Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 123712 keer)

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #360 Gepost op: 9-12-2014, 22:39:53 »
Leuke vragen  :) mijn antwoorden komen morgen  :)

@hidm ik heb geen bad, dus ook geen badeend  ;D
I will follow my inner gold

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #361 Gepost op: 9-12-2014, 23:08:17 »
Echte eend is ook goed ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #362 Gepost op: 10-12-2014, 01:09:29 »
Dus eigenlijk zeg je hiermee dat ik het tactisch goed heb gespeeld  ;) omdat ik niet heb laten merken dat ik veel verbondjes had (je had het zelf niet door zeg je indirect)
Of begrijp ik je nu verkeerd?  :)

Op geen enkel moment in het spel (behalve bij de laatste 4) heb ik jouw stem nodig gehad om mijn doel te bereiken. Dat je een verbond had met HidM, Bjorn en Jann was natuurlijk voor iedereen duidelijk.
Dat je zegt een verbond gehad te hebben met hillo en ook een met Catshee lijkt me wat naief. Dat je contact had wil ik geloven, iedereen had na de samensmelting contact met elkaar. Volgens mij heb je echter nooit samen met hillo op iemand gestemd en samen met Catshee alleen de keren dat HidM, Robbie en MC moesten vertrekken.
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #363 Gepost op: 10-12-2014, 01:33:56 »
Het verbaast me niet zoveel dat jullie in de finale staan, wat me wel verbaasd is dat één van jullie dit spel nog wint ook.
Volgens mij is de enige rede dat jullie hier staan dat iedereen in de jury terecht dacht dat ze van jullie zouden winnen in de finale.
De witte, je hebt er niet voor gezorgd dat veel mensen met jou meestemde, die vele mensen hebben ervoor gezorgd dat jij met hun meestemde.

Niemand heeft mij ooit kunnen overhalen op iemand te stemmen die ik er niet uit wilde. Wellicht dat de gedachten over op wie te stemmen vaak al dezelfde kant op stonden en ik ook uiteindelijk niemand heb overgehaald, dat is mogelijk.
Ik denk niet dat iedereen van mij zou winnen in de finale. Ik vind dat er in de proeven er maar een paar sterker zijn geweest dan ik en dat in het tactische spel, zeker na de samensmelting, iedereen ongeveer hetzelfde heeft gespeeld. Tenzij jij en de andere juryleden vinden dat iemand die meer de aandacht op zich probeert te vestigen de overwinning meer verdient kan ik je hierin geen gelijk geven.



Om even in te gaan op je argumenten:



-Je was inderdaad redelijk in proeven, iets beter dan miek ook wel, dus daar geef ik je gelijk in, maar die halve finaleproef heb je alleen gewonnen omdat catshee geen tijd had en het daarom heel makkelijk werd om voor hem te finishen.

Het feit dat Catshee geen tijd had maakte het inderdaad makkelijk om die proef te winnen. Ik denk wel dat ik een goede tijd heb neergezet in de proef en ik vraag met af of Catshee sneller geweest zou zijn. Ik denk dat het een 50-50 geweest was.

-Die 2 mensen aan wie jij loyaal wilde blijven, hillo en catshee, zijn ook de 2 mensen die als ze de finale haalden, 100% zeker het hele spel gewonnen hadden, en jij zou ernaast zitten zonder ook maar 1 stem te krijgen. Dat jij deze mensen mee wilde nemen naar de finale zie ik dus helemaal niet als iets goeds, maar als iets superdoms.

Wat betreft hillo geef ik je gelijk. Waarschijnlijk zou hij, wanneer hij niet gefopt was geweest door HidM (en Robbie) net als die twee heren een keer unaniem worden weggestemd. En ja, dan zou ik hebben meegestemd.
Wat betreft Catshee. Wellicht heb ik dat dan verkeerd ingeschat. Ik vind dat ik gemiddeld beter ben in de proeven. Qua tactisch stemmen hebben we hetzelfde gespeeld. Jij vindt dat hij in de finale meer stemmen zou krijgen omdat hij wat meer contacten onderhield met iedereen?


 
-Op de juiste momenten kunnen schakelen tussen samenwerkingen?
Die moet je me even uitleggen.
Tussen wie schakelde je dan en heeft dat überhaupt enig effect gehad voor het verloop van het spel?

Nee, dat heeft weinig effect gehad op het verloop van het spel, behalve dan misschien dat ik zelf minder in gevaar kwam.
Nou ja, op het juiste moment van de samenwerking met Robbie afstappen bijvoorbeeld


-Die vroege tegenstemmen zijn het gevolg van je tactiek om met niemand samen te werken in het begin, dus als die tactiek zo goed was, zouden die tegenstemmen geen probleem zijn.

Die vroege tegenstemmen zijn random stemmen van Daisy en Vieffan. Op dat moment waren ze ook geen probleem, maar helemaal aan het einde van het spel werden ze dat wel.


-Miek is ook een nieuweling en haar is het wel gelukt om goede samenwerkingen met mensen te creeëren.

Dat is mij ook gelukt. Alleen niet met Bjorn omdat dat op dat moment niet zo interessant was voor me.


-Wie heb je in wat voor richting gestuurd dan?

Allereerst het vijftal op Jann, in de stemming dat die eruit vloog. Uiteraard hadden ze zelf ook wel bedacht dat ze op jou of Jann moesten stemmen (HidM) had immers immuniteit. En in de final 4 miek op MC (maar zoals te lezen is in haar betoog was ze dat toch al van plan)

Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #364 Gepost op: 10-12-2014, 01:45:40 »

Miek en de_witte,

Gefeliciteerd met het halen van de finale ::bravo::

Mijn eerste vragen.

Voor allebei:
- waarom zou mijn stem naar je tegenstander moeten gaan?

Naar de tegenstander? je stem moet natuurlijk naar mij gaan  ::hypocriet::. Maar je bedoelt natuurlijk welke argumenten ik kan bedenken waarop iemand op miek zou stemmen:

Ze was een van de jongste kandidaten en heeft voor zover mogelijk actief meegespeeld, zowel in de proeven als in het spel om de proeven heen.




Voor de_witte:
- je staat dankzij je immuniteit in de finale en er is nog één stemronde te gaan. In plaats van de grootste bedreiging, i.e. catshee, weg te stemmen, besluit je op mij te stemmen: strategisch een blunder van formaat. Jah, je staat nu in de finale tegenover miek maar je had net zo goed tegenover catshee kunnen staan. Final Two of niet - wat catshee overigens ook met mij had -, volgens mij speel je dit spel om te winnen, niet om tot het einde te gaan en dan genoegen te nemen met een tweede plaats (wat volgens mij het geval was geweest als catshee naast je had gestaan). Ook voor jou: waarom stem je mij eruit net voor de finale? Hopelijk niet om je loyaliteit tov catshee te tonen ::)

Ik had niet het idee dat Catshee, jij en ik veel voor elkaar onder deden. En inderdaad speel ik het spel om te winnen. Dat is gewoon de bedoeling van spelletjes spelen toch  :P. Daarbij moest ik eerst nog maar eens zien dat ik de finale zou halen. In de proeven was jij voor mijn gevoel beter dan Catshee. Daarbij komt dat mijn samenwerking met Catshee al langer duurde dan die met jou en jij bovendien de ronde ervoor al op mij had gestemd.
Voor mijn gevoel had ik tegen jullie beiden een redelijke kans om te winnen (maar ook om te verliezen) in de finale, en dus heb ik gekozen voor de optie waarmee ik dacht dat de kans op het halen van de finale groter zou zijn.



Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #365 Gepost op: 10-12-2014, 02:00:32 »

De_witte, ben ik briljant in gedachten lezen of ben jij een slechte leugenaar? En hoe is het voor jou goede gameplay om informatie over je complot te lekken als je met anderen praat zonder daarbij ook maar iets aan je social game te doen?

Ik heb even niet helder welke situatie je precies bedoelt. Je bedoelt dat ik niet met je wilde samenwerken maar toch af en toe wat informatie (al dan niet vals) met je heb gedeeld?

Wist je echt niet dat de winnaar bepaald wordt door een jury en denk je nog steeds dat die jury oordeelt op proeven en eerlijkheid? En zo ja, waarom denk je dan dat ik als jurylid op jou als grootste leugenaar in dit spel moet stemmen? Ik ken miek veel beter dan jou omdat ik alleen maar contact met jou had als ik dat zelf zocht en dan nog moest ik vragen stellen aan jou waar jij antwoord op gaf en dan was het weer stil. Voer jij in het dagelijks leven ieder gesprek alsof het een interview is of had je gewoon geen zin om met me te praten?

Ik wist inderdaad echt niet dat de winnaar bepaald wordt door een jury. Daar kwam ik pas achter toen o.a. jij het mij vertelde. Ik ging ervanuit dat Survivor ER volgde, en daar wordt de winnaar (in ieder geval de laatste jaren) bepaald door een proef. Uiteraard denk ik niet, en heb ik nooit gedacht dat de jury zou oordelen op eerlijkheid (hooguit weegt dat een heel klein beetje mee), wel denk ik (ik zou het in ieder geval zelf zeker meenemen in de beoordeling) dat de jury de prestaties in de proeven meeweegt, samen met natuurlijk het tactische spel.


Jij noemt mij de grootste leugenaar in dit spel. Wellicht komt dat op jou zo over omdat ik met jou nooit heb willen samenwerken. Je was te goed en moest dus het spel uit en bovendien was er al een solide groepje ontstaan met MC, Catshee, mijzelf, hillo en Robbie. Dus nee, ik had op die moment niet heel veel zin om te praten. Sorry daarvoor.

Miek en de_witte, is alles wat jullie hier tot nu toe gezegd hebben de waarheid? (en ik weet wat de waarheid is dus niet proberen te liegen) Je antwoord mag 1 woord bevatten, ja of nee.

Alles wat hier tot nu toe is gezegd? In deze post... ja. In deze eilandraad.... ja. In eerdere eilandraden in dit topic.... nee daar zal ik vast wel eens niet de waarheid hebben gesproken.

Lieve miek en de_witte, omdat jullie allebei als lieverds van het spel hopeloos waren in de roast, wil ik jullie nog een tweede kans geven: schrijf een pleidooi van minstens 300 woorden waarin je uitlegt waarom het een slecht idee voor de andere was om mee te doen aan Survivor. Als ik ook maar 1 compliment of lieve opmerking bespeur ben je af.

Zoals je weet had ik de idol op zak tijdens die proef. Voordat ik kon beginnen was Catshee al aardig bezig en zag ik dat ik hem waarschijnlijk toch niet kon overtreffen. Daarom heb ik het tijdens die proef rustig gehouden. Hier een pleidooi schrijven waarom miek niet mee had moeten doen aan Survivor? Ik kan beter een pleidooi schrijven waarom niet-deelnemers volgende keer wel mee moeten doen. Dat is veel productiever.


En voeg ook een selfie met badeendje toe.

Ik vind een selfie met duckface wel weer genoeg voor dit seizoen.....
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #366 Gepost op: 10-12-2014, 02:11:59 »
Deze vragen zijn voor jullie allebei:

-Waarom verdient je tegenstander het niet om te winnen?

Wat is dit nou weer voor vraag? Ik ben hier niet gekomen om met modder te gooien. Vraag me liever waarom ik vind dat ik het wel verdien.

-Welke 2 juryleden hebben het spel volgens jou het slechtst gespeeld en waarom?

Dan kom ik denk ik bij twee mensen uit die eruit zijn gegaan, mede door hun eigen schuld.
De eerste is MiekeG die voor de samensmelting het kennenlijk zo slecht/gemeen gespeeld heeft dat ze met twee zwarte stemmen naar de eilandraad ging, waardoor ze eruit vloog
De tweede is Bjorn. Die maar niet wilde geloven dat ik de idol in mijn bezit had. Je had jezelf kunnen redden door me wel te geloven en samen op MC te stemmen...


-Welke 2 juryleden hebben het spel het best gespeeld en verdienen het dus eigenlijk om in de finale te zitten ipv jou?

Dat is moeilijk te zeggen. wel duidelijk is dat Hillo en HidM en ook Robbie erg goed waren in de proeven. Maar ze werden weggestemd juist omdat ze teveel van zich lieten horen. Dus of ze wat dat betreft het best gespeeld hebben weet ik niet. Maar deze drie verdienen het het meest.
Wit is ook een kleur!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #367 Gepost op: 10-12-2014, 02:23:58 »
Heb het even snel doorgelezen en mijn vraag of speech komt nog, maar ik wil alvast even één ding duidelijk maken: die stemmen van Vieffan en Daisy op jou waren niet random. Er was fake een zestal gevormd van Vieffan, Daisy, Catshee, Bjorrn, Jann en ik, die op Molbelg zouden moeten stemmen. Ik vreesde toen een vrouwenalliantie en wou Vieffan toen blindsiden. Had ik wel Molbelg voor nodig, en dan was er een nieuw vijftal (Catshee, Bjorrn, Jann, Molbelg en ik). Maar 5 was niet genoeg (kon 5-5 betekenen) en omdat ik niet wist hoe de rest van de villains (HIDM, Miek (vrouw!!) en jij) stond, probeerde ik dat uit te testen bij Daisy en Vieffan door jou te targetten. Als ze meegingen wist ik vrij zeker dat ze niet met je samenwerkten, en het geen 5-5 werd. Dus die stemmen op jou waren zeker niet random, maar gepland en geslaagd doordat je geen contact met iemand had ;)
Nieky grab a life vest!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #368 Gepost op: 10-12-2014, 02:33:49 »
Heb het even snel doorgelezen en mijn vraag of speech komt nog, maar ik wil alvast even één ding duidelijk maken: die stemmen van Vieffan en Daisy op jou waren niet random. Er was fake een zestal gevormd van Vieffan, Daisy, Catshee, Bjorrn, Jann en ik, die op Molbelg zouden moeten stemmen. Ik vreesde toen een vrouwenalliantie en wou Vieffan toen blindsiden. Had ik wel Molbelg voor nodig, en dan was er een nieuw vijftal (Catshee, Bjorrn, Jann, Molbelg en ik). Maar 5 was niet genoeg (kon 5-5 betekenen) en omdat ik niet wist hoe de rest van de villains (HIDM, Miek (vrouw!!) en jij) stond, probeerde ik dat uit te testen bij Daisy en Vieffan door jou te targetten. Als ze meegingen wist ik vrij zeker dat ze niet met je samenwerkten, en het geen 5-5 werd. Dus die stemmen op jou waren zeker niet random, maar gepland en geslaagd doordat je geen contact met iemand had ;)

Ok, op mij kwamen ze op dat moment wel random over. Op zich heb ik er ook verder weinig last van gehad, behalve in de final 4 eigenlijk.
Wit is ook een kleur!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #369 Gepost op: 10-12-2014, 08:21:24 »
Koop een woordenboek de_witte. Liegen is niet hetzelfde als niet willen samenwerken.

Ik zal je ook nog even uitleggen wat een social game is want dat weet je blijkbaar ook nog niet. In de finale wil je een jury voor je hebben die jou de winst het meest gunt. Als ik het idee heb miek veel beter te kennen dan jij dan is dat een grote voorsprong die miek heeft, zeker als jij contact met mij zoveel mogelijk vermeden hebt.

En dat je echt dacht dat catshee, Molcrazy en jij aan elkaar gewaagd waren in dit spel geeft aan dat je geen spelinzicht hebt of een verkeerd zelfbeeld.


Je antwoord mag 1 woord bevatten, ja of nee.
Alles wat hier tot nu toe is gezegd? In deze post... ja. In deze eilandraad.... ja. In eerdere eilandraden in dit topic.... nee daar zal ik vast wel eens niet de waarheid hebben gesproken.
You had one job ::)

Zoals je weet had ik de idol op zak tijdens die proef. Voordat ik kon beginnen was Catshee al aardig bezig en zag ik dat ik hem waarschijnlijk toch niet kon overtreffen. Daarom heb ik het tijdens die proef rustig gehouden. Hier een pleidooi schrijven waarom miek niet mee had moeten doen aan Survivor? Ik kan beter een pleidooi schrijven waarom niet-deelnemers volgende keer wel mee moeten doen. Dat is veel productiever.
Je weigert m'n opdracht ook nog eens, bekritiseert die en komt met een 'beter idee' en geeft een smoes voor je wanprestatie tijdens die proef?

Miek, als jij mijn vragen wel normaal kunt beantwoorden heb je mijn stem ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #370 Gepost op: 10-12-2014, 08:23:40 »
Voor allebei:
- waarom zou mijn stem naar je tegenstander moeten gaan?

Voor Miek:
- dat je me nadat Bjorrn eruitvloog niet meer vertrouwt, snap ik nog wel hoewel ik wel met jullie meegestemd had. Dat je mij uit het spel stemt als er nog bv 9 kandidaten inzitten, zou ik begrijpen maar dat je met de finale voor de deur een sterke tactische speler als catshee in het spel laat, slaat helemaal nergens op. Wat bezielde je om op mij te stemmen? Ik dacht dat het in die fase wel duidelijk was dat catshee de grootste bedreiging was. Kom niet af met het verhaal dat ik de grootste bedreiging was of als laatste Hero veel stemmen zou gaan winnen ::)

Je stem zou naar de witte kunnen gaan omdat hij erg goed is in proeven en ik vind dat hij de verrassing van het seizoen was.

Ik heb mijn kans om de halve finale te halen nooit als reeël gezien. Dus ik heb altijd gedacht: Het maakt niet heel veel uit wie eruit gaat, want ik val toch wel af in de halve finale. Ik had geen rekening gehouden met een sociale proef.
En zeg nu niet 'dat is een verkeerde instelling' oid, want iedereen weet dat ik in de tweede halve finale proef kansloos was geweest. Het was dus geen gekke gedachte dat ik dacht dat ik zou afvallen in de halve finale.

Je hebt inderdaad met mij en Bjorrn meegestemd die ronde. Je stuurde zelfs een kopie van het bericht wat je naar Dennis en Niek had gestuurd van je stem op de witte. Maar in dat bericht stond ook dat je de idol had gevonden en dat je 'm inzette op jezelf. Maar je had de idol niet. Ik vond dat een rare actie. Ik begon daarom aan je te twijfelen, ik heb zelfs even gedacht dat je de idol op de witte had ingezet ofzo.
Toen catshee daarna contact zocht heb ik daarom besloten om met hem mee te stemmen omdat ik aan je twijfelde vanwege die actie met de idol.

Waarom ik een sterkere speler zou meenemen naar een latere ronde: Dan kom ik terug op mijn eerste antwoord, namelijk dat ik dacht dat ik toch wel zou afvallen in de halve finale.
I will follow my inner gold

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #371 Gepost op: 10-12-2014, 08:26:04 »
De antwoorden voor hidm en bjorrn komen nog want dat wordt best wel uitgebreid  ;)
Misschien nog vandaag maar ik heb niet heel veel tijd. Morgen ben ik vrij, en vrijdag en zaterdag heb ik ook veel tijd. Dus als ik vandaag nog geen antwoord geef komt het morgenochtend  :)
I will follow my inner gold

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #372 Gepost op: 10-12-2014, 08:43:17 »
En voor iedereen die de_witte's move met de idol zo prachtig vond: die idol heeft ie gevonden nadat hij een opdracht won waarin hij niks heeft gedaan. Vervolgens was de reden dat Bjorrn erin trapte dat MC loog dat hij een idol had. Als iemand jou bewijs laat zien dat Marseille de hoofdstad is van Frankrijk ga je dat ook geloven, dan maakt het niet uit dat de_witte roept dat het Parijs is want je denkt bewijs van het tegendeel te hebben. Dan is het dus niet door toedoen van de_witte dat je denkt dat het Marseille is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #373 Gepost op: 10-12-2014, 09:36:56 »
Koop een woordenboek de_witte. Liegen is niet hetzelfde als niet willen samenwerken.

Ik zal je ook nog even uitleggen wat een social game is want dat weet je blijkbaar ook nog niet. In de finale wil je een jury voor je hebben die jou de winst het meest gunt. Als ik het idee heb miek veel beter te kennen dan jij dan is dat een grote voorsprong die miek heeft, zeker als jij contact met mij zoveel mogelijk vermeden hebt.



Een woordenboek heb ik al, dus dat scheelt weer geld ;D. Ik snap alleen nog steeds niet wat jij met liegen bedoelt. Naar mijn weten heb ik dat tijdens dit spel ook niet gedaan. Het geven van valse informatie over een eilandraad vind ik niet echt onder liegen vallen. Dat hoort bij het spel. Het is juist de bedoeling van het spel om af en toe eens iemand te mindfucken.

En tja, als het gaat om wie elkaar het beste kent was ik als nieuweling op het forum bij voorbaat al kansloos. In dat geval had ik tegen bijna iedereen al een onoverbrugbare achterstand.


En dat je echt dacht dat catshee, Molcrazy en jij aan elkaar gewaagd waren in dit spel geeft aan dat je geen spelinzicht hebt of een verkeerd zelfbeeld.


Wellicht heb ik dan een verkeerd zelfbeeld. Het zij zo.


You had one job ::)
Je weigert m'n opdracht ook nog eens, bekritiseert die en komt met een 'beter idee' en geeft een smoes voor je wanprestatie tijdens die proef?


Een smoes voor mijn wanprestatie? Zoals iedereen inmiddels weet had ik op dat moment de idol op zak en maakte het mij niet zoveel meer uit of ik die opdracht won of niet. Ik zat toch sowieso al in de volgende ronde. En inderdaad. Die opdracht van jou ga ik niet doen.

Over het one job gedeelte: Als je echt maar 1 woord als antwoord wil zeg ik: ja


Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #374 Gepost op: 10-12-2014, 09:50:29 »
En voor iedereen die de_witte's move met de idol zo prachtig vond: die idol heeft ie gevonden nadat hij een opdracht won waarin hij niks heeft gedaan. Vervolgens was de reden dat Bjorrn erin trapte dat MC loog dat hij een idol had. Als iemand jou bewijs laat zien dat Marseille de hoofdstad is van Frankrijk ga je dat ook geloven, dan maakt het niet uit dat de_witte roept dat het Parijs is want je denkt bewijs van het tegendeel te hebben. Dan is het dus niet door toedoen van de_witte dat je denkt dat het Marseille is.

Ik snap dat je gefrustreerd bent dat ik die idol heb gevonden en niet jijzelf. Het is niet zo dat ik tijdens die opdracht niet heb geprobeerd ingrediënten te vangen. Wel is het zo dat altijd iemand me voor was (jij dus).

In de volgende twee ronden wist niemand dat ik de idol had en bij het begin van de final 5 heb ik het al kenbaar gemaakt. Nog voor MC naar het eiland was geweest. Ik vind het een slimme zet van MC dat hij daar uiteindelijk gebruik van heeft gemaakt (hoewel, waarom stemt hij dan toch op mij en niet op Bjorn?), maar ook daarvoor al geloofde Bjorn mij niet.

En je voorbeeld van Marseille dat de hoofdstad is van Frankrijk raakt kant noch wal. Het maakte mij echt niet uit die ronde wie er op mij zou stemmen. Het aankondigen dat ik de idol had was meer een test om te zien wie het geloofde. Maar kennelijk kan ik niet eens geloofwaardig de waarheid spreken. 
Wit is ook een kleur!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #375 Gepost op: 10-12-2014, 10:08:35 »
Heeft niks met frustratie te maken, ik heb natuurlijk heel veel bewondering voor de 2 pogingen die je gedaan hebt ;) Alleen weer een voorbeeld dat je jezelf te veel eer geeft.

En ik geloofde je hoor dat je de idol had :)

En tja, als het gaat om wie elkaar het beste kent was ik als nieuweling op het forum bij voorbaat al kansloos. In dat geval had ik tegen bijna iedereen al een onoverbrugbare achterstand.
Ja want miek was voor dit spel echt super bekend en populair op het forum ::)

Een smoes voor mijn wanprestatie? Zoals iedereen inmiddels weet had ik op dat moment de idol op zak en maakte het mij niet zoveel meer uit of ik die opdracht won of niet. Ik zat toch sowieso al in de volgende ronde. En inderdaad. Die opdracht van jou ga ik niet doen.
Pffff way to lose a jury vote. Je snapt dat als miek nu wel de moeite neemt om 300 negatieve woorden over jou te bedenken dat ze mijn stem heeft?
En het boeide je niet of je zou winnen dus doe je maar niet fatsoenlijk mee net als bij de Karma-opdracht?
Miek was dan misschien niet altijd even goed in proeven maar heeft meer inzet getoond dan jij en daar kan ik meer respect voor opbrengen dan iemand die een aantal opdrachten wint maar niet z'n best doet als hij niet wil/denkt te kunnen winnen.

Over het one job gedeelte: Als je echt maar 1 woord als antwoord wil zeg ik: ja
Te laat.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #376 Gepost op: 10-12-2014, 10:28:26 »

Pffff way to lose a jury vote. Je snapt dat als miek nu wel de moeite neemt om 300 negatieve woorden over jou te bedenken dat ze mijn stem heeft?
En het boeide je niet of je zou winnen dus doe je maar niet fatsoenlijk mee net als bij de Karma-opdracht?
Miek was dan misschien niet altijd even goed in proeven maar heeft meer inzet getoond dan jij en daar kan ik meer respect voor opbrengen dan iemand die een aantal opdrachten wint maar niet z'n best doet als hij niet wil/denkt te kunnen winnen.

Zegt iemand die zelf niet alle opdrachten heeft meegedaan  ::hypocriet:: (individuele muziekopdracht)
En ik denk niet dat Miek meer inzet heeft getoond in de proeven. De geografieproef bijvoorbeeld heeft ze zelfs helemaal niet gedaan...

Bij de Karma opdracht had ik een heel druk weekend en had ik bovendien de deadline verkeerd gelezen. Het winnen van het roasten had mij geen enkel voordeel geboden. Daarnaast is het niet iets wat ik fijn vind om te doen. Maar zelfs op halve kracht eindigde ik nog boven miek. Was zij dan wel serieus bezig?   


En wat betreft die idol: ik heb al eerder gezegd dat het mij goed uitkwam dat jij zo actief was in die cocktailproef, daar geef ik mezelf ook de eer niet voor. Wel voor het voor de overige kandidaten verborgen houden van de idol.
Wit is ook een kleur!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #377 Gepost op: 10-12-2014, 10:32:34 »
Dat was die week dat ik de muziekopdracht eigenhandig heb gewonnen voor de villains weet je nog?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #378 Gepost op: 10-12-2014, 11:06:29 »
Dat was die week dat ik de muziekopdracht eigenhandig heb gewonnen voor de villains weet je nog?

Er kwam gemiddeld ongeveer 1 liedje per uur. In de tijd dat je daarop zat te wachten had je je best bezig kunnen houden met de andere opdrachten. ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #379 Gepost op: 10-12-2014, 11:18:55 »
Je weet niet wanneer ze komen, daar wachtte ik de hele tijd op.

En sowieso ben jij op dit moment niet echt in de positie om mij te bekritiseren, niet zo slim ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.