Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339945 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #220 Gepost op: 22-01-2017, 13:50:15 »
Ik vrees dat het te maken heeft met de switch in de regiecrew een paar jaar geleden, en de overgang naar de luie zaterdagavond.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #221 Gepost op: 22-01-2017, 13:53:30 »
Dat zijn Belgische (?) medicijnen met paracetamol in. Ik dacht dat het ook in Nederland gekend was. :-[
Wsl. vergelijkbaar met de in Nederland verkrijgbare Ibuprofen en Aspirine. Ook niet bepaald mollige medicatie.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #222 Gepost op: 22-01-2017, 13:54:41 »
Wsl. vergelijkbaar met de in Nederland verkrijgbare Ibuprofen en Aspirine. Ook niet bepaald mollige medicatie.

=  beiden beslist geen paracetamol. Geheel andere werking.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #223 Gepost op: 22-01-2017, 13:55:59 »
Ik vrees dat het te maken heeft met de switch in de regiecrew een paar jaar geleden, en de overgang naar de luie zaterdagavond.
Gelukkig hebben mijn ouders een totaal andere mol...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #224 Gepost op: 22-01-2017, 13:57:50 »
=  beiden beslist geen paracetamol. Geheel andere werking.

Edit: 't Zijn wel alle drie pijnstillers.
Daarop doelde ik, ter vergelijking met de door Hulpmol genoemde (andere) Belgische medicatie naast de hier 'verdachte' Paracetamol.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 14:10:36 door Marisa »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #225 Gepost op: 22-01-2017, 14:14:41 »
Gelukkig hebben mijn ouders een totaal andere mol...
Mijn familie ook... ik zit in de app met ze... geen molloten. Die worden dus wel door de regie op het verkeerde been gezet. Maar ik vind het dus zo jammer dat het voor de echte molloot geen surprise meer is de laatste jaren.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #226 Gepost op: 22-01-2017, 14:14:58 »
Ik vrees dat het te maken heeft met de switch in de regiecrew een paar jaar geleden, en de overgang naar de luie zaterdagavond.
Ik vind het niet zo overduidelijk hoor...
Oke Thomas is mijn hoofdverdachte maar ik verdenk ook Jochem, Sigrid en Diederik nog hoor...
#teamamaimiljaarde

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #227 Gepost op: 22-01-2017, 14:24:09 »
Edit: 't Zijn wel alle drie pijnstillers.
Daarop doelde ik, ter vergelijking met de door Hulpmol genoemde (andere) Belgische medicatie naast de hier 'verdachte' Paracetamol.

Snap ik, maar Hulpmol noemde medicijnen met paracetamol erin, althans dat meende ik toch te begrijpen. In Nederland noemen we alles waar paracetamol inzit gewoon paracetamol. Ook al staat er bijvoorbeeld "panadol" op het doosje. In Belgie noemen ze eerder de merknaam of fabrikant neem ik aan?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #228 Gepost op: 22-01-2017, 14:25:38 »
Mijn familie ook... ik zit in de app met ze... geen molloten. Die worden dus wel door de regie op het verkeerde been gezet. Maar ik vind het dus zo jammer dat het voor de echte molloot geen surprise meer is de laatste jaren.

Wel, ik herinner me dat je nog geen 2 jaren geleden op Viktor Brand zat tot hij er uit ging en dan op Chris Zegers tot hij het spel verliet. Dat valt dus allemaal goed mee.
Als volgende week Imanuelle de pot leeg biedt, kan zij even goed de Mol nog zijn. Ik sta niet te springen voor een Mol die zich tot aflevering 4 kan populair maken door geld binnen te halen, maar dat is nu eenmaal de richting die WIDM uit wil de laatste jaren.

Snap ik, maar Hulpmol noemde medicijnen met paracetamol erin, althans dat meende ik toch te begrijpen. In Nederland noemen we alles waar paracetamol inzit gewoon paracetamol. Ook al staat er bijvoorbeeld "panadol" op het doosje. In Belgie noemen ze eerder de merknaam of fabrikant neem ik aan?

Klopt. Een balpen is 'een bic', een correctielint is 'een TippEx' en een lijmstift is 'een Pritt'. Het valt inderdaad op dat we eerder merknamen gebruiken. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 14:27:27 door Hulpmol »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #229 Gepost op: 22-01-2017, 14:39:03 »

Klopt. Een balpen is 'een bic', een correctielint is 'een TippEx' en een lijmstift is 'een Pritt'. Het valt inderdaad op dat we eerder merknamen gebruiken. ::rofl::
In Nederland is de goedkope (nep-) prijzenvechtersvariant van de vloerwisser ook een Swiffer.  ;)

OT: Ik heb Thomas mede (of juist) vanwege alle T's, C's en al die andere mogelijke verwijzingen nu van de eerste plaats op mijn verdachtenlijstje naar de tweede gemanoeuvreerd.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 14:46:35 door Marisa »

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #230 Gepost op: 22-01-2017, 14:43:58 »
Ik blijf Thomas als kandidaat zien: de hints (m.u.v. de conclusie-hint) vind ik vrij zwak en zijn zogenaamde molacties leveren nou niet bepaald een heleboel mingeld op.

Even iets anders:
Bovenaan het vragenformulier van Thomas staat Wie is de Mol XVI, dit is toch Wie is de Mol XVII?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #231 Gepost op: 22-01-2017, 14:52:36 »
Mijn familie ook... ik zit in de app met ze... geen molloten. Die worden dus wel door de regie op het verkeerde been gezet. Maar ik vind het dus zo jammer dat het voor de echte molloot geen surprise meer is de laatste jaren.

Sorry maar ik kan me niet herinneren wanneer jij voor het laatst het goed had? Je hebt bv heel lang op Jan-Willem gezeten en die bleek het niet te zijn enz enz ;)

En Viktor/Chris inderdaad

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #232 Gepost op: 22-01-2017, 14:55:28 »
Even iets anders:
Bovenaan het vragenformulier van Thomas staat Wie is de Mol XVI, dit is toch Wie is de Mol XVII?

Enorm opmerkzaam. Misschien had hij de vragenlijst van een kandidaat van vorig jaar (een vertrouwenspersoon) mee. In dat geval is Sigrid natuurlijk niets met deze informatie. ;D

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #233 Gepost op: 22-01-2017, 15:00:16 »
Misschien heeft hij wel paracetamol als kandidaat ingevuld om de andere kandidaten op een verkeerd been te zetten.
Stel je krijgt een vraag, wat heeft de mol altijd bij zich? En je ziet de optie paracetamol staan, kan me best voorstellen dat sommige kandidaten dan denken (ongeacht wie hun mol is)  dat dat wel een verdacht mollig antwoord is, dus van de mol. Als Thomas dit als kandidaat heeft ingevild zou dat betekenen dat een andere kandidaat een antwoord meer fout heeft.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #234 Gepost op: 22-01-2017, 15:11:39 »
Zou er helemaal vanaf hangen in hoeverre de kandidaten lijstjes hebben uitgewisseld. Dat is in het verleden vaak genoeg gebeurd, dus deze editie vast ook wel. Stel dat Thomas dan zou hebben gezegd dat hij iets compleet anders zou hebben ingevuld, en de vraag wordt in de test ingevuld, waarbij dat antwoord er niet bij staat is Thomas zo de klos.

Overigens: volgens Thomas was dit het lijstje dat alle mogelijke kandidaten die werden uitgenodigd voor de serie moesten invullen (misschien was hij al voor vorige editie gevraagd, maar kon hij toen om de een of andere reden niet meedoen). En dit lijstje werd neem ik aan ingevuld nog voordat bekend was wie de mol zou worden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KnieKous

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #235 Gepost op: 22-01-2017, 15:21:54 »
Thomas bij de estafette-opdracht: "Diederik, kun je mij zien of niet?" Is het als kandidaat nou echt zo interessant om te weten dat coach Diederik je wel of niet kan zien? Alles is op dat moment al gezegd en besproken, de tijd wordt continu doorgegeven en verder is het gewoon hard hollen. Als mol daarentegen...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #236 Gepost op: 22-01-2017, 15:24:32 »
Thomas bij de estafette-opdracht: "Diederik, kun je mij zien of niet?" Is het als kandidaat nou echt zo interessant om te weten dat coach Diederik je wel of niet kan zien? Alles is op dat moment al gezegd en besproken, de tijd wordt continu doorgegeven en verder is het gewoon hard hollen. Als mol daarentegen...

Watch me!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #237 Gepost op: 22-01-2017, 15:39:06 »
Overigens: volgens Thomas was dit het lijstje dat alle mogelijke kandidaten die werden uitgenodigd voor de serie moesten invullen (misschien was hij al voor vorige editie gevraagd, maar kon hij toen om de een of andere reden niet meedoen).

Misschien is dat ook de reden dat Dominicaanse Republiek als seizoen geen jaartal en "celebrity serie" erachter heeft - omdat hij dat er later zelf heeft bij getypt.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline KaiWIDM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #238 Gepost op: 22-01-2017, 15:56:32 »
Wel apart, het laatste shot is twee of meerdere keren opgenomen, zie de verschillen in het zand (zie hoe egaal bij shot 1 en 3) en opeens meerdere aantal looplijnen bij shot 2 en 4. En de manier waarop hij alles vasthoud (ene shot alles in linkerkant en andere shots de stok in rechterhand).

Logische verklaring is natuurlijk dat je anders de cameraman ziet bij laatste paaltje. Kan ook zijn om iets te verbergen wat in de andere shots zat, hij was immers niet te zien door de anderen...
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 16:02:07 door KaiWIDM »

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #239 Gepost op: 22-01-2017, 16:00:20 »
Dit shot komt me wel heel erg bekend voor. ::vergroot::



Slaat op Diederik denk ik.  ;D ::rofl::
Ow sorry verkeerde topic natuurlijk ;)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.