Auteur Topic: Foto-wedstrijd. Doe allemaal NIET MEER mee!  (gelezen 18369 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #40 Gepost op: 15-06-2003, 13:53:15 »
De inzendingen kunnen binnenstromen. Het lijkt me leuk om te zien hoe creatief de inzenders zijn, ik weet zeker dat de fotocommissie er plezier in zal hebben jullie creaties te beoordelen.




Hoe die beloond gaan worden, blijft nog even een verrassing: we weten het zelf namelijk nog niet. ;D



Wat wel belangrijk is: denk aan het maximale formaat dat een foto in dit topic mag hebben, het topic wordt anders opgeblazen. Een foto mag maximaal 30 KB groot zijn, dan past deze netjes in het bericht.


Als laatste jurylid heeft Tijgertje zich aangemeld, en heb ik nog te melden dat ik namen heb voor categorieën. Ze staan niet helemaal vast nog, maar ik denk aan Volwassenen/kinderen, In/bij/op een voertuig, strand/pretpark, In de natuur, en vrije categorie.

Die laatste categorie houdt simpelgezegd in, dat er iets in de foto heel duidelijk op het thema MOL moet slaan, maar geen simpel zandhoopje op een grasveld, dat is dan weer te vaag!









« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 17:03:02 door bodejosm43 »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #41 Gepost op: 15-06-2003, 22:29:14 »
Als de rest er iig mee eens is dat ik ook jury word. Ik ga nl toch niet voor die tijd op vakantie en ik vond het wel leuk om er iets mee te doen dus vond ik jurylid wel leuk.

Die met dat voertuig, daar hoort ook boot bij neem ik aan.








Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #42 Gepost op: 15-06-2003, 22:34:36 »
voertuig kan zijn: alles waarop je je anders voortbeweegt dan met de benenwagen, dus een boot mag ook, moet je wel eerst een boot hebben he?

Kan uiteraard ook een veerboot of een cruise-schip zijn. Maar een rubberbootje is tenslotte ook een boot he?








Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #43 Gepost op: 16-06-2003, 06:20:49 »
Ha Jos en Creaconsorten..!

Ik dacht ik ga dat fameuze topic van je eens bekijken in mijn laatste uurtje nachtdienst en de fotootjes aanschouwen.. maar er blijkt alleen over gepraat te worden ;-)

Waar blijven de mooie logo´s mensen?!  ;D Ik zal ze graag aanschouwen.. Is er nog plek voor een jurylid trouwens of is de booth al vol? (Zit al met mijn 1 tot 10 bordjes klaar..)
Of moet je daarvoor eerst 5 stipjes voor je naam hebben? ;-)

CreaZe Mensen! 8)







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #44 Gepost op: 16-06-2003, 07:06:46 »
Rougze, je bent de laatste persoon die in de foto-commissie mag plaatsnemen, de anderen mogen deelnemer zijn.










« Laatst bewerkt op: 17-06-2003, 23:55:25 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #45 Gepost op: 16-06-2003, 09:43:44 »
das leuk dat tijger ook jury is en komt goed uit, dan kan ik me met een gerust hart terugtrekken uit de jury (ik heb het namelijk tegen die tijd heeel druk en zal tijdelijk niet online kunnen zijn vanwege een verhuizing)  :'( :'(








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #46 Gepost op: 16-06-2003, 11:01:41 »
is er nog vervanging nodig voor cb? ik heb namelijk geen digitale camera en de scanner kan niet aangesloten worden...helaas...







always look on the bright side of life

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #47 Gepost op: 16-06-2003, 16:32:01 »
juultjuh,,

Leuk dat je je als vervanging wil aanmelden voor Cora Bora. Natuurlijk kan dat. Samen met rouge is het dan wel genoeg. De mensen die dit topic nu lezen: We hebben genoeg jury-leden!

En nu dus de foto´s!!

Anders hebben we niks om te beoordelen!








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #48 Gepost op: 16-06-2003, 16:45:27 »
 ;D
Zijn we juryleden zonder werk... da's ook wat :-X







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #49 Gepost op: 16-06-2003, 16:52:20 »
Punt 1: Ik heb geen digitale camera
Punt 2: Ik heb een scanner
Punt 2b:Mijn scanner doet het niet
Punt 3: Ik weet niet hoe ik dan nog een foto ingeleverd moet krijgen... jij wel??







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #50 Gepost op: 16-06-2003, 17:13:31 »
Je hebt 6 weken de tijd. Je hebt vast wel een vriend of kennis die een werkende scanner heeft. De foto hoeft dus niet digitaal te zijn om mee te kunnen doen. Inscannen kan bij ieder goed internetcafe.

Er is voor iedereen dus alle gelegenheid om mee te doen, of om een mogelijkheid te zoeken om mee te kunnen doen. Vandaar die termijn van 6 weken.










Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #51 Gepost op: 16-06-2003, 17:22:40 »
Dan zal ik eens even kijken of ik me voor een en ander kan inzetten...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #52 Gepost op: 16-06-2003, 19:35:03 »
Laat mij maar strand/pretpark doen








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #53 Gepost op: 17-06-2003, 10:11:48 »
Even dan toch nog een toevoeging:

Degenen die pas eind juli op vakantie gaan, kunnen gewoon meedoen, je moet het thema Vakantie in dit geval dan niet zo letterlijk nemen. En je moet ervoor zorgen dat je inzending dan tijdig binnen is, dat spreekt voor zich. Je hoeft niet te wachten tot het allerlaatste moment.

De nadruk ligt namelijk niet zozeer op vakantie, maar juist op dat andere: het gebruik van het logo, op een leuke manier. Maar omdat nu toevallig de vakantieperiode aan zit te komen, is het er wel mee te combineren.

Zoals gezegd: jullie hebben 6 weken de tijd om er iets leuks van te maken. Als de sluitingsdatum wordt uitgesteld, komt er misschien ook afstel van.

Tenzij er oorzaken van buitenaf zijn, blijft die datum (tot 1 augustus 2003) gewoon staan.

Overigens: voor elke categorie zullen meerdere mensen moeten beoordelen: je krijgt anders  problemen omdat er bijvoorbeeld in 1 categorie veel inzendingen zijn, en in een andere vrijwel geen enkele.

En er is nog iets belangrijks, daarom wil ik ook dat er per categorie meer mensen beoordelen: er is altijd wel iemand die meedoet, die je als jurylid persoonlijk kent: het zou dus echt niet eerlijk zijn als iemand daardoor meer kans maakt.

Vandaar dat ik ook schreef: onafhankelijke jury, dat wil ik dus graag zo houden.








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #54 Gepost op: 17-06-2003, 11:59:51 »
Helaas jos, ik neem geen mollogo mee naar mijn vakantie  :-\

je bent voor 58% bitch, of je bent het niet  :P







« Laatst bewerkt op: 17-06-2003, 12:03:05 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #55 Gepost op: 17-06-2003, 12:11:54 »
Zie dus de voorwaarden: deelname is uiteraard niet verplicht, en het begrip "vakantie" hoeft niemand zo letterlijk te nemen. Die vier je nl. soms ook in je achtertuin, of op je balkon. Moet je natuurlijk wel weer een achtertuin en/of een balkon hebben he?

Deelnemers zonder een van beide mogen TOCH meedoen.........

Mollogo staat overigens ook op de t-shirts, via o.a. de molfandag zijn verkocht. Dus dat mag natuurlijk ook!








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #56 Gepost op: 17-06-2003, 12:21:51 »
En anders heb je natuurlijk altijd nog diversen ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #57 Gepost op: 17-06-2003, 14:09:27 »
Dat "diversen" is eigenlijk wel een goed idee. Ik had die categorie al een beetje in gedachten. Bij de overige categorieën blijft uiteraard dat mol-logo een voorwaarde. Want anders kun je net zo goed zeggen: maak een leuke foto. Zonder enige beperking.

Om toch mensen (knipoog naar o.a. Limone....) tegemoet te komen: voor hen is die vrije categorie dan een mogelijkheid. Ik had overigens al van meer mensen gehoord dat ze wel leuke ideeën hadden, maar dan zonder het logo.

Jullie hoeven dan geen mol(len-logo) mee te slepen op vakantie, worden dan bij de eventuele douane of door jullie vakantievrienden niet voor gek versleten ( ;D ;D ), maar in plaats daarvan: breng op een andere manier het thema mol in beeld. Als dat thema maar duidelijk is dan.

Zit je op een terrasje, heet de bar per ongeluk de MOL (ideetje van Tijgertje....), of je ziet ergens zoiets als een omgeploegd grasveld. Dat is dan ook een duidelijke verwijzing naar graafwerkzaamheden van een mol.

Zet het in alle gevallen duidelijk erbij om welke categorie het gaat, om vergissingen te voorkomen.

En nogmaals voor alle duidelijkheid: inzendingen HIER IN DIT TOPIC plaatsen, of een verwijzing in dit topic neerzetten, waar we je inzending kunnen vinden. Dit staat al eerder vermeld: Maximaal 2 foto's per persoon.

Zonder enige aanduiding in het andere foto-topic zetten: dat betekent dat de jury niet weet dat die foto's zijn bedoeld als inzending voor de wedstrijd.

[size=8]Dit zijn de regels, en daar zullen jullie het mee moeten doen!!!!!!!Kom nu maar op met die foto's![/size]






« Laatst bewerkt op: 17-06-2003, 23:49:53 door bodejosm43 »

Offline Abeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #58 Gepost op: 17-06-2003, 21:54:45 »
Wat een verschrikkelijk leuk idee!

6 weken huh? valt net mooi een vakantie in  ;D Dus wacht maar af!








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!!!!!!!!!
« Reactie #59 Gepost op: 20-06-2003, 19:41:25 »
Er KAN dus al worden ingestuurd he? jullie hoeven niet te wachten tot 1 augustus.