Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339896 keer)

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #340 Gepost op: 28-01-2017, 21:47:31 »
Haha, smaken verschillen duidelijk, ik ergerde me rot aan dat nepgegiechel van Sigrid en vind Thomas een interessante kandidaat ;) is maar hoe je er naar kijkt.

Hm

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #341 Gepost op: 28-01-2017, 21:49:15 »
Haha, smaken verschillen duidelijk, ik ergerde me rot aan dat nepgegiechel van Sigrid en vind Thomas een interessante kandidaat ;) is maar hoe je er naar kijkt.
Ja, dat heb ik ook. Hoewel ik haar afscheid zeer triest vond
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #342 Gepost op: 28-01-2017, 21:51:24 »
Met deze veilingopdracht heeft Thomas voor mij zich ineens heel onverdacht gemaakt. Ik weet het, hij bood heftig mee met Jochem om de laatste joker, maar het verzekerde bedrag laag houden zou ik eerder van een subtiele mol verwachten.

Klopt. Maar dat is dan zo'n beetje de enige keer dat Thomas niet molt. Gelukkig biedt ie op de veiling nog wel lekker mee. En daarmee zorgt ie alsnog dat dat 'vrije' bedrag overschreden wordt.

Maar goed, het gesprek met Art gebeurt wel in het geheim, dus hij maakt zich er niet minder verdacht mee bij zijn medekandidaten. Overigens heel opvallend dat geen van de kandidaten hem nog heel erg verdenkt. Het afgaan bij de rodeo is voor mij eigenlijk meer een reden om aan zijn Mol-zijn te twijfelen. Hij had hier prima de held uit kunnen hangen omdat het geld er toch wel uit zou gaan. Het zou dus prima een nepmolactie kunnen zijn. Maar ik hoop eigenlijk dat het wel gewoon een molactie was omdat ik het flauw vind dat de Mol zijn best doet / weinig risico loopt omdat de pot toch wel leeg gaat. Voorlopig is Thomas dus nog steeds mijn hoofdverdachte (met Ima en Jochem als reservemollen).

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #343 Gepost op: 28-01-2017, 21:52:07 »
Ja, dat heb ik ook. Hoewel ik haar afscheid zeer triest vond

Ze hoefde er zeker niet uit :( Ik vond het wel een beetje naief dat ze zo boos was over het feit dat ze iemand in het 'trust nobody' spel niet kon vertrouwen.

Maar ja, verder vond ik Thomas best weer verdacht.

EDIT: Trouwens, Thomas en Jeroen zitten altijd achter de afvaller.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #344 Gepost op: 28-01-2017, 21:53:14 »
Ik denk ook dat Thomas de mol is, maar neemt hij niet een groot risico door pas op de meet hem te laten pakken? Hij had het zelf niet in handen door het zo nipt te maken, zou een mol dat risico nemen?

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #345 Gepost op: 28-01-2017, 21:53:54 »
Ik denk ook dat Thomas de mol is, maar neemt hij niet een groot risico door pas op de meet hem te laten pakken? Hij had het zelf niet in handen door het zo nipt te maken, zou een mol dat risico nemen?

Tja, een keertje geld binnenhalen als je weet dat die veiling eraan komt..

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #346 Gepost op: 28-01-2017, 21:54:41 »
Thomas die op het eind met de paardrijder afstemt: ik ga nu naar de finish en jij vangt me net ervoor, net zoals we steeds geoefend hebben.  

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #347 Gepost op: 28-01-2017, 21:55:01 »
Tja, een keertje geld binnenhalen als je weet dat die veiling eraan komt..

Inderdaad, en de timing leek wel bijna afgesproken van het moment waarop ie ging sprinten. Hij liep perfect voor die cowboy  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #348 Gepost op: 28-01-2017, 22:02:41 »
En als je achter iedereen zit, valt het niet te veel op dat jij steeds het bod opdrijft. Sanne had het wel door. Ook Jochem heeft hem door, die ging met hem opbieden om te zien hoever de mol zou gaan. En de mol liet het bod bij Jochem uiteindelijk.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #349 Gepost op: 28-01-2017, 22:04:31 »
En als je achter iedereen ziet, valt het niet te veel op dat jij steeds het bod opdrijft. Sanne had het wel door. Ook Jochem heeft hem door, die ging met hem opbieden om te zien hoever de mol zou gaan. En de mol liet het bod bij Jochem uiteindelijk.


Helemaal mee eens. Leek zelfs wel of Thomas schrok toen Sanne naar hem keek voordat hij zijn bod terugtrok.

Jochem deed dat trouwens ook met bijkomstigheid dat mensen hem misschien nog zouden gaan verdenken. Ook niet onaardig .. ; )

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #350 Gepost op: 28-01-2017, 22:09:49 »
Helemaal mee eens. Leek zelfs wel of Thomas schrok toen Sanne naar hem keek voordat hij zijn bod terugtrok.

Jochem deed dat trouwens ook met bijkomstigheid dat mensen hem misschien nog zouden gaan verdenken. Ook niet onaardig .. ; )
Daar is Jochem steeds mee bezig. Volgens mij heeft ie er al een paar uit het spel gespeeld. Misschien dit keer ook met Sigrid en sloeg hij daarom zijn handen voor zijn hoofd, schuldgevoel?
« Laatst bewerkt op: 28-01-2017, 22:14:52 door Run »

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #351 Gepost op: 28-01-2017, 22:18:10 »
Daar is Jochem steeds mee bezig. Volgens mij heeft ie er al een paar uit het spel gespeeld. Misschien dit keer ook met Sigrid en sloeg hij daarom zijn handen voor zijn hoofd, schuldgevoel?

Ja absoluut. Ik denk echt dat Sigrid zich gek heeft laten maken en misschien wel (deels) voor Jochem is gegaan. Hoewel ze waarschijnlijk toch al op de verkeerde zat (Diederik).

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #352 Gepost op: 28-01-2017, 22:18:52 »
Ik vind het persoonlijk best storend hoe overduidelijk Thomas wordt weggelaten uit de verdachtmakingen door de regie.
Mwah, het lijkt erop alsof oprecht weinig mensen op Thomas zitten: het gesprek tussen Sanne en Jochem valt niet te faken door de productie, Jochem blijft dusdanig veel op Diederik hameren dat hij waarschijnlijk echt op hem zit en Sigrid zat overduidelijk ook niet op Thomas. Alleen van Ima en Died is me eventjes ontschoten op wie zij zitten. Thomas wordt dus onverdacht gehouden omdat hij onverdacht is.


Thomas begint me trouwens steeds meer mee te vallen als mol: in de eerste twee afleveringen voelde hij een beetje aan als een slappe mol, maar de laatste twee afleveringen molt hij behoorlijk lekker en toch is hij niet al te verdacht.  ::bravo::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #353 Gepost op: 28-01-2017, 22:22:22 »
Blijf Thomas zo theatraal vinden.
Bijvoorbeeld steeds bij afscheid kandidaat. Brrrrr.
Hoop écht niet de Mol.
Al doet 'ie nog zo zijn best.
Je BENT de MOL, je speelt 'm niet!

Hij had wel een opmerking over hoe hoog die paarden waren....
Vanuit Mol-perspectief zeer geloofwaardig. Maar ik wil er absoluut niet aan.


*terug naar Jeroen*


Omnia vincit amor

Offline Kwebie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #354 Gepost op: 28-01-2017, 22:24:54 »
Waar bij sommigen de veiling een reden is om Thomas te laten vallen... Is het voor mij juist een reden om hem wel te verdenken.

Als mol wil je toch juist een hoger gemiddelde? De kans dat mensen zich mee laten slepen is dan veel groter.
Daarnaast deed Thomas met elke jokerveiling mee. Als enige ook.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #355 Gepost op: 28-01-2017, 22:26:05 »
Waarom zou je hem na de veiling laten vallen?

Offline R. Kipling

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #356 Gepost op: 28-01-2017, 22:26:14 »
Jammer voor het programma dat hij de mol moet zijn dit seizoen.  Dat is na alle hints en deze aflevering toch wel overduidelijk.

... En dan stel ik me de vraag:  Waarom in gods naam toch zo'n saaie en kleurloze kandidaat?  Ik kan me geen seizoen inbeelden waar de mol minder aanwezig was in de opdrachten, minder karakter/kleur had qua persoonlijkheid of ook maar iets van leuke momenten naliet bij de kijkers bij de molstreken/ sabotage-acties.

Van de statistieken op avrotros geloof ik ondertussen ook totaal niets meer als je ze vergelijkt met de verschillende fora.  Volgens mij wordt de finale Thomas als mol, met Diederik en Jochem als winnaar en verliezend finalist.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #357 Gepost op: 28-01-2017, 22:29:07 »
Jammer voor het programma dat hij de mol moet zijn dit seizoen.  Dat is na alle hints en deze aflevering toch wel overduidelijk.

... En dan stel ik me de vraag:  Waarom in gods naam toch zo'n saaie en kleurloze kandidaat?  Ik kan me geen seizoen inbeelden waar de mol minder aanwezig was in de opdrachten, minder karakter/kleur had qua persoonlijkheid of ook maar iets van leuke momenten naliet bij de kijkers bij de molstreken/ sabotage-acties.

Van de statistieken op avrotros geloof ik ondertussen ook totaal niets meer als je ze vergelijkt met de verschillende fora.  Volgens mij wordt de finale Thomas als mol, met Diederik en Jochem als winnaar en verliezend finalist.

Ik vind 'm dus heel leuk, maar zoals ik eerder zei, dat kan smaak zijn.

Haha mijn niet forummende familie zit TOTAAL niet op Thomas, dus ergens geloof ik de statistiek wel.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #358 Gepost op: 28-01-2017, 22:31:08 »
Waar bij sommigen de veiling een reden is om Thomas te laten vallen... Is het voor mij juist een reden om hem wel te verdenken.

Als mol wil je toch juist een hoger gemiddelde? De kans dat mensen zich mee laten slepen is dan veel groter.
Daarnaast deed Thomas met elke jokerveiling mee. Als enige ook.

Ik snap ook niet waarom dit een reden zou zijn hem niet te verdenken.

Hij heeft een hele sterke positie. Hij biedt constant op en trekt zich dan terug als het bedrag toch al immens hoog is. Hoeveel beter kan de positie voor een mol zijn? Ook trekt hij zich een beetje krampachtig terug uit de bieding nadat Sanne hem aankijkt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #359 Gepost op: 28-01-2017, 22:32:04 »
Als Thomas de mol is vind ik hem juist een goede van wat ik nu zie. Heel subtiel, onopvallend, misschien wat kleurloos, maar wel vaak in sleutelposities wat betekent vertrouwen van de groep (weinig verdacht?) en  aflevering 10 kleur gaat geven. Nu ben ik niet helemaal objectief, want vanaf afl. 1 hoog op mijn lijstje en met afvaller van vandaag helemaal...