Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 214898 keer)

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #440 Gepost op: 16-02-2011, 19:32:31 »
Soundos is de mol omdat..

Lees alle posts van Joeyversteeg.. Succes ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #441 Gepost op: 16-02-2011, 19:36:45 »
Voor alle duidelijkheid, ik zit niet vast in de Soundos-tunnel (tenzij ik er straks niet meer uitgeraak na deze melding te doen, niet te doen dat tunnelfeest hier ;D) maar wou maar een beetje perspectief bieden voor diegenen die nog geen superverdachte hebben.

Ik zou het in tegenstelling tot anderen allesbehalve dom vinden als ze als Mol het woord ‘executie’ laat vallen, ze corrigeert zich immers meteen en zorgt er zo voor dat de groep naar haar luistert in de eerstvolgende opdracht waar ze te kennen geeft de oplossing te weten. Die opdracht laat ze vervolgens op een haar na lukken, als ze de Mol is was dat waarschijnlijk onvoorzien. Het zou sowieso op seconden aankomen. Sluwe en slimme Soundos dus als Mol met een meesterlijk uitgekiende strategie. Jammer dat de andere kandidaten ingrepen.

Oh en nog iets, haar tweets hier naast de kantlijn zijn echt hilarisch. Moet er elke keer weer superhard om lachen!

Ik vind eigenlijk een tweet van haar die daarvoor kwam veel veelzeggender :
Kijk naar Secret Story. Gaat over mensen met een geheim en geen talent. Ik had ook mee kunnen doen!

Soundos heeft dus blijkbaar een geheim....zozozo... ::vergroot::
(o en Soundos, of je talent hebt maken wij wel uit  ;) )
Zo nam ik het ook op, ze heeft een geheim! Maarja, dat kan ook als ze verliezer of winnares is. Daar zijn we nog niks wijzer mee. >:D Talent daarentegen, daar heeft ze bakkenvol van! Superplezant en echt geestig, ons Soundos!
« Laatst bewerkt op: 16-02-2011, 19:40:57 door feniks »

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #442 Gepost op: 16-02-2011, 20:32:46 »
Soundos is de mol omdat..

Lees alle posts van Joeyversteeg.. Succes ::rofl::
::fluit::

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #443 Gepost op: 16-02-2011, 22:42:04 »
::fluit::

Uhhh... Ik denk eerlijk gezegd dat dit sarcastisch bedoeld was hoor...

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #444 Gepost op: 16-02-2011, 22:46:58 »
Ik zou het in tegenstelling tot anderen allesbehalve dom vinden als ze als Mol het woord ‘executie’ laat vallen, ze corrigeert zich immers meteen en zorgt er zo voor dat de groep naar haar luistert in de eerstvolgende opdracht waar ze te kennen geeft de oplossing te weten.
Ze neemt dan een risico met 1600 euro, niet met 200 of zo. Lijkt mij onwaarschijnlijk.
Als dit bewust is, is het volgens jou een investering, zodat de anderen de volgende opdracht wel naar haar luisteren.
Ook weer risicovol, want tot dan toe luisteren ze niet of nauwelijks naar Soundos, wie zegt dat ze dat dan wel zouden doen?

Nee, als je gewoon objectief kijkt, is dit 2x onwaarschijnlijk...

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #445 Gepost op: 16-02-2011, 22:56:52 »
Uhhh... Ik denk eerlijk gezegd dat dit sarcastisch bedoeld was hoor...
Nee hoor, ben het wel redelijk eens met Joey. Ik vindt de theorien van Heinz en de andere leden in de patricktunnel ook niet verkeerd ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #446 Gepost op: 17-02-2011, 08:36:24 »
Nog even een puntje....

de mol twittert: Een meesterlijke breinbreker voor de rest van de groep. Voor mij geen hersenchirurgie.
En voor wie geldt dit vooral ..... juist onze  ::oink:: Soun.
Ze zegt het zelfs letterlijk, nee, dit is niks voor mij.....Dus voor mij geen hersenchirurgie.

eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #447 Gepost op: 17-02-2011, 10:52:21 »
Nog even een puntje....

de mol twittert: Een meesterlijke breinbreker voor de rest van de groep. Voor mij geen hersenchirurgie.
En voor wie geldt dit vooral ..... juist onze  ::oink:: Soun.
Ze zegt het zelfs letterlijk, nee, dit is niks voor mij.....Dus voor mij geen hersenchirurgie.

Het lijkt me duidelijk dat hier het tegengestelde bedoeld is.
Voor de rest was het moeilijk voor mij niet..
Dat zou je nog naar Soundos uit kunnen leggen (zo je wilt) als het gaat over de steengroeve-opdracht.

Na analyse daarvan heb ik geconstateerd dat Soundos en Pepijn hier de meeste fouten maken (maar Soundos bijna evenveel goed als fout doet hetgeen van Pepijn niet gezegd kan worden..)

Goed, dus ofwel Soundos lijkt alles beter te weten in de steengroeve, maar het is niet zo.
Ofwel Soundos snapt er niet veel van bij Mastermind, maar dan slaat de moltwitter nergens op want die suggereert het tegenovergestelde..

De Soundos verdenkers schijnen nogal verdeeld te zijn in hun optiek - kan ze het nu juist wel of niet? In ieder geval rijmt een deel van haar gedrag niet met deze twitter (eigenlijk op de keper beschouwd niets ervan aangezien ze ook fouten maakte - maar over het algeheel wel veel constructiever bezig was dan bepaalde andere mensen).

Ik ben bovendien benieuwd waarom de productie zo duidelijk maakte dat Jan eruit gegaan zou zijn op Soundos..? Niemand heeft Soundos ooit als werkelijke verdachte genoemd (zou er een reden voor zijn..?) en ineens wordt ze out of the blue genoemd door Jan.

Uiteraard klopt daar geen zak van Jan zat 100% op Art. Maar waarom wil de productie dan Soundos naar voren schuiven als degene waar hij op uitgegaan is.. ? Wordt een beetje raar verhaal aan het einde volgens mij, als ze dan tegenover nietsvermoedende en niet al te diep spittende kijkertjes gaan vertellen dat Jan er op de werkelijke mol uitgegaan is (in afl 5!), terwijl niemand tot dan toe ooit op haar stemde, of haar zelfs genoemd heeft??

Er wordt nu wat leuke suggestie gewekt aangaande Soundos omdat ze er nog iig wel een aflevering inzit (gezien jokerspel ed). Zoals het hele 'missed calls' gebeuren, pure edit. We zien Soundos net nog even spelen en verbaasd 'o?' reageren als Pepijn constateert dat er missed calls zijn. Pure suggestie. We zien niet bij wie de telefoon was op dat moment.

Afgaande op wat er feitelijk gedaan is door Soundos is ze zeer, zeer onwaarschijnlijk als mol. Nu hebben we vaker flutmollen gehad (aka Jon, leuke kandidaat maar waardeloze mol). Maar dat steekt toch wel heel pover af tegen degene(n) die wel echte molsacties hebben gedaan waarvan Soundos er niet of nauwelijks iets getoond heeft. Zoveel geld winnen of potentieel winnen is mi gewoonweg onacceptabel als mol maar al helemaal als er niks tegenoverstaat als behoorlijke molsactie (denk richting Inge, 10000 euri niet in kas door het verwedden van de abseilopdracht - in die orde van grootte..).  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #448 Gepost op: 17-02-2011, 13:18:06 »
Nee hoor, ben het wel redelijk eens met Joey. Ik vindt de theorien van Heinz en de andere leden in de patricktunnel ook niet verkeerd ;)
Heinz zit niet in de Patricktunnel.
Tell me what your telescope says

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #449 Gepost op: 17-02-2011, 15:59:48 »
Toch is er iets heel erg raars aan de hand op dit forum hier, wij als Soundos verdenkers worden elke keer als we een aanwijzing van molsgedrag aandragen bijna afgebrand en in ieder geval voor oerdom versleten, men weet niet hoe hard men met tegenargumenten moet komen.
Echter, ik was gisteravond bij een bijeenkomst waar er toch heel veel molkijkers waren en echt mensen die al meerdere seizoenen kijken en wat schertste mijn verbazing  ::oink:: zonder uitzondering verdachten ze allemaal...... SOUNDOS.
En dat is toch heul,heul raar. Gezien dit forum en de reacties op de Soundos verdenkers alsof ze op een andere planeet wonen en het "gewone" publiek die het schijnbaar niks raar vinden om in Soundos een potentiele mol te zien.
  :-\\
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #450 Gepost op: 17-02-2011, 16:04:38 »
Het lijkt me duidelijk dat hier het tegengestelde bedoeld is.
Voor de rest was het moeilijk voor mij niet..
Dat zou je nog naar Soundos uit kunnen leggen (zo je wilt) als het gaat over de steengroeve-opdracht.

Na analyse daarvan heb ik geconstateerd dat Soundos en Pepijn hier de meeste fouten maken (maar Soundos bijna evenveel goed als fout doet hetgeen van Pepijn niet gezegd kan worden..)

Goed, dus ofwel Soundos lijkt alles beter te weten in de steengroeve, maar het is niet zo.
Ofwel Soundos snapt er niet veel van bij Mastermind, maar dan slaat de moltwitter nergens op want die suggereert het tegenovergestelde..

De Soundos verdenkers schijnen nogal verdeeld te zijn in hun optiek - kan ze het nu juist wel of niet? In ieder geval rijmt een deel van haar gedrag niet met deze twitter (eigenlijk op de keper beschouwd niets ervan aangezien ze ook fouten maakte - maar over het algeheel wel veel constructiever bezig was dan bepaalde andere mensen).

Ik ben bovendien benieuwd waarom de productie zo duidelijk maakte dat Jan eruit gegaan zou zijn op Soundos..? Niemand heeft Soundos ooit als werkelijke verdachte genoemd (zou er een reden voor zijn..?) en ineens wordt ze out of the blue genoemd door Jan.

Uiteraard klopt daar geen zak van Jan zat 100% op Art. Maar waarom wil de productie dan Soundos naar voren schuiven als degene waar hij op uitgegaan is.. ? Wordt een beetje raar verhaal aan het einde volgens mij, als ze dan tegenover nietsvermoedende en niet al te diep spittende kijkertjes gaan vertellen dat Jan er op de werkelijke mol uitgegaan is (in afl 5!), terwijl niemand tot dan toe ooit op haar stemde, of haar zelfs genoemd heeft??

Er wordt nu wat leuke suggestie gewekt aangaande Soundos omdat ze er nog iig wel een aflevering inzit (gezien jokerspel ed). Zoals het hele 'missed calls' gebeuren, pure edit. We zien Soundos net nog even spelen en verbaasd 'o?' reageren als Pepijn constateert dat er missed calls zijn. Pure suggestie. We zien niet bij wie de telefoon was op dat moment.

Afgaande op wat er feitelijk gedaan is door Soundos is ze zeer, zeer onwaarschijnlijk als mol. Nu hebben we vaker flutmollen gehad (aka Jon, leuke kandidaat maar waardeloze mol). Maar dat steekt toch wel heel pover af tegen degene(n) die wel echte molsacties hebben gedaan waarvan Soundos er niet of nauwelijks iets getoond heeft. Zoveel geld winnen of potentieel winnen is mi gewoonweg onacceptabel als mol maar al helemaal als er niks tegenoverstaat als behoorlijke molsactie (denk richting Inge, 10000 euri niet in kas door het verwedden van de abseilopdracht - in die orde van grootte..).  ;)

Waarom reageer jij overal op. Dit hele stukje tekst heb je al 10x in het hele forum van Soundos gezet. We weten nu wel dat Soundos niet jouw mol is. Dat maakt niet uit ,maar zit niet telkens dezelfde argumenten te geven ,want daar word ik een beetje moe van..

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #451 Gepost op: 17-02-2011, 16:10:13 »
Toch is er iets heel erg raars aan de hand op dit forum hier,

Wat ik regelmatig meen te merken is dat veel mensen op het forum elkaar graag achternalopen wat betreft mening. Dit is al jaren achtereen aan de gang. Ik kan me herinneren dat het een aantal jaar heel trendy was om seizoen 7 totaal te bashen. Gelukkig is dat dit jaar een stuk beter, vooral omdat mensen zoals ik seizoen 7 een beetje proberen te promoten omdat ik het een van de leukere seizoenen vind.

Zo merkte ik ook dat toen al vrij in het begin van deze serie ik mensen zoals Heinz en Lautjuh al snel Pepijn zag verdenken, dat het opeens mega trendy was om in de Pepijn tunnel te stappen, waardoor hier op dit specifieke forum Pepijn zo'n beetje de nummer 1 verdachte is, terwijl dat op andere communities en ook bij de mensen thuis in de huiskamer die niet echt op een community zitten iets minder is.

En inderdaad, mijn ouders die ook graag WIDM kijken maar niet fervent molloot zijn hebben ook een aardige verdenking op Soundos (of, in hun woorden, 'die Marokkaanse griet met die krulletjes'  ::rofl::)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #452 Gepost op: 17-02-2011, 16:15:39 »
En inderdaad, mijn ouders die ook graag WIDM kijken maar niet fervent molloot zijn hebben ook een aardige verdenking op Soundos (of, in hun woorden, 'die Marokkaanse griet met die krulletjes'  ::rofl::)

  ::rofl:: smakelijk!
Of zoals mn Tante Annie zegt, die grote donkere meid met die zware stem.....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #453 Gepost op: 17-02-2011, 16:23:37 »
En ik zie haar totaal niet als mol.
Ze wil te graag, doet er alles aan om mollig over te komen(wat dan wel weer lukt)
Ze komt dom uit de hoek en ze lijkt me niet echt slimmer als dat ze doet.
Ze weet dat ze rare bekken kan trekken en doet dat dan ook te pas en te onpas.
Ze wil te veel opvallen.
Nee ze is de mol niet.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #454 Gepost op: 17-02-2011, 16:29:14 »
Wat ik regelmatig meen te merken is dat veel mensen op het forum elkaar graag achternalopen wat betreft mening. Dit is al jaren achtereen aan de gang. Ik kan me herinneren dat het een aantal jaar heel trendy was om seizoen 7 totaal te bashen. Gelukkig is dat dit jaar een stuk beter, vooral omdat mensen zoals ik seizoen 7 een beetje proberen te promoten omdat ik het een van de leukere seizoenen vind.

Zo merkte ik ook dat toen al vrij in het begin van deze serie ik mensen zoals Heinz en Lautjuh al snel Pepijn zag verdenken, dat het opeens mega trendy was om in de Pepijn tunnel te stappen, waardoor hier op dit specifieke forum Pepijn zo'n beetje de nummer 1 verdachte is, terwijl dat op andere communities en ook bij de mensen thuis in de huiskamer die niet echt op een community zitten iets minder is.

En inderdaad, mijn ouders die ook graag WIDM kijken maar niet fervent molloot zijn hebben ook een aardige verdenking op Soundos (of, in hun woorden, 'die Marokkaanse griet met die krulletjes'  ::rofl::)

Ik denk dat mensen ineens Pepijn zijn gaan verdenken, omdat ze verdachte dingen van 'm hebben gezien de laatste afleveringen en niet om zomaar iemand na te praten of om zogenaamd trendy te zijn. Dat vind ik onzin. Sorry, hoort eigenlijk niet in Soundos topic thuis, maar ik wilde er toch even op reageren.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #455 Gepost op: 17-02-2011, 16:38:47 »
Eigenlijk is 1 van de hoofdredenen dat ik haar niet als mol zie, dat ik haar niet in aflevering 11 zie zeggen 'Ik ben de mol!'... En al die gezichten als de opdracht wordt uitgelegd... Man, als dat gespeelt is dan heb ik haar zeer onderschat. Ik denk niet dat ze zo goed kan acteren. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #456 Gepost op: 17-02-2011, 17:14:29 »
Zo merkte ik ook dat toen al vrij in het begin van deze serie ik mensen zoals Heinz en Lautjuh al snel Pepijn zag verdenken, dat het opeens mega trendy was om in de Pepijn tunnel te stappen, waardoor hier op dit specifieke forum Pepijn zo'n beetje de nummer 1 verdachte is, terwijl dat op andere communities en ook bij de mensen thuis in de huiskamer die niet echt op een community zitten iets minder is.

Ben liever geen trendsetter hoor, zometeen loopt half Nederland ineens in een bloemetjesbadjas.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #457 Gepost op: 17-02-2011, 20:05:40 »
Ben liever geen trendsetter hoor, zometeen loopt half Nederland ineens in een bloemetjesbadjas.
Niet aan te raden, nee. ::rofl::

Dan ontopic: Ik zou het prachtig vinden als Soundos de mol bleek te zijn! Maar ik vind anderen, zoals Patrick, Pepijn en Karin, nu eenmaal verdachter.
Tell me what your telescope says

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #458 Gepost op: 17-02-2011, 20:09:36 »
Tja, het forum heet niet voor niet Kandidaat ... is (NIET) de Mol! Mensen mogen dus ook posten als ze iemand juist niet de mol vinden.

Vooral in dit Soundos-topic valt mij op dat mensen ogenschijnlijke niet-mol acties negeren, sterker nog, zelfs weten te verklaren als zijnde mol-acties. Ze zitten dus, al dan niet terecht, nogal diep in hun tunnel kan je zeggen  ::tandpastasmiley::...
Daar reageren mensen (waaronder ik) dan op, lijkt mij niet zo vreemd. Zou er vooral niet teveel waarde aan hechten...


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #459 Gepost op: 17-02-2011, 20:15:52 »
Waarom reageer jij overal op. Dit hele stukje tekst heb je al 10x in het hele forum van Soundos gezet. We weten nu wel dat Soundos niet jouw mol is. Dat maakt niet uit ,maar zit niet telkens dezelfde argumenten te geven ,want daar word ik een beetje moe van..

 ???

Dit is de eerste keer dat ik bovenstaande hier schrijf?? Ik heb hiervoor 1x een post gedaan dat ze me eerder constructief bezig leek maar dat is het dan ook wel..

Waarom reageer jij op deze manier op iedereen die niet hetzelfde erin ziet wat jij erin ziet?
Ik onderbouw alleen waarom het me erg onwaarschijnlijk lijkt. Dit is een forum, dus bedoeld voor uitwisseling van gedachten - met elkaar eens of oneens zijn hoort daarbij, mijns inziens.
Als je daar moe van wordt en alleen reacties wilt lezen van mensen die het met je eens zijn, kun je beter een soundos is de mol- forum oprichten denk ik.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)