Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339864 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #200 Gepost op: 22-01-2017, 02:25:46 »
Gezien het "Miss Mole" boek: Ik blijf bij Thomas als mol. In "De Meiden" speelt hij een rol als dragqueen en wordt hij steeds 'mevrouw' genoemd. Daarnaast (wat anderen elders al opperden) is de versie van dit boek uitgebracht in 1984. Het geboortejaar van Thomas.

::ok::

Vind hem zeer theatraal als Roos haar rode scherm krijgt.
Lees; overdreven. Mollerig?
Hoop niet dat je gelijk hebt Zwanee, maar het kan maar zó zo zijn:)

*'k Ga nog een x de aflevering kijken en extra op mijn Mol Jeroen letten :) *
Omnia vincit amor

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #201 Gepost op: 22-01-2017, 09:09:23 »
Ik snap het nut niet er van om je eigen vragenlijst te printen en mee te nemen....
Als ik gisteren het meest van kaasfondue hield doe ik dat morgen nog, vergeet ik echt niet, erg vreemd. En onnodig vooral. Vragen (antwoorden) over anderen zijn des te meer interessanter. Hint naar info Mol?

*Dik vraagteken hier*
Hij moest natuurlijk goed onthouden wat hijzelf opgeschreven had, anders zou hij zelf de test nog verkeerd kunnen gaan invullen. ::joehoe::

Offline Moritz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Maurice' maar dan anders..
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #202 Gepost op: 22-01-2017, 09:12:02 »
Thomas geeft op de vraag: 'Wat heb je altijd bij je?' het antwoord paracetamol toch een vreemd antwoord. Thomas, die ook aan gaf aan Facebook en Instagram te doen, lijkt me toch eerder zijn telefoon of zijn portemonnee mee te nemen.
Mijn molletje: Rémy

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #203 Gepost op: 22-01-2017, 09:46:50 »
Thomas zit met Diederik in kamer 445.

Weer een dubbel cijfer, en weer een 5 (=V).

Die Thomastunnel begint wel aantrekkelijk te worden...
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #204 Gepost op: 22-01-2017, 10:50:23 »
Even shots genomen van de vragenlijst van Thomas. Niet veel boeiends over hem, maar misschien wel interessant om eens te zien hoe diep zo'n vragenlijst gaat:
Tof om te zien! Die vragenlijst neem je inderdaad mee omdat je die vragenlijst ver van tevoren invult en wel weer vergeten bent wat je precies hebt ingevuld als je eenmaal op reis bent.

Het antwoord paracetamol is inderdaad lekker opvallend, maar ik geloof dat ze die lijst eerder in moeten vullen dan de lijst gekozen is..?
...óf niet!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #205 Gepost op: 22-01-2017, 10:52:37 »
Mijn top-3 binnengekomen

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #206 Gepost op: 22-01-2017, 11:01:03 »
Dit shot komt me wel heel erg bekend voor. ::vergroot::

Soms is't gewoon nie makkelijk.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #207 Gepost op: 22-01-2017, 11:17:13 »
Ik snap het nut niet er van om je eigen vragenlijst te printen en mee te nemen....
Als ik gisteren het meest van kaasfondue hield doe ik dat morgen nog, vergeet ik echt niet, erg vreemd. En onnodig vooral. Vragen (antwoorden) over anderen zijn des te meer interessanter. Hint naar info Mol?

*Dik vraagteken hier*

Het heeft wel degelijk nut. In het verleden zijn er kandidaten geweest die vragen op zichzelf hebben ingevuld, omdat ze niet meer wisten wat ze ingevuld hadden. Dat kun je voorkomen door je eigen vragenlijst mee te nemen. Ik kan me nog herinneren dat iemand in Sri Lanka bij New York als lievelingsstad ging staan, terwijl ze dat helemaal niet had ingevuld (en nee dat was geen molactie).

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #208 Gepost op: 22-01-2017, 11:24:40 »
Ik zit ook in deze tunnel. Komt op veel goede molposities. Bijvoorbeeld als laatste bij de duinopdracht.  Misschien heeft hij de vakken bij de strandopdracht expres zo getekend dat de tekening van roos wordt weggevaagd door de zee.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #209 Gepost op: 22-01-2017, 11:36:06 »
(Heel kandidaterig dus, maar des te mooiere 'rookgordijn'-actie van de Mol, zeker als die lijst vrij makkelijk te vinden is. Maar dit dus met de hartelijke groeten uit de Thomastunnel)
Zo makkelijk was hij toch niet te vinden. Had hij gewild dat hij gevonden zou worden, dan had hij hem toch in zijn andere tas gestopt, lijkt mij.

Thomas geeft op de vraag: 'Wat heb je altijd bij je?' het antwoord paracetamol toch een vreemd antwoord. Thomas, die ook aan gaf aan Facebook en Instagram te doen, lijkt me toch eerder zijn telefoon of zijn portemonnee mee te nemen.
Zo vreemd is dat toch niet. Ik heb eigenlijk ook wel altijd paracetamol bij me, net zoals duizenden anderen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #210 Gepost op: 22-01-2017, 11:39:01 »
Zo vreemd is dat toch niet. Ik heb eigenlijk ook wel altijd paracetamol bij me, net zoals duizenden anderen...

Ja, maar een 'paracetamol' is toch verdachter dan een 'dafalgan' of een 'sedergine'. ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #211 Gepost op: 22-01-2017, 12:06:41 »
Ja, maar een 'paracetamol' is toch verdachter dan een 'dafalgan' of een 'sedergine'. ::rofl::
Die laatste 2 heb ik nog nooit van gehoord... Maar ja, als je in een tunnel ziet zie je in ieder woord weer een aanwijzing... Ik neem het jullie niet kwalijk, haha!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #212 Gepost op: 22-01-2017, 12:09:02 »
Die laatste 2 heb ik nog nooit van gehoord... Maar ja, als je in een tunnel ziet zie je in ieder woord weer een aanwijzing... Ik neem het jullie niet kwalijk, haha!

Dat zijn Belgische (?) medicijnen met paracetamol in. Ik dacht dat het ook in Nederland gekend was. :-[

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #213 Gepost op: 22-01-2017, 12:15:23 »
Ik ben het met 99% van de acties en hints  eens dat thomas best de mol zou kunnen zijn. Maar ik blijf zo n moeite houden met zijn actieve houding in de groepsdynamiek. hij is constant afzijdig in beeld, bemoeit zich amper met discussie over speltactiek , rolverdeling etc. zou een Mol die houding durven aannemen??

Ik vind het dus geen leuke kandidaat omdat we hem amper zien, maar als de acties die we hier allen menen te zien, kloppen, is t wel een leuke Mol. hij doet iets met zijn rechterhand aan zijn broek in de duinen, geld wegstoppen dat is wel erg in your face mollen en daar houd ik dus wel van.
zeggen dat hij niet bij de hoge bedragen kan komen en zo dus minder geld binnenslepen. ook lekker



Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #214 Gepost op: 22-01-2017, 12:20:41 »
Paracetamol invullen kan ook prima een gevalletje kandidaat maakt hint naar zichzelf zijn, omdat productie hier niet mee gemoeid is.

Ik ben het eens met Tarbozan. Hij is opvallend onopvallend en ik vind hem toch behoorlijk verdacht, ik twijfel nu tussen hem en Jochem.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #215 Gepost op: 22-01-2017, 12:47:38 »
Ik ben het met 99% van de acties en hints  eens dat thomas best de mol zou kunnen zijn. Maar ik blijf zo n moeite houden met zijn actieve houding in de groepsdynamiek. hij is constant afzijdig in beeld, bemoeit zich amper met discussie over speltactiek , rolverdeling etc. zou een Mol die houding durven aannemen??

Ik heb de indruk dat dat helemaal niet waar is, dat hij niet actief is. Ik heb meer de indruk dat het ons zo veel mogelijk onthouden wordt. Zo was hij bijvoorbeeld de eerste die een naam noemde voor wie de lopers moest gaan gidsen, hij zei meteen: "Jochem". Door Jochem aan te wijzen ontneemt hij Jochem meteen de kans hier het heft in handen te nemen. Een ander opperde Diederik en daar gingen er nog een paar in mee, prima, Thomas roept : "Diederik". Maakt hem niet uit, als hij het maar niet wordt...en hoe komt hij als laatste loper daar te staan? Weten wij helemaal niet, voor hetzelfde geld heeft hij die verdeling gemaakt, al dan niet samen met Jochem.
Bij het strand wilde hij heel graag bij degenen die de afbeeldingen moesten gaan raden. Dat lukte niet. Hij neemt wel het initiatief met vlakken tekenen waar de tekeningen in moeten en bepaalt zo de plek waar deze komen. Roos was wel helemaal verdwenen...haar tekening dus...

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #216 Gepost op: 22-01-2017, 13:03:50 »
Ja, maar een 'paracetamol' is toch verdachter dan een 'dafalgan' of een 'sedergine'. ::rofl::

En de letters T en C zitten óók in dit woord.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #217 Gepost op: 22-01-2017, 13:45:59 »
moeite houden met zijn actieve houding in de groepsdynamiek. hij is constant afzijdig in beeld, bemoeit zich amper met discussie over speltactiek , rolverdeling etc.
Je bedoelt dus zijn inactieve houding? Ja, klopt. Hij is echt de klassieke afzijdige mol die de anderen de fouten laat maken. GAAAAP.

Op de beslissende momenten is hij er wel. Dat moet gezegd. Telkens zit hij op DE positie om te saboteren. Laatste nu weer in de duinen. In de auto probeert hij constant de rest te lossen, wat lukt ook! En op het strand probeerde hij heel actief de rol van de beslisser te krijgen, maar werd weggestemd, dus zorgde hij dan maar voor een luizige tekening die dan ook inderdaad niet aan hem werd gekoppeld. Molscore is dus wel erg hoog maar in de groepsdynamiek toont hij wel heel erg duidelijk aan de mol te zijn. Echt weer jammer dat we het zo vroeg in de serie al weer weten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #218 Gepost op: 22-01-2017, 13:48:32 »
Misschien worden we er gewoon ieder jaar beter in? ;)
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #219 Gepost op: 22-01-2017, 13:50:09 »
Of misschien is toch zowaar iemand anders de mol... (wat ik daadwerkelijk hoop)
Ich bin ein Bärliner!