Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 176366 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #960 Gepost op: 15-01-2009, 23:57:19 »
Als je een pagina niet laat uitladen, en je klikt ergens op dan kan dat tot ongewenste resultaten leiden. Dat is volgens hen aan de hand. Dat is helemaal niet aan de hand volgens m@ri@nne, maar daar luisteren ze dus gewoon niet naar. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #961 Gepost op: 15-01-2009, 23:59:56 »
Fijn dat jullie zo meeleven  ::bravo::

Maar kom er wel weer overheen  ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #962 Gepost op: 16-01-2009, 07:24:29 »
Jeetje zeg....wat een stelletje mafketels daar....nu kom ik toch al niet vaak op dat forum maar het gaat er vreemd aan toe.
Zo kreeg ik twee weken geleden een hele vreemde mail dat ik me aangemeld had bij een clan maar dat ik wat meer moest gaan posten op dat forum. Ik ben me van geen kwaad bewust want ik wist niet eens van clans af...dus ik heb niet gereageerd...heb daarna nog twee mailtjes gehad en toen heb ik een boze mail teruggestuurd en niets meer gehoord...ze sporen daar echt niet ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #963 Gepost op: 16-01-2009, 08:18:14 »
Dat forum wordt heel irritant gemodereerd idd. Er worden steeds vragen gesteld waarvan het antwoord al elders te vinden is. Nu gooien ze (gooit ze, Niecke)  steeds die topics op slot en zegt vrij pinnig dat ze maar de newbie sectie moeten lezen. Het lijkt mij tijd dat ze eens de conclusie trekken dat spelregels e.d. niet bepaald overzichtelijk terug te vinden zijn. Daar zouden ze eigenlijk eens wat aan moeten doen ipv geïrriteerd allerlei topics sluiten. Bovendien krijg je niet eens de kans om iets terug te zeggen, de moderator heeft op deze manier altijd het laatste woord, ook als zij jouw post verkeerd begrijpt.

Verder vind ik het heel apart dat allerlei regels in dat forum staan, ipv in de help-functie in het spel. Niet iedereen gaat naar zo'n forum toe (m.n. kinderen niet denk ik, terwijl het juist een goed spel is voor kinderen), wees dan eens duidelijker in het spel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #964 Gepost op: 16-01-2009, 09:42:05 »
Vind hun namen en avaters ook wel wat negatief, neem nu Terroreppo , Megan zou haar naam maar eens gaan veranderen in Terrormegan, dan durf je toch bijna niets meer te vragen? Dan is het je spullen pakken en hard wegrennen ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #965 Gepost op: 16-01-2009, 10:18:23 »
tis een vreselijk forum, maar t spel is zo leuk, een collega van mij heeft zelf ook een tuintje (door mij hihihi) maar nu heeft ze ook een tuintje gemaakt voor haar klas, als spelproject zeg maar, en die gaan echt niet naar t forum die kids. Maar ja ik ben de vraagbaak op m'n werk inmiddels.
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #966 Gepost op: 16-01-2009, 12:03:42 »
Als de mensen van server 2 wat kunnen missen dan zou het heel erg gewaardeerd worden als jullie wat van jullie groentes via contract aan m@ri@nne schenken. Alle beetjes helpen en als iedereen wat doet, wordt het verlies van m@ri@nne weer een beetje gecompenseerd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking. ::bravo::

m@ri@nne heet peultje op server 2.
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #967 Gepost op: 16-01-2009, 12:17:19 »
Als de mensen van server 2 wat kunnen missen dan zou het heel erg gewaardeerd worden als jullie wat van jullie groentes via contract aan m@ri@nne schenken. Alle beetjes helpen en als iedereen wat doet, wordt het verlies van m@ri@nne weer een beetje gecompenseerd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking. ::bravo::

m@ri@nne heet peultje op server 2.

Wat een lief vriendje heb ik toch  ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #968 Gepost op: 16-01-2009, 12:25:46 »

 neem nu Terroreppo , Megan zou haar naam maar eens gaan veranderen in Terrormegan

Mmmmmm, klinkt wel interessant.  ::rofl::

Horen daar ook tatoeages bij? En Piercings?


Ik ben het er wel mee eens hoor, dat het niet bepaald uitnodigend werkt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #969 Gepost op: 16-01-2009, 12:48:55 »
Wat een lief vriendje heb ik toch  ::bravo::

Wil je wat uien, aardappels of zonnebloemen? Van alledrie heb ik er 600 voor je staan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #970 Gepost op: 16-01-2009, 13:10:46 »
Als de mensen van server 2 wat kunnen missen dan zou het heel erg gewaardeerd worden als jullie wat van jullie groentes via contract aan m@ri@nne schenken. Alle beetjes helpen en als iedereen wat doet, wordt het verlies van m@ri@nne weer een beetje gecompenseerd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking. ::bravo::

m@ri@nne heet peultje op server 2.
Zoals je weet, had ik dat dus ook al voorgesteld. Jammergenoeg kan ik nu niet inspringen, maar ik stel dan het volgende voor: mocht iemand op server 1 ditzelfde overkomen, dan spring ik graag bij. Dan moet het niet gaan om het verlies van 10 wortels ofzo, dat begrijpt iedereen.

Onderliggende gedachte hierbij is dat wij elkaar hier helpen, en in feite dus ook een soort ''clan op afstand'' vormen.

Ik had er even over gedacht om op dat andere forum ook onder een clannaam te gaan werken, maar dat lijkt me vooralsnog geen goed plan. Wellicht als ze daar de kritiek van de spelers eens wat beter opvatten.

Wat me voor ogen staat, is simpelweg: solidariteit onder de spelers van RN (wat mij betreft: ook Roan hoort daarbij).

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #971 Gepost op: 16-01-2009, 13:12:33 »
Wil je wat uien, aardappels of zonnebloemen? Van alledrie heb ik er 600 voor je staan.

Vind een bosje zonnenbloemen wel erg mooi  ::bravo:: En je bent een schat ::hug::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #972 Gepost op: 16-01-2009, 13:15:25 »
Vind een bosje zonnenbloemen wel erg mooi  ::bravo:: En je bent een schat ::hug::

Graag gedaan  ::hug:: Contract is onderweg. Overigens ligt de marktprijs nu boven de winkelprijs. Even goed de markt van de zonnebloemen in de gaten houden, ik heb afgelopen week ook 150 gb verdiend door ze te kopen in de winkel, en te verkopen voor 1,85 of 1,90 gb  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #973 Gepost op: 16-01-2009, 15:17:43 »
Als de mensen van server 2 wat kunnen missen dan zou het heel erg gewaardeerd worden als jullie wat van jullie groentes via contract aan m@ri@nne schenken. Alle beetjes helpen en als iedereen wat doet, wordt het verlies van m@ri@nne weer een beetje gecompenseerd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking. ::bravo::

m@ri@nne heet peultje op server 2.
Helaas, zit op server 1, maar anders had je wat van me gekregen...nu krijg je alleen wat medeleven van me, oké?? ::hug::
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #974 Gepost op: 16-01-2009, 15:28:20 »
Ik zit op S2, je mag wel wat van me, maar ik heb momenteel niet zo veel, heb heel veel verkocht en mijn tuin staat te groeien.
Ik maak wel een verrassingspakketje voor je, hihihi, maar hoe moet ik dat sturen, per contract en dan 0,01 gB ofzow doen?
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #975 Gepost op: 16-01-2009, 15:40:46 »
Maak je er gewoon een zacht prijsje van ,zodat je er zelf ook nog wat aan verdient  ::ok::
In ieder geval bedankt , jullie zijn schatten ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #976 Gepost op: 16-01-2009, 16:42:47 »
Maak je er gewoon een zacht prijsje van ,zodat je er zelf ook nog wat aan verdient  ::ok::
In ieder geval bedankt , jullie zijn schatten ::bravo::

nou tis niet veel want ik had niet veel maar t komt uit een goed hart
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #977 Gepost op: 16-01-2009, 16:58:47 »
nou tis niet veel want ik had niet veel maar t komt uit een goed hart

Nu ik vind het gewoon een heel lief gebaar  ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #978 Gepost op: 17-01-2009, 15:03:12 »
hoe werkt zon contract?
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #979 Gepost op: 17-01-2009, 20:11:41 »
je klikt op de map ''contracten'', en je ziet meteen de gewassen staan, die jij in voorraad hebt. Het gewenste gewas sleep je naar de vierkantjes recht, zet er het aantal, en de prijs bij, vervolgens zet je links onderin de naam van de user aan wie het het wil zenden.

Je verzendt, en wacht tot de ontvanger je contract ''ondertekend'' terugstuurt.

Dat laatste is het geval, als je een klein oranje zwaailichtje op de contractenmap ziet verschijnen.