Auteur Topic: Missie Antartica  (gelezen 25877 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Missie Antartica
« Gepost op: 26-04-2002, 22:02:21 »
 ;D







{edit: titel aangepast - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 9-10-2003, 04:14:32 door Malcolm »
always look on the bright side of life

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #1 Gepost op: 26-04-2002, 22:07:49 »
nou, das makkelijk: der is nix aan. saaie opdrachten, de aflevering overbrugt een te lange periode, er zit geen vaart in, der zit van die saaie wnf reclame in... neej, ik vind et nix







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2002, 22:12:08 »
Echt rommel is het...









Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2002, 22:21:02 »
ik vind het een beetje te amateuristisch (no offence voor de makers) maareh...dat komt ook omdat ik de perfectie van widm gewend ben???

maargoed een beetje dolfijnenfotograveren lijkt me wel grappig, maar om daar nou naar te gaan zitten kijken???I don't think so...

groetjes van julia diegeduldigwachtopwidm4







always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2002, 22:36:37 »
En wie denken jullie wie de mol is in MA?

Ik denk Pien, door haar idee om de foto's die ze gekregen hadden te fotograferen heeft haar groep die opdracht verloren.  ;)

Maar effe serieus, ik vond 't niet zo heel geweldig. Ik denk ook niet dat ik 't ga volgen.

En 't is meer 'n natuurdocumentaire waarin af en toe ook nog wat opdrachtjes gedaan worden. Verder deed 't me heel veel aan Expeditie Robbinson denken. De shirtjes leken er verdacht veel op en volgens mij was zelfs de achtergrondmuziek gejat!  :o








Offline richardversluis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2002, 22:47:22 »
GAL








Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #6 Gepost op: 26-04-2002, 22:54:24 »
Hier bestaan gewoon geen woorden voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het doet me denken aan "Spel zonder Grenzen", alleen is het verschil dat ook de stukjes die geen reclame zijn verschrikkelijk zijn. Echt verschrikkelijk!!!!









You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #7 Gepost op: 26-04-2002, 22:59:13 »
Heel goed dat dit topic al geopend is, hoef ik het niet meer te doen ;).

Ten eerste: het dolfijnen fotograferen was 100 % geheel en al compleet letterlijk exactement GEJAT van widm serie 1!
Ok, toen waren het dan walvissen (daar in Australie ja), en wie weet had widm het toen ook al gejat en mocht het nu etcetc, maar toch, dat is dat ten eerste al verschrikkelijk om naar te kijken. Want je zit toch voortdurend met widm in je hoofd.

Maar goed eigenlijk was dat nou niet het ergste eraan hoor, nee, verreweg niet. Het was gewoon veel saaier, omdat ze veel te veel lieten zien, ok, voor die mensen zelf is dat leuk en de omgeving is idd wel mooi, maar zo is het gewoon veel te saai om naar te kijken. Ze hadden ook vrijwel geen muziekjes op de achtergrond die toch echt heel veel van de sfeer bepalen; het ontbreken hiervan zorgde voor nog meer saaiheid.

Ik vind het strijd-element persoonlijk ook niet leuk maar ja daar moet je misschien van houden en ja ja ja ik WIL MOET en ZAL dit nu afkraken ja, zoveel mogelijk afkraken, want er denkt toch zeker geen enkel programma ever ter wereld widm te kunne opvolgen laat staan vervangen?! Maar ok rustig, nog ff wat negatieve kantjes. MA neigde erg naar de Yorin/SBS-kant, vanwege de 2 'teams' en de manier hoe hiermee omgegaan werd. De mensen mogen elkaar dan op een gegeven moment niet echt meer, ja ok, bij widm kon je elkaar niet echt vertrouwen maar ze zijn toch echt wel vrienden geworden. Nu bepaalt het verlies van een ander of jij blijft of niet, en ja natuurlijk wil iedereen blijven, dus dan word je onwijs vijandig. Ik vond het werkelijk misselijk dat Ed ging juichen (!) toen Marjolein eruit moest. Zo egoistisch, zo misselijk! Ja, natuurlijk wil je blijven, maar je kunt toch wel EERST zeggen dat je het jammer vindt voor haar en daarna pas opgelucht zuchten?
Daarbij komt dat er opvallend vaak iemand in beeld was zonder shirt aan, ook hierbij duidelijke verwijzing naar de commercieel. (Nou ja, daar kun je ook van houden, maar als zóiets de kijkcijfers moet bepalen...)
De stem die 'interessante' dingen verteld over het land en de natuur, vind ik ook erg sensatiezoekend klinken, en de manier waarop hij 'moeilijke woorden' zoals 'epifyten' uitspreekt, suggereert dat hij nooit in zijn leven ook maar 1 les biologie gehad heeft en ooit van 'ecosysteem' of 'epifyten' gehoord heeft. Ja, oplezen kan ie wel.
De presentatrice hm, tja, niet veel over te zeggen.

Om kort te zijn kan ik zeggen dat ik erg medelijden heb met het WNF, want natuurlijk is dit een zeer goede organisatie, maar ze hebben de ultieme ongelofelijke rotpech om hun programma net achter Het Programma te hebben, zodat waarschijnlijk vrijwel niemand (ja misschien familieleden en vrienden van de kandidaten...) het leuk gaat vinden. Natuurlijk was het vergeefse moeite W. te overtreffen, daar zijn ze dan ook maar niet mee begonnen, maar ja met dit vergelijkingsmateriaal blijft er geen millimeter over van MA of dat regenwoud waar ze het allemaal voor doen. De mensen kunnen nog wel leuk en aardig zijn hoor, och, dat weet ik niet echt, ik mag de een wat minder dan de ander. Maar ik denk dat MA nog wel leuk zou kunnen zijn als het een primeur was geweest, dan waren er misschien nog wel heel erg veel fans geweest etc., en dan had widm het kunnen opvolgen door veel beter te zijn, maar nu gaat het van goed naar slecht, en dat moet je gewoon niet hebben. Vreselijke timing voor dat arme WNF (echt, jullie hebben mijn extreme medelijden), MA is nog minder dan een slap aftreksel van zijn goddelijke voorganger (hoe kunnen we ze eigenlijk met elkaar in verband brengen, niet mogelijk gewoon eigenlijk), maar voor ons is het wel een leuke timing, ik denk dat de mogelijkheid tot genadeloos in de grond boren van iets nieuws wel een goede afkick-therapie is! Zielig voor Michel, Dunki, Mercedes (?!) en die anderen dat zij daar het slachtoffer van worden, en helemaal voor het goede doel dus, maarre... no way in de verste verte tippen aan The One And Only.



ik zat idd ook steeds te zoeken naar mollen(streken)...








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #8 Gepost op: 26-04-2002, 23:09:38 »
hey, zullen we een poll maken: wat vinden jullie van MA?
(het verdient die afkorting écht niet, een moeder is nl iemand van wie je veel houdt dusse.... haha)
maar hihi wat voor opties maken we dan...  :D

misschien ga ik het toch maar nog eens kijken, nog een keertje lekker afkrakuhhh








Offline Den_Hugo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sjrottie...
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #9 Gepost op: 27-04-2002, 11:34:42 »









Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #10 Gepost op: 27-04-2002, 12:01:12 »

En wie denken jullie wie de mol is in MA?

Ik denk Pien, door haar idee om de foto's die ze gekregen hadden te fotograferen heeft haar groep die opdracht verloren.  ;)



Nee tis die van het gele team die in die boom moest klimmen en zogezegd bleef vasthangen.  :P
Dunki, Mercedes en Pien zijn het niet, spreek het maar eens uit!

Ik vond het nog een beetje te doen, maar ik had het dan ook opgenomen en heb de saaie stukken verder gespoeld (wat eigenlijk wel veel stukjes waren) Het afscheid was wel emotioneel en ik vond het redelijk k** dat die 2 anderen in die retour opdracht (ofzoiets) opeens heel hard begonnen juichen meteen nadat Marjolein een fout antwoord geeft. Jeetje een beetje takt mag ook wel. Zielig voor dat meisje....
En nu zal ik es op de poll gaan kijken








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #11 Gepost op: 27-04-2002, 13:42:27 »
Ik vond het ook tegenvallen. Ik vond het een hoog EO gehalte hebben (wat dus wel in tegenstelling is tot de mening van e). Toen die ene begon te huilen omdat hij een dolfijn gefotografeerd had en dat commertaar erover. Ik zei tegen mijn vriend: en nu nog even samen bidden en dan is het plaatje compleet.
Nou ja het zal wel komen doordat widm zo leuk was, misschien dat ik volgende week nog eens ga kijken...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #12 Gepost op: 27-04-2002, 13:56:57 »

Ik vond het ook tegenvallen. Ik vond het een hoog EO gehalte hebben (wat dus wel in tegenstelling is tot de mening van e). Toen die ene begon te huilen omdat hij een dolfijn gefotografeerd had en dat commertaar erover. Ik zei tegen mijn vriend: en nu nog even samen bidden en dan is het plaatje compleet.
Nou ja het zal wel komen doordat widm zo leuk was, misschien dat ik volgende week nog eens ga kijken...


;D ;D
Ja na widm valt alles tegen...
Gewoon niet aan de mol denken als je kijkt.
Natuurfilm met af en toe een spel. Het huilgehalte mogen ze van mij iets minderen...Die ene storte bijna in toen hij een dolfijn had gefotografeerd :-/
En die arme aura lezeres die niet wist dat de Nijl de langste rivier was, kan beter eens de wereldatlas lezen,







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline snebbe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #13 Gepost op: 27-04-2002, 14:16:55 »
Heb ook met veel doorspoelen gekeken, zo was het nog wel te doen. Helaas hebben we dit allemaal al 'ns gezien en hou ik niet van meer-van-hetzelfde..
Ga dit niet volgen, maar wacht op ... ;)








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #14 Gepost op: 27-04-2002, 14:40:31 »
Ik geloof dat ik het niet meer zo erg vind dat ik op vrijdag moet tennissen.... ;D







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Silver_Wing

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #15 Gepost op: 27-04-2002, 15:23:25 »
Missie antarctica? spuug kots boer  :-X De laatste tijd zijn programma's als de mol zeer in trek. Fear factor, missie antarctica, expeditie robinson. Maar niets kan aan wie is de mol tippen! :D








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #16 Gepost op: 27-04-2002, 19:30:11 »

Missie antarctica? spuug kots boer  :-X De laatste tijd zijn programma's als de mol zeer in trek. Fear factor, missie antarctica, expeditie robinson. Maar niets kan aan wie is de mol tippen! :D

*komt aan met een teiltje voor Silver_Wing*
Ik heb net een paspoort laten aanmaken op die site...Ik ben Mis..Tut Hola en in mijn koffer heb ik: een skippy bal en dansschoenen en Astronoutenvoeding...Mijn favo land is Friesland  ;) Nu nog wachten op mail en ik kan op reis :D
Ja je moet toch iets na widm....







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #17 Gepost op: 27-04-2002, 19:34:00 »
Ha pincode ontvangen.....Dag allemaal ik ga naar Antartica...
Hopelijk kan ik een internetcafé vinden daar :D







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #18 Gepost op: 27-04-2002, 19:50:24 »
Dag Blackmollie..... we zullen je missen......







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:spuug hier je gal over missie antartica:)
« Reactie #19 Gepost op: 27-04-2002, 19:51:43 »
Lieve BM, waar heb je't over???

Kun je op die site een reis naar Antartica winnen ofzo? Zo ja, ben ff weg, want ik wil ook wel heel graag naar Antartica!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you