Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 428856 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1260 Gepost op: 21-01-2016, 03:12:30 »
Mijn papa en stiefmama hebben gewoon gedurende hun hele bruiloft een fotograaf rond laten lopen. Die heeft echt supermooie foto's gemaakt ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1261 Gepost op: 21-01-2016, 16:42:41 »
Dat klopt.... schaken is gewoon een ongelooflijk mooi spel, dat nooit hetzelfde is... het blijft altijd verrassen. Daarnaast ben ik na zo ongeveer 25 jaar schaken heel erg vergroeid met het wereldje. Ik ken er veel mensen en heb er natuurlijk veel vrienden aan overgehouden.

Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om anderen (vooral kinderen) schaken te leren en te zien hoe ze zich ontwikkelen.
Zelf speel ik niet zo veel meer.... de laatste tijd ben ik meer van het organiseren (van toernooien en andere activiteiten) en het lesgeven. Mijn laatste officiële partij dateert van 12 december...  ::hypocriet::
Wat fijn dat je iets hebt gevonden dat je zo leuk vindt ::bravo::
Haha ik vind 12 december nog kort geleden hoor!!
- Welke leeftijde geef je les? En welke leeftijd vind je het leukste?


Zoals gezegd, eigenlijk schaak ik zelf niet zo heel veel, maar ik ben er wel dagelijks mee bezig. Bijvoorbeeld door het voorbereiden van lessen of het organiseren van toernooien. Ook volg ik de grote toernooien via internet (zoals nu Wijk aan Zee).

Daarnaast moet er natuurlijk ook geld binnenkomen..... van het schaakles geven is helaas (nog) geen fulltime-baan te maken dus rij ik in de ochtend op de brommer door het mooie Naarden en zorg ik dat brieven op het juiste adres terechtkomen.
Ah dus we moeten je eignelijk Bode_witte noemen ;D

Als ik thuis ben vind ik het leuk om sport te volgen (via internet en tv) en ook sommige tv programma's mis ik niet graag (waarom hebben ze WIDM nou naar de zaterdag verplaatst? dat is echt een avond dat ik bijna nooit thuis ben....... gelukkig bestaat er uitzending-gemist....)
- Wat vind je de leukste sport om te kijken?

Als het kan speel ik graag spelletjes.... maar in mijn familie is daar niet echt iemand voor te vinden.... dus een spelletjesdag van RN kijk ik altijd erg naar uit. Soms organiseren we ook met schaakvrienden een spelletjesdag en in december ben ik voor het eerst naar een spellenclub geweest (en heel wat spellen gespeeld met onbekenden)
Wat leuk ::bravo::
Onze spelletjesdagen zijn natuurlijk de leukste ::hypocriet::

- Wie van het forum zou je graag wat beter leren kennen ::wenkbrauw:: ?
- Wat is je meest dierbare bezit?
- Waar kijk je het meest naar uit dit jaar?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1262 Gepost op: 21-01-2016, 20:08:12 »


Hopelijk beantwoord dat je vraag een beetje :D

ja zeker! Het is voor mij ook interessant om te lezen hoe een ander zichzelf graag ziet. En ook waar die ander zichzelf graag ziet. Ik zag laatst hele romantische beelden die gemaakt waren op zo'n ouderwetse roestige spoorbrug. En dan een beetje tegen sepia aan.. echt prachtig!
er was eens......

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1263 Gepost op: 22-01-2016, 20:32:33 »
Wat fijn dat je iets hebt gevonden dat je zo leuk vindt ::bravo::
Haha ik vind 12 december nog kort geleden hoor!!
- Welke leeftijde geef je les? En welke leeftijd vind je het leukste?
Eigenlijk zo'n beetje van 6 tot 16 ofzo.... maar het leukst is toch wel zo ronde een jaar of 10. Die hele kleintjes begrijpen het spel nog niet zo goed en vanaf deze leeftijd beginnen ze echt sprongen te maken. De ouderen is een stuk lastiger met voorbereiden van de lessen omdat ze verder zijn en daar veel moeilijker goed lesmateriaal voor te verzinnen is.

[/quote]
Ah dus we moeten je eignelijk Bode_witte noemen ;D
- Wat vind je de leukste sport om te kijken?


Uhmmmm. Zoveel eigenlijk... maar toch vooral teamsporten (en dan niet voetbal, hoewel ik dat best wel kijk hoor). Rugby bijvoorbeeld, of IJshockey.... sporten die vrij snel gaan. Ook wielrennen vind ik echt mooi vanwege het ploegenspel...
Dingen waar een jury bij om de hoek komt kijken trekken me niet echt.... omdat het daarbij onmogelijk te zien is wie er gaat winnen  ::oink::

Wat leuk ::bravo::
Onze spelletjesdagen zijn natuurlijk de leukste ::hypocriet::

Alles is op hun eigen manier leuk....

- Wie van het forum zou je graag wat beter leren kennen ::wenkbrauw:: ?

Uhmmmm, tja, uhhmmmmm. Geen idee eigenlijk. Eigenlijk heel veel van jullie wel

- Wat is je meest dierbare bezit?


Ik heb geloof ik niet echt iets wat ik niet kan missen. ik hecht meestal ook niet zoveel waarde aan foto's en dingen dus ja....


- Waar kijk je het meest naar uit dit jaar?


Uhmmmm, ik heb nog niks in de planning staan eigenlijk, dus ook hier kan ik niet echt een goed antwoord op geven. Hopelijk kan ik eindelijk weer eens op vakantie staan.
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1264 Gepost op: 22-01-2016, 23:58:42 »
Ik was werkloos op dat moment, dus had ik veel tijd. Ik denk dat ik per dag 3 à 4 aflevering zag.

Van de oudere seizoenen verkies ik Afrika. De beelden en sfeer waren goed.
Wat zeker ook meespeelt is dat ik bij de oudere seizoenen (tot en met seizoen 5) vaak favorieten koos op basis
van hun voorstelling in aflevering 1.
Dit viel soms tegen (Gabriel in S4, Gervase in S1). Maar in Afrika waren mijn 3 favorieten (tom, Lex en Ethan) final 4.
Helaas verpest All-Stars mijn beeld van Lex.

Gabon hoort er zeker ook in thuis. Onvoorspelbaar, blindsides en mooi beelden.
Opnieuw raakten ook mijn favoriete kandidaten ver (Kenny, Matty en Bob)

Heroes VS Villains mag ik zeker niet vergeten.
Enkele  leuke personen (Rob (in dit seizoen toch), Tom en Courtney) lagen er dan wel vroeg uit,
maar ondanks de pagoning van de Heroes waren er veel onverwachte momenten (Candice die flipt, Rupert die Russel te slim af is,...). En natuurlijk niet te vergeten: Sandra

Phillipines: Qua proeven vond ik het een zeer sterk seizoen, maar de grote namen (Penner en Skupin) waren geweldig hier.
Malcolm vond ik eveneens een leuk persoon maar wat er bovenuit steekt is de onvoorspelbaarheid post-merge.

Cagayan: onvoorspelbaar tot op het eind, veel blindsides, sterke spelers (Spencer, Tony) en ook gewoon toffe mensen (Woo)
Zeker sterke seizoenen. Volgens mij is mijn top 5 ongeveer uhm Heroes vs Villains, Micronesia, China, Pearl Islands, Cagayan. Met Gabon en Exile Island die een speciaal plekje in mijn hart hebben omdat ze vol humor zitten ::jaja::. China was wel echt ::love::. De drie finalisten waren mijn favorieten van het seizoen en Courtney is mijn all-time survivor favorite  ;D.
Citaat
De motivatie was dat ik graag mensen wil helpen, met deze opleiding kan je mensen op verschillende manieren helpen.
Mijn afstudeerrichting (Personeelswerk) houdt in dat je mensen in een bedrijf helpt met problemen op het gebied van collega's, opleiding, loon,...
Bij welk bedrijf zou je echt graag werken? Wat is zeg maar je droombaan?

Citaat
en het is een goed idee. :). Ondertussen ben ik al enkele keren op sollicitatiegesprek geweest, dus ik ben in blijde verwachting van goed nieuws.
Aaah nice, wat voor soort bedrijven en voor welke functie?  :D

Citaat
Daar is inderdaad een groot verschil. Tijdens DWDD2 vond ik mij niet villainachtig maar in survivor org. wel.
Maar elk spel is anders. Als ik naar de echte survivor kijk, vond ik Rob M. 2x de grootste villain (All-Stars en Redemption) en 2x zou ik hem als hero willen omschrijven (HvV en Marquesas).
Een villain of een hero, die lijn is zeer dun zoals Rupert ooit zei.
Ja klopt natuurlijk

Citaat
Ik wou geen namen noemen, maja  ;D
Hij kan het hebben ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1265 Gepost op: 23-01-2016, 00:05:00 »
Mag ik alvast een nieuwe naam voor de talkshow?

Ik zag dat Mieke weer back was..  :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1266 Gepost op: 23-01-2016, 00:08:22 »
Wel, hetgene wat ik het meest waardeer is eerlijkheid.
Als iets wat ik doe, je stoort: zeg het dan tegen mij. Daar kan ik tegen.
Ik kan er kregelig van worden als ik hoor dat iemand achter mijn rug roddelt ipv. hetzelf tegen mij te zeggen.
In mijn gezicht liegen is ook iets waar ik moeite meeheb (en hiermee bedoel ik in het echte leven, niet in een spel  ;))
Eigenlijk best wel 'Nederlands', voel jij het verschil van Nederland en België qua directheid op een bepaalde manier? Of juist niet?

Citaat
Het fijne is ook dat ik een goede vriendengroep heb in mijn dorp (9-tal personen). We spreken geregeld af om samen iets te gaan drinken enzo. Eenmaal per jaar gaan we ook op mannenweekend. (met zijn 9'en ergens een huisje huren, activiteiten doen zoals karten, paintbal,... en vooral pintjes drinken   :D)
aah gezellig!!


Citaat
Ik ben leider in de plaatselijke jeugdbeweging in ons dorp. Dit doe ik nu al het 9de jaar.
Ik ben 7 jaar lang leider geweest van de 6 tot 9-jarigen en nu het tweede jaar van +16-jarigen.
In de provinciale koepel van onze jeugdbeweging ben ik ook voorzitter van groep K van mijn provincie (Vlaams-Brabant).

Deze groep maakt bezinningen tijdens cursussen voor leiding, maar ook voor sportfeesten, kampen van KLJ's in Vlaams-Brabant
en zelfs af en toe een nationaal evenement. Dit jaar maken we samen met de groep van Oost-Vlaanderen een bezinning van een nationaal evenement dat om de 4 jaar georganiseerd wordt (vergelijk het met een jamboree) en waar er 1000 mensen aanwezig zullen zijn.
Wat is tot nu toe je ultieme hoogtepunt geweest als leider van deze jeugdbeweging?

Citaat
Verder lees ik zeer graag, en speel ik tafeltennis. Ik train 2x per week, 1x per week is er een competitiematch en af en toe een toernooi.
Speel je al lang tafeltennis? Heb je vroeger nog andere sporten gedaan?


Citaat
Ik heb 1 zus. Die is 2 jaar jonger als ik. Over het algemeen komen we goed overeen maar onze karakters verschillen zeer erg.
Maar ik kan niet klagen.
Haha je moet het er maar mee doen hè ;).

Laatste serie vragen:
- Wat is je favoriete film en waarom?
- Wie zijn je favoriete schrijvers?
- Hoe denk je dat een schrijver jou zou beschrijven in een roman?
- Als je nu je leven zou willen omschrijven met vijf foto's, welke 5 foto's zou je nemen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1267 Gepost op: 23-01-2016, 11:17:02 »
tijd voor mijn vraag aan D*N en Aapje..
jullie weten dat ik heel graag fotografeer dus daar gaat mijn vraag over.
Tegenwoordig zie je veel fotografen reclame maken met shoots. Trouwen, vriendschap, baby's, zwangere buiken, families, kinderen, huisdieren, je kan het zo gek niet bedenken.  Ook onder amateurfotografen zijn shoots best populair om te doen.
Stel dat jij gevraagd wordt om aan een shoot mee te werken en dat je mee mag denken over hoe het resultaat er uit zou moeten zien.
Hoe zou jij dan in beeld gebracht willen worden en welke locatie zou jij kiezen voor een shoot van jezelf? En vooral, waarom deze keuzes?

Leuke vraag ::bravo::

Ik heb altijd al, heel cliché, een foto van mezelf willen hebben die zwart-wit is en waarop de achtergrond helemaal zwart is.
Zoals deze:


Ook lijkt het me leuk om echt een hntm-achtige foto te maken ;D
Bijvoorbeeld midden in een stad:


Of met dieren:



Lijkt me wel leuk om me eens als een model te voelen, omdat ik er nooit een ga worden haha :)

En ik hou heel veel van dieren, dus dat wil ik sowieso graag!

Oh of iets extreems als deze ;D

I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1268 Gepost op: 23-01-2016, 11:24:59 »
Eigenlijk zo'n beetje van 6 tot 16 ofzo.... maar het leukst is toch wel zo ronde een jaar of 10. Die hele kleintjes begrijpen het spel nog niet zo goed en vanaf deze leeftijd beginnen ze echt sprongen te maken. De ouderen is een stuk lastiger met voorbereiden van de lessen omdat ze verder zijn en daar veel moeilijker goed lesmateriaal voor te verzinnen is.

Lijkt me ook heel leuk ::ok::

Uhmmmm. Zoveel eigenlijk... maar toch vooral teamsporten (en dan niet voetbal, hoewel ik dat best wel kijk hoor). Rugby bijvoorbeeld, of IJshockey.... sporten die vrij snel gaan. Ook wielrennen vind ik echt mooi vanwege het ploegenspel...
Dingen waar een jury bij om de hoek komt kijken trekken me niet echt.... omdat het daarbij onmogelijk te zien is wie er gaat winnen  ::oink::
Alles is op hun eigen manier leuk....
- Vind je die sporten ook leuk om zelf te doen of echt alleen om te kijken?

Uhmmmm, tja, uhhmmmmm. Geen idee eigenlijk. Eigenlijk heel veel van jullie wel
::rofl::
Slim, gewoon de vraag expres anders opvatten ;D ::ok::

Ik heb geloof ik niet echt iets wat ik niet kan missen. ik hecht meestal ook niet zoveel waarde aan foto's en dingen dus ja....
- Echt niet?
Dus als je huis in brand zou staan, zou je niet nog snel bijvoorbeeld je fotoalbum mee nemen?

Uhmmmm, ik heb nog niks in de planning staan eigenlijk, dus ook hier kan ik niet echt een goed antwoord op geven. Hopelijk kan ik eindelijk weer eens op vakantie staan.

- Waar zou je graag heen gaan op vakantie? Als geld geen rol speelt.
- Stel we gaan met iedereen van RN een fotoshoot organiseren. Iedereen moet mee helpen. Wat zou jij dan het liefste doen? (bijv. model zijn, locatie regelen, fotograferen, kleren uitkiezen, shoot regisseren, ...)
- Welke vraag moet ik de volgende persoon zeker weten stellen?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1269 Gepost op: 23-01-2016, 12:40:15 »
Maar AaPje, heel erg mooi om te zien die olifantfoto, maar dat is zielig  :( niet doen hoor, neem maar een hondje ofzo  ;)
...maar soms even niet :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1270 Gepost op: 23-01-2016, 12:50:10 »
Maar AaPje, heel erg mooi om te zien die olifantfoto, maar dat is zielig  :( niet doen hoor, neem maar een hondje ofzo  ;)

I know!
Dacht er ook meteen achteraan dat het dan wel een olifant moet zijn die goed behandeld is. Maar dat heb je daar bijna niet. ..

Maar het is wel een mooie foto ;D

En het ging er niet om wat ik ging doen maar wat ik wilde haha
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1271 Gepost op: 23-01-2016, 16:17:56 »
Zeker sterke seizoenen. Volgens mij is mijn top 5 ongeveer uhm Heroes vs Villains, Micronesia, China, Pearl Islands, Cagayan. Met Gabon en Exile Island die een speciaal plekje in mijn hart hebben omdat ze vol humor zitten. China was wel echt  ::love:: De drie finalisten waren mijn favorieten van het seizoen en Courtney is mijn all-time survivor favorite

Pearl Islands was zeker een goed seizoen. Micronesia was het eerste dat ik eigenlijk zag, daarna ben ik begonnen met S1 en de rest heb ik wel in volgorde gekeken. Het was een tof seizoen, maar ik heb mij geërgerd aan de arrogantie van de 'Black Widow Brigade'. Vooral hun gedrag tegen Erik de aflevering dat hij eruit vloog, vond ik erover. Eerst willen ze hem absoluut geen reward gunnen, daarna maken ze hem gek om zijn immuniteit af te geven en de votingconfessionals van Parvati en Cirie waren vrij arrogant.Dat had niet gehoeven.
Het probleem was dat ik dus al een mening gevormd had over Parvati, Cirie en Amanda voordat ik hun eerste seizoen zag.

Maar ik moet wel zeggen dat Cirie een zeer slimme speler is, die Micronesia had gewonnen als ze in de finale stond.
Parvati heeft een sterke evolutie doorgemaakt en is zeker een sterke all-round speler.
Amanda heb ik weinig mee, dan had ik liever Courtney 3x zien terugkeren of Frosti nog eens.

Bij welk bedrijf zou je echt graag werken? Wat is zeg maar je droombaan?

Op dit moment heb ik niet zozeer een bedrijf waar ik graag zou willen werken, als ik maar op mijn manier mensen kan helpen
om het beter te hebben.
Dus dat is eigenlijk ook mijn droombaan.

Aaah nice, wat voor soort bedrijven en voor welke functie?

Uitzendbureaus als uitzendconsulent, medewerker voor een personeelsdienst. Een andere functie bij de spoorwegen,
het is zeer gevarieerde waaier van jobs waarvoor ik aan het solliciteren ben.

Eigenlijk best wel 'Nederlands', voel jij het verschil van Nederland en België qua directheid op een bepaalde manier? Of juist niet?

Ik zie dat vooral in het ER-topic. Daar worden soms kandidaten wat afgebrand, en dan merk ik dat ik dat minder hard zou verwoorden.Soms liggen mijn favoriete kandidaten en die van het forum ver uit elkaar.

Ik merkte dat echt pas bij ER 2012.Fajah was toen grote favoriet op dit forum terwijl ik haar eigenlijk niet leuk vond en op basis van de beelden die we zagen ook op haar zou stemmen als eerste.
Natuurlijk, we zijn niet daar en ik ken haar ook niet persoonlijk dus wie weet zou het ter plaatse anders zijn.
klaar voor de strijd

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1272 Gepost op: 23-01-2016, 17:16:29 »
Wat is tot nu toe je ultieme hoogtepunt geweest als leider van deze jeugdbeweging?

Een ultiem hoogtepunt kiezen is moeilijk, het zijn er zoveel.
De zeven kampen die ik gedaan heb als leider van 6-9-jarigen waren elk op hun eigen manier geweldig.
De energie die je erin steekt om die kinderen een fijn kamp te bezorgen, de appreciatie die je van je leden krijgt. De leegte na die 10 dagen zoveel gegeven te hebben,... Ik zou elk kamp zo weer opnieuw willen beleven.

Als leider van de +16-jarigen ga ik deze zomer voor de eerste keer op kamp, we gaan naar Oostenrijk. Hopelijk sluit het aan bij de vorige zeven.

Speel je al lang tafeltennis? Heb je vroeger nog andere sporten gedaan?

Ik ben nu een een jaar en enkele maanden bezig ermee. Het eerste jaar hield alleen maar trainen in om een goede basis te hebben. Nu ben ik ook bezig met competitiematchen en toernooien te spelen. Ik heb nog niet veel gewonnen, maar het merendeel van mijn tegenstanders speelt al een paar jaar, dus dat komt dan nog...

Ik heb geen andere sporten gedaan vroeger. Dat kwam omdat ik elke week jeudbeweging had maar ook omdat ik als
12-jarige een scoliose is vastgesteld bij mij. Hierdoor mocht ik zolang ik nog in de groei zat enkel sporten doen waarvan de bewegingen synchroon waren (fietsen, lopen,...(sporten die mij niet veel zeiden toen), (een keer een andere sport toen zoals voetbal, tennis,... kon geen kwaad maar zeker niet op intensieve basis). Nadat dit vastgesteld was, heb ik kinesist moeten doen. Dit was 6 jaar lang, 3x per week. Dus veel tijd hield ik niet over om te gaan sporten.

Wat is je favoriete film en waarom?
Ik kijk eigenlijk niet zoveel films, maar dan zou ik gaan voor Alladin.
De boodschap erin vind ik passend (je moet je niet anders voordoen dan je bent, enkel als jezelf bereik je het meest)
en 'a whole new world' is gewoon een fantastisch nummer.

Wie zijn je favoriete schrijvers?

Agatha Christie vind ik een hele goede schrijfster, maar ik ben ook een thriller/detective liefhebber.

J.K. Rowling hoort hier zeker ook bij, ik heb de Harry Potterreeks verslonden maar in retrospectief kloppen al haar verhalen, en soms zit er een boodschap in die pas een paar boeken later tot uiting komt.
Zo blijken de eerste woorden die Sneep tegen Harry zegt pas een boodschap te hebben op het einde van het zevende boek.
Verder zijn de helden in haar boeken (Harry,Ron, Hermelien, Marcel, Perkamentus, Sneep,...) ook mensen die fouten hebben en geen perfecte wezens.

In België zijn de boeken van Aspe mijn favoriete lectuur, opnieuw omdat het thrillers zijn.

Hoe denk je dat een schrijver jou zou beschrijven in een roman

Ik denk als een onhandige persoon die blijft gaan voor hetgeen hij in gelooft als het goede.

Als je nu je leven zou willen omschrijven met vijf foto's, welke 5 foto's zou je nemen

Leuke vraag:

Ik ga ervan uit dat elke dag een nieuwe kans is. Hoe rot de dag ervoor geweest is, een nieuwe dag is een nieuw begin.


Deze hobby neemt veel tijd in beslag maar ik doe het enorm graag.Zelfs al win ik nu nog weinig, het plezier staat voorop.


Deze pint bier staat er eigenlijk voor dat ik enorm graag met mijn vrienden wegga en samen iets gaan drinken.
Dat vind ik op zich even leuk of zelfs leuker dan naar een fuif gaan.


Deze foto is voorlopig de laatste kampfoto die ik van mezelf heb. Het was de voorlaatste dag van het kamp, mijn laatste kamp als leider van de kleintjes. Zoals jullie zien, ligt mijn rechterarm in het gips. Halfweg dat kamp was ik zwaar gevallen en mijn elleboog was gebarsten. Dus de overige dagen van het kamp heb ik zo doorgebracht en ook al kon ik nog weinig helpen of weinig zelf doen, geen haar op mijn hoofd heeft eraan gedacht om somber te zijn. Ik heb dat kamp met evenveel plezier beleefd als de andere dagen.

De jeugdbeweging is iets wat ik nu al 19 jaar doe. Het heeft mij meegevormd als mens en ik heb daar veel geleerd over mezelf, samenwerken, leiding geven, organiseren,...

En ook al ben ik of mijn leven niet perfect, dat maakt niks uit want ik ben er
mee
klaar voor de strijd

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1273 Gepost op: 23-01-2016, 17:19:50 »
Cool. Dat van die eerste woorden van Sneep. Dat wist ik niet :D
You'll never walk alone

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1274 Gepost op: 23-01-2016, 17:26:16 »
Cool. Dat van die eerste woorden van Sneep. Dat wist ik niet :D

Ik eerst ook niet, maar ik heb het daarna ergens gelezen en zelf ook opgezocht.
klaar voor de strijd

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1275 Gepost op: 23-01-2016, 17:32:28 »
Ja ik had het net ook opgezocht, gaaf  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1276 Gepost op: 23-01-2016, 19:42:12 »
Ik eerst ook niet, maar ik heb het daarna ergens gelezen en zelf ook opgezocht.

Dat is cool idd. Toen Sneep (de acteur) overleed zag ik dat ook voorbij komen in een artikel.
Ik vind het altijd mooi dat J.K. Rowling allerlei bestaande mythes zo in het HP verhaal weet te verwerken waardoor het lijkt dat al die dingen echt gebeurd of bestaan hebben.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1277 Gepost op: 24-01-2016, 00:06:55 »
Super bedankt voor het interview Wouterv ::bravo::, heel veel nieuwe dingen te weten gekomen ;D.  (leuke foto ook! ::bravo::)

Je mag nu een (pittige) vraag stellen aan Aapje16 en me.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1278 Gepost op: 24-01-2016, 13:30:34 »
Wel, ik heb een paar maanden geleden een tijscapsule boek gekocht.
De bedoeling is om elke dag gedurende 5 jaar de vraag van de dag te beantwoorden. Zo krijg je je eigen evolutie in beeld.

Ik heb gezocht naar een leuke vraag, en degene die ik geselecteerd heb is:

Wat kan je absoluut niet weggooien en waarom?
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1279 Gepost op: 25-01-2016, 11:52:08 »
Ik heb gezocht naar een leuke vraag, en degene die ik geselecteerd heb is:

Wat kan je absoluut niet weggooien en waarom?
Leuke vraag inderdaad, en ook toepasselijk omdat ik net mijn hele kamer leeg heb gehaald en dus heel veel dingen heb moeten weggooien ;).

Ik vindt het sowieso erg lastig om dingen weg te gooien (daarom was mijn moeder er voor hulp). Ik heb ook gemerkt dat de belangrijkste spullen, de spullen zijn met emotionele waarde die er altijd in blijft zitten. Kleren vervagen en gaan stuk, dan is het logisch dat hoe gehecht je er ook aan bent geraakt, je het weg gooit. Wat ik absoluut niet zou kunnen weggooien is mijn foto van de fotoshoot in Turkije. Dat is eigenlijk de laatste echt mooie foto die we als gezin hebben genomen. Ongeveer anderhalf jaar waren mijn ouders gescheiden. Het doet mij denken aan alle leuke vakanties die we hebben gedaan :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human