Auteur Topic: Hints & clou's in de serie  (gelezen 74735 keer)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #80 Gepost op: 16-01-2005, 00:16:10 »
1 aflevering geweest en al een hoop onduidelijkheden...  ::rofl::

Wel vreemd... ik hoop dat de Avro snel die uitzending goed online zet zodat ik het nog eens rustig kan bekijken. Bij Yvon heb ik wel het gevoel dat ze de mol is...
Maar waarom ze nou alleen loopt én met iemand anders is mij een raadsel...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #81 Gepost op: 16-01-2005, 00:16:32 »
Of Kangaroo island? ;)

Kangaroo island   ::)


Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2005, 00:22:01 »
Hehe.. Zou het? :P

Ze noemen ze wel vaak Roo's he? :P
« Laatst bewerkt op: 16-01-2005, 00:24:30 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #83 Gepost op: 16-01-2005, 00:38:13 »
Wat mij ook opviel aan die paparazzi beelden van Yvon (heb even de screenshots van deze site opgeslagen) was dat ze bij de ene foto een soort (witte) tas heeft (die band om haar schouder). Bij die andere niet. *zucht* Wazig...  :-\\
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #84 Gepost op: 16-01-2005, 03:57:22 »
Voor alle liefhebbers van de Spaghetti Blue Sky en mogelijke Lottie' s Pasta Pesto theorieen
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #85 Gepost op: 16-01-2005, 04:24:50 »
Voor alle liefhebbers van de Spaghetti Blue Sky en mogelijke Lottie' s Pasta Pesto theorieen

Heb het maar even verder voor je uitgeplozen, als je ook de menukaart wilt weten, laat het dan even weten (zonder ironie maar liever met blue sky).

L.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #86 Gepost op: 16-01-2005, 04:35:51 »
Hmm Victoria street ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #87 Gepost op: 16-01-2005, 04:38:23 »
Hmm Victoria street ;)
Zit er ook geen ex-collega of goede vriend van Adam Currie bij de kandi's?
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #88 Gepost op: 16-01-2005, 04:50:26 »
Link mbt de ontmoetingslocatie:

http://www.kasteelkeukenhof.nl/verhuur/verhuur.html

Citaat
In de “Blauwe Salon” is nog de fraaie 16de-eeuwse gemarmerde schouw met Ionische en Korintische pilasters, gesneden friezen en als boezemstuk een stilleven van Van Beyeren. De schouw wordt bekroond door initialen, waarin men niet zonder moeite de letters HVH en JG onderscheidt, de letters van Hendrik van Hoven en Johanna Groenhout, omstreeks 1690 de eigenaars van Keukenhof. Zulke puzzels voor de bezoekers waren toenmaals zeer in trek. Boven de deuren zijn de schilderijen van Benjamin Cuyp, “Kerstnacht”en “De Weg naar Damascus”.

Vonden de gesprekken met de kandidaten niet plaats voor betreffende schouw? (ik heb net de virtuele rondtoer gedaan, en ik heb het idee van wel)
« Laatst bewerkt op: 16-01-2005, 04:52:49 door Cosma »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #89 Gepost op: 16-01-2005, 05:09:22 »
Link mbt de ontmoetingslocatie:

http://www.kasteelkeukenhof.nl/verhuur/verhuur.html

Vonden de gesprekken met de kandidaten niet plaats voor betreffende schouw? (ik heb net de virtuele rondtoer gedaan, en ik heb het idee van wel)

hehe Cosma laat ik dat nou vanavond met een andere molfan ook gedaan hebben :P

Ik heb dezelfde impressie :)

Misschien zit er idd een hint in de initialen het zou zomaar kunnen ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #90 Gepost op: 16-01-2005, 05:11:35 »
Zit er ook geen ex-collega of goede vriend van Adam Currie bij de kandi's?


Vind het vooralsnog nog teveel op een dwaalspoor lijken ;)

Misschien komt er een verband/ coherentie met een van de volgende afleveringen wie weet ..
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #91 Gepost op: 16-01-2005, 09:17:32 »
Nog even over die landkaart bij Yvon Jaspers: Ik begon een beetje te twijfelen of het nou wel een landkaart was, dus heb het nog even nagekeken op de video. Beeldje voor beeldje bekeken, en nu viel me ineens op dat het shot na die landkaart ... een shot is van de wijsvinger van Yvon, wijzend naar het woordje "Hints" ... En volgens mij is het toch echt een landkaart, geen kindertekening ofzo. Wat ik er vreemd aan vind is dat het een kaart in een mooi groot boek is, en meestal staan daar alleen kaarten in van landen en werelddelen. Ik kan alleen geen enkel land vinden dat erop lijkt. Wel een eiland boven Japan, genaamd Sachalin. Rusland dus. Een verwijzing naar Viktoria? Heeft die Russische roots? Het interview met Yvon kan na de serie zijn gemaakt, dus zo'n hint zou kunnen. Maar eigenlijk geloof ik niet dat het Sachalin is. Vind maar eens een boek met zo'n mooie kaart ervan. Ik vermoed dat het een of ander Indonesisch eiland is.

Opa.

(P.S. Vergeet je niet te slapen Lorelei ?  ;))

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #92 Gepost op: 16-01-2005, 09:29:11 »
Het wordt leuker. Als het Sachalin is, dan wijst Yvon een stad aan, genaamd Korsakow ;D. Welke deelnemer heeft een drankprobleem, of gehad?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #93 Gepost op: 16-01-2005, 10:03:06 »
Of ... welke deelnemer heeft Korsakow symptomen ... Hmmm, had Jim niet een minder korte termijn geheugen? Ik vond dat al zo raar geformuleerd.
Nou ja, ik denk nog steeds dat het een ander land moet zijn dan Sachalin, dus dan slaat dit gespeculeer ook nergens op.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #94 Gepost op: 16-01-2005, 10:20:36 »
Die geschiedenis van de Keukenhof wordt inderdaad wel heel nadrukkelijk genoemd. Dat moet haast wel een hint zijn. Adriaen Block is vooral bekend vanwege de kaart die hij heeft gemaakt van een stuk van Amerika. Misschien dat daar iets leuks op te vinden is. Over kaarten gesproken: het viel me op dat Yvon Jaspers werd geinterviewd terwijl ze een landkaart voor zich had liggen. Ik kon niet zien waarvan (maar ik meen zowaar een lichte overeenkomst te zien met die kaart van Adriaen Block.). Heeft iemand anders een idee welke kaart het is?

Die landkaart kan ook alles te maken hebben met het feit dat yvon bezig is om een reisprogramma op te zetten...en kan dus helemaal niks te maken hebben met WIDM...

Op haar fansite heeft ze als grootste wens dat het reisprogramma waar ze aan werkt een groot succes gaat worden.

verknal ik nu jullie theorie? ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2005, 10:34:53 »
Ja je bent wel een beetje een  spelbreker ;)  Nee daar heb ik ook over gedacht,maar ik blijf het raar vinden dat ze meteen erna naar "Hints" wijst. Bovendien, stel een cameraploeg komt bij je langs om een interview te doen. Je gaat een mooi plekje daarvoor uitzoeken. De keus valt op het bureau. Laat je dan al je rommel gewoon liggen? Ik weet het niet, ik vind het op zijn minst verdacht.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #96 Gepost op: 16-01-2005, 10:47:04 »
Je gaat een mooi plekje daarvoor uitzoeken. De keus valt op het bureau. Laat je dan al je rommel gewoon liggen?
Ja  :D, soms maak je "wat rommel", voor een mooi plaatje in huiselijke sfeer. ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #97 Gepost op: 16-01-2005, 11:57:23 »
Ja  :D, soms maak je "wat rommel", voor een mooi plaatje in huiselijke sfeer. ;)

ja dat zou ik dus ook doen...een bureau waaraan je ziet dat er aan gewerkt wordt wekt meer "vertrouwen" op dan een bureau wat helelemaal netjes is...'t geeft ook een huiselijker gevoel zoals C&P omschrijft ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #98 Gepost op: 16-01-2005, 12:25:19 »
Ik vind eigenlijk de theorie van die kleuren het meest waarschijnlijk.(iedereen rood behalve...)En dan natuurlijk de spaghetti blue sky in combinatie met die uithangbord van die pasta restaurant.Maar die de grote street vond ik ook heel goed gevonden.Ik heb het nl nog een x gekeken,en het word toch wel een tijdje in beeld laten zien.Maar die victoria street waar die pasta restaurant vlakbij is vind ik ook heel intrigerend.
Maar wat me wel opvalt is dat Victoria in 2 opties voor mijzelf toch weer naar boven komt.Maar toch heb ik een idee dat Vic niet de Mol is,maar wel bij de laatste 3 eindigt.Alhoewel...hebben jullie die dagboekstuk gelezen van de Mol?Ik vond het toch wel een psychologisch tintje aan hebben.Vooral het stukje van het kijken en opserveren van die andere deelnemers,voor wie ze wel en niet moet uitkijken.Gezien Victoria's educatie zou ze toch een goede Mol kunnen zijn.Zij weet immers veel van de mensheid,hoe men gedraagt en waarom ze dingen doen en wat ze kunnen doen...hmm
Ik wil de volgende aflevring nu heel graag zien...!
Carpe Diem!!!

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #99 Gepost op: 16-01-2005, 13:10:18 »
Wanneer waren er eigenlijk de opnames voor wie is de Mol???Ik had ergens gelezen in juni/juli?Weet iemand de precieze datum?
Carpe Diem!!!