Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 214890 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #320 Gepost op: 9-02-2011, 14:34:36 »
Als je bang bent voor paarden, dan helpt zelf het kleinste paardje niet.. Want ook die kan op hol slaan..

En denk niet dat ze een klein paardje tussen die grote groep koeien laten rennen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #321 Gepost op: 9-02-2011, 17:33:03 »
Terwijl Soundos instructies krijgt voor de komende afleveringen (om weer ON T. te komen :))..


Waarom zouden ze dat tijdens een opdracht doen? Dat kan veel beter tijdens de biechtmomenten.

Zoals Milouska zij over de tango-opdracht waarbij 2 kandidaten zich moesten afzondern: 'De Mol verlaat nooit het spel'

M.i. kunnen we haar sinds die paarden/koeienopdracht definitief afschrijven als mol.  Wel vrees ik dat ze de finale gaat halen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #322 Gepost op: 9-02-2011, 17:49:58 »
Wat me opviel was dat de programmamakers niet wilden vertellen dat Jan op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zat, maar ze willen ons wel doen geloven dat hij op Soundos zat...
Waarom zouden ze dan wél willen dat we Soundos afstrepen?
...óf niet!

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #323 Gepost op: 9-02-2011, 18:01:40 »
In mijn ogen kan dat twee dingen betekenen:

scenario 1:
Soundos is de mol.
De makers willen dat de gewone kijker hierdoor Soundos wegstreept als mol,
om in de finale iedereen met verstomming te doen slaan.

scenario 2:
Art haalt de finale (en is niet de mol).
De makers willen dat de gewone kijker Art niet wegstreept als mol door Jan's exit,
opdat het spannend zou blijven.

Scenario 1 heeft men vorig jaar toegepast bij Hind; zij zat vorig jaar duidelijk op Frits maar in de biecht voor haar exit zei ze dat Kim de mol was.

Ik vermoed echter dat er nog een derde scenario is, dat dit gedaan is met nog een andere bedoeling. Scenario 1 en 2 lijken me immers zeer onwaarschijnlijk.
De vraag blijft: wat is dan wél de reden?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #324 Gepost op: 9-02-2011, 18:24:57 »
Tja het is inderdaad opvallend.
Ze willen liever Soundos 'under the bus' gooien dan Art.

Er is wel een verschil met vorig jaar trouwens. Dat was duidelijk een erin gemonteerde 'biecht', terwijl er nog minstens 2 andere mensen op Kim zaten en bleven. Dat is bij Soundos niet het geval voor zover we zien, ze wordt zelfs nauwelijks genoemd door wie dan ook als verdachte. Het lijkt dus onwaarschijnlijk dat dit bedoeld is als 'afleidingsmanoeuvre'.

Waarschijnlijker lijkt dat ze liever nog wat in Art investeren - niet alleen als nieuwe Avro ster maar ook als kandidaat aangezien hij nog een flinke edit krijgt. (En Soundos opvallend weinig in beeld gebracht wordt even los van het niet meedoen aan opdrachten..).

Ik zou dus zeggen dat scenario 2 in dit geval waarschijnlijker is - i.e. dat Art er iig nog een tijdje inzit of miss. inderdaad zelfs tot finale of vlak voor de finale komt.

Waarom vind je scenario 2 zeer onwaarschijnlijk en wat is volgens jou scenario 3 dan?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #325 Gepost op: 9-02-2011, 18:53:17 »
Scenario 2 lijkt me onrealistisch omdat (niet kijken als je geen 'nieuwe' media gebruikt om de mol te vinden) 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Scenario 3: (juist verzonnen):
Art nog even in de runnin houden om dan  binnen twee afleveringen de grote schok te veroorzaken bij half Nederland. Soundos maken ze op die manier weer verdacht voor de molloeten. Maw ze houden Soundos kunstmatig verdacht (zie ook de leader). Soundos haalt de finale maar willen ze op deze manier toch nog verdacht houden. Op haar acties allen zouden wa haar immers kunnen afschrijven (Koeien niet meedoen, simplistische bloem schilderen...)

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #326 Gepost op: 9-02-2011, 22:14:09 »
Volgens mij was het tot aan de biecht overduidelijk dat Jan op Art zat en niet op Soundos. Ook in de Roodshow heeft hij dat aangegeven (misschien zonder toestemming).
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze niet willen dat wij Art al helemaal afschrijven, nog even de spanning zoveel mogelijk erin houden. Soundos is dan wellicht een min of meer willekeurige keuze.
Volgens mij is het niet voor niets dat gelijk na de montage waarin iedere kandidaat tijdens de test een naam noemt, Art zoiets zegt als "in dit programma kan iedereen je bedriegen", dus ook de productieleiding.
 

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #327 Gepost op: 10-02-2011, 06:53:49 »
Mee eens Jonne.  ;)

Ik zou het iig niet erg vinden, ik zie veel liever Art nog een ronde of twee langer blijven dan Soundos, maar dat is een kwestie van smaak.  :P

In ieder geval kan ik me voorstellen dat je als productie sws weinig van Soundos kan maken omdat ze te weinig doet wat in een verdacht daglicht gezet kan worden. Dus dan krijg je een beetje suggestie en dat is het dan ook wel.  ::)

Overigens wijst het feit dat Patrick en Soundos beiden ineens ook Art noemen in hun test-biecht (creatief knipwerk & plakwerk..??) ook in deze richting.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #328 Gepost op: 10-02-2011, 17:46:19 »
Ik zou het geweldig vinden moest Soundos de Mol blijken te zijn. Totaal onverwacht, een verrassing van formaat. En 't is absoluut geen Milouska want ik vind ze vrij intelligent overkomen. Karin heeft eerder de Milouska-factor. Als Soun het is, petje af! (Al betwijfel ik of ze zo'n grote verrassing in petto hebben dit jaar.)

En anders verdient ze het om te winnen. Puur door haar enthousiasme en toffe bijdrages aan dit seizoen. ;D Ze zou best wel eens in de finale kunnen komen en die dan ook winnen, ze zit al afleveringen lang te stemmen op Patrick en Art dus haar kansen liggen buitengewoon goed verpreid!

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #329 Gepost op: 10-02-2011, 19:30:54 »
Ik zou het geweldig vinden moest Soundos de Mol blijken te zijn. Totaal onverwacht, een verrassing van formaat. En 't is absoluut geen Milouska want ik vind ze vrij intelligent overkomen. Karin heeft eerder de Milouska-factor. Als Soun het is, petje af! (Al betwijfel ik of ze zo'n grote verrassing in petto hebben dit jaar.)

En anders verdient ze het om te winnen. Puur door haar enthousiasme en toffe bijdrages aan dit seizoen. ;D Ze zou best wel eens in de finale kunnen komen en die dan ook winnen, ze zit al afleveringen lang te stemmen op Patrick en Art dus haar kansen liggen buitengewoon goed verpreid!

Daar ben ik het helemaal mee eens, karin is gewoon irritant.. En als Soundos de mol is, dan zou dat echt een superstunt zijn!

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #330 Gepost op: 10-02-2011, 21:52:18 »
Dagboek aflevering 6

Nou is er alwéér niemand naar huisgegaan! Ik wist dat het kon gebeuren, maar het is toch altijd wel een beetje een domper. Een overwinning was het verliezen van het woordspoor. Het was kantje boord, maar het is gelukt! Hóe is me een raadsel, ja zelfs voor mij! Kijk maar, er waren drie mensen die het antwoord moesten geven en hoe je het ook wendt of keert, daar zitten altijd twee bij die níet de Mol zijn. Toch? Maar ik voel me prima hoor... tussen alle Mollen.

Groet van de échte Mol...


Voor mij lijkt het alsof soundos dit schrijft. Zij zegt het goede antwoord en dat de rest voor MOL kiest, is idd een raadsel!
En het goed doen van de tweede opdracht, kan voorkennis zijn, en die dan goed gebruiken zodat mensen je wegstrepen als molzijnde??

IkBenDeMol tien minuten mollen leidt naar de oplossing in elf.

De opdracht van 10 minuten is gehaald, Soundos heeft de oplossing verzonnen.. Is zij dus de mol??
Of vormen de letters die met de plankjes zijn gemaakt een naam?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #331 Gepost op: 10-02-2011, 21:53:46 »
Tja, ik ben uiteindelijk wel benieuwd wat men ons met die veranderende leader-plaatjes van haar wil zeggen, want mocht zij de mol zijn, dan kan ik dat werkelijk nauwelijks nog geloven. Met andere woorden: zij kan in mijn ogen gewoon de mol niet meer zijn.Als eerste zei ze wel zeer spontaan de juiste oplossing voor de eerste opdracht, terwijl dat helemaal niet nodig xou zijn geweest. En de tweede opdracht heeft ze min of meer in haar eentje binnengehaald...
Ich bin ein Bärliner!

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #332 Gepost op: 10-02-2011, 22:08:31 »
Nou vond ik het uiteindelijk niet meer duidelijk of het nou echt nog Soundos was die de opdracht haalt. Er waren zoveel mensen aan het roepen en lopen dat ik  dat in ieder geval niet meer kon volgen.
Maar de mol is ze niet.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #333 Gepost op: 10-02-2011, 22:18:29 »
Nagenoeg een ieder geeft Soundos op als Mol...

Wat een feest als ze het blijkt te zijn... :D


Omnia vincit amor

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #334 Gepost op: 10-02-2011, 22:52:55 »
Sowieso is ze de mol niet. Als Pepijn gewoon zijn mond had gehouden, dan had Soundos is haar eentje, al het geld wat er te verdienen was deze opdracht, binnengehaald. Maar als ze de mol zou zijn, dan zou dat echt niet leuk zijn. Alleen al vanwege bovenstaande.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #335 Gepost op: 10-02-2011, 23:04:39 »
Nagenoeg iedereen butt ME!!!! Ik blijf geloven dat Soun de mol is...... basta!  ::trots::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #336 Gepost op: 10-02-2011, 23:08:08 »
Hoe briljant, je merkt dat de mannen absoluut niet naar je luisteren in de opdracht, dus roep je het goede woord, wetende dat ze toch niet naar je luisteren. Mocht iemand je al verdacht vinden dan nu toch helemaal niet meer. Briljante molactie die ze vrij safe uit kon voeren met die gedachte in je achterhoofd. Echt super!  ::jaja::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #337 Gepost op: 11-02-2011, 00:03:31 »
Ja heerlijk, net nog de plankjes-opdracht bekeken, ze wijst alles goed aan...maar op een paar seconden na steekt ze over, mislukte mollenopdracht, hopen het net te molloten?
Ga slapen vanuit mijn heerluk' tunnelvisie;)
Omnia vincit amor

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #338 Gepost op: 11-02-2011, 00:11:24 »
 Wat een heerlijke Soundostunnel hebben we met zn tweeën he Loebas... ::rofl::
Lekker ruim ook zo....
  ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #339 Gepost op: 11-02-2011, 00:20:17 »
haha Saem..maar we kunnen het onderbouwen;)
bv door het volgende:
Hoe vaak kwam 2/5 niet terug?
Welke kaartjes pikt Soundos uit?
de 2e en de 5e...@ 39.13



135
246

:)
« Laatst bewerkt op: 11-02-2011, 00:22:45 door Loebas »
Omnia vincit amor