Auteur Topic: [Kandidaat] Frits is niet de mol  (gelezen 53741 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #120 Gepost op: 31-01-2012, 21:53:40 »
Hier op voortbordurend: Waarom zal mol Frits Marit de derde vrijstelling gunnen? Beter was toch iemand die de vrijstelling beter zou verdedigen? Bijvoorbeeld William?

Frits liet Tim de derde vrijstelling weggeven en Tim koos voor Marit.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #121 Gepost op: 31-01-2012, 22:44:12 »
Tijdens de onderhandelingen zien we een hoop biechts, allemaal in dezelfde kleren als dat ze de onderhandelingen doen. Frits draagt iets roze met daarover een sweater. De laatste paar seconden zien we opnieuw een biecht van Frits waarin hij iets zegt dat het blijkbaar niet gelukt is de mol te misleiden en hij bedankt er ook voor. Wat me opviel is dat hij daar een rood shirt aanhad.

Geen idee welke hint ik hier in zie, maar ik vind het gewoon raar dat ze over hetzelfde onderwerp twee maal een biecht met Frits opnemen. Hoeveel tijd zou er tussen gezeten hebben en waarom vraag ik me dan af.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #122 Gepost op: 31-01-2012, 22:48:26 »
Tijdens de onderhandelingen zien we een hoop biechts, allemaal in dezelfde kleren als dat ze de onderhandelingen doen. Frits draagt iets roze met daarover een sweater. De laatste paar seconden zien we opnieuw een biecht van Frits waarin hij iets zegt dat het blijkbaar niet gelukt is de mol te misleiden en hij bedankt er ook voor. Wat me opviel is dat hij daar een rood shirt aanhad.

Geen idee welke hint ik hier in zie, maar ik vind het gewoon raar dat ze over hetzelfde onderwerp twee maal een biecht met Frits opnemen. Hoeveel tijd zou er tussen gezeten hebben en waarom vraag ik me dan af.

Dat gebeurt echt veel vaker, denk maar aan liesbeth in haar aflevering vier trui die het over Maarten heeft die afgevallen is. Dit is dus geen hint.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #123 Gepost op: 31-01-2012, 22:50:31 »
Dat gebeurt echt veel vaker, denk maar aan liesbeth in haar aflevering vier trui die het over Maarten heeft die afgevallen is. Dit is dus geen hint.

ok ik wil je best geloven, ik zag er zelf ook al niets in, of ik zou niet weten wat ik zou moeten zien :D maar zou je je zin nog een keer kunnen formuleren want ik snap er echt geen zak van :)

Edit: laat maar ik heb zelf de komma's gezet of gewoon het licht gezien, maar ik snap het :D
« Laatst bewerkt op: 31-01-2012, 22:52:57 door Eddie_V »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #124 Gepost op: 31-01-2012, 22:56:40 »
ok ik wil je best geloven, ik zag er zelf ook al niets in, of ik zou niet weten wat ik zou moeten zien :D maar zou je je zin nog een keer kunnen formuleren want ik snap er echt geen zak van :)

Edit: laat maar ik heb zelf de komma's gezet of gewoon het licht gezien, maar ik snap het :D

Uhh volgens mij ontbreken er geen komma's lol. Ben alleen twee woorden vergeten ( die het in haar aflevering 4), maar dat valt te wijten aan mijn ipad, want die typt **** en je vergeet daardoor soms woorden  :D

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2012, 23:01:15 »
Uhh volgens mij ontbreken er geen komma's lol. Ben alleen twee woorden vergeten ( die het in haar aflevering 4), maar dat valt te wijten aan mijn ipad, want die typt **** en je vergeet daardoor soms woorden  :D

denk maar aan liesbeth, in haar aflevering vier trui, die het over Maarten heeft die afgevallen is.

zo klopt hij toch ook :D lol waar hebben we het over :D

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #126 Gepost op: 31-01-2012, 23:03:56 »
denk maar aan liesbeth, in haar aflevering vier trui, die het over Maarten heeft die afgevallen is.

zo klopt hij toch ook :D lol waar hebben we het over :D
Ja inderdaad, waar hebben we het over xD.
Maargoed, Tim was dus al bijna uit mijn top 3 maar na deze hint laat ik hem er toch nog maar ff in staan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #127 Gepost op: 1-02-2012, 11:29:21 »
Frits blijft nog steeds mijn mol. Ook al weet je natuurlijk niet hoe men aan de volgorde van de onderhandelingen is gekomen, Frits had daar toch de sleutelrol. Bij het snorkelen hoefde hij niet veel te doen, maar hij zat wel weer in de interessante derde groep. Zo kon hij mooi profiteren van de fouten door anderen al gemaakt. Daarnaast zou hij zomaar de foto hebben kunnen wegmaken (al heb ik geen flauw idee of dat überhaupt mogelijk geweest is).
Ich bin ein Bärliner!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2012, 21:41:36 »
Frits in aflevering 5 sniperopdracht = Jan in aflevering 2 sniperopdracht. 1500 euro kassa. Geen mol. Einde discussie? ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2012, 21:43:16 »
Frits in aflevering 5 sniperopdracht = Jan in aflevering 2 sniperopdracht. 1500 euro kassa. Geen mol. Einde discussie? ;)

 ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2012, 21:46:24 »
Frits in aflevering 5 sniperopdracht = Jan in aflevering 2 sniperopdracht. 1500 euro kassa. Geen mol. Einde discussie? ;)
Kreeg daar nagenoeg hetzelfde idee....

Omnia vincit amor

Offline Lizzy_M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2012, 22:02:22 »
Frits in aflevering 5 sniperopdracht = Jan in aflevering 2 sniperopdracht. 1500 euro kassa. Geen mol. Einde discussie? ;)

Idd Frits nu ook definitief afgeschreven als mol.  Als je hier als mol 1500 euro pakt ben je imho de slechtste mol ooit.

Kreeg ook het idee dat Frits idd rood heeft gestemd en oprecht de pot niet leeg wilde hebben.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #132 Gepost op: 2-02-2012, 22:06:50 »
Frits

Zo. Dat lucht op.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2012, 22:09:07 door Lautjuh »

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #133 Gepost op: 2-02-2012, 22:12:50 »
 ::rofl::

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #134 Gepost op: 2-02-2012, 22:15:45 »
Ja, wel jammer want ik had twee mollen over en daar was hij er dus 1 van. Maar inderdaad een Jan actie  ::rofl::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #135 Gepost op: 2-02-2012, 22:37:01 »
stomme Frits!!!!! Een mol pakt geeeeeeeeen 1500 eurries, nooit. Dus daaaag mol
Zucht, weer een illusie armer....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #136 Gepost op: 2-02-2012, 23:46:12 »
Frits

Zo. Dat lucht op.

Achja, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. En voor mij stond bovenstaande al na aflevering 1 vast. Frits is een kandidaat en wat voor een!  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #137 Gepost op: 2-02-2012, 23:47:52 »
Nou omdat iedereen hier nu weg wil, dan nog wat dingen die naar frits wijzen..
Frits betekend "machtig door vrede"
we hebben natuurlijk de onderhandeling opdracht gehad die daar mee te maken had..
Maar ook vandaag kwam er bij de western opdracht terwijl Frits vertelde dat hij geld had gepakt een bord in beeld waarop stond..
"justice for peace"

Neemt niet weg dat ie voor mij nu ook weer gezakt is en dat ik hem zelf momenteel als afvalles aflevering 6 heb ingevuld..
« Laatst bewerkt op: 2-02-2012, 23:50:37 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #138 Gepost op: 2-02-2012, 23:50:26 »
mol stopt 1500 euro in pot..... NOT....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #139 Gepost op: 3-02-2012, 00:37:16 »
In de categorie: heel vergezocht... Op 3 januari twittert de mol: 'Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm'. Ik vind dat nogal nauwkeurig... Als je dat hele getal in seconden zet dan krijg je 185471 seconden. Deel je dat door het getal dat vaker voorkomt (4263) dan kom je op 43,5. Frits is 43,5 op dit moment....

m0ll0m