Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 176356 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #220 Gepost op: 20-12-2008, 20:09:35 »
Pieperrooier met 82.292 punten opt moment  :)
Dat gaat dan goed ::ok::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #221 Gepost op: 20-12-2008, 20:25:47 »
Ah, en ik heb een nieuwe bewoner erbij. Gezellig zo. Er staat dus dat die mol zich een weg baant in mijn imperium, maar die andere twee blijven toch op hun plaats?

Kan haast niet anders, vanmiddag zeg ik dat iemand je een mol kan sturen, en nu heb ik er een....... ::rofl:: ::rofl::

Het moet in ieder geval iemand zijn met aardig wat geld aangzien het maar liefst 500 GB kost , en waarschijnlijk iemand van het forum aangezien hier er nogal een aantal geplaatst zijn..dus speuren maar.. WIE IS DE MOL.. ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #222 Gepost op: 20-12-2008, 20:31:11 »
Ik was me aan het afvragen: MOET ik dat beestje wel verwijderen? Tot nog toe hebben die andere twee geen schade aangericht, en toevallig had ik net op de open plek waar nummer drie is gekomen, ook niets staan.

Het verzenden ervan kost je 400 Gb (of kabouterdollars, zoals ze ook heten), het verwijderen ervan kost 500.

Als je echter al drie mollen hebt, dan kun je er geen meer bij krijgen, maar het kost de verzender wel die 400 Gb.

Dus spelers: spaar je 400 Gb voor iemand anders, ik heb drie mollen, en die krijgen af en toe een aai over hun kop, maar ik laat ze voorlopig lekker zitten.
« Laatst bewerkt op: 21-12-2008, 12:52:24 door Bodejos »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #223 Gepost op: 20-12-2008, 20:37:43 »
Verzenden kost dus minder dan verwijderen? Lekker dan, voor je medespelers... Ik heb overigens nog geen moment een bedrag gehad dat daar in de buurt kwam, dus van mij kwam hij niet. Jullie zitten allemaal op server 1 he? Daar is dus een grapjas bezig...
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #224 Gepost op: 20-12-2008, 20:42:53 »
Ik zit op beide servers maar gelukkig nog geen mol gehad , en dat moet ook zo blijven.. ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #225 Gepost op: 20-12-2008, 20:44:55 »
Ik zit ook op server 1.. K heb dus ook nog geen last gehad.. Ik ben het ook niet geweest want deze arme uienteler heeft nog lang niet zo veel geld opm zulke grappen uit te halen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #226 Gepost op: 20-12-2008, 20:51:44 »
maar wanneer is het nou slim om iets op de markt te verkopen en wanneer aan een klant. hoeveel moet de klant ongeveer bieden?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #227 Gepost op: 20-12-2008, 20:53:15 »
maar wanneer is het nou slim om iets op de markt te verkopen en wanneer aan een klant. hoeveel moet de klant ongeveer bieden?

Ik kijk wat de klant allemaal wil, en wat de marktprijs daarvoor is op dat moment. Even omrekenen dus wat de klant per stuk betaalt. Ik moet zeggen dat ik klanten wel makkelijker vind, en het kost je geen 10%. Maar als ze echt weinig bieden, gewoon wegsturen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #228 Gepost op: 20-12-2008, 20:56:37 »
We moeten ook gewoon aan elkaar verkopen... Duss ff roepen als je iets nodig hebt. Dan kan het via een contract en dan kost het je ook geen 10 procent
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #229 Gepost op: 20-12-2008, 21:30:30 »
We moeten ook gewoon aan elkaar verkopen... Duss ff roepen als je iets nodig hebt. Dan kan het via een contract en dan kost het je ook geen 10 procent
als het maar geen mollen zijn, want die zijn in januari pas aan de beurt. ;D

Overigens zitten er op het officiele Molehill-forum ook groepen samen te werken, onder een clannaam, en die houden de prijzen ook op een aanvaardbaar niveau. Alleen zitten daar dan weer mensen bij, die hun spullen met echt geld betalen. Ja, zo is de aardigheid er voor mij af, dan kan ik ook 10 euro investeren, en heb in 1 keer mijn tuin mol-, steen-, en boomstronkvrij. Af en toe eens een bedrag vinden onder een steen, zoals me nu twee keer gebeurd is, dat is leuk.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #230 Gepost op: 20-12-2008, 21:33:26 »
Ik stuur al mn klanten weg.. krentenkakkers! Ik verkoop op de markt mn spullen op het juiste moment en dan draai ik een product 10x over de kop! Vanavond 1000 radijsjes inkoop, 0.05 cent per stuk, verkoop 0.31 cent... 26 cent winst x 1000 = 260.. zo makkelijk verdien je je geld :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #231 Gepost op: 20-12-2008, 21:40:02 »
er staat nu een klant bijna in haar broek te doen op het paadje. Die biedt wel redelijk, maar er zit iets bij dat ik nog niet heb. Ja, ik kan der wegsturen, maar ik kan die 100 Gb goed gebruiken.

@Guikie, is jouw link die van je meest recente tuintje? Ik ga eens kijken hoe het er daar uitziet.

Had jij ook geld gevonden onder je stenen? Ik nu twee keer, maar dat was niet zoveel.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #232 Gepost op: 20-12-2008, 21:49:42 »
Vind dit wel een toepasselijk liedje voor onze tuinders hier  ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #233 Gepost op: 20-12-2008, 21:53:21 »
We moeten ook gewoon aan elkaar verkopen... Duss ff roepen als je iets nodig hebt. Dan kan het via een contract en dan kost het je ook geen 10 procent

Ik wil graag 2100 wortelen ::tandpastasmiley:: hebben. Maar voor niet meer dan 0,06 per stuk (server 1)
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #234 Gepost op: 20-12-2008, 22:03:11 »
Ik wil graag 2100 wortelen ::tandpastasmiley:: hebben. Maar voor niet meer dan 0,06 per stuk (server 1)

ik kan je er iig 'veel' verkopen voor 0.06 ;)  ik zet ff me hele tijdje vol voor je  dan heb ik er 300 ofzo  dan kan je morgen meer krijgen ;)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #235 Gepost op: 20-12-2008, 22:06:38 »
Ik wil graag 2100 wortelen ::tandpastasmiley:: hebben. Maar voor niet meer dan 0,06 per stuk (server 1)

Dat kan..

0.01 per stuk? :)

Contract ligt in je mailbox! :)
« Laatst bewerkt op: 20-12-2008, 22:08:53 door Guikie »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #236 Gepost op: 20-12-2008, 22:11:35 »
Dat kan..

0.01 per stuk? :)

Contract ligt in je mailbox! :)

Hoe kom jij zo goedkoop aan zoveel wortelen?  ::oink::

Maa heel erg bedankt iig :D ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #237 Gepost op: 20-12-2008, 22:15:03 »
Hoe kom jij zo goedkoop aan zoveel wortelen?  ::oink::

Ik heb 23450 wortelen  :-[

Citaat
Maar heel erg bedankt iig :D ::ok::

Graag gedaan!  :D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #238 Gepost op: 20-12-2008, 22:17:58 »
Ik heb 23450 wortelen  :-[

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

 ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #239 Gepost op: 20-12-2008, 22:18:45 »