Auteur Topic: wieisdemol.com na 19 april offline?  (gelezen 8252 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #40 Gepost op: 10-04-2002, 15:01:10 »
Belgische mol 3 ( toch ? )

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #41 Gepost op: 10-04-2002, 15:01:58 »
Als Belgie 3 in oktober wordt uitgezonden, dan zal ik 't niet zo actief kunnen gaan volgen hier op 't forum omdat ik dan midden in m'n stage zit. Maar ik dacht dat dan de opnames waren? En dat de uitzendingen dat pas in 2003 zijn?








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #42 Gepost op: 10-04-2002, 15:04:08 »
ja, dat dacht ik ook... wat voor stage doe je dan han?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #43 Gepost op: 10-04-2002, 15:13:28 »

ja, dat dacht ik ook... wat voor stage doe je dan han?


Ik moet 2 stages van 'n half jaar lopen voor m'n studie bedrijfseconomie, eentje in 't derde jaar en eentje in 't vierde en die is tevens afstuderen. Dus ik kom in 'n bedrijf te zitten waarvoor ik 'n opdracht ga uitvoeren. Ik heb er niet zo veel zin in, maar 't hoort erbij.   ;)

Maar ook in dit topic dwalen we erg af van 't onderwerp. Ik weet dat 't de huiskamer is, maar misschien is 't toch handiger dat we dit soort dingen in de bar bespreken.  :)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #44 Gepost op: 10-04-2002, 15:14:09 »

Als Belgie 3 in oktober wordt uitgezonden, dan zal ik 't niet zo actief kunnen gaan volgen hier op 't forum omdat ik dan midden in m'n stage zit. Maar ik dacht dat dan de opnames waren? En dat de uitzendingen dat pas in 2003 zijn?


Dan valt ie samen met de nederlandse mol , lijkt me sterk....


MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #45 Gepost op: 10-04-2002, 15:15:55 »
nou han, ik ga denk ik ook ooit eens bedrijseconomie studeren, lijkt me wel leuk (ik ga eerst natuurlijk nog een jaar naar de us, maar daarna waag ik me misschien aan een studie).
en ken, het lijkt mij niet zo heel vreemd als ze samenvallen eigenlijk... maar laten we doorgaan in et chattopic of in de bar, lijkt me idd een goed idee







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #46 Gepost op: 10-04-2002, 15:17:47 »
vanaf onder de streep , gelieve weer ontopic te posten

MvG , Kennz

------------------------------------------------------------







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #47 Gepost op: 10-04-2002, 18:13:45 »

Dan valt ie samen met de nederlandse mol , lijkt me sterk....


waarom? de VRT zal zich niet aanpassen aan de AVRO, en omgekeerd verwacht ik dat ook niet.

beide zenders zullen de serie uitzenden op het moment dat het het beste lijkt, en dat zal waarschijnlijk hier in BelgiË januari/februari/maart zijn (een gokje)

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #48 Gepost op: 10-04-2002, 18:15:09 »
Whaha, dan moeten ze hier 2 series runnen , dubbele chaos !

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #49 Gepost op: 10-04-2002, 19:07:22 »
Volgens mij kost ze dat een hoop kijkers als ze tegelijkertijd gaan uitzenden....Ik ben niet blond, maar 2 series tegelijk volgen gaat zelfs mijn capaciteiten te boven :)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #50 Gepost op: 10-04-2002, 19:09:21 »
2 chats tegelijk nu , worden er strax dan 4 ?  :o

MvG ,Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #51 Gepost op: 10-04-2002, 19:10:08 »

Volgens mij kost ze dat een hoop kijkers als ze tegelijkertijd gaan uitzenden....Ik ben niet blond, maar 2 series tegelijk volgen gaat zelfs mijn capaciteiten te boven :)


't zou op zich wel kunnen, 2 series tegelijk volgen, maar dan blijft er per serie natuurlijk minder tijd over om te discussieren over aanwijzingen, molacties e.d. Bovendien zou ik de twee series door elkaar gaan halen. Laten we maar hopen dat ze niet tegelijk komen, maar net achter elkaar of zo.

En laten we ook maar hopen dat als ze tegelijk komen, er hier 2 verschillende forums voor komen. Anders gaat alles zo door elkaar lopen.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #52 Gepost op: 10-04-2002, 19:12:43 »
én dat ze niet op dezelfde dag en tijd uitgezonden worden... maar dat zien we dan wel weer. als ik me daar nu al druk over ga maken wordt ik niet goed...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #53 Gepost op: 10-04-2002, 19:20:20 »

Volgens mij kost ze dat een hoop kijkers als ze tegelijkertijd gaan uitzenden....


toch niet, ik denk dat enkel de freaks in nederland de vlaamse mol volgen......en idem hier in vlaanderen

Citaat
Ik ben niet blond, maar 2 series tegelijk volgen gaat zelfs mijn capaciteiten te boven :)


lijkt me ook lastig, maar ik ga me nu nog geen zorgen maken.....we'll see........

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2002, 19:30:18 »
op welke dag is de vlaamse mol eigelijk? ik gloof ergens gelezen te hebben dat et op zondag is... klopt dat? dan is et namelijk een stuk makkelijker te volgen dan als je het allebei op zondag of allebei op vrijdag is...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #55 Gepost op: 10-04-2002, 19:44:53 »

op welke dag is de vlaamse mol eigelijk? ik gloof ergens gelezen te hebben dat et op zondag is... klopt dat? dan is et namelijk een stuk makkelijker te volgen dan als je het allebei op zondag of allebei op vrijdag is...


Andere Belgische series werden idd op zondag uitgezonden.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #56 Gepost op: 10-04-2002, 19:47:15 »
nou, das dan opgelost, dan kijke we et gewoon dubbel, of we kijke bv. alleen de nederlandse, en nemen de belgische ook nog es op, en dan gewoon na de nederlandse de belgische bekijken...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #57 Gepost op: 10-04-2002, 20:31:31 »
Kijk ik eerst de belgische  ;D

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #58 Gepost op: 10-04-2002, 20:52:40 »

Ok, here's the deal. WieIsDeMol.Com blijft! De site blijft, het forum blijft en sterker nog: WieIsDeMol.Com gaat gewoon volgend jaar vrolijk verder met (voor haar) het derde seizoen! Zowel voor de Vlaamse (derde) serie als voor de Nederlandse (vierde) serie zal WieIsDeMol.Com er naar streven dé onofficiële site te zijn  

Ben blij om dat te horen! We zullen dus niet in een zwart gat vallen dat de Mol voor ons gegraven heeft!  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #59 Gepost op: 10-04-2002, 20:55:07 »

ik! verder nog mensen? ik neem aan van wel...

Zo lang we kunnen discussiëren op niveau zal ik af en toe nog wel 'ns passeren, I guess!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)