Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 176359 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1780 Gepost op: 24-08-2009, 10:51:55 »
hmm. k heb dat forum nog niet gevonden :p
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1781 Gepost op: 24-08-2009, 11:04:10 »
Ben nu ook lid van de kbouter gilde.. en heb al 24 kokosnoten geplant in m'n tuin
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1782 Gepost op: 24-08-2009, 12:40:15 »
hmm. k heb dat forum nog niet gevonden :p
geen bericht gehad in het spel? Je krijgt hem anders wel van mij ;). maar niet hier :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1783 Gepost op: 24-08-2009, 17:33:13 »
k heb weer heel wat groenten op de markt gezet dus mochten jullie nog wat nodig hebbeb ;)

K ben ff alles aan t verkopen zodat ik eindelijk een 3e tuin kan kopen.. k ben al over de 77.000,- gb dus t schiet alweer op :p
« Laatst bewerkt op: 24-08-2009, 17:43:13 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1784 Gepost op: 24-08-2009, 18:06:15 »
Gelukt! en nu  ben ik weer bijna blut :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1785 Gepost op: 27-08-2009, 16:52:03 »
Oh, ik ben echt erg! Ik weet dat ik over 10 minuten mijn volgende level ga halen (na wat rekenwerk - ook al erg), maar ik moet over 15 minuten weg. Eigenlijk wil ik dus snel nog pruimen kopen en inzaaien voordat ik wegga, maar eigenlijk moet ik ook alles hier afsluiten. Dilemma dilemma, maar ik denk dat ik toch 5 minuutjes te laat ga komen  :P
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1786 Gepost op: 2-09-2009, 21:09:37 »
Verdorie, 3 stuks onkruid in mijn pompoenen (die nog maar 4 uur hoefden) Wat een rotstreek! >:(
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1787 Gepost op: 2-09-2009, 21:28:34 »
Wat ik me afvraag: er is een afspraak gemaakt om per gildelid 2 boompjes per week te leveren. Niet dat daar heel hard de hand aan wordt gehouden, maar gemiddeld, dus. Ik heb er intussen 6 geleverd, lig in feite nog een weekje voor op mijn schema. En ik heb er intussen weer 8 klaar staan. Hoe kan worden nagegaan wie wat heeft geleverd, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1788 Gepost op: 2-09-2009, 21:37:54 »
Wat ik me afvraag: er is een afspraak gemaakt om per gildelid 2 boompjes per week te leveren. Niet dat daar heel hard de hand aan wordt gehouden, maar gemiddeld, dus. Ik heb er intussen 6 geleverd, lig in feite nog een weekje voor op mijn schema. En ik heb er intussen weer 8 klaar staan. Hoe kan worden nagegaan wie wat heeft geleverd, daar ben ik nog niet helemaal uit.
als je naar de palmentuin gaat, kan je bij statistieken kijken hoeveel wie heeft ingeleverd
ik sta bijv. nu op 50 palmen :P
maar er wordt niet zo snel iemand uitgegooid ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1789 Gepost op: 2-09-2009, 21:56:27 »
nou, het gaat niet zozeer om het eruit gooien, het gaat me erom of je kan zien wie wat heeft ingeleverd. Dus ik kan nu gerust die 8 boompjes leveren, en voorlopig even niets doen. Kost immers toch 1777 Gb per boompje.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1790 Gepost op: 2-09-2009, 23:10:54 »
nou, het gaat niet zozeer om het eruit gooien, het gaat me erom of je kan zien wie wat heeft ingeleverd. Dus ik kan nu gerust die 8 boompjes leveren, en voorlopig even niets doen. Kost immers toch 1777 Gb per boompje.
ik zag net dat er een aantal spelers uit de gilde zijn geschopt
ik denk als je een vraag hebt, je rumpel moet pm'en
ik denk dat ze niet echt gaan kijken wanneer wie boompjes heeft gestuurd, je moet natuurlijk wel actief blijven, anders denken ze dat je niks uitvoerd en wordt je eruitgegooit ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1791 Gepost op: 3-09-2009, 13:07:47 »
kreeg net de melding dat ik aan de gestelde voorwaarden voldoe. Dus wat dat betreft zit het wel goed.

Offline bonneke

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1792 Gepost op: 10-09-2009, 11:24:03 »
hee hallo.
ik ben nu in staat om een waterkabouter te kopen, maar waar doe ik dat?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1793 Gepost op: 10-09-2009, 11:28:06 »
In Bloesemdorp, daar staan een paar pijlen gericht op gebouwens die je kunt aanklikken.

Voor wie het zich nog kan herinneren, kun je daar met de fiets ook komen?

Offline bonneke

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1794 Gepost op: 10-09-2009, 11:36:20 »
dank je. hoe kom ik aan een trekker dan?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1795 Gepost op: 10-09-2009, 11:40:18 »
Oh, wacht, ik weet niet of je premium hebt, maar die waterkabouter krijg je (terug) als je een premium-account aanschaft. Dat kan met 30 coins per maand.

Die trekker koop je in de gekleurde kubus in Bloesemdorp.

Ik vergiste me dus, die waterkabouter kost eenmalig 10000 Gb, maar als je je premium verliest, ben je hem kwijt (hoewel je die niet opnieuw hoeft aan te schaffen als je je premium weer terug hebt).



Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1796 Gepost op: 10-09-2009, 11:42:31 »
Je kan overigens dit forum op RN een beetje doorlezen, daar staan veel dingen op die je van pas kunnen komen, hoef je niet naar het eigen forum van molehill te gaan.

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1797 Gepost op: 13-09-2009, 22:20:02 »
Iemand een tip voor wat de beste strategie is om zo snel mogelijk een level hoger te komen?
Wat levert het snelste de meeste punten op? Er is vast iemand die het uitgerekend heeft.....
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1798 Gepost op: 14-09-2009, 07:49:35 »
Investeren in kunstmest, zowel in de totale kunstmest als in kunstmest per soort. Kies een plant die je veel wilt telen, en koop daar veel kunstmest op. Vervolgens moet je dan vooral dat planten (andere producten kun je dan gewoon op de markt kopen).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1799 Gepost op: 14-09-2009, 13:32:56 »
Mijn tip: PLANTEN, PLANTEN, PLANTEN.
Why don't I ever listen to me?