Auteur Topic: Hunted  (gelezen 233453 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #600 Gepost op: 30-11-2020, 22:40:49 »
Echt balen dat ik niet wist dat de Hunters (en de voortvluchtigen) op zoveel bekende plekken zijn geweest  ::rofl::

Roel wordt volgende week gepakt helaas, dat kan niet anders.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #601 Gepost op: 1-12-2020, 00:49:29 »

En jammer van de jongens. Ze waren best lekker bezig, maar liepen echt rond als een kip zonder kop door Utrecht. Al is er nog ern klein kansje..

Hele kleine kans, maar wat ik niet snap is dat als je weet dat je maat gepakt is niet de eerste de beste auto aanspreekt en direct weg gaat uit Utrecht daar heeft hij alle kans voor gehad. Nee lekker rond blijven lopen.

Zou het wel ironisch vinden wanneer hij volgende week door de echte politie opgepakt wordt wegens het inbreken in iemand zijn achtertuin. 1 ding is dan zeker, die hunters vinden hem nooit. :)


Maar wanneer snappen mensen nou eens dat je als helper je telefoon aan moet laten en gewoon lekker thuis moet laten liggen?

Precies dit, waarom je telefoon uitzetten en meenemen. gebeurt echt zelden dat iemand deze tactiek (telefoon thuis en aan laten) uitvoert. Ook geinig dat sommige helpers denken dat het wel een goed idee is om de telefoon op de terugweg wel gewoon aan te zetten of op de drop locatie vrolijk gaan bellen, waar zit je dan met je hoofd?  :D

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #602 Gepost op: 1-12-2020, 21:41:11 »
Bibi gaat weer goed, heeft ook weer veel geluk met haar model gehad. ::jaja::

Bert of Janny, ik durf het niet te zeggen. ::ohno::
🜃

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Hunted
« Reactie #603 Gepost op: 1-12-2020, 21:45:11 »
Que?
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #604 Gepost op: 1-12-2020, 21:53:22 »
Volgensmij is dat een ander programma  ::vergroot::


OT: Ik verbaasde me inderdaad ook wel dat die vrouw als plaatsvervangend hunter niet gewoon eerst wat naar Boyd toe ging lopen ipv vanaf een afstandje 'staan blijven' te roepen. Voor zover ik mij kan herinneren is zij een nieuw gezicht? Of zou het komen door de cameraploeg erbij dat die tactiek niet zou werken?

p.s. is er een dresscode daar op HQ ofzo? Ze hebben vaak dezelfde kleuren aan viel me op  ;D
Talk less, smile more

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #605 Gepost op: 1-12-2020, 21:59:17 »

p.s. is er een dresscode daar op HQ ofzo? Ze hebben vaak dezelfde kleuren aan viel me op  ;D

Zeker, niet alle kleuren doen het even goed in deze studio

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #606 Gepost op: 1-12-2020, 22:01:45 »
🜃

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #607 Gepost op: 3-12-2020, 02:37:56 »
Lichtelijk verbaasd dat Boyd en Roel gepakt zijn, zoveel screentijd hadden ze naar mijn gevoel nog niet gehad. (Ik ga er van uit dat Roel ook gepakt wordt. Over een schutting in iemands tuin klimmen is gewoon verboden dus dat keur ik af. Vraag me ook af hoe de cameraman dit aan gaat pakken, kan me niet voorstellen dat die Roels voorbeeld kan en wilt volgen)

Ik ben ondertussen wel een beetje klaar met Miljo en Sophia, vooral Sophia vind ik nogal een irritatiefactor. Ik hoop dat zij de volgende zijn die gepakt worden.

Normaal hoop ik dat de Hunters alle kandidaten pakken, maar ik vind zowel Ralph als Maarten en Armani erg sympathiek dus van mij mogen zij wel winnen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #608 Gepost op: 3-12-2020, 12:53:38 »
Lichtelijk verbaasd dat Boyd en Roel gepakt zijn, zoveel screentijd hadden ze naar mijn gevoel nog niet gehad. (Ik ga er van uit dat Roel ook gepakt wordt. Over een schutting in iemands tuin klimmen is gewoon verboden dus dat keur ik af. Vraag me ook af hoe de cameraman dit aan gaat pakken, kan me niet voorstellen dat die Roels voorbeeld kan en wilt volgen)

weinig in beeld omdat het zo'n saai duo was? Nu kwamen ze wel aan bod en mja... de aflevering was nou niet echt spectaculair ::rofl::

Doe je mee aan Hunted, ga je er niet eens voor. Beetje slenteren en dralen door Utrecht, terwijl ze niet dom waren of zo...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #609 Gepost op: 3-12-2020, 13:22:00 »
Ik denk dat de schermtijd heel erg afhankelijk is van hoeveel de hunters bezig zijn met de voortvluchtigen. Roel en Boyd waren op het begin best wel van de radar verdwenen, dus iets minder Interessant om van beide kanten te laten zien. En toen ze verschenen, werden ze snel gepakt.

Omar was in zijn seizoen op het begin toch ook wel veel in beeld? Maar die verdween later weer van de radar.

Of iemand veel of weinig in beeld is wil dan niet meteen zeggen hoe ver iemand komt, maar in de praktijk is het gewoon zo dat degenen die veel sporen nalaten ook sneller worden gepakt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #610 Gepost op: 3-12-2020, 18:24:10 »
Was er niet ooit iemand die eigenlijk lang in het spel was maar hoop en al 20 min in beeld was.

Die was opgepakt aan een station, in seizoen 2 ofzo
klaar voor de strijd

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #611 Gepost op: 3-12-2020, 19:08:19 »
Was er niet ooit iemand die eigenlijk lang in het spel was maar hoop en al 20 min in beeld was.

Die was opgepakt aan een station, in seizoen 2 ofzo

Ja, die jongen moest op station Groningen een kluisje leegmaken, maar dat mislukte. Dat was het enige wat we van hem zagen  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #612 Gepost op: 7-12-2020, 20:49:17 »
Kijk ik hier nou naar Hunted of Sabotage?  ::rofl::

Edit: Die vriend van Ralph be like.. get out of my house!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #613 Gepost op: 7-12-2020, 21:02:40 »
Montagefoutje?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
You'll never walk alone

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #614 Gepost op: 7-12-2020, 21:07:05 »
De zus van Roel die even die knappe koppen om de tuin leidt  ::rofl::



I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #615 Gepost op: 7-12-2020, 21:07:33 »
Montagefoutje?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit dacht ik ook al ja  ::rofl::. Ze zeiden ook
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #616 Gepost op: 7-12-2020, 21:08:29 »
Dit dacht ik ook al ja  ::rofl::. Ze zeiden ook
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #617 Gepost op: 7-12-2020, 21:13:38 »
Had die zus van Roel niet beter mee kunnen doen? Wat een slimme meid.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #618 Gepost op: 7-12-2020, 21:42:04 »
Montagefoutje?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nee, gewoon irritatie over een specifiek team. Montage is vrijwel chronologisch.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #619 Gepost op: 7-12-2020, 21:47:59 »
De tijd gaat ineens een stuk sneller, de overgebleven mensen zijn er echt een stuk langer ingebleven dan degenen die voor vandaag al gepakt waren.
Opvallend dat Roel wist te ontsnappen uit Utrecht.
Maarten en Armani zijn heel erg slim, goed gezien dat het een valse mail was. En goed gepuzzeld naar het extrapunt.
Keep calm and eat chocolates!