Auteur Topic: KNVB beker  (gelezen 203794 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #340 Gepost op: 20-04-2014, 23:09:59 »
Dat noem ik nou eens gerechtigheid

Dit hoor ik de hele avond al.

Snap het niet echt, dat er toevallen een paar mongolen zonder hersens fan zijn van ajax wil toch niet zeggen dat het een trieste club is en dat de rest van de supporters ook zo zijn  ???

Maar verder terecht verloren, we speelde echt waardeloos.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: KNVB beker
« Reactie #341 Gepost op: 20-04-2014, 23:17:05 »
Ja echt waardeloos gevoetbald bjorn, misschien moet je toch maar iets anders gaan doen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: KNVB beker
« Reactie #342 Gepost op: 20-04-2014, 23:19:06 »
Wanneer leren ze het in het nieuws nou eens, dat zijn geen fans en supporters, dat zijn raddraaiers en vandalen.  ::niet-ok::

Dat geldt ook voor tuig die zich supporter noemt van andere clubs (niet alleen Ajax).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: KNVB beker
« Reactie #343 Gepost op: 21-04-2014, 00:55:32 »
You'll never walk alone

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: KNVB beker
« Reactie #344 Gepost op: 21-04-2014, 11:24:53 »
ik had een heel verhaal getypt, maar eigenlijk ben ik alleen maar verdrietig dat 'sport' en geweld hand in hand gaan.
er was eens......

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: KNVB beker
« Reactie #345 Gepost op: 21-04-2014, 16:57:29 »
Buitenlandse media spreken er ook schande van..  ::ohno:: De Nederlandse bekerfinale is normaal niet zo boeiend voor deze media maar nu..

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: KNVB beker
« Reactie #346 Gepost op: 21-04-2014, 17:38:50 »
De Nederlandse bekerfinale is normaal niet zo boeiend voor deze media maar nu..

Eigenlijk nog steeds niet.

Het zou nieuws zijn geweest als met vuurwerk een ijsbaan door schaatsfans tijdelijk was vernield.
Maar die voetbaltypes gedragen zich al veel langer als idioten.

Vind an sich vrolijk knokkende harde kernen veel verbijsterender -waar gaat dat om?- maar dat heeft geen nieuwswaarde. Eveneens is er al eeuwen overlast met vuurwerk - nu is het alleen even een schaaltje groter.

Dus ach, erg opmerkelijk is het ook niet meer..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #347 Gepost op: 21-04-2014, 19:23:16 »


Ik had nog een andere gezien.

Wie had dat verwacht. Van een grote bek, naar 5-1 tegen PEC.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: KNVB beker
« Reactie #348 Gepost op: 22-04-2014, 18:42:05 »
Zucht...

http://nos.nl/artikel/638834-ajaxfans-hielden-flink-huis-in-kuip.html

Wat een schade  ::ohno::
En maar mopperen dat ze nooit de kuip in mogen  ::niet-ok::
You'll never walk alone

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #349 Gepost op: 22-04-2014, 19:19:52 »
Onbegrijpelijk ook dat die wedstrijd daar werd gehouden... ::ohno::
🜃

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: KNVB beker
« Reactie #350 Gepost op: 22-04-2014, 19:21:53 »
dat heet traditie :)

Onbegrijpelijk dat de KNVB tot een voorwaardelijke straf gaat besluiten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: KNVB beker
« Reactie #351 Gepost op: 22-04-2014, 19:40:19 »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: KNVB beker
« Reactie #352 Gepost op: 23-09-2014, 22:55:36 »
Ze zijn weereens begonnen met bekerwedstrijden, en wat gaan de eredivisieteams weer lekker ::bravo::



Vitesse heeft 2-1 gewonnen uit bij VVSB; altijd lastig, die #6 uit de zondag-amateurs van de Topklasse.
NAC daarentegen mocht op bezoek komen bij de #7 van de zaterdagamateurs uit de Topklasse (Spakenburg), en om te bewijzen dat dat ook best hul moeluk is, wonnen ze uiteindelijk met 4-3.
Heerenveen had het gewoon heel slecht getroffen. Meteen al zo'n topteam uit de Jupiler league. Roda JC. Ja, dan kan je wel inpakken. Dus zeiden ajuparaplu en verloren met 2-1.
ADO Den Haag had ook al zoveel pech. Ook al Jupiler League. Dat kan je die arme eredivisionisten toch niet aan doen. Gelukkig niet zo'n grote, Almere City, staan momenteel 16de. Toch groot genoeg, want Almere won op strafschoppen na aanvankelijk 2-2.

Voor de eerlijkheid: wel comfortabel won FC Dordrecht met 3-0 op bezoek bij ONS Sneek

Dus dan denk je, ah, die promovendi kunnen wel voetballen! Den Bosch gaat de ere van de eredivisie redden! Maar helaas, ook die gingen onderuit met 2-1. Ook al zo'n lastige loting hoor. Deltasport. Ga er maar aan staan. Die staan dus wel mooi derde in de Zaterdag-B bij de amateurs van de Eerste klasse. Merk op: Niet de Topklasse amateurs. Ook niet die van de Hoofdklasse. Nee, dit is de Eerste Klasse.

Ohja, weliswaar geen eredivisie meer - maar toch half: NEC speelde eveneens fascinerend tegen de Ajax amateurs [topklasse, zaterdag, #6], en won op penalty's na een eindstand van 2-2.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: KNVB beker
« Reactie #353 Gepost op: 24-09-2014, 00:00:13 »
Ze zijn weereens begonnen met bekerwedstrijden, en wat gaan de eredivisieteams weer lekker ::bravo::



Vitesse heeft 2-1 gewonnen uit bij VVSB; altijd lastig, die #6 uit de zondag-amateurs van de Topklasse.
NAC daarentegen mocht op bezoek komen bij de #7 van de zaterdagamateurs uit de Topklasse (Spakenburg), en om te bewijzen dat dat ook best hul moeluk is, wonnen ze uiteindelijk met 4-3.
Heerenveen had het gewoon heel slecht getroffen. Meteen al zo'n topteam uit de Jupiler league. Roda JC. Ja, dan kan je wel inpakken. Dus zeiden ajuparaplu en verloren met 2-1.
ADO Den Haag had ook al zoveel pech. Ook al Jupiler League. Dat kan je die arme eredivisionisten toch niet aan doen. Gelukkig niet zo'n grote, Almere City, staan momenteel 16de. Toch groot genoeg, want Almere won op strafschoppen na aanvankelijk 2-2.

Voor de eerlijkheid: wel comfortabel won FC Dordrecht met 3-0 op bezoek bij ONS Sneek

Dus dan denk je, ah, die promovendi kunnen wel voetballen! Den Bosch gaat de ere van de eredivisie redden! Maar helaas, ook die gingen onderuit met 2-1. Ook al zo'n lastige loting hoor. Deltasport. Ga er maar aan staan. Die staan dus wel mooi derde in de Zaterdag-B bij de amateurs van de Eerste klasse. Merk op: Niet de Topklasse amateurs. Ook niet die van de Hoofdklasse. Nee, dit is de Eerste Klasse.

Ohja, weliswaar geen eredivisie meer - maar toch half: NEC speelde eveneens fascinerend tegen de Ajax amateurs [topklasse, zaterdag, #6], en won op penalty's na een eindstand van 2-2.
HDD, ik heb je hoog zitten en ik spreek je niet graag tegen, maar het was niet FC Den Bosch, maar Willem 2 dat onderuit ging bij Delta sport. Den Bosch is nog steeds Eerste divisie :)

Tot zo ver, dan dit:

NAC speelde zooo ontzettend slecht, die kregen het voor elkaar om elke bal bij iemand met een ander shirt in te leveren..

ADO schijnt alle penalty's gemist te hebben tegen Almere en Heerenveen had de pech dat ze uit bij een een Eerstedivisionist met het plakkaat Eredivisionist op bezoek moesten.

Wel weer leuk hoor al die verrassingen :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: KNVB beker
« Reactie #354 Gepost op: 24-09-2014, 00:03:36 »
Gelukkig moet PSV tegen Utrecht
You'll never walk alone

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #355 Gepost op: 24-09-2014, 07:43:18 »
Gelukkig moet PSV tegen Utrecht

om de een of andere reden heeft Utrecht de laatste paar jaren altijd een slechte loting.

In de laatste 8 bekercompetities 2x Ajax, 1x Feyenoord, 1x Groningen, 2x de Graafschap, 1x Den Bosch en nu dus PSV in de tweede ronde (de eerste ronde hoeven profclubs nooit te spelen)
Wit is ook een kleur!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: KNVB beker
« Reactie #356 Gepost op: 24-09-2014, 08:19:29 »
HDD, ik heb je hoog zitten en ik spreek je niet graag tegen, maar het was niet FC Den Bosch, maar Willem 2 dat onderuit ging bij Delta sport. Den Bosch is nog steeds Eerste divisie :)

Whoops, je hebt gelijk.

Had wel goed gekeken, maar vervolgens verkeerd geschreven ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: KNVB beker
« Reactie #357 Gepost op: 24-09-2014, 16:59:45 »
nou met feyenoor de graafschap en den bosch kun je toch niet van een zware loting spreken ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #358 Gepost op: 24-09-2014, 20:24:44 »
Ajax wint met 0-9 van Jos Huppeldepup
Milik, 6 goals, 2 assists  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: KNVB beker
« Reactie #359 Gepost op: 24-09-2014, 20:49:32 »
zucht
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.