Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 214781 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #100 Gepost op: 11-01-2011, 21:14:06 »
Iedereen krijgt groen scherm dank Pepijn, maar we zagen haar als laatste in eliminatie ronde, het is niet duidelijk of ze groen of rood kreeg.
Op 48:53 krijgt Soundos wel degelijk ook een groen scherm, dus iedereen heeft gewoon een groen scherm gekregen!
Ich bin ein Bärliner!

Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #101 Gepost op: 11-01-2011, 21:28:11 »
Soundos is niet de mol, bij de mandjes ronde stond ze samen met 3 anderen en wat geeft ze voor opmerking ZOIETS VAN ja maar ik sta hier straks nog, de anderen tegenwoord ja wij ook. Ik kreeg het gevoel dat zij dacht dat de rest de Marokaan expres als laatste doen. Is hier enige mogelijkheid dat ze ons bijna betichte van discriminatie JA, en daarom liep ze door tot het laatste mandje, omdat ze ONS hollanders niet vertrouwd ze denkt ,volgens mij, dat alle hollanders racisten zijn net zoals (helaas) wij er om bekend staan elke marokaan als dief te zien. Kijk nog maar eens naar dat moment. Ze geeft me een heel raar gevoel. vreemde meid.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #102 Gepost op: 11-01-2011, 21:37:54 »
Soundos is niet de mol, bij de mandjes ronde stond ze samen met 3 anderen en wat geeft ze voor opmerking ZOIETS VAN ja maar ik sta hier straks nog, de anderen tegenwoord ja wij ook. Ik kreeg het gevoel dat zij dacht dat de rest de Marokaan expres als laatste doen. Is hier enige mogelijkheid dat ze ons bijna betichte van discriminatie JA, en daarom liep ze door tot het laatste mandje, omdat ze ONS hollanders niet vertrouwd ze denkt ,volgens mij, dat alle hollanders racisten zijn net zoals (helaas) wij er om bekend staan elke marokaan als dief te zien. Kijk nog maar eens naar dat moment. Ze geeft me een heel raar gevoel. vreemde meid.

Dit heeft niets met 'Hollanders' of 'Marokkanen' te maken. Daarbij is Soundos ook gewoon in Nederland geboren en getogen. En natuurlijk moppert ze dat ze niet snel gekozen wordt, omdat ze zo minder kans heeft op een vrijstelling of jokers. En anderen kiezen haar misschien niet, omdat ze betere vriendjes zijn met een andere kandidaat, of omdat bij een andere kandidaat misschien méér voordeel valt te halen. Of omdat Soundos zo dreint... ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #103 Gepost op: 11-01-2011, 22:35:19 »
Ik vind Soundos vanwege dat brutale in zich, dat geen blad voor de mond hebbende, een échte Hollander.

Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #104 Gepost op: 11-01-2011, 22:39:09 »
Dit heeft niets met 'Hollanders' of 'Marokkanen' te maken. Daarbij is Soundos ook gewoon in Nederland geboren en getogen. En natuurlijk moppert ze dat ze niet snel gekozen wordt, omdat ze zo minder kans heeft op een vrijstelling of jokers. En anderen kiezen haar misschien niet, omdat ze betere vriendjes zijn met een andere kandidaat, of omdat bij een andere kandidaat misschien méér voordeel valt te halen. Of omdat Soundos zo dreint... ::rofl::

Dat gevoel ik toen ze daar zo stond en de anderen keken ook zo van ja en wij dan alsof ze de enige was die nog niet gekozen was en alsof ze dacht dat er op die manier gekozen werd.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #105 Gepost op: 13-01-2011, 12:34:59 »
Soundos hoort toch tenminste op pagina 1. Bij deze dus.
En alles gelezen hebbende en afgaand op gevoel blijft ze voor nu nog even op de molpositie.
Vind haar overigens een erg leuke deelnemer. Als ze de mol niet mocht zijn hoop ik in ieder geval dat ze er nog lang inblijft!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #106 Gepost op: 13-01-2011, 12:42:50 »
Vind haar overigens een erg leuke deelnemer. Als ze de mol niet mocht zijn hoop ik in ieder geval dat ze er nog lang inblijft!

Hoop ik ook! Is een keer een "andere" kandidaat. Wat anders dan de rest qua opmerkingen.
Mijn mol is ze nu iig nog niet. Heb dat gevoel niet, en ze neemt niet echt het voortouw bij de opdrachten. Vooral bij de vuurwerk opdracht blijft ze naast Art staan en beetje helpen.. Maargoed tis de eerste aflevering.. Kan nog van alles gebeuren..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #107 Gepost op: 13-01-2011, 12:58:42 »
Volgens mij is in de busopdracht Soundos de enige die tot halfweg de bus komt (dus bij de kippenmand 2) dit kan natuurlijk omdat ze zelf de mol is en niet verstopt zit achterin.
Zomaar even een spontaan gedachtensprongetje.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #108 Gepost op: 13-01-2011, 19:44:45 »
Vind het echt een geweldig gegeven dat Soundos zich zo wantrouwig opstelt naar werkelijk iedereen toe. Dat wil toch zeggen dat ze het programma goed heeft begrepen. Volgens mij vertrouwt ze ook echt niemand, anders had ze wel dat geld gepakt. Voorlopig een kandidaat dus, al blijft het voor sommigen moeilijk te snappen waarom ze dat geld niet nam. Ze was waarschijnlijk gewoon te nieuwsgierig naar dat laatste mandje en kon er niet aan weerstaan. Eens het zaadje is geplant is er geen ontkomen meer aan! Ze was gedoemd om dat geld te laten liggen.

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #109 Gepost op: 14-01-2011, 18:59:36 »
*geeft dit topic een kick*
een onderwerp over een kandidaat hoort toch gewoon op de eerste pagina! Vind haar tot nu toe een leuk en enthousiast, ze zou zo iemand van dit forum kunnen zijn met haar uitspraken, wantrouwigheid en enthousiasme over alles:D

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #110 Gepost op: 14-01-2011, 19:23:59 »
Eerste aflevering vond ik haar bloedirritant, maar om eerlijk te zijn vind ik haar nu best wel leuk.   ::ok:: Over haar niet coole gezicht en de hint naar Anna. ;D
« Laatst bewerkt op: 14-01-2011, 20:23:07 door Molow »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #111 Gepost op: 14-01-2011, 20:10:54 »
Ja Soundos is leuk ik ben en blij fan.
Alleen ze is niet de mol, maar ik heb gisteren beloofd dat ik nog één weekje op haar blijf stemmen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #112 Gepost op: 14-01-2011, 20:12:46 »
Eerste aflevering vond ik haar bloedirritant, maar om eerlijk te zijn vind ik haar nu best wel leuk. ::niet-ok:: Over haar niet coole gezicht en de hint naar Anna. ;D

Nah bloedirritant vond ik haar niet maar ik was nog geen fan van haar...nu wel...wat kan Soundos heerlijk droog reageren ::bravo:: ;D ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #113 Gepost op: 14-01-2011, 20:19:16 »
Nah bloedirritant vond ik haar niet maar ik was nog geen fan van haar...nu wel...wat kan Soundos heerlijk droog reageren ::bravo:: ;D ::bravo::
Oeps ik zie nu dat ik de verkeerde smiley had gedaan. ;p

Ja ze is wel droog ja. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #114 Gepost op: 14-01-2011, 20:43:17 »
Leuk ook om afl 1 weer terug te kijken en op Soundos te letten bij elke uitleg. Ook als de kandidaten op het Evita-balkon staan. En als Soundos op een gegeven moment zegt: "Toen viel mijn mond letterrrlijk open." :)
The British are not impressed.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #115 Gepost op: 14-01-2011, 20:45:02 »
Haar opmerking dat ze haar wijd openvallende mond niet cool vond, was wel heul grappig.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #116 Gepost op: 14-01-2011, 21:09:07 »
ik vind haar geniaal, super komisch
ze moet gewoon de finale halen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #117 Gepost op: 14-01-2011, 21:27:35 »
Hoe is zij in andere tv-programma's? Ook zo expressief?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #118 Gepost op: 14-01-2011, 22:08:35 »
Ze is natuurlijk stand-up comedian en die zijn meestal sowieso wel expressief. En ik zit nu toevallig te kijken naar Op zoek naar Zorro backstage van vorige week, waarin zij gastpresentatrice is. Ze is daar inderdaad hetzelfde als bij WIDM.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #119 Gepost op: 14-01-2011, 23:46:59 »
Als stand up comedian is ze ook hetzelfde... Ze lijkt gewoon zichzelf.