Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2366401 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #13220 Gepost op: 8-04-2013, 12:14:57 »
dochters...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Irritant
« Reactie #13221 Gepost op: 8-04-2013, 20:01:19 »
de voice-over van sabotage

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #13222 Gepost op: 8-04-2013, 20:51:16 »
Aqua Cell in Joure.

Dit bedrijf werft middels een banner klanten in mijn regio. In sommige regio's hebben ze recht van spreken, maar niet in Maastricht en omstreken.

Ik kwam op het idee om hier eens achteraan te gaan toen de onderhoudsbeurt van mijn geiser (toch een ''meetpunt'') van ''om de 6 maanden'' geleidelijk aan naar om de 2 jaar is gegaan. Ik dacht dat dat een bezuinigingsmaatregel was van de onderhoudsfirma, maar dat blijkt niet waar te zijn.

Aqua Cell beheert dat het water in Maastricht 16.1 dH is, en dat mag als behoorlijk hard worden beschouwd. Ik heb echter de WML (Watermaatschappij Limburg) gevraagd of dat kon kloppen, want er zijn al jaren geleden in onze regio maatregelen genomen om die waarde van 16.1 fors terug te brengen, en die staat nu volgens de WML op 10 dH.

1 dH staat voor 17,8 gram kalk per 1000 liter water. de afkorting dH staat voor Deutsche Hartheit, en dat is een erkende industrie-norm die ook in Nederland wordt gehanteerd. Dit vermeld ik erbij om het verhaal compleet te maken.

WML zegt dus dat Aua Cell zich op verouderde gegevens baseert.

Concreet: het verkopen van waterontharders in Maastricht en omgeving op basis van deze foutieve gegevens is pure misleiding.

Volgens een tabel op de website van Aqua Cell is 10 dH nog steeds aan de harde kant, en zou de aanschaf van een waterontharder zinvol zijn.


Helaas is WML het op dat gebied niet met ze eens.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #13223 Gepost op: 9-04-2013, 13:15:49 »
Alle boeken die ik nodig denk te hebben voor mn scriptie zijn of uitgeleend in de gewone bieb, of gereserveerd of kwijt en ook niet in de schoolbieb te vinden..

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13224 Gepost op: 9-04-2013, 16:15:59 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #13225 Gepost op: 9-04-2013, 16:44:04 »
Tegenwind én regen, AAAAARGH!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #13226 Gepost op: 9-04-2013, 18:34:16 »
Regenbroek vergeten en door de regen een uur naar huis moeten fietsen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #13227 Gepost op: 19-04-2013, 17:48:20 »
De nieuwe reclame van Mona yokidrink...

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #13228 Gepost op: 22-04-2013, 18:34:51 »
Dat mijn fiets al voor de tweede keer in een paar maanden gestolen is :( Misschien had ik die posters van school waarop staat 'Pas op, fietsendieven actief' meer moeten geloven.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #13229 Gepost op: 22-04-2013, 19:08:34 »
De nieuwe reclame van Mona yokidrink...
Is dat die met die kat? Die is namelijk juist heel leuk!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13230 Gepost op: 22-04-2013, 19:18:28 »
Dat mijn fiets al voor de tweede keer in een paar maanden gestolen is :( Misschien had ik die posters van school waarop staat 'Pas op, fietsendieven actief' meer moeten geloven.

 ::rofl:: ::hug::

Lijkt haast alsof je in de randstad woont ;D



--

OT: Had echt een heel langzame dag :( Duffig, alsof mn hersenen nog in bed waren blijven liggen.

Dat bleek overigens niet het geval.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #13231 Gepost op: 22-04-2013, 19:22:56 »
::rofl:: ::hug::

Lijkt haast alsof je in de randstad woont ;D
Het stomme is: in 23 jaar Randstad is mijn fiets nooit gestolen (enkel eenmaal die van mijn moeder), maar sinds ik in Twente woon is mijn fiets al een keer of 4 gestolen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #13232 Gepost op: 22-04-2013, 19:23:45 »
Dat mijn fiets al voor de tweede keer in een paar maanden gestolen is :( Misschien had ik die posters van school waarop staat 'Pas op, fietsendieven actief' meer moeten geloven.


Ahw!  ::hug::


OT: Had echt een heel langzame dag :( Duffig, alsof mn hersenen nog in bed waren blijven liggen.

Dat bleek overigens niet het geval.

Dat herken ik! Vrij vervelend inderdaad! Maar och, dat duurt (als het goed is) ook maar een dagje :)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13233 Gepost op: 22-04-2013, 19:25:32 »
Ik heb geen fiets meer, al dat gedoe met dat de banden weer lek zijn en hij weer gestolen is of het licht weer eens kapot is pff ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13234 Gepost op: 22-04-2013, 19:27:55 »
Ik heb geen fiets meer, al dat gedoe met dat de banden weer lek zijn en hij weer gestolen is of het licht weer eens kapot is pff ::).

En nu moet die fietsendief lekker die band plakken! :D



Dat herken ik! Vrij vervelend inderdaad! Maar och, dat duurt (als het goed is) ook maar een dagje :)

 ::jaja:: Gewoon op tijd naar bed :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13235 Gepost op: 22-04-2013, 19:32:18 »
En nu moet die fietsendief lekker die band plakken! :D


;D ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #13236 Gepost op: 22-04-2013, 19:35:01 »
(@HDD, jouw himym gifs zijn best wel awesome, dat moest ik even kwijt)

OT: Willen reageren op sommige posts hier maar dat niet doen omdat je dan te persoonlijke dingen over jezelf zegt, maar wel willen reageren en dan gek worden van jezelf omdat je dat irritant vind, waarna je bedenkt dat dat dan mooi hier past maar je dat toch eigenlijk niet wilt posten want dan komt dat zo aandachttrekkerig over maar toch wil je t posten want het feit dat je dat denkt is ook irritant dus dan doe je het toch maar en dan wordt het een heel lang wazig verhaal dat waarschijnlijk niemand meer gaat snappen ::jaja::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #13237 Gepost op: 22-04-2013, 20:02:58 »
Het stomme is: in 23 jaar Randstad is mijn fiets nooit gestolen (enkel eenmaal die van mijn moeder), maar sinds ik in Twente woon is mijn fiets al een keer of 4 gestolen...
Waarschijnlijk is de Randstad leeggeroofd, dus verplaatsen ze zich naar de randsteden. ???
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #13238 Gepost op: 22-04-2013, 20:15:52 »
oei irritant allemaal zeg met die fietsen.

is dan niet zo erg dat ik vandaag met de bovenbouw op de fiets naar een museum ging en dat het prima ging. Behalve dan dat er één was gevallen ::schaam::


@aapje, je mag af en toe best iets over jezelf vertellen hier hoor (heel klein beetje om te lachen en heel klein beetje om steun vragen) niks mis mee!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13239 Gepost op: 22-04-2013, 20:17:25 »
(@HDD, jouw himym gifs zijn best wel awesome, dat moest ik even kwijt)

OT: Willen reageren op sommige posts hier maar dat niet doen omdat je dan te persoonlijke dingen over jezelf zegt, maar wel willen reageren en dan gek worden van jezelf omdat je dat irritant vind, waarna je bedenkt dat dat dan mooi hier past maar je dat toch eigenlijk niet wilt posten want dan komt dat zo aandachttrekkerig over maar toch wil je t posten want het feit dat je dat denkt is ook irritant dus dan doe je het toch maar en dan wordt het een heel lang wazig verhaal dat waarschijnlijk niemand meer gaat snappen ::jaja::

 :D

&

 ::hug::

Lange wazige verhalen zijn prima ;) Het verhouden tussen persoonlijke & behouden inhouden zal ik je onthouden. Want dat zou niet alleen wazig & lang maar ook subjectief worden.

Hoewel dat misschien hetzelfde is.. ::vergroot::

Idk, m'n hoofd doet het niet. Ik zou er morgen over kunnen denken, maar dan ben ik het alweer vergeten.

Speaking of which ben ik eigenlijk vergeten wat ik wilde schrijven behalve iets met een hoop keer de oud-klank ;D

ps: maar waarschijnlijk moet je naar Lukie luisteren. ::tandpastasmiley::

pps: Oi, ik ga weer lekker met mijn enter-knop ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.