Auteur Topic: De Zwakste Schakel! Seizoen 6!  (gelezen 1201784 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4820 Gepost op: 12-07-2011, 13:24:28 »
okee, maar ik heb niemand benaderd. Jij hebt mij benaderd.
en addie was eigenlijk het brein alleen omdat ie het niet zo slim heeft gespeeld is ie er eerder uitgegaan.
Als hij het wel slim had gespeeld dan was het nu een finale Addie-Rofl geworden ::jaja::.

Dus jij wil zeggen dat rofl en jij nog geen complotje hadden met zijn 2jen en dat rofl eeerder mij benaderde! Daar geloof ik echt niks van :p ! En ja idd... Addie had slimmer moeten zijn ( of ik betrouwbaarder ;) )
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4821 Gepost op: 12-07-2011, 13:26:28 »
Of jullie complotje bevatte te veel personen? Als ik eerlijk ben: ik had op het moment dat ik wist wie er in het complotje zaten (en dat was al zeer snel) gedacht dat Rofl en D*N het op een finale met hun beiden zouden gaan aansturen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4822 Gepost op: 12-07-2011, 13:28:02 »
Of jullie complotje bevatte te veel personen? Als ik eerlijk ben: ik had op het moment dat ik wist wie er in het complotje zaten (en dat was al zeer snel) gedacht dat Rofl en D*N het op een finale met hun beiden zouden gaan aansturen...

Ja dat dacht ik ook, dus moest ik rofl even lozen  ::hypocriet::
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4823 Gepost op: 12-07-2011, 13:30:14 »
En dat anderen zeggen dat het complotten het hele spel overheersde is vanuit mijn kant ook niet waar.
De eerste 3 rondes heb ik gewoon op de zwakste gestemd en sterkste was dan wel rofl maar dat is logisch. swifty was idd het idee van rofl, en opzich was zij één van de mensen met een fout antwoord. Hesso had een vrijstelling en ik kon niet op mezelf stemmen, dus dat ik swifty stemde was ook niet heel erg raar. HDD was natuurlijk wel overduidelijk een complot. En daarna zette addie een domme zet door te proberen rofl en mij te verraden. Alleen nieky heeft dat even doorgeseint zodat wij hem eruit konden stemmen voordat hij ons eruit zou stemmen. Ik had toen ook contact met Daisy. Die wou op rofl stemmen. Ik heb serieus overwogen om op rofl te stemmen maar toen kreeg ik door dat ze na rofl mij eruit gingen stemmen dus dat ging ik maar niet doen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4824 Gepost op: 12-07-2011, 13:32:37 »
Dus jij wil zeggen dat rofl en jij nog geen complotje hadden met zijn 2jen en dat rofl eeerder mij benaderde! Daar geloof ik echt niks van :p ! En ja idd... Addie had slimmer moeten zijn ( of ik betrouwbaarder ;) )
nee geen complot, maar wij zijn real life vrienden dus was het vrij logisch dat wij niet op elkaar zouden stemmen ::).

Of jullie complotje bevatte te veel personen? Als ik eerlijk ben: ik had op het moment dat ik wist wie er in het complotje zaten (en dat was al zeer snel) gedacht dat Rofl en D*N het op een finale met hun beiden zouden gaan aansturen...
dat zou toch niet lukken, want als nieky en addie hadden nagedacht dan wisten ze dat één van ons weggestemd zou worden in de halve finale. Welke halve finalisten er ook kwamen, ik zou de finale niet gaan halen. Dus dan was het een finale Nieky-rofl of addie-rofl geweest ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4825 Gepost op: 12-07-2011, 13:35:30 »
Dat was een goede samenvatting D*N ! Niks meer aan toe te voegen
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4826 Gepost op: 12-07-2011, 13:37:44 »
en of nieky de goede beslissing heeft gemaakt .... we zullen het nooit weten. Tegen Daisy of tegen rofl in de finale... zou niet weten tegen wie hij meer kans heeft.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4827 Gepost op: 12-07-2011, 13:39:32 »
Toch wel! Ik vond de actie van Addie echt geweldig, maar als ik mee was gegaan had ik het in de halve finale afgelegd tegen hem en Daisy denk ik. Dus vandaar dat hij er uitmoest. Want het leek wel duidelijk idd dat rofl of D*N toch weggestemd zou worden in de halve finale
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4828 Gepost op: 12-07-2011, 13:40:26 »
en of nieky de goede beslissing heeft gemaakt .... we zullen het nooit weten. Tegen Daisy of tegen rofl in de finale... zou niet weten tegen wie hij meer kans heeft.

Zoals tdietz ooit al zei. Ik wil gewoon tegen de sterkste staan in de finale. Dan maar eervol verliezen daar ;)
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4829 Gepost op: 12-07-2011, 13:44:56 »
nee geen complot, maar wij zijn real life vrienden dus was het vrij logisch dat wij niet op elkaar zouden stemmen ::).
Oke, op zich begrijp ik dat, maar om elkaar nou ronde na ronde de sterkste schakel te noemen zelfs met fouten? (Oke, ik weet ook wel dat jullie Addie en Nieky ook wel eens de sterkste schakel hebben genoemd, maar toch opvallend)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4830 Gepost op: 12-07-2011, 13:48:23 »
Gefeliciteerd niekypsv en Daisy, geheel foutloos naar de finale! ::bravo::

Swifty:

Citaat
D*N, lijkt me duidelijk, meeste fouten en het brein achter een aantal nare wegstemmingen (denk ik)

dit is dus weer zo typisch ....
Ik ben nooit het brein geweest achter al deze stemmingen, ik was niet eens van plan om dit spel te spelen met een complot maar ik krijg er uiteindelijk wel de 'schuld' van.


Maar Gefeliciteerd Niekypsv en Daisy ::bravo::.
En veel succes in de finale!

tja, weggestemd worden met als motivatie van jou 'te gevaarlijk en niet te vertrouwen' terwijl ik dit spel echt compleet zonder afspraken en zonder hulp van andere forummers bij het beantwoorden van vragen speelde, heeft mij ervan overtuigd dat jij wel complotte, sorry als dat niet zo was

Overigens, nu je eruit ligt, wil ik je zoals beloofd wel vertellen hoe de antwoorden op die fotovragen (bijv Zimbabwe) snel te vinden waren geweest: www.tineye.com ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4831 Gepost op: 12-07-2011, 14:12:23 »
::kots::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4832 Gepost op: 12-07-2011, 14:32:12 »
tja, weggestemd worden met als motivatie van jou 'te gevaarlijk en niet te vertrouwen' terwijl ik dit spel echt compleet zonder afspraken en zonder hulp van andere forummers bij het beantwoorden van vragen speelde, heeft mij ervan overtuigd dat jij wel complotte, sorry als dat niet zo was
het is ook geen aanval op jou stem hoor, ik begrijp best dat je op mij hebt gestemd ;). Maar ik wou gewoon even duidelijk maken dat het beeld dat jullie er bij hebben niet klopt. ;)

Overigens, nu je eruit ligt, wil ik je zoals beloofd wel vertellen hoe de antwoorden op die fotovragen (bijv Zimbabwe) snel te vinden waren geweest: www.tineye.com ::vergroot::
oh dus zo ::ok::.
nouja dan vind ik het nog best knap van mezelf dat ik het zonder deze site heb gedaan en toch nog goede antwoorden heb gegeven ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4833 Gepost op: 12-07-2011, 15:03:58 »
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe LdH de serie tot nu toe heeft beleefd ?  ;D
You'll never walk alone

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4834 Gepost op: 12-07-2011, 17:52:13 »
Ik ben inderdaad gewoon dom geweest met de complotjes, maar ik dacht dat ik die vrijstelling had en dat ik in die ronde dus wel iemand van rofl of D*n er uit kon stemmen. >:( Eigenlijk ben ik er dus door die vrijstelling uitgegaan ::rofl::
Gefeliciteerd nieky en Daisy trouwens!
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4835 Gepost op: 12-07-2011, 17:57:41 »
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe LdH de serie tot nu toe heeft beleefd ?  ;D
Tot nu toe heb ik het meestal (op wat akkefietjes na) positief ervaren! Ik hoop dat mijn opvolger dat ook zal ervaren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4836 Gepost op: 12-07-2011, 17:58:57 »
Ik ben inderdaad gewoon dom geweest met de complotjes, maar ik dacht dat ik die vrijstelling had en dat ik in die ronde dus wel iemand van rofl of D*n er uit kon stemmen. >:( Eigenlijk ben ik er dus door die vrijstelling uitgegaan ::rofl::
Gefeliciteerd nieky en Daisy trouwens!
Jammer inderdaad voor jou. En ik had jou nog wel gewaarschuwd wanneer je je vrijstelling kon inzetten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4837 Gepost op: 12-07-2011, 18:59:54 »
Yes, gelukt! Dank voor alle stemmen! ::bravo::

Zo, De finalisten zijn dus bekend. Daisy en Niekypsv, gefeliciteerd! Daisy, jij mag als sterkste van de halve finale zeggen of je als eerste of als tweede je finalevragen wilt. Dan kunnen we namelijk hopelijk vanavond nog beginnen, aangezien Niekypsv komende zaterdag op vakantie gaat als het goed is.

Ik wil graag als tweede ::jaja::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4838 Gepost op: 12-07-2011, 19:08:24 »
Wow wat een ontknoping hier ineens. De finale van WIDM is er niets bij vergeleken.  ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #4839 Gepost op: 12-07-2011, 19:14:19 »
Dan komt zo de eerste finalevraag eraan voor Niekypsv. Allebei, Niekypsv en Daisy: heel veel succes! En dat de beste maar winnen moge!
Ich bin ein Bärliner!