Auteur Topic: De Zap 2.0 Awards  (gelezen 15927 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2019, 22:23:30 »
Frank gaf aan Spacy gevaarlijker te vinden omdat we met Nieky wel een lijntje hadden (via team blauw). Hij gaf aan dat er veel lijntjes van rood naar blauw liepen en dat hij daarom Spacy gevaarlijker achtte. En dat rood uit elkaar spelen dus verstandiger zou zijn.
Ik vermoed echter dat Frank en Nieky een goed contact hadden samen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2019, 23:04:36 »
Ik heb volgens mij nooit echt contact gehad met Frank  ::rofl::

Misschien dat ik hem een pmmetje heb gestuurd die stemming, maar verder niks noppes nada
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2019, 23:14:11 »
Ik vond Scream erg leuk ja ;D
Ik overwoog om immuniteit op te geven door die ene zo te verpesten dat we als klein blauw uiteindelijk meer stemmen hadden, maar besloot toen dat het toch wel zou lukken en dat Starlight vast wel mee wilde doen

Achteraf good call want Dennis wilde mij gewoon wegstemmen tsss. En vervolgens boos doen dat ik hem wegstemde :-*
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #83 Gepost op: 11-04-2019, 23:46:12 »
Weet ik, maar dat stopt mij niet om me er alsnog een beetje lullig over te voelen ;) Uiteindelijk komt het wel door mij dat we jou eruit wilden. MV was nogal paranoïde en vertrouwde helemaal niemand behalve mij, en wilde doen alsof we niet samenwerkten. Dat heeft ie iets verder doorgedreven dan me lief was, want nu leek het idd net alsof hij het prima vond om mij eruit te stemmen. Dus dat was niet zo slim :-X Hans heeft tot het laatste moment getwijfeld wie hij nou moest vertrouwen en er zich achteraf ook onwijs schuldig over gevoeld. Maar voor ons leek het op dat moment ook gewoon alsof je overal complotjes had lopen en niemand je echt kon vertrouwen. Dus ik hoop dat je het hen ook niet (meer) kwalijk neemt ::hug::
Ik denk dat ik ook maar even een en ander moet uitleggen. Ik wilde dit spel sowieso anders spelen. Lees: geen MV underdog. Vol erin gaan en alleen verliezen van de sterkste spelers. En ondertussen overal wat lijntjes hebben lopen met mensen. Nou begon al met team rood, ik vind het nog steeds zo rot dat we B&W en Belg weg hebben moeten stemmen, maar oke  so be it.

Ondertussen had ik met Hans en Spacy (want Spacy was een onbekende voor mensen en als widm host viel hij door mijn twist als eerste af) kon ik het hem niet aandoen op hem te stemmen. De allihansie (goede naam he ;D) was born. Born lijkt op Bjorrn waar Hans en ik ook een verbondje mee hadden. Dus eigenlijk hadden Hans en ik 2 driehoeken die samen een vierkant vormden. En ja, ik had ook nog een lijntje met Starlight natuurlijk, maar deed een beetje of ik dat niet had (en dat kwam later nog beter uit want indien nodig had ik en Hans en Bjorrn en Starlight en Spacy al aan mijn kant). Bjorrn wilde me overigens wegstemmen in ronde 1 dus ik dacht if i can't beat him, join him :P

Maar ja toen ging Spacy eruit en daarna Bjorrn... en toen had ik nog maar 1 iemand die ik 100 procent naast Hans vertrouwde: Starlight. Dus ja die joinde de Allihansie toen. En die week dat Dennis eruit ging is er zoveel gebeurd en vielen dingen op zijn plek. Dennis deed op app heel raar. Lucy wilde mij uitchecken via Dennis en op de een of andere manier dacht zij dat ik Swifty eruit wilde (dat wilde ik helemaal niet), daardoor wilde Lucy mij eruit (corrigeer me als het niet klopt). En dan wilde Dennis Lucy eruit (of toch niet?) en andersom (of toch niet) dat was ook onduidelijk en vaag.

Er was ook een moment dat Dennis de ene dag iets naar mij appte over de stemming en 2 dagen later iets totaal anders wat Lucy en Swifty nooit konden weten want ik had dat alleen met Starlight gedeeld. Ondertussen was ik bewust een schijntarget (en misschien paranoia geworden), maar ik zou Starlight nooit eruit stemmen natuurlijk. Daar heb ik wel een gevaarlijk spel gespeeld.

Ik heb dat tegen haar gezegd want ik wilde niet nog iemand kwijtraken en toen is de bal gaan rollen denk ik. Swifty en Lucy kwamen er op tijd achter dat ik Swifty (Lucy's maatje vanaf afl 1) helemaal niet weg wilde hebben en langzaamaan ontstond dat idee Dennis weg te stemmen (hoe weet ik niet precies meer). En dat kwam me niet heel slecht uit, want dat rare gedoe met Lucy en later ook nog die tegengestelde berichten waren voor mij de trigger daarin mee te gaan en ook o.a Hans te overtuigen mee te gaan op hem. De lijntjes van Lucy en Swifty naar Lan, Wouter Niek en andere blauweriken was zo gelegd. Hoewel zij eigenlijk mee zaten in het Starlight wegstem plan.,

Sorry Dennis, je was dus oprecht loyaal aan rood, en wilde dit spel anders spelen. Ik dacht door die tegenstellingen dat er een raar spel gespeeld werd ::hug:: Dus hoewel ik achter mijn stem sta, spijt het me achteraf gezien wel omdat dit je echt geraakt heeft :( (heb je niks aan ik weet het en ik heb mn karma in de volgende ronde gehad met mn mislukte papegaai bouwhelm ikea kast geval :P), maar ik zou het ook snappen als je nog steeds teleurgesteld/boos zou zijn hoor.

Misschien zitten hier nog foute interpretaties/vertellingen in, corrigeer me in dat geval. Is al even geleden haha.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2019, 23:55:13 door MollenvangR-Art »

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2019, 23:58:58 »
Waarom eigenlijk dat B&W en Belg er de eerste ronde uit werden gestemd?  :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #85 Gepost op: 12-04-2019, 08:47:51 »
Klopt helemaal niks van MV ::rofl::

Ik had goed contact met Starlight dus ik wist wel degelijk wat jouw plannen waren, alleen mocht Dennis niet aan jou vertellen dat ik dat via Starlight wist. Dennis wilde per se Swifty weg en ik wilde dat niet dus moesten we iemand vinden die we allebei weg wilden hebben en daarom is jouw naam genoemd. Later bleek dat Dennis nooit op jou wilde stemmen maar op Starlight dus dat je nooit in gevaar was, maar het ging sowieso al de andere kant op omdat Starlight ons ervan overtuigde dat Hans aan onze kant zou stemmen.

Niek stond altijd al aan onze kant en zou nooit Starlight gestemd hebben zonder mij ::love:: Wouter en Lan schijnbaar wel maar die vertrouwden we dan ook minder. Swifty weet ik niet, had je Starlight gestemd evt? Ondanks ons onuitgesproken vrouwenbondje?

Anyhow, die hele stemming had eigenlijk helemaal niks met jou te maken, MV, dus volgende keer echt minder paranoia doen :-*

Overigens kwamen Swifty en ik helemaal nergens achter, behalve misschien dat Hans toch minder trouw aan rood was dan we dachten, en waren we ook niet een duo vanaf afl. 1. Ik was een duo met Niek en Swifty eigenlijk meer met Lan en Wouter en met zn allen deden we een poging om klein blauw te zijn (maar Niek en ik wisten dat we Hans nodig hadden omdat we anders een minderheid binnen klein blauw zouden worden).
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #86 Gepost op: 12-04-2019, 09:02:43 »
Nee, ik wou zeker niet op Starlight stemmen. Ik zou alleen op haar stemmen als ik daarmee mijn eigen eliminatie zou voorkomen.

Uit mijn biecht die week:
In eerste instantie klonken er geruchten dat D*N het op mij gemunt heeft. Daarna dat D*N met Minke mee wil op MV. En tot slot 'rood' dat Lan en Wouter meevraagt om op Starlight te stemmen.
Waar ik eerst nog wat huiverig was om Lucy 100% te vertrouwen, toont zij haar vertrouwen in mij door mijn stem dubbel te laten tellen.

Mijn contact met MV was ik wat aan het verminderen, want het was hij of ik deze week. Dus maar eens contact aangehaald met Starlight, wat heel zinvol bleek, voor beiden. Lucy, Starlight en ik hebben nog geen groepje met z'n 3en maar wel een behoorlijk vrouwenverbond. En uiteindelijk krijgt Starlight het dan voor elkaar wat ik eigenlijk nog niet durfde voor te stellen: stemmen ronselen om D*N weg te stemmen. Dat is wat ik het liefste zou willen, maar ik wilde niet degene zijn die daarmee kwam, bang voor de wraak van D*N als het niet zou lukken. En ik was niet zeker van oa Lucy en MV, of zij D*N echt wel weg wilden stemmen. Gelukkig doorzag MV ook D*Ns verhalen, en mijn wantrouwen richting Lucy bleek dus onterecht.

Wouter schreef nog wel wat ik ook wel heb gedacht: erg sneu voor D*N als hij weer net voor Project Runway afvalt. Ja, dat is sneu. Maar als je eenmaal zoveel stemmen bij elkaar kunt krijgen moet je de kans pakken. Sorry D*N dat we je weer Project Runway afpakken (als alles lukt) ::sorry:: maar dit was gewoon het moment.

Een beetje spannend vind ik het wel, hoe groot is de kans dat ze bijna allemaal tegen me liegen en toch stiekem mij wegstemmen? Ik moet maar gewoon wat vertrouwen hebben denk ik. En dan op naar het volgende toffe programma :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #87 Gepost op: 12-04-2019, 09:20:50 »
Ik gaf jou de dubbele stem omdat Niek en ik ons superbondje nog soort van geheim probeerden te houden ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #88 Gepost op: 12-04-2019, 09:29:04 »
Dat is vrij goed gelukt, want ik heb er nooit weet van gehad.

Dat je Hans wou houden was wel heel duidelijk bij big escape.
Als het aan jou had gelegen, hadden we allemaal dezelfde avond van de uitslag nog Tim weggestemd.
Ik heb nog geprobeerd om daar het script te flippen en Tim te houden, maar niemand wou volgen.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #89 Gepost op: 12-04-2019, 09:43:24 »
Achteraf good call want Dennis wilde mij gewoon wegstemmen tsss. En vervolgens boos doen dat ik hem wegstemde :-*
Dat heb ik uitgelegd toch ::). Ik heb altijd met jou willen samenwerken en heb dit spel nooit willen winnen, maar wou gewoon een aantal spellen meespelen en de mensen helpen waar ik mee was. Dan is het toch best een teleurstelling als je zelfs dat niet is gegund ::).

Waarom eigenlijk dat B&W en Belg er de eerste ronde uit werden gestemd?  :P
Voor mij ging het om een eerlijke stemming (lees: geen complotjestactiek). Ik vond dat Belg en B&W het minst goed meewerkte in het team. B&W deed meer dan eens afwijken van het plan en zelf ergens heen gaan. Belg probeerde af en toe de leiding van Bjorrn af te pakken wat ook nogal frustreerde. Vandaar dat ik op hun twee heb gestemd.


Anyhow, die hele stemming had eigenlijk helemaal niks met jou te maken, MV, dus volgende keer echt minder paranoia doen :-*
Uhm volgens jou was Mollenvanger wel het écht target in eerste instantie... In ieder geval van jou, Nieky en Swifty.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #90 Gepost op: 12-04-2019, 10:49:15 »
En ja, ik had ook nog een lijntje met Starlight natuurlijk, maar deed een beetje of ik dat niet had (en dat kwam later nog beter uit want indien nodig had ik en Hans en Bjorrn en Starlight en Spacy al aan mijn kant). Bjorrn wilde me overigens wegstemmen in ronde 1 dus ik dacht if i can't beat him, join him :P
Ja vertrouwde dus Bjorrn meer dan mij, terwijl Bjorrn je er de eerste aflevering uit wou stemmen? Terwijl ik al vanaf het begin contact zocht en er effectief voor heb gezorgd dat je niet weggestemd werd? ??? Grote fout, I know, ik had je gewoon gelijk de eerste ronde moeten wegstemmen toen ik de stemmen ervoor had. Lesson of the day: always be a bitch.

Citaat
Dennis deed op app heel raar.
Zegt degene die een nep tactisch wapen bedacht om zichzelf te redden, wat overigens totaal niet geloofwaardig was en ervoor zorgde dat ik een final 2 verzegelde met Hans ipv met jou.

Citaat
Er was ook een moment dat Dennis de ene dag iets naar mij appte over de stemming en 2 dagen later iets totaal anders wat Lucy en Swifty nooit konden weten want ik had dat alleen met Starlight gedeeld.
Ja omdat jij dingen naar Starlight doorlulde van wat ik had gezegd, die het weer doorlulde naar Lucy waardoor het weer terug bij mij kwam. De enige die hier dus vaag deed was jij ::).

Citaat
Dus hoewel ik achter mijn stem sta, spijt het me achteraf gezien wel omdat dit je echt geraakt heeft :( , maar ik zou het ook snappen als je nog steeds teleurgesteld/boos zou zijn hoor.
En ik sta nu ook wel achter mijn beslissing om niet meer aardig te hoeven doen tegen je :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline belg

  • Forumlid
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #91 Gepost op: 12-04-2019, 10:57:52 »
Ik vond dat Belg en B&W het minst goed meewerkte in het team. B&W deed meer dan eens afwijken van het plan en zelf ergens heen gaan. Belg probeerde af en toe de leiding van Bjorrn af te pakken wat ook nogal frustreerde. Vandaar dat ik op hun twee heb gestemd.

Het was niet mijn bedoeling om de leiding over te nemen. Maar ik bergijp dat je dat zo ervaren hebt en daarom op mij hebt gestemd.
Ik wou tijdens dat spel vooral actief meedenken. Toekijken vanaf de zijlijn en "bevelen" uitvoeren vind ik gewoon niet zo leuk. Dan zou ik er waarschijnlijk uitgestemd worden omwille van mijn passief gedrag. Vooraf had ik al het idee dat het sowieso tussen Spacy, B&W en mij zou gaan. Sommige connecties zijn hier nogal sterk om als "buitenstaander" te breken.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2019, 10:59:44 door belg »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #92 Gepost op: 12-04-2019, 11:25:59 »
Ja vertrouwde dus Bjorrn meer dan mij, terwijl Bjorrn je er de eerste aflevering uit wou stemmen? Terwijl ik al vanaf het begin contact zocht en er effectief voor heb gezorgd dat je niet weggestemd werd? ??? Grote fout, I know, ik had je gewoon gelijk de eerste ronde moeten wegstemmen toen ik de stemmen ervoor had. Lesson of the day: always be a bitch.
Had het inderdaad maar gedaan, dan had ik jou waarschijnlijk een hoop boosheid en frustratie bespaard...

Zegt degene die een nep tactisch wapen bedacht om zichzelf te redden, wat overigens totaal niet geloofwaardig was en ervoor zorgde dat ik een final 2 verzegelde met Hans ipv met jou.
Ik moest iets he... ik was wel degelijk in gevaar  en wist niet meer wie ik wel en niet kon vertrouwen en hoe de kaarten erbij lagen (misschien wat paranoia ja maar je hebt aan mij ook gewoon geen goede in complotspellen, sterker nog ik vond het vreselijk dat we in het begin week in week uit op week 4 na mensen weg moesten stemmen) en diezelfde Hans heeft net als de rest min Tim ook op jou gestemd... maar wat voor mij de trigger was mee te gaan in het plan was 2 tegengestelde berichten en de onduidelijkheid over hoe het nou tussen jou en Lucy zat en dat ik het idee had dat er best wel rare spelletjes gespeeld werden rond deze stemming (achteraf misschien ten onrechte misschien, maar ja dat is achteraf).

En ik sta nu ook wel achter mijn beslissing om niet meer aardig te hoeven doen tegen je :)
Ik weet niet zo goed hoe ik dit op moet vatten dus reageer ik ook maar even tweeledig. Bedoel je tijdens het spel of in het algemeen?

Kijk als je bedoelt dat je niet meer aardig hoeft te zijn tegen mij in spellen, klopt  ::ok:: mocht ik ooit nog een keer aan een groot forumspel mee willen doen waar jij ook in zit, weet ik wie als eerste de sigaar is ;)

Maar bedoel je persoonlijk dan wil ik zeggen: het is en blijft een spel. Maar daarom heb ik tijdens ZAP door al dat gekonkel besloten dat dit voorlopig mijn laatste grote forumspel is geweest als deelnemer (forumspel waarbij complotten nodig zijn). Het is nooit maar dan ook nooit mijn bedoeling geweest om dit op welke manier mijn stem op persoonlijk te maken naar jou toe. En als zoiets wel persoonlijk wordt, dan is voor mij ook de lol eraf. En als het wel persoonlijk is geworden of nog steeds is dan vind ik dat ik jammer. Kijk we hoeven niet de beste vrienden te zijn, maar niet meer aardig hoeven doen vind ik ook een beetje raar aangezien het een spel is waarin dit is gebeurd. Ik heb niet 1000 euro van je gestolen of zo  ???
« Laatst bewerkt op: 12-04-2019, 11:51:11 door MollenvangR-Art »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #93 Gepost op: 12-04-2019, 11:29:15 »
Frank gaf aan Spacy gevaarlijker te vinden omdat we met Nieky wel een lijntje hadden (via team blauw). Hij gaf aan dat er veel lijntjes van rood naar blauw liepen en dat hij daarom Spacy gevaarlijker achtte. En dat rood uit elkaar spelen dus verstandiger zou zijn.

Aah, op die manier.

Voor mij ging het om een eerlijke stemming (lees: geen complotjestactiek). Ik vond dat Belg en B&W het minst goed meewerkte in het team. B&W deed meer dan eens afwijken van het plan en zelf ergens heen gaan. Belg probeerde af en toe de leiding van Bjorrn af te pakken wat ook nogal frustreerde. Vandaar dat ik op hun twee heb gestemd.

Haha, jah, je kan natuurlijk niet verwachten dat ze Bjorrn zomaar laten doen ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #94 Gepost op: 12-04-2019, 11:48:32 »
Ja omdat jij dingen naar Starlight doorlulde van wat ik had gezegd, die het weer doorlulde naar Lucy waardoor het weer terug bij mij kwam. De enige die hier dus vaag deed was jij ::).
Ik heb nooit iets doorgeluld naar Lucy, behalve een keer iets wat Lucy juist allang wist van jou ::rofl:: Dat was nog een reden dat we je niet vertrouwden, omdat jij dat toen ging draaien naar dat ik het zou hebben doorverteld. Daarom vertrouwde ik Lucy trouwens in eerste instantie ook niet helemaal, omdat ik dacht dat jullie stiekem samenwerkten en alleen maar deden alsof jullie het steeds niet met elkaar eens waren ;D

Kijk, achteraf blijkt dat je eigenlijk niet met complotjes wilde spelen dus ik snap dat je je verraden voelt. Maar ondanks dat had je nog steeds overal de touwtjes in handen, of in ieder geval leek dat zo. Degenen die jij eruit wilde, liepen ook gevaar omdat je genoeg mensen aan je kant kon krijgen. Je bent gewoon hoe je het ook speelt een sterke en gevaarlijke speler en daarom was het logisch om je er op dat moment uit te stemmen. Ik denk dat je in onze positie ook gewoon hetzelfde had gedaan, dus ik vind het echt jammer dat je het nu persoonlijk lijkt op te vatten.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #95 Gepost op: 12-04-2019, 12:06:08 »
Gefeliciteerd Nieky! ::bravo:: En sowieso gefeliciteerd aan iedereen die ver gekomen is! ::bravo::

Ik heb het spel niet heel intensief gevolgd, maar heb als kijker wel genoten, geschrokken en mijzelf verbaasd over hoe het spel soms verliep. Dat is ook wel de kracht van dit forum, dat er alleen maar hele fanatieke spelers meedoen met zulke spellen. Respect voor alle moeite die iedereen erin heeft gestopt om zo ver mogelijk te komen!

En muchos respectos voor Robbie voor het bedenken! Mooi dat je dat zo kan zeg, phoe!! ::oink:: ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #96 Gepost op: 12-04-2019, 14:20:50 »
en diezelfde Hans heeft net als de rest min Tim ook op jou gestemd...
Ik weet niet wat je hier mee wilt bereiken behalve nog meer opstoken ::)

Citaat
Ik weet niet zo goed hoe ik dit op moet vatten dus reageer ik ook maar even tweeledig. Bedoel je tijdens het spel of in het algemeen?


Ik heb nooit iets doorgeluld naar Lucy, behalve een keer iets wat Lucy juist allang wist van jou ::rofl:: Dat was nog een reden dat we je niet vertrouwden, omdat jij dat toen ging draaien naar dat ik het zou hebben doorverteld. Daarom vertrouwde ik Lucy trouwens in eerste instantie ook niet helemaal, omdat ik dacht dat jullie stiekem samenwerkten en alleen maar deden alsof jullie het steeds niet met elkaar eens waren ;D
Ja maar ik heb dus helemaal niets gedraaid. Lucy zei letterlijk dat ze dat van jou had. Dat is dan misschien een leugen van Lucy, maar ik heb hier echt niets raars gedaan.

Citaat
Kijk, achteraf blijkt dat je eigenlijk niet met complotjes wilde spelen dus ik snap dat je je verraden voelt. Maar ondanks dat had je nog steeds overal de touwtjes in handen, of in ieder geval leek dat zo. Degenen die jij eruit wilde, liepen ook gevaar omdat je genoeg mensen aan je kant kon krijgen.
Ja ik ben ook niet dom, ik snap dat als er gestemd moet worden je wel contacten moet hebben, vooral als je een wandelende schietschijf bent.

Citaat
Je bent gewoon hoe je het ook speelt een sterke en gevaarlijke speler en daarom was het logisch om je er op dat moment uit te stemmen.
In dit geval zou ik mezelf echt niet als gevaarlijk zien. Ik bedoel, iedereen (sans Tim) heeft mij weggestemd, zelfs mijn eigen alliantie en enkele van mijn beste vrienden in real life.....suuuper gevaarlijke speler ben je dan :P.

Citaat
Ik denk dat je in onze positie ook gewoon hetzelfde had gedaan, dus ik vind het echt jammer dat je het nu persoonlijk lijkt op te vatten.
Ten eerste jammer dat ik bepaalde gevoelens niet mag hebben omdat jij denkt dat ik dezelfde domme (en gemene) dingen had gedaan als bepaalde mensen hier.
Ten tweede, nee ik had in hun positie niet hetzelfde gedaan, complottende D*N of niet complottende D*N, beide hadden dat niet gedaan. Want los van dat het persoonlijk was, was het ook nog eens geen logische move.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #97 Gepost op: 12-04-2019, 14:51:18 »
Dat heb ik uitgelegd toch ::). Ik heb altijd met jou willen samenwerken en heb dit spel nooit willen winnen, maar wou gewoon een aantal spellen meespelen en de mensen helpen waar ik mee was. Dan is het toch best een teleurstelling als je zelfs dat niet is gegund ::).

Dat was je best gegund en we hebben het erover gehad idd dus laten we het er niet meer over hebben ::hug::

Citaat
Uhm volgens jou was Mollenvanger wel het écht target in eerste instantie... In ieder geval van jou, Nieky en Swifty.


Zeker, maar het was niet zo dat we switchten omdat hij ons van iets had overtuigd of zo. We zijn geswitcht omdat er blijkbaar toch genoeg mensen niet op MV gingen en ook niet op iemand van blauw. Hij doet het voorkomen alsof die hele stemming rondom hem draaide :P

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #98 Gepost op: 12-04-2019, 14:55:02 »
  Hij doet het voorkomen alsof die hele stemming rondom hem draaide :P
Ja dat gevoel had ik op dat moment ook... dat het of Starlight of ik was en Starlight wilde ik niet weg natuurlijk... en dat o.a jij mij weg wilde hebben en ik dacht dus ook dat jullie geswitcht waren omdat jij en swifty door Dennis dachten dat ik Swifty wegwilde. Maar goed, dat zijn dingen die in dat spel gebeuren (ik niet weet wie ik wel en niet kan vertrouwen) en waarom ik een hekel aan complotspellen heb en er ook niet goed in ben.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2019, 15:01:18 door MollenvangR-Art »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #99 Gepost op: 12-04-2019, 15:16:26 »
Ja maar ik heb dus helemaal niets gedraaid. Lucy zei letterlijk dat ze dat van jou had. Dat is dan misschien een leugen van Lucy, maar ik heb hier echt niets raars gedaan.
::ok::
Maar je snapt toch dat dat er dan van ons uit gezien wel zo uitzag, als je het zelf al eerder tegen Lucy had gezegd?

Citaat
Ja ik ben ook niet dom, ik snap dat als er gestemd moet worden je wel contacten moet hebben, vooral als je een wandelende schietschijf bent.
In dit geval zou ik mezelf echt niet als gevaarlijk zien. Ik bedoel, iedereen (sans Tim) heeft mij weggestemd, zelfs mijn eigen alliantie en enkele van mijn beste vrienden in real life.....suuuper gevaarlijke speler ben je dan :P.
Maar voor die ronde overwoog echt niemand om op jou te stemmen (voor zover ik weet). Iedereen vond het doodeng om op jou te stemmen en was bang dat het zou mislukken :P  Dat het is wel gelukt maakt je niet minder gevaarlijk. Als Nieky in ronde 1 eruit was gestemd ipv Spacy was Nieky toch ook nog steeds een sterke speler geweest? Ik snap dat jij jezelf niet als gevaarlijk zag deze keer, maar ik probeer uit te leggen waarom het er voor ons heel anders uitzag.

Citaat
Ten eerste jammer dat ik bepaalde gevoelens niet mag hebben omdat jij denkt dat ik dezelfde domme (en gemene) dingen had gedaan als bepaalde mensen hier.
Ten tweede, nee ik had in hun positie niet hetzelfde gedaan, complottende D*N of niet complottende D*N, beide hadden dat niet gedaan. Want los van dat het persoonlijk was, was het ook nog eens geen logische move.
Ik zeg niet dat je gevoelens niet mag hebben, ik zeg zelfs dat ik snap dat je je verraden voelt. Alleen het was helemaal niet persoonlijk, het was gewoon het spel. En ik probeer uit te leggen waarom het voor ons op dat moment, met de kennis die we toen hadden, wel een logische move was. Ja, achteraf voor Hans en MV mss niet, maar het zag er gewoon echt anders uit. Hindsight is altijd 20/20 :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"