Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 214891 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #700 Gepost op: 4-03-2011, 04:39:31 »
Is dit het gebouw waar Soundos over sprak als zijnde kerk, huis of tempel?

Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #701 Gepost op: 4-03-2011, 12:35:59 »
Is dit het gebouw waar Soundos over sprak als zijnde kerk, huis of tempel?
Als ik kijk in Google Earth, zie ik bij het eilandje waar het, volgens mij, om gaat foto's van een fort... ik denk dat het daarom gaat. foto

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #702 Gepost op: 4-03-2011, 15:13:12 »
Sorry, kvond het erg gezellig in de Mol-tunnel maar ga er nu toch echt uit. Voor de mensen die nog helemaal in een tunnel zitten : Bij de test had een man met zo'n mega-joker een S op z'n shirt.

Offline Tintin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #703 Gepost op: 4-03-2011, 15:26:51 »
Molloten, ik ben hier nieuw, maar wilde jullie even horen over een eventuele hint:

Soundos heeft soms maar één oorbel in, dit was geloof ik al bekend. Maar in de laatste aflevering (9) heeft ze haar oorbel wisselend aan de linker en de rechterkant hangen. Iets voor de spiegeltheorie? Heb zelf nog niet gekeken of dit in meerdere afleveringen dit ook het geval is. Iemand een reactie hierop?Edit: Geloof dat ik dit fout heb gezien.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2011, 15:56:06 door Tintin »

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #704 Gepost op: 4-03-2011, 15:30:41 »
Sorry, kvond het erg gezellig in de Mol-tunnel maar ga er nu toch echt uit. Voor de mensen die nog helemaal in een tunnel zitten : Bij de test had een man met zo'n mega-joker een S op z'n shirt.

dan blijf je toch juist in Soundos tunnel of snap ik het niet meer :-[[

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #705 Gepost op: 4-03-2011, 15:36:31 »
Ze wilde de pot echt niet, anders zouden ze haar beter controleren en goed op haar letten. Een echte mol.

Ze doet het deze aflevering iets te goed voor een mol, maar goed ze had art door, die haar wilde testen. Ze was niet heel verbaasd toen patrick bleek de vrijstelling te hebben

Als Soundos de mol is, dan zou ze contact willen opnemen met Patrick. Ze zit zogenaamd op hem. En als hij niet afvalt blijft ze geloofwaardig voor de mensen thuis en de kandidaten. Want iedereen weet dat ze op patrick zit.

Dus zo raar is het niet dat patrick de vrijstelling kreeg & als mol geef je jezelf geen vrijstelling of wel??

Dit is een eventuele verklaring voor haar ´zogenaamd onmolse´ gedrag.
PS: Ik stap niet uit de tunnel, zoals meerdere mensen de afgelopen tijd hebben gedaan. Ik ga een nieuwe mol zoeken, als Soundos er uit ligt

Offline Tintin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #706 Gepost op: 4-03-2011, 15:50:12 »
Ooh, nog even over mijn oorbeltheorietje.. ik geloof dat ze wel beiden oorbellen in heeft, alleen wanneer ze vertelt over de kofiieopdracht valt er een schaduw over haar gezicht heen, zodat je de oorbel niet ziet.. Wilde een screenshot ervan maken en toen viel het me op. Foute hint dus!! Wel vind ik de spiegeltheorie erg interessant.. Daar zit wel iets in.

De laatste WIDM series refereerde in de hints namelijk ook aan het land waar het afspeelde, nu zag ik hier iets staan over de broers: de "goede" Quetzalcoatl en zijn tweelingbroer de "donkere" Tezcatlipoca wiens voornaamste attribuut een spiegel is. Van tuureluurs geloof ik. Kunnen we hier niet op door borduren?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #707 Gepost op: 4-03-2011, 19:27:25 »
De laatste WIDM series refereerde in de hints namelijk ook aan het land waar het afspeelde, nu zag ik hier iets staan over de broers: de "goede" Quetzalcoatl en zijn tweelingbroer de "donkere" Tezcatlipoca wiens voornaamste attribuut een spiegel is. Van tuureluurs geloof ik. Kunnen we hier niet op door borduren?
Is van Tureluurs inderdaad :)
Ik moet nog kijken of ik ergens zo'n groen vogeltje zie (quetzal).
Maar nu even geen tijd om alle afleveringen te bekijken...;)
Enne, ik blijf gezellig hier in de tunnel hoor!
Benieuwt of Saem nog zin heeft in koffie hier...
Omnia vincit amor

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #708 Gepost op: 4-03-2011, 19:31:59 »
Enne, ik blijf gezellig hier in de tunnel hoor!
Benieuwt of Saem nog zin heeft in koffie hier...

Hahha dat zijn er dan in ieder geval 3 ;)
Ik ga zo hard lachen als Soundos de mol blijkt zijn. Alhoewel ik Patrick ook echt verdacht vind..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #709 Gepost op: 4-03-2011, 19:35:49 »
Ik zit ook nogsteeds in de Soundos tunnel.  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #710 Gepost op: 4-03-2011, 19:44:19 »
 ::joehoe::
Dat zijn er dan 4

Maar even on topic, heeft iemand nog een leuke hint??

Dit is een shot, gemaakt van Soundos als ze tegen iemand praat. Misschien een cameraman, of iemand die haar helpt?? Je kunt in ieder geval de benen zien



Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #711 Gepost op: 4-03-2011, 20:11:18 »
  ::joehoe::JOEHOE!!!!!! BEN ER NOG  ::joehoe::
En ik blijf net zo lang tot ze in de finale zeggen dat ze de mol is!  ::tandpastasmiley::
Dus .... bakje koffie allemaal!

Mooi he hoe ze lekker sneaky de gewonnen 400 eurootjes achterover heeft gedrukt en Anna de schuld krijgt.
En oh wat een mooie mollenstreek in de reeks de held is mol, wat veel verschillende nationaliteiten hadden ze verzameld en keurig bijeengehoed door moeder de gans (  ::rofl:: hilarische  ::rofl:: ) tja en als de wanabe Art dan de boel aan de andere kant gewoon vreselijk loopt te verstieren kan je er als mol ok niet veel meer aan veranderen.
En wat zat ze goed verstopt he op haar bootje, waardoor Patrick zijn vrijstelling kon krijgen en er geen tijd was om de schat te zoeken.
En ja bij de koffietocht heeft ze gewoon haar best gedaan, toch?  ::pinokkio::
Nope geen twijfel mogelijk Soundos is en blijft mn mol!  >:D
« Laatst bewerkt op: 4-03-2011, 20:12:54 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #712 Gepost op: 4-03-2011, 20:21:43 »
Ik heb niet vaak een mol gezien die foute antwoorden corrigeert. Als Art zegt nee waarom dan die ja volhouden? Soundos is een goeie en hele leuke kandidaat volgens mij.

Wat mij opviel is dat we alleen van Soundos twee antwoorden zien op de vragen van de boom-opdracht. De mol is op de grond en de mol pakt geld aan van PJ. Vraag me af waarom
we van Karin en Art geen antwoorden te zien krijgen.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2011, 20:59:24 door Lonneke14 »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #713 Gepost op: 4-03-2011, 23:20:47 »
  ::joehoe::JOEHOE!!!!!! BEN ER NOG  ::joehoe::
En ik blijf net zo lang tot ze in de finale zeggen dat ze de mol is!  ::tandpastasmiley::
Dus .... bakje koffie allemaal!

Mooi he hoe ze lekker sneaky de gewonnen 400 eurootjes achterover heeft gedrukt en Anna de schuld krijgt.
En oh wat een mooie mollenstreek in de reeks de held is mol, wat veel verschillende nationaliteiten hadden ze verzameld en keurig bijeengehoed door moeder de gans (  ::rofl:: hilarische  ::rofl:: ) tja en als de wanabe Art dan de boel aan de andere kant gewoon vreselijk loopt te verstieren kan je er als mol ok niet veel meer aan veranderen.
En wat zat ze goed verstopt he op haar bootje, waardoor Patrick zijn vrijstelling kon krijgen en er geen tijd was om de schat te zoeken.
::ok:: Fijn! :)
Haha, ik zie in afl. 11 Soundos vreselijk druk in de weer om dat blauwe ding met vrijstelling goed en op tijd in het water te krijgen. Ze verbreekt de verbinding "want de lijn kraakt", ze had even wat anders te doen :)
En als Art zo staat te nepmollen naast mij (als mol) zou ik ook de goede antwoorden geven, is ie nou helemaal? ;).
Btw; Lekker die koffie hier :)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2011, 23:26:29 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #714 Gepost op: 5-03-2011, 01:09:21 »
En wat iedereen ook beweert, Soundos zou wel een hele aparte mol zijn. In mijn ogen kan ze het gewoon niet zijn omdat ze te veel geld binnen haalt voor de pot en gewoon een hele goede en fanatieke kandidaat is. Al wordt ze volgens mij wordt zij al heel lang niet verdacht door mensen in de groep, wat dus betekent dat ze het héééééél goed heeft gespeeld. Wanneer Soundos de mol is zou het zou voor mij echt een grotere schok zijn dan het moment waarop ik zag dat Dennis de mol was. (ik verdacht heel lang Edo :P)

Soundos is gewoon een hele goede en fanatieke kandidaat die in aflevering 11 verdiend tot winnares wordt uitgeroepen. Ik hoor het Pieter Jan al zeggen: En daar zit ze, Soundos, jij bent de gene die de mol het langste hebt verdacht, jij hebt Patrick als eerste ontmaskerd en daarmee win als jij als de verdiende winnares xxxxx euro.  ::rofl:: 

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #715 Gepost op: 5-03-2011, 09:16:51 »
Hier nog iemand die eens komt kijken in de Soundos tunnel!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #716 Gepost op: 5-03-2011, 10:32:51 »
jij hebt Patrick als eerste ontmaskerd en daarmee win als jij als de verdiende winnares xxxxx euro.  ::rofl:: 
Ben hééél erg benieuwd naar haar gezichtsuitdrukking als ze dat hoort ::rofl:: (sorry Soundos :P)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #717 Gepost op: 5-03-2011, 11:40:34 »
Ben hééél erg benieuwd naar haar gezichtsuitdrukking als ze dat hoort ::rofl:: (sorry Soundos :P)
Ik denk dat het iets als dit  --> ::oink:: wordt en dan in het kwadraat  ::rofl:: (ohjeej.. toch niet de mol in het kwadraat he? :P)

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #718 Gepost op: 5-03-2011, 14:47:59 »
Deze serie van WIDM heeft alles te maken met spiegelen.
De titel van de aflevering luidt: HELDERZIEND

Misschien wordt hier het tegenovergestelde van bedoeld. Dan zou het heel goed op Soundos kunnen wijzen die een zonnebril op heeft bij de bootjesopdracht. Wat ook praktisch zou kunnen zijn om je gezichtsuitdrukkingen niet te laten opvallen. Als mol val je dan echt door de mand, als je je vreemd gedraagt als blijkt dat patrick de vrijstelling kreeg

Ook als het gewoon bedoeld zou zijn, kan helderziend op Soundos wijzen. Ze zei: Ik voel gewoon dat er iets individueels te halen valt, misschien een joker....etc.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #719 Gepost op: 5-03-2011, 17:54:51 »
Ten eerste
Tien jokers
Aannemen
Rooksignalen
Eerst vragen
En dan
Oh, oh, oh, oh, oh
Half aanbod
En nog

Theater Once

Once= 11

De uitslag van de theateropdracht: (hierbij zegt PJ bepaalde namen niet)

Anna over Karin
Hanna (wie het voorlas, wordt niet genoemd)
Horace ( van wie het verhaal was, wordt niet genoemd)
Hanna over Miryanna
Jan over Pepijn
Patrick over Anna
Soundos over Patrick
Karin over Jan
Pepijn over Soundos
Horace over Art

Soundos is nummer 11= mol 11