Auteur Topic: Flikken-Maastricht  (gelezen 263845 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #180 Gepost op: 23-03-2013, 10:52:58 »
Dacht ik al te begrijpen uit je post ;)

Nu weer on-topic: Ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken, ben nu al verslaafd. Ik zag net dat de dvd-box met alle seizoenen en de film nu in de aanbieding is, dus ik denk dat ik die maar ga aanschaffen, is een koopje nu.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #181 Gepost op: 23-03-2013, 11:02:42 »
Nu weer on-topic: Ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken, ben nu al verslaafd. Ik zag net dat de dvd-box met alle seizoenen en de film nu in de aanbieding is, dus ik denk dat ik die maar ga aanschaffen, is een koopje nu.
Welkom bij de club  ::ok::

Die flat maakt deel uit van mijn bezorgroute, ik heb er een gruwelijke hekel aan, omdat ik er op de galerijen moet bezorgen (12 verdiepingen....).
Dat kan ik me voorstellen. In het verleden ben ik zelf ook bezorger geweest (eerst van reclamefolders van de Plus(markt) en later van gemeentelijke post) en had in mijn wijk ook een aantal flats, gelukkig wel allemaal waar de brievenbussen zich in een centrale, verwarmde hal bevonden :P Dan is post bezorgen wel leuk :P Zeker omdat je op die manier geen last hebt van bijtgrage honden  :-\\
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #182 Gepost op: 24-03-2013, 18:57:58 »
Vond het vrijdag een toffe aflevering! Beste van dit seizoen, in mijn ogen, maar dat is niet heel moeilijk!  ::cheerleader::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #183 Gepost op: 24-03-2013, 19:00:37 »
Jaaa vond ik ook
You'll never walk alone

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #184 Gepost op: 25-03-2013, 12:14:01 »
Vond het vrijdag een toffe aflevering! Beste van dit seizoen, in mijn ogen, maar dat is niet heel moeilijk!  ::cheerleader::

Ik vond het dus juist weer een beetje teveel van het goede; te veel dode mensen in een te korte tijd en weinig realistisch dat die jongen dat allemaal uit zichzelf voor elkaar heeft gekregen. Ik miste een beetje de realiteit eerlijk gezegd, want de aflevering hing weer van toeval aan elkaar (die eerste dode mevrouw was dus toeval? en daarna vonden Wolfs en Eva per toeval dat andere lijk? tja). Maar ik vond de aflevering qua sfeer en beelden wel heel goed getroffen.

Volgende week wordt trouwens een speciale aflevering: deze is geschreven en geregisseerd door Victor Reinier, die een meer filmische stijl hanteert. Ik ben erg benieuwd!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #185 Gepost op: 25-03-2013, 18:55:31 »
Die eerste mevrouw was ook een van de slachtoffers. 'Hebzucht'  ;)

En ben zelf inderdaad ook benieuwd naar de aflevering van Victor Reinier, kijken of ik verschil zie  :P

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #186 Gepost op: 25-03-2013, 22:06:17 »
Ik heb de dvd-box inmiddels besteld, maar kon me niet inhouden en ben nu al bij aflevering 8. Dit seizoen zal ik het wel niet meer redden om bij te komen, maar ik hoop volgend seizoen wel 'live' mee te kijken. Ik ben benieuwd hoe de serie zich in die jaren heeft ontwikkeld.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #187 Gepost op: 28-03-2013, 11:27:24 »
Ik heb de dvd-box inmiddels besteld, maar kon me niet inhouden en ben nu al bij aflevering 8. Dit seizoen zal ik het wel niet meer redden om bij te komen, maar ik hoop volgend seizoen wel 'live' mee te kijken. Ik ben benieuwd hoe de serie zich in die jaren heeft ontwikkeld.
Zonder op de inhoud in te gaan: elk seizoen werd Flikken Maastricht weer een stukje beter ;) Victor Reinier heeft een paar maanden geleden al getweet dat seizoen 8 (het volgende seizoen dus) spannender dan ooit wordt!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #188 Gepost op: 28-03-2013, 16:28:49 »
Is dit seizoen dan de uitzondering die de regel bevestigd?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #189 Gepost op: 29-03-2013, 00:52:29 »
Ha, wist niet dat hier een topic over bestond  :) Vanaf het begin gevolgd, inclusief de teaser 'de overloper'. Ik had al zo'n idee, waar ken ik die rechercheur toch van in aflevering een, is het Frederik van EP  :-[ (ook gevolgd.. maar ik kon het niet plaatsen) En leuk dat Viv langs komt  :D Top dat Esmee terug komt, maar de manier waarop zij in het verhaal wordt neergezet verdient nou niet de schoonheidsprijs. Meer zo van: naast Romeo die zich ontpopt als koele kikker moeten we een bange miep hebben ofzo :P Dat Daan de Vos terug komt was te verwachten gezien het einde van afgelopen seizoen. Maar ik vind hem voorspelbaar worden qua acties, maarja: dat is in feite de hele serie. Menig plottwist en einde van verhaallijnen zie je ruim van te voren aan komen. Maar ach, blijft leuk om te volgen :) De aflevering van vorige week en die ene over de shoot-out vond ik de minste dit seizoen. Zo gehaast en een ware bodycount dat ik zoiets heb van.. ze proberen het ook niet om realistisch te houden op die manier.

De verhaallijn van de motorclub vind ik dan wel weer interessant om te zien waar dat op uit gaat komen. Zal vast in aanmerking komen om te dienen als eindmateriaal voor dit seizoen, met een cliffhanger naar seizoen 8. Is best ongelooflijk dat ik al weer zoveel jaar trouw deze serie op de voet volg. Had het sowieso niet verwacht dat ze zo lang ermee door zouden gaan. Want menig NLse politieserie haakt snel af (op Baantjer na dan) zo vond ik het jammer dat Unit13 zo snel stopte. Maarja.. morgen dus de aflevering die Reinier zelf geregisseerd en in geacteerd heeft? Ben benieuwd!  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #190 Gepost op: 29-03-2013, 21:31:14 »
oké best een goede aflevering.
Ik vond die moeder erg goed acteren.
En wel een leuke verhaallijn deze keer.

Qua regie viel me op dat onze Victor graag benen filmt. ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #191 Gepost op: 29-03-2013, 21:31:23 »
Goede aflevering qua verhaal en humor! De regie vond ik soms wat vaag...

Heerlijk Daan de Vos momentje aan het einde nog!
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #192 Gepost op: 29-03-2013, 21:56:36 »
Qua regie viel me op dat onze Victor graag benen filmt. ::)

Haha, is een keer anders om een aflevering mee te openen  ;D

Je kon wel duidelijk merken dat iemand anders in de regisseurstoel plaats nam. En ja, ik vind dat Reinier zich prima er vanaf heeft gemaakt :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #193 Gepost op: 30-03-2013, 10:39:18 »
Vond het gisteren echt een toffe aflevering! Vond het graffiti-verhaaltje ook leuk. Mijn favoriete aflevering van dit seizoen  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #194 Gepost op: 30-03-2013, 12:05:59 »
De regie-hand van Victor was duidelijk zichtbaar. Gisteren hoorde ik trouwens dat de scene waarbij ''Wolfs'' te water raakt, eigenlijk een ongelukje was. Ze hebben die scene dus niet meer dan 1 keer hoeven te filmen.......


de reactie van Angela was dus ook niet geregisseerd.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #195 Gepost op: 30-03-2013, 14:12:24 »
Ik heb gisteren ook de aflevering gezien en er erg van genoten.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #196 Gepost op: 30-03-2013, 14:15:02 »
Ik vond er vooral meer humor inzitten dan normaal :D
You'll never walk alone

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #197 Gepost op: 6-04-2013, 12:49:50 »
Leuke aflevering! Ben benieuwd waar dat heen gaat met die motorclub!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #198 Gepost op: 6-04-2013, 15:39:09 »
Het niveau gaat dit seizoen met de aflevering omhoog. Zowel qua verhaallijn, als ook qua acteerwerk.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #199 Gepost op: 12-04-2013, 21:42:33 »
Wee een spannende aflevering  ::jaja::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!