Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 67614 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #440 Gepost op: 17-12-2005, 18:48:00 »
He hut,

Ik ben er gewoon stil van dat Eck weg is  :-X Maar vooral Xmoix heeft het er schijnbaar moeilijk mee...
...
...
Ik wens hem en Koekoe nog veel succes op Grim
...
...
Maar eigenlijk hoop ik nu dat een van ons vier de finale wint
...
...
Nou doei Hut
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #441 Gepost op: 17-12-2005, 18:51:12 »
De één van de twee Terramaatjes zitten in de finale, het wordt nu echt spannend. Op zich maakt het me niet uit. Maar ik zou het echt geweldig vinden als ik in de finale zit, maar ik gun het Eef even veel, Xmoix en Jutta moeten in ieder geval op één van ons wachten..  ::jaja::
🜃

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #442 Gepost op: 17-12-2005, 19:06:29 »
Lieve Hut,

Ik kom ook maar weer eens een keertje, ik zit opeens in de halve finale, ik had echt nooit maar dan ook nooit gedacht dat ik zover zou geraken. Ik ben dan ook super blij, maar ik mis Eck en Koekoe wel! Juist de 2 waarvan ik dacht dat ze het zeker zouden redden!!!  :\'(
Jutta een lieve meid, ik weet zeker dat ze er voor zal gaan en dat ze verder komt!!
Jorg doet het ook zo goed!! En Nostra verrast me iedere x weer opnieuw, het zal echt moeilijk worden!! Maar ik doe mijn  best,
 ::hug::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #443 Gepost op: 17-12-2005, 20:12:32 »
hoihoi hut ::zwaai::


Ik ben er dan uit. aan de ene kant een opluchting aan de andere kant verrot.
Want wie heeft mij eruit gestemd? voor wie was ik een te grote concurrent?
Ik blijf nog even op Grim badderen en dan mag ik ook weer naar huis.
Ik hoop dat het hier nog even gezellig is.
Ik ga xmoix en Jut wel missen. Maargoed die zie ik na dit gebeuren alemaal wel weer.
Ik ga weer weg van mijn laatste dagen genieten.


 ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #444 Gepost op: 17-12-2005, 21:07:12 »
hey hut,

 ik ben er wel nog bij,maar dan meer als 5é wiel aan een wagen,dus kan ik dit nu reeds zeggen.

Het was leuk,en ik ben veel verder geraakt dan ik zelf had kunnen denken.iedereen die op mij gestemd heeft in de popupoll: BEDANKT  ::hug:: ::hug::

en vooral,ROBBIE,EIRC,GUIKIE  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: (jullie weten zelf wel waarvoor  ;) ;) )

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #445 Gepost op: 18-12-2005, 02:06:23 »
* Komt stomdronken de biechthut binnen

t is me toch wat! Arg! >:( >:( >:(

* Strompelt de biechthut weer uit

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #446 Gepost op: 18-12-2005, 10:31:28 »
* Komt stomdronken de biechthut binnen

t is me toch wat! Arg! >:( >:( >:(

* Strompelt de biechthut weer uit
niet moeilijk dat er dan verkeerde beslissingen genomen worden  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
(dit even terzijde) bij ons bestaat er streekbier,en die heet echt waar: zatte bie  ::) ::) :P :P

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #447 Gepost op: 18-12-2005, 10:37:28 »
Hoi hut,
ik ben helemaal van mijn stuk gebracht.
Eerst word ik zonder pardon weggestemd. Dan blijkt ineens dat er één stem vergeten was en ik dus helemaal niet moest gaan.
Zit ik daar net rustig op Grim te wachten wordt ik weer weggehaald.
Volgens mij is niet iedereen even blij dat ik terug ben.
Maarja dat moet dan maar.

 ::zwaai::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: "De Biechthut"
« Reactie #448 Gepost op: 18-12-2005, 11:00:11 »
heej hut!
K werd vanmorgen wakker en wie stond er op het strad? Eckie!!!! Het bleek dat er 1 stemmetje in de urn was blijven zitten die niet opgemerkt was, toen de schoonmaker s avonds de urn schoon wilde maken ontdekte ie de stem. Nostra was ineens weg zonder afscheid nemen! ::ohno::
Maar ik ben ook blij dat eck weer terug is hoor! ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #449 Gepost op: 18-12-2005, 11:04:47 »
Heej hut,

ik ben blij dat Eck terug is. Hij had het helemaal niet verdient maar ben blij dat hij terug is. Wel jammer voor Nostra overigens.

Nou ik ga weer, daag  ::zwaai::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #450 Gepost op: 18-12-2005, 11:12:35 »
And now, the end is near,
And so I face the final curtain.
My friends, I'll say it clear;
I'll state my case of which I'm certain.

I've lived a life that's full -
I've travelled each and every highway.
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets? I've had a few,
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course -
Each careful step along the byway,
And more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I'm sure you knew,
When I bit off more than I could chew,
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall
And did it my way.

I've loved, I've laughed and cried,
I've had my fill - my share of losing.
But now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that,
And may I say, not in a shy way -
Oh no. Oh no, not me.
I did it my way.

For what is a man? What has he got?
If not himself - Then he has naught.
To say the things he truly feels
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows
And did it my way.

Yes, it was my way.

 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #451 Gepost op: 18-12-2005, 12:50:41 »
T is natuurlijk heel spijtig voor Nostra dat hij er nu uitligt. Naja, meer de manier waarop. Maar we weten mensen zijn mensen en wie had nou ooit verwacht dat die lieve Xmoix ook zou stemmen  ???

Maar ja, wat is onrecht? Koekoe stemt Chriz eruit en Nostra stemt Eefjuh eruit. Nobobody fucks with us! Dus dat moet afgestrafd worden. Koekoe en Nostra hebben hun eigen graf gegraven. Het is volgen of afvallen!  >:( Is dat nu nog niet duidelijk. Dit is ons spel, alle anderen zijn passanten. Wij bepalen wat er gebeuren. Nu is er nog maar 1 klein smetje, maar ik hoop dat we die ook gaan uitvegen.

Het wordt een mooie week. I love to be arrogant :)

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #452 Gepost op: 18-12-2005, 15:21:09 »
Ik haat Koekoe! >:( :-X
🜃

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: "De Biechthut"
« Reactie #453 Gepost op: 18-12-2005, 20:31:58 »
T is natuurlijk heel spijtig voor Nostra dat hij er nu uitligt. Naja, meer de manier waarop. Maar we weten mensen zijn mensen en wie had nou ooit verwacht dat die lieve Xmoix ook zou stemmen  ???

Maar ja, wat is onrecht? Koekoe stemt Chriz eruit en Nostra stemt Eefjuh eruit. Nobobody fucks with us! Dus dat moet afgestrafd worden. Koekoe en Nostra hebben hun eigen graf gegraven. Het is volgen of afvallen!  >:( Is dat nu nog niet duidelijk. Dit is ons spel, alle anderen zijn passanten. Wij bepalen wat er gebeuren. Nu is er nog maar 1 klein smetje, maar ik hoop dat we die ook gaan uitvegen.

Het wordt een mooie week. I love to be arrogant :)
::rofl:: ik heb het een plezier gevonden al die stemmen tegen je te verzamelen!
  ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #454 Gepost op: 18-12-2005, 23:07:02 »
  ::rofl:: Ik heb het plezier gevonden dat je opgegeven heeft. Je had het ons nog knap lastig kunnen maken en misschien was je stem in de Raad wel doorslaggevend geweest.

Nu sta je nergens.

 ::jaja::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: "De Biechthut"
« Reactie #455 Gepost op: 18-12-2005, 23:10:22 »
  ::rofl:: Ik heb het plezier gevonden dat je opgegeven heeft. Je had het ons nog knap lastig kunnen maken en misschien was je stem in de Raad wel doorslaggevend geweest.

Nu sta je nergens.

 ::jaja::

 ::rofl:: Hebben we er alle twee lol aan gehad... Kan het nog beter?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #456 Gepost op: 18-12-2005, 23:12:13 »
Uw haptijd was 3 minuten en 20 seconden.  ::rofl:: wat blijf je toch een leuk speeltje om mee te spelen. Zoooooo makkelijk.  ::rofl::  ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #457 Gepost op: 19-12-2005, 12:28:38 »
He hut,

die sociale proef is nu al zo goed als afgerond. Volgens mij ben ik wel de traagste maar zoals het spreekwoord al zegt: Haast en Spoed doet weinig Goed... of was het nu Haast en Spoed is zelden goed? Ach wat maakt het ook uit. Als ik deze goed doe dan hoef ik me nergens meer zorgen over te maken. En ik moet maar alles op alles zetten om deze het beste te maken, want anders is de kans nog maar 1 op 3 en ik denk dat ik dan bij die 2/3 zit  :(

Maar het gaat me vast wel lukken!

 ::zwaai::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #458 Gepost op: 19-12-2005, 19:30:27 »

 Nobobody fucks with us! Het is volgen of afvallen!  >:( Is dat nu nog niet duidelijk. Dit is ons spel, alle anderen zijn passanten. Wij bepalen wat er gebeuren.
 I love to be arrogant :)
mij was dit reeds lang duidelijk.  ::jaja:: ::jaja::
er werdt vaak gezegd"iedereen speelt het op zijn manier", wel ik heb het op mijn manier gespeeld. Onafhankelijk van een goeroe,waar zijn "volgelingen" gebrainwashd achter hem aan huppelden,zoals kuikentjes achter de moederkloek.
Wat ik uit al die "stoere" praat concludeer is;dat het je enorm irritant vind dat je eruit gestemd werd.Ik mocht(moest) die week er iemand uitstemmen,en ik heb een naam genoemd.
Dat was toch niet verboden?
Ook een andere persoon heeft tot vervelends toe gezegt dat ik hem/haar eruit gestemd heb. "STEL" dat ik idd op die persoon heb gestemd,we zaten toen nog steeds in een team,dus de MEERDERHEID heeft hem/haar weggestemd,maar voor die persoon ben ik reeds een tijdje de zondebok.
En wat zitten jullie trouwens te mopperen? jullie maken beiden nog kans.
Terwijl ik ook weggestemd ben,en ik kan het meteen schudden!! Jullie hebben nog een 2é kans,en ik niet!!!!! dus wie heeft hier eigenlijk de meeste reden tot klagen? ik denk wel dat ik dat ben!!!! en Nostra.
En tot slot,weet ik ook door wie ik er ben uitgeflikkerd,zit ik daarom te zeiken op die persoon? helemaal niet hoor, die persoon heeft dat slim gespeeld ,en ik kon en kan het nogsteeds zeer goed met hem/haar vinden. want al bij al is en blijft Chriz's spel Survivor een spelleke.

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #459 Gepost op: 19-12-2005, 19:49:04 »
mij was dit reeds lang duidelijk.  ::jaja:: ::jaja::
er werdt vaak gezegd"iedereen speelt het op zijn manier", wel ik heb het op mijn manier gespeeld. Onafhankelijk van een goeroe,waar zijn "volgelingen" gebrainwashd achter hem aan huppelden,zoals kuikentjes achter de moederkloek.
Wat ik uit al die "stoere" praat concludeer is;dat het je enorm irritant vind dat je eruit gestemd werd.Ik mocht(moest) die week er iemand uitstemmen,en ik heb een naam genoemd.
Dat was toch niet verboden?
Ook een andere persoon heeft tot vervelends toe gezegt dat ik hem/haar eruit gestemd heb. "STEL" dat ik idd op die persoon heb gestemd,we zaten toen nog steeds in een team,dus de MEERDERHEID heeft hem/haar weggestemd,maar voor die persoon ben ik reeds een tijdje de zondebok.
En wat zitten jullie trouwens te mopperen? jullie maken beiden nog kans.
Terwijl ik ook weggestemd ben,en ik kan het meteen schudden!! Jullie hebben nog een 2é kans,en ik niet!!!!! dus wie heeft hier eigenlijk de meeste reden tot klagen? ik denk wel dat ik dat ben!!!! en Nostra.
En tot slot,weet ik ook door wie ik er ben uitgeflikkerd,zit ik daarom te zeiken op die persoon? helemaal niet hoor, die persoon heeft dat slim gespeeld ,en ik kon en kan het nogsteeds zeer goed met hem/haar vinden. want al bij al is en blijft Chriz's spel Survivor een spelleke.


het blijft een spel ja en chriz zegt toch niks verkeerd? loop dan niet zo te zeuren