op: 8-10-2014, 21:49:11 »
Ja maar dat zien de kijkers niet *zucht*


Laten we die er dan ook in zetten :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #144 Gepost op: 8-10-2014, 21:52:52 »
Jann: Ik was al bijna vergeten dat je meedeed, waarom ben je de laatste tijd zo niet aanwezig? Andere vraag: Verwacht je binnenkort een twist/samensmelting etc.?

Ouch.

Tsja, ik zeg inderdaad niet bijzonder veel hier. Denk dat het deels door mijn huidige woonsituatie is; tijdens vorige spellen woonde ik nog alleen (of zonder vrienden althans). Nu slokken zij veel tijd van me op. Verder was het spel wat ik deed deze week ook niet een spel waar ik veel bij hoefde te zeggen. En om dan iets te posten alleen om het posten is niet zo mijn ding.

Over de twist: ik verwacht wel een twist binnenkort. Ik denk dat de twee teams nog wel geshuffeld zullen worden, omdat dat het interessant houdt voor de kijkers. Anders blijven de villains steeds maar winnen (ja behalve deze keer omdat we de heroes niet al te kwaad willen maken mochten we samen op een eiland terecht komen).
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #145 Gepost op: 8-10-2014, 21:57:29 »
Jann was hier echt niet de goeie keuze.

De minst slechte keuze was het in ieder geval. Van sport weet ik nog minder dan de uitlaat van een tractor en ik ben qua dingen knutselen zo creatief als de staart van een varken. En mijn stem verlenen aan een filmpje ging mij wat te ver.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #146 Gepost op: 8-10-2014, 21:58:28 »
Citaat
Daisy: Je bent iemand die over het algemeen goed is in proeven en in dit thema al helemaal. Was het beter geweest als je achteraf gezien geen sit-out was geweest?

Nou ik kan je wel vertellen dat ik echt enorm baalde, toen ik las dat er deze week sportweek was, want dat vind ik altijd een superleuk thema en ik weet ook wel wat van sport. Maar omdat ik het weekend naar Antwerpen ging en nu in Portugal zit, wist ik dat ik weinig tijd en mogelijkheden ging hebben om echt mee te doen. En Portugal was t maar afwachten of er wifi was. * Daarom was het beter om nu sit out te worden, ipv bij een proef waar ik wel gewoon in Nederland zou zijn.

(* Er is dus wel wifi, anders zou dit bericht er niet staan, maar het best wel traag en valt vaak weg. Kan er bijv. niet de 1500 meter filmpjes mee bekijken. :()

Als ik wel mee had moeten doen, vielen eigenlijk alle tijd+creatieve opdrachten af, waardoor alleen de quiz en het verspringen een optie waren geweest. En laten die net door mijn mede villains wel gewonnen zijn.......

Dus ik denk niet dat het iets had uitgemaakt, maar ik baal nu natuurlijk extra als een stekker dat we verloren hebben. Hopelijk kan ik de volgende ronde in de herkansing, maar dat zal van de uitkomst van de eilandraad afhangen. ::jaja::

Dit was dat heroes vraag, wat is mijn villain vraag?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #147 Gepost op: 8-10-2014, 22:04:23 »
Dit was dat heroes vraag, wat is mijn villain vraag?
Hadewychisdemol heeft hier gewoon uitgesproken dat hij op jou gaat stemmen. Wat vind je hiervan en waarom moet de rest niet met hem meestemmen?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #148 Gepost op: 8-10-2014, 22:27:35 »
Hadewychisdemol heeft hier gewoon uitgesproken dat hij op jou gaat stemmen. Wat vind je hiervan en waarom moet de rest niet met hem meestemmen?



Hij zoekt het maar uit, mij lijkt het veel beter om iemand weg te stemmen die nog bijna niks heeft gedaan voor dit kamp en dat ben ik niet iig. Wat mij betreft gaan we na deze eilandraad met alle overgebleven villains naar de samensmelting en kiepen we dan de heroes die er dan nog inzitten overboord.  ::jaja::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #149 Gepost op: 8-10-2014, 23:08:18 »
Omdat je stiekem mijn favoriet bent niet tegen hidm zeggen. Nee, omdat je dat zo leuk doet ;D.

I know :-[

Wat is 'The Wolfpack' en wie horen daar bij?

Nooit The Hangover gezien D*N? Leden zijn Phil, Stu, Alan en Doug ;)

Duidelijk nog steeds een villain, wie uit jouw team zie je niet meer als villain op dit moment?

Pfff, kan ik niet echt over oordelen om eerlijk te zijn. Ik vind het persoonlijk heel moeilijk om over te oordelen omdat ik denk dat de meeste schurkachtige daden zoals liegen en mensen belachelijk maken in biechten niet voor mij zichtbaar zijn :-\\

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #150 Gepost op: 8-10-2014, 23:10:11 »
Nooit The Hangover gezien D*N? Leden zijn Phil, Stu, Alan en Doug ;)
Ooh die heb ik wel gezien, naam kwam me niet bekend voor. Was niet helemaal duidelijk waar je het over had :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #151 Gepost op: 8-10-2014, 23:11:16 »
Je had nog steeds een topic om in te posten, maar het was daar toch akelig stil.


Ja niemand kan mijn drankspelletjes waarderen :(
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #152 Gepost op: 8-10-2014, 23:13:50 »
Hadewychisdemol heeft hier gewoon uitgesproken dat hij op jou gaat stemmen.
Ja jij vroeg het. Vraag het dan ook gewoon aan alle anderen, dan hoeven we niet meer te stemmen :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #153 Gepost op: 8-10-2014, 23:29:34 »
Hillo: Jij bent in je hele survivor bestaan nog geen enkele keer weggestemd en was vorig jaar finalist. Denk je dat anderen jou zullen zien als een te sterke kandidaat die ze nu kunnen lozen? Waarom zouden ze je niet moeten wegstemmen?

Ik weet niet of ik gezien word als sterke kandidaat. Ik zou het, gezien wat je nu zegt over eerdere spellen, kunnen begrijpen, maar volgens mij zegt het ook heel wat dat ik nog nooit gewonnen heb. Ja ik ben best redelijk in de opdrachten, maar mensen die de vorige jaren gevolgd hebben weten ook dat ik een enorm loyaal spel speel en vrijwel nooit beloftes probeer te maken die ik niet na kan komen. En aangezien ik daar vorig jaar op aangepakt ben door Robbie ben ik daar nu nog voorzichtiger in. Dus een sterke speler, ja, ik denk het wel. Een gevaarlijke speler, misschien soms, maar wel een oprechte speler waarvan je weet wat je eraan hebt denk ik en in die zin misschien wat voorspelbaar?

Ik moet op dit moment zeker niet weggestemd worden omdat ik in staat ben me hard in te zetten voor het team. Meer dan anderen denk ik, en het is enorm belangrijk het team sterk te houden. Je ziet wat er bij de Heroes gebeurd is, die de sterkeren weggestemd hebben. En truth be told, ik zie geen herverdeling gebeuren en denk dat het nog even HvV blijft en dan ben ik van veel toegevoegde waarde voor het team denk ik. En als ze bang zijn dat ik te sterk ben later: ik ga naar Vietnam eind deze maand dus kan dan toch amper proeven winnen ;D net als Survivor 2012, daar was ik ook absoluut geen challengethreat en was ik nonstop bezig me tegen Nieky te wapenen.
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #154 Gepost op: 8-10-2014, 23:39:56 »
daar was ik ook absoluut geen challengethreat en was ik nonstop bezig me tegen Nieky te wapenen.



You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #155 Gepost op: 9-10-2014, 13:51:14 »
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #156 Gepost op: 10-10-2014, 22:50:59 »


Omdat Daisy geen filmpjes kan bekijken de stemmen in spoilertags:

Eerste stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tweede stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Derde stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Vierde stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Vijfde stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zesde stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zevende stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Achtste stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Negende stem:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Straks zijn we terug met een mededeling ;)

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #157 Gepost op: 10-10-2014, 23:16:35 »
Tijd voor een mededeling:





 ::joehoe::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #158 Gepost op: 15-10-2014, 20:11:09 »
Eilandraad #6 Heroes


Welkom Heroes bij de eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie. Vanavond wordt deze close groep van vijf een groep van vier.


Vorige week hadden jullie een break, maar deze week zijn jullie weer terug bij af. Laten we maar beginnen met wat vragen:

Timvdons: Wat ging er fout bij de black stories opdracht? Waar ligt het aan?
Pjotr: Kan jij je kampgenoten ordenen van plaats 1 t/m 5. Op 1 staat degene die het sterkste is en op 5 degene die het minst sterk is.
Molcrazy: Robbie heeft een hele grote kans om de idol te vinden deze ronde, heeft dit nog enig effect op de stemming en zou het effect moeten hebben?
MiekeG: Met uitzondering van KD, is er elke stemming een vrouw uitgegaan. Wat vind jij hiervan? Denk je dat jij nu de volgende bent? Denk je dat de mannen alle vrouwen proberen weg te stemmen?
Robbieazerty: Volgende ronde zijn we nog met vier Heroes. Hoe groot acht je de kans dat als er een samensmelting plaats vind dat alle heroes één voor één worden weggestemd?

Vraag voor jullie allemaal: Denk je dat je veilig zit deze ronde? Waarom wel of waarom niet?

Tijd om te stemmen!

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote/ tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Vrijdag 17 september LET OP! 14.00 bij D*N en Nieky
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Eilandraad
« Reactie #159 Gepost op: 15-10-2014, 21:34:37 »

Timvdons: Wat ging er fout bij de black stories opdracht? Waar ligt het aan?


Wat ging er fout, meerdere dingen. Ten eerste waren de Villains ook erg snel en waren die met minimaal 3 mensen te gelijkertijd online terwijl wij maar met max 3 tegelijkertijd online waren terwijl wanneer je snel wil spelen je het moet doen met 4. En dan kan je natuurlijk weer als reden geven dat wij als Heroes tijdens de vorige Eilandraden fanatieke en actieven deelnemers hebben wegstemt, maar dat is onze eigen schuld. Helaas kan je dat niet meer terugdraaien. Gebeurd is gebeurd. We hebben natuurlijk wel bewezen dat we een opdracht kunnen winnen. Kijk maar naar de sportopdracht. Die wonnen wij. En deze week verliezen we weer. Misschien winnen we volgende week wel weer? wie zal het zeggen? Maar om het niet met veel online zin als excuses te gebruiken is natuurlijk erg gemakkelijk. Natuurlijk had de samenwerking ook beter gekund en we hadden bij het overleg ook een paar goede ideeën alleen bleek dat niet de goede ideeën te zijn waardoor we de goede stories raadden. Dat kan gebeuren en dat is ook deels pech. Maar misschien is het geluk volgende week weer bij ons en winnen wij. Wie zal het zeggen?


Vraag voor jullie allemaal: Denk je dat je veilig zit deze ronde? Waarom wel of waarom niet?


In een spel als Survivor ben je nooit veilig. Je kan er op elk moment uitvliegen. En net zo goed terwijl je er 100% zeker van bent dat je blijft. En met nog maar 5 deelnemers is de kans natuurlijk veel groter dat je afvalt ipv als je nog met 8 deelnemers bent zoals de Villans. Ik voel mij dus niet veilig
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela