Auteur Topic: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad  (gelezen 36156 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #160 Gepost op: 25-02-2016, 12:20:28 »

Zou dan alleen wel lekker zijn als andere rollen hier ook open gegooid worden aangezien we mogelijk een onruststoker en dergelijke ook nog in het achterhoofd moeten houden.

Ok, vooruit, ik ga met de billen bloot: ik ben de onruststoker. En ik heb de kaartjes van Jann en MC verwisseld. Zo jammer dat MC hier gewoon nog helemaal niets heeft gezegd, ik wou dat afwachten voor ik mijn rol vertelde...
Keep calm and eat chocolates!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #161 Gepost op: 25-02-2016, 15:27:42 »
Molcrazy, welke rol had jij?
Lomperik..

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #162 Gepost op: 25-02-2016, 15:37:00 »
Dus we kunnen MC toevoegen aan de illustere groep die zich vrijmetselaars noemen, aangezien hij nu mijn kaart heeft? En welke kaart had MC zelf? Ook een vrijmetselaar misschien? Is dit een klucht?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #163 Gepost op: 25-02-2016, 15:44:19 »
Dus we kunnen MC toevoegen aan de illustere groep die zich vrijmetselaars noemen, aangezien hij nu mijn kaart heeft? En welke kaart had MC zelf? Ook een vrijmetselaar misschien? Is dit een klucht?

De onruststoker mocht twee rollen omwisselen maar wist niet welke rollen, enkel dus twee personen doorgegeven. Niets zegt dat MC ook vrijmetselaar was. Laten we maar gewoon afwachten wat hij zelf te zeggen heeft.
Lomperik..

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #164 Gepost op: 25-02-2016, 17:00:40 »
We kunnen wel blijven wachten, maar we moeten over 3 uur gestemd hebben.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #165 Gepost op: 25-02-2016, 17:04:45 »
We kunnen wel blijven wachten, maar we moeten over 3 uur gestemd hebben.

Als ze ni posten, tja dan weet ik het ook ni.
Lomperik..

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #166 Gepost op: 25-02-2016, 17:13:05 »
Dan maar op Lucy of Molcrazy die niks hebben bijgedragen?

Stemmen we per pb of hier openbaar?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #167 Gepost op: 25-02-2016, 17:14:53 »
Het is per PM dacht ik gelezen te hebben, maar we kunnen wel overleggen hier op wie we gaan stemmen natuurlijk.
Lomperik..

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #168 Gepost op: 25-02-2016, 17:19:40 »
Ja, uiteraard anders spelen we de wolven in de hand.

Maar ja, op wie?  ??? Een van de vier vrijmetselaars is sws een wolf lijkt me.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #169 Gepost op: 25-02-2016, 17:23:15 »
Ik wou dat er wat meer info was geweest om onze keuze op te baseren. En als Jann erbij blijft dat hij echt vrijmetselaar was terwijl hij nu ook weet dat zijn rol is omgewisseld, zijn hij en Lucy misschien toch niet wolfjes die goed claimen te zijn en moeten we ons toch focusen op Tim en Nys?

Ik ben zo in de war, ik weet ook niet wat ik ga stemmen. Waar we in ieder geval wel zeker van zijn is dat de wolven niet geheim kunnen afspreken om op een en dezelfde persoon te stemmen. Dus zelfs als stemmen enigszins verspreid zijn is dat nog geen ramp. Maar toch zou een algemene consensus fijn zijn :-\\

Ik zal in ieder geval hier laten weten wat ik ga stemmen voordat ik het doe. En Nys, ik hoop dat je het me niet kwadelijk neemt zeker omdat je een van de actievere was deze ronde, maar ik neig momenteel een beetje naar jou.

Het is puur een combi van de metselaar disccusie en iets intuïtiefs en misschien gebeurd er hier nog wat in het topic waardoor mijn gedachte helemaal omslaan. We zullen zien.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #170 Gepost op: 25-02-2016, 17:30:35 »
Hmja, alleen de vrijmetselaars weten zelf niet dat ze wolf zijn dus op verdacht gedrag is het moeilijk iemand te betrappen...

Intuïtie is misschien dan het enige... Maar mijn intuïtie leidt niet ergens toe, behalve naar een van de vier de metselaars... Waarschijnlijk zit daar een looier-wolf koppel tussen en dat de looier per ongeluk een wolf heeft geclaimd als vrijmetselaarbroeder en dat die wolf dit wel prima vond. Maar ja, wie precies...

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #171 Gepost op: 25-02-2016, 17:32:26 »
Tuurlijk zou ik je dat niet kwalijk nemen, tis een spel he. Maar ik ben enkel zo actief hier omdat ik zie dat kwasi niemand anders dat ook is, en ik toch IETS van dit spel wil maken, aangezien ik het anders zo sneu vind voor Robbie en Daisy die hier zoveel moeite voor doen. Ik heb zelf ook ooit eens een WIDMspel georganiseerd, en niets was toen vervelender als organisator als je deelnemers gewoon inactief worden..

Ik vind het opzich eigenlijk niet kunnen dat er zelfs deelnemers zijn die gewoon niet 1 berichtje neergezet hebben. Die zouden in mijn optiek feitelijk niet beloond mogen worden achteraf met munten, maarja wie ben ik eh..

Ik kan hier geen enkele nuttige uitspraak doen over op wie ik ga stemmen, want als het klopt wat jij zei Catshee dan weet ik nu niet eens of ik een wolf ben of een burger nog steeds.

Ik kan in ieder geval met 100% eerlijkheid zeggen dat ik en Tim vrijmetselaars waren bij het begin van het spel. Of jullie ons geloven, dat moeten jullie zelf maar zien.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2016, 17:33:58 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #172 Gepost op: 25-02-2016, 17:35:46 »
Ik vind het ook jammer dat sommige niet tot amper reageren (zal vast een goede reden voor zijn) maar beide opdrachten deze week zijn alleen te doen wanneer mensen dingen posten.

Anders kunnen we ook gewoon strootjes gaan trekken en de Hogere Machten laten bepalen  ::zwaai::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #173 Gepost op: 25-02-2016, 17:36:45 »
Catshee, ik snap jou punt best. Het is best ingewikkeld. En ik ben het met je eens dat de wolven, überhaupt iemand met elkaar hebben kunnen overleggen. Maar ben jij het niet met mij eens dat wolven zich eerder een beetje op de achtergrond houden in plaats van veel te posten?

Misschien is dit al gemeld, en als dat zo is, mijn excuses daarvoor. Jij denkt dat Nys-fan of ik een weerwolf/weerwolven zijn. Jann beweert dat hij een vrijmetselaar is, maar Nys-fan en ik weten 100% zeker dat hij dat niet is, omdat wij zelf vrijmetselaars zijn. Zover ik weet zijn er maar 2 vrijmetselaars in het hele spel. Ik zeg niet gelijk dat Jann nu nog slecht is, want als we Swifty moeten geloven heeft zijn Jann en nog iemand (ik weet even niet meer wie) van kaarten geruild. Het kan dus zijn dat Jann een slechterik is die onverdacht wil zijn, óf hij is de volgeling en wilt zich juist verdacht maken zodat hij gekozen word. Als hij dan gekozen wordt, sterft hij wel, maar winnen de wolven en automatisch de volgeling ook.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #174 Gepost op: 25-02-2016, 17:38:50 »
Anders kunnen we ook gewoon strootjes gaan trekken en de Hogere Machten laten bepalen  ::zwaai::

Iets wat ik me bedenk met wat ik daarnet zei (van dat diegene die niks zeiden niet zouden mogen beloond worden met munten). Als we nu op iemand van die inactievelingen gaan stemmen, dan wint die persoon toch alvast niet, toch? Tenzij die net die zelfmoordkaart heeft, maar die kans is maar 1/12.

Het is in ieder geval beter dan strootje trekken, want dan kan het net zomaar zijn dat net hun uiteindelijk nog winnen.
Lomperik..

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #175 Gepost op: 25-02-2016, 17:47:16 »
1/6 want als er zo'n volgeling is wil die ook graag doodgemaakt worden. Maar jij stelt MC / Lucy voor - nog andere inactieven? De rest heeft enigzins nog wat bijgedragen?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #176 Gepost op: 25-02-2016, 17:49:42 »
MC, Lucy of Wouter dan ja. Derest heeft zeker wat bijgedragen.

@Next, wat is jouw rol eigenlijk? Want iedereen van de actieven heeft wel degelijk zijn/haar rol gezegd (of gelogen ofcourse), maar jij niet :P
Lomperik..

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #177 Gepost op: 25-02-2016, 17:52:08 »
Tim, mijn punt is juist dat als Jann nu zou weten dat over vrijmetselaar liegen helemaal nergens op slaat waarom zou hij daarmee doorgaan? Als hij weet dat hij van alliantie is geswitched als hij wolf is?

Of hij was echt vrijmetselaar of MC was ook wolf en Jann heeft er alle baat bij om met de leugen door te gaan. Echter is het gezien de rollen, zo goed als onmogelijk dat 3 slechtjes van elkaar af wisten. Aangezien de droomwolf, als de volgeling niet bekend zouden zijn bij de wolven. Enige optie zou dan nog zijn dat dat Jann de mystieke wolf was, MC als volgeling of droomwolf heeft gezien en daarom dus doorgaat met de leugen. Maar de kansen daarop zijn klein.

Dus daarom denk ik dat Nys en jij de leugenaars in dit verhaal zijn.

Maar nogmaals, kan best dat ik van alles over het hoofd zie.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #178 Gepost op: 25-02-2016, 17:52:22 »
Ik ben bodyguard dus ik moet helemaal goed opletten op wie ik stem - want anders kunnen wolven er wellicht misbruik van maken

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] 4. VERTROUWEN - Eén nacht: Weerwolven en Waaghalzen - Dageraad
« Reactie #179 Gepost op: 25-02-2016, 17:57:30 »
Dus daarom denk ik dat Nys en jij de leugenaars in dit verhaal zijn.

Maar nogmaals, kan best dat ik van alles over het hoofd zie.

Ik ben 100% zeker de vrijmetselaar hoor, vertrouw me daar nu maar in. (En Tim ook)

Ik vind dan, aangezien het kluwen Jann-tim-mijzelf voor de buitenstaanders misschien inderdaad niet te overzien is, gewoon voor een inactief persoon moeten gaan, die verdient voor mij alvast geen munten dan.
Lomperik..