Auteur Topic: Zap! Lounge  (gelezen 191258 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1200 Gepost op: 30-03-2013, 00:13:46 »
Ik wil wel iets sterks
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1201 Gepost op: 30-03-2013, 00:15:00 »
Nee,dank je. Ik ga slapen. Het was weer een heftig dagje
Maar dan verdien je iets sterks!  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1202 Gepost op: 30-03-2013, 00:16:22 »
Ik wil wel iets sterks


Keuze genoeg!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1203 Gepost op: 30-03-2013, 00:16:57 »
Ik verwacht wel een wedstrijdverslag van de wedstrijd tussen de aanstaande? en scheidend kampioen. Ranja komt eraan!  ::ok::

Bedankt!

Wedstrijdverslag:

Het was ondanks de magere uitslag (1-0) een aantrekkelijke en sfeervolle wedstrijd. Chantôme had al na 40 seconden moeten scoren, maar miste oog in oog met de keeper... Paris SG creeërde veel kansen en Alex en Thiago Silva waren verdedigend weer vlekkeloos. Van der Wiel speelde 90 minuten en was in mijn ogen vooral aanvallend best goed, maar L'Equipe vindt hem weer geen voldoende waard (een 5). Hij heeft het hele seizoen nog geen voldoende gehaald.
Er werd goed gecombineerd op het middenveld: Pastore en Verratti speelden een degelijke wedstrijd, Matuidi oogde wat vermoeid en speelde een van zijn mindere wedstrijden van het seizoen. Alleen Ménez was bloedirritant, want hij maakte telkens wanneer hij in het strafschopgebied kwam een schwalbe, en hij stond een stuk of 8 keer buitenspel. In de tweede helft zakte het spel wat in, maar de komst van Beckham en Gameiro een kwartier voor tijd zorgde voor een nieuwe impuls. Gameiro kon scoren uit een assist van (wie anders dan) Zlatan Ibrahimovic. Zlatan was deze wedstrijd minder lui (en daardoor minder irritant) dan gewoonlijk, maar pakte wel weer een onnodige gele kaart.

En ik kreeg weer een vlag, waardoor ik inmiddels zoveel vlaggen op mijn kamer heb dat ik ook niet meer weet wat ik er mee moet.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1204 Gepost op: 30-03-2013, 00:17:45 »
Ik wil wel iets sterks
Hamme hoe voeg je een foto toe op een iPad? Ik had een hele grappige foto van Schwarzenegger .....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1205 Gepost op: 30-03-2013, 00:22:22 »
Leuk wedstrijdverslag KD! Heb de wedstrijd gekeken, werd uitgezonden op Sport 1 hier :) Hoe vond je de scheids? V/d wiel kreeg paar mogelijkheden zelfs. Die 5 is zwaar onterecht, ze mogen m daar niet zo he?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1206 Gepost op: 30-03-2013, 00:31:34 »
Hamme hoe voeg je een foto toe op een iPad? Ik had een hele grappige foto van Schwarzenegger .....
Ik heb geen ipad hoor :P.

Dankje MV, I need it ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1207 Gepost op: 30-03-2013, 00:37:03 »
Leuk wedstrijdverslag KD! Heb de wedstrijd gekeken, werd uitgezonden op Sport 1 hier :) Hoe vond je de scheids? V/d wiel kreeg paar mogelijkheden zelfs. Die 5 is zwaar onterecht, ze mogen m daar niet zo he?

Ha, wat leuk dat je de wedstrijd in Nederland kon kijken! Wat vond jij ervan? :)

In het stadion kun je iets minder goed dan op tv zien wanneer er sprake is van een echte overtreding en wanneer het een schwalbe is. Dus ik weet niet goed of de scheids er vaak naast zat of niet, dat kun jij me beter vertellen! In ieder geval ergerde ik me kapot aan die Ménez en zijn duikelpartijen: hij had van mij wel geel mogen krijgen.

Ik verbaas me er ook over dat Van der Wiel steeds onvoldoendes krijgt. In de eerste wedstrijden was hij inderdaad veel te onzeker en durfde hij nooit mee naar voren te komen, maar nu doet hij dat toch wel prima. Hij heeft wel de pech dat zijn rivaal Jallet het gewoon echt heel goed doet: tijdens de interlands afgelopen week (tegen Georgië en Spanje) was hij één van de beste Franse spelers. Maar als je Van der Wiel gewoon op basis van deze wedstrijd beoordeelt, dan was er niet veel mis mee.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1208 Gepost op: 30-03-2013, 00:54:46 »
Ik vond het net zoals jij zei ondanks de 1-0 nog best leuk om naar te kijken. Bij sport 1 zenden ze met name de Franse toppers uit, maar als PSG op vrijdag speelt (laatst ook x tegen Ajaccio) zenden ze m ook wel uit. Over Franse topwedstrijd gesproken, kan jij je t 5-5 gelijkspel tussen Lyon en Marseille nog herinneren? Toen dacht ik nou laat ik eens een Frans wedstrijd meepikken, geen seconde spijt van gehad  ;D

Ik vond niet bij elke situatie dat de scheids ernaast zat, maar ergens in de 1e helft had ie van mij wel mogen geven. Goal van PSG kon niet uitblijven, zeer goed uitgespeelde counter met idd de assist van Zlatan, die ik niet supergoed vond spelen. Ik denk ook dat hij zijn energie spaart voor Barca komende week. Jallet is ook de captain toch? Maar inderdaad, hoewel v/d Wiel verdedigend iets minder is, was zijn inzet vandaag gewoon goed. Speelde sowieso een voldoende  ::jaja:: Hoe schat je de kansen tegen Barca in? Krijgen we door mijn voorliefde voor barca toch nog een duel KD v.s MV alleen niet in ZAP context  ;D
« Laatst bewerkt op: 30-03-2013, 01:00:06 door mollenvanger22 »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1209 Gepost op: 30-03-2013, 01:14:43 »
Ha, die wedstrijd tegen Ajaccio was de enige 0-0 die ik dit seizoen heb gezien! En ik heb vrijwel alle thuiswedstrijden van PSG en het Franse elftal in het stadion gekeken. Nee, die 5-5 kan ik me helaas niet herinneren, want ik volg eigenlijk pas sinds vorig seizoen het Franse voetbal echt.  :-[

Zlatan speelt eigenlijk altijd ontzettend lui. Hij is gewoon behalve een vervelende kerel ook een vervelende speler: iedereen moet de bakl bij hem inleveren, maar hij zet nooit een stap te veel. Maar ja, hij geeft wel iedere wedstrijd een keer een achteloze assist of hij scoort uit het niets een goal. En dan is iedereen blij. Op die manier is hij natuurlijk ontzettend belangrijk, want hij heeft al heel veel gescoord en ook veel assists gegegeven. Maar ik zie zelf liever spelers als Matuidi, die keihard werkt, en Lavezzi en Lucas, die aanvallend prachtige dingen laten zien.

Jallet aan het begin dit seizoen de captain, maar kort na het begin heeft Ancelotti de armband aan Thiago Silva gegeven, omdat die altijd speelt. Jallet wordt afgewisseld met Van der Wiel (zoals ook Alex en Sakho om de beurt spelen, en Chantome, Lucas, Pastore en Ménez ook wat rouleren).

Ik schat in dat Barça gewoon doorgaat, gezien het feit dat ze Milan thuis even met 4-0 over de knie legden. Ik denk dat het qua score in Parijs spannend zal blijven, maar in Barcelona is Barça de baas. Ik denk dat PSG Barça in beide wedstrijden het spel laat maken, want dat doen ze altijd. In counters kunnen 'we' :D Barça wel pijn doen. Ik ben benieuwd of Thiago Silva zich tegenover Messi staande weet te houden: hij is echt wel een fenomenaal goede verdediger. Op het middenveld wordt het lastig. Matuidi is normaal gesproken een enorme held bij PSG, maar hij had het met Frankrijk tegenover Xavi en Iniesta bijzonder lastig.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1210 Gepost op: 30-03-2013, 09:33:40 »
En ik kreeg weer een vlag, waardoor ik inmiddels zoveel vlaggen op mijn kamer heb dat ik ook niet meer weet wat ik er mee moet.

Je kunt vast iemand met een naaimachine vinden - et voila, compleet nieuwe garderobe ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1211 Gepost op: 30-03-2013, 09:41:39 »
Je kunt vast iemand met een naaimachine vinden - et voila, compleet nieuwe garderobe ::ok::

Ik heb net een nieuwe, moet hem alleen nog uitproberen,dus als je het niet erg vindt om met scheve naden en rare stiksels te lopen...
...maar soms even niet :)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1212 Gepost op: 30-03-2013, 10:09:52 »
Ik wil wel iets sterks
hoe komt het toch dat, als D*N zoiets zegt, ik nog steeds de neiging heb te zeggen dat ie nog even moet wachten  ???
« Laatst bewerkt op: 30-03-2013, 10:15:25 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1213 Gepost op: 30-03-2013, 10:15:46 »
hoe komt het toch dat, als D*N zoiets zegt, ik nog steeds de neiging heb te zeggen dat ie nog even moet wachten  ???
rare gewoonte geworden sinds TS? :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1214 Gepost op: 30-03-2013, 10:28:36 »
rare gewoonte geworden sinds TS? :P
ja, dat komt daar wel vandaan. Is een reflex, gaat niet meer over  ::sorry::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1215 Gepost op: 30-03-2013, 20:09:57 »
Doe mij maar vast een borrel. Ik heb een slecht voorgevoel.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1216 Gepost op: 30-03-2013, 20:11:26 »
Ik ook...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1217 Gepost op: 30-03-2013, 20:12:49 »
En mij ook eentje graag!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1218 Gepost op: 30-03-2013, 20:14:09 »
oei, wordt het een damesschavot? :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! Lounge
« Reactie #1219 Gepost op: 30-03-2013, 20:15:38 »
Nog voorkeuren voor een borrel dames? :)