Auteur Topic: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........  (gelezen 723325 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #140 Gepost op: 21-02-2009, 07:09:08 »
gewoon zeggen dat JIJ je tanden in je eigen achterste kan zetten......... :-X :-X
en ze kan d'r haar ermee kammen  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #141 Gepost op: 24-02-2009, 06:45:44 »
(eigenlijk was het gisteren)Iemand zei iets over een rode neus  ::rofl:: ::rofl::  ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #142 Gepost op: 24-02-2009, 20:53:11 »
een Belg die afval dumpt op zijn werk, en dan zeggen ze iets over zuinige Hollanders  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #143 Gepost op: 25-02-2009, 17:04:01 »
Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist, Westbroek houdt niet van vroeg opstaan en betaalde 70 euro extra om 's middags te kunnen vliegen.

En om het volgende stukje moest ik eigenlijk wel lachen:
Citaat
Machteld Smits is eindredacteur bij RTV Utrecht. Zij hoopt dat Westbroek straks met een gerust hart in het vliegtuig kan stappen. ''Hij heeft vliegangst'', aldus Smits.

Het vliegtuig waar hij in zou zitten is net neergestort, alsof er dan echt een kans is dat hij met zijn vliegangst met een gerust hart in kan stappen...  ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #144 Gepost op: 25-02-2009, 19:10:14 »
een Belg die afval dumpt op zijn werk, en dan zeggen ze iets over zuinige Hollanders  ::rofl::
Hmmm,er zijn 10-11 miljoen(of weet ik hoeveel?) Belgen.De kans is dus zééééér klein dat Swifty met 'een Belg' mij bedoeld.Maar toch heb ik om een of andere reden het gevoel dat ze met deze opmerking het over mij heeft. Als het zo is dan moet ik niet met haar lachen,want ik heb bijna 24 uur zitten nadenken over een gepeperd antwoord wat ik normaal op zo'n opmerking meteen klaar heb,maar deze keer komt het niet,Swifty heeft me dus de mond gesnoerd (en ze geniet er natuurlijk van) denk ik he,want ik ben nogsteeds niet zeker dat die opmerking over mij ging.
Ben ik te braaf,te oud geworden? Kan ik het niet meer? Ik weet het niet  ???

@ ibung,ik wil geen commentaar  ;D ;D ;D


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #145 Gepost op: 25-02-2009, 19:28:27 »
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #146 Gepost op: 25-02-2009, 19:41:17 »
Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist, Westbroek houdt niet van vroeg opstaan en betaalde 70 euro extra om 's middags te kunnen vliegen.

En om het volgende stukje moest ik eigenlijk wel lachen:
Het vliegtuig waar hij in zou zitten is net neergestort, alsof er dan echt een kans is dat hij met zijn vliegangst met een gerust hart in kan stappen...  ::rofl::
statistisch gezien zou hij nu geruster dan ooit kunnen zijn. De kans dat dat twee keer op een dag gebeurt met een toestel van dezelfde maatschappij vanaf dezelfde luchthaven, mag als verwaarloosbaar worden beschouwd. Zelfs met een toestel van een maatschappij, waarbij de meningen over de betrouwbaarheid van de toestellen (ik heb het niet over de kundigheid van het personeel) uiteen lopen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #147 Gepost op: 25-02-2009, 20:11:54 »
.......deze smiley:



Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #148 Gepost op: 25-02-2009, 21:08:43 »
statistisch gezien zou hij nu geruster dan ooit kunnen zijn. De kans dat dat twee keer op een dag gebeurt met een toestel van dezelfde maatschappij vanaf dezelfde luchthaven, mag als verwaarloosbaar worden beschouwd. Zelfs met een toestel van een maatschappij, waarbij de meningen over de betrouwbaarheid van de toestellen (ik heb het niet over de kundigheid van het personeel) uiteen lopen.

Vliegangst is een grotendeels irrationele angst (een fobie als het ware)... en als het vliegtuig waar je eigenlijk in had moeten zitten neerstort...dan is dat niet bevorderlijk voor die angst...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #149 Gepost op: 25-02-2009, 21:14:27 »
Daar zit ook wat in. Ik denk dat Henk Westbroek en zijn vrouw nu zeer gelukkig zijn, dat ze niet op 140 euro hebben gekeken. Je kunt echter nooit je eigen lot beïnvloeden. Er zullen mensen zijn, die eigenlijk die middagvlucht hadden willen hebben, maar die er geen 70 euro voor (over) hadden om 's middags te vliegen. Je kan het niet vantevoren weten.

En dat is maar goed ook.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #150 Gepost op: 25-02-2009, 21:14:40 »
Vliegangst is een grotendeels irrationele angst (een fobie als het ware)... en als het vliegtuig waar je eigenlijk in had moeten zitten neerstort...dan is dat niet bevorderlijk voor die angst...
Vliegangst is niet irrationeel!
Een vliegtuig is is toch nog altijd het beste in als een baksteen naar beneden vallen zogezegd.
Als er geen aandrijving is, gaat het nogal mis!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #151 Gepost op: 25-02-2009, 21:19:07 »
Bakkertje? ........ waar ben je? met je  ::ontopic:: ::ontopic::  ::)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #152 Gepost op: 25-02-2009, 21:21:59 »
@dictator koekoe: :-X

jammer hoor, nu zul je nooit weten wat mijn reactie zou zijn geweest.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #153 Gepost op: 25-02-2009, 21:59:20 »
@dictator koekoe: :-X

jammer hoor, nu zul je nooit weten wat mijn reactie zou zijn geweest.

  ::rofl:: ibung dus  ::jaja:: ::jaja::

dat is niet waar hoor,ik wil enkel ibung haar reactie weten  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #154 Gepost op: 25-02-2009, 22:36:33 »


Als er geen aandrijving is, gaat het nogal mis!
Sterker nog, dan komt het ding niet eens van de grond. En dat is wel zo veilig.


Ja, ik weet wat je bedoelt: als de aandrijving in de lucht wegvalt............ ;) 


Nadat zo'n ongeluk gebeurd is, hoor je toch vaak de uitspraak: ''vliegen is relatief veilig, vergeleken met verkeer op de grond''. In verhouding kan dat misschien kloppen, maar daar heb je niets aan als je net in dat ene toestel zit, waarmee het wel mis gaat.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #155 Gepost op: 26-02-2009, 11:48:07 »
 Het "gekibbel"tussen Koekoe en Ibung  ::rofl::.

 Bijna dagelijks goed voor een lach. ::jaja::




 Hiervoor mijn dank ::respect::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #156 Gepost op: 26-02-2009, 18:24:23 »
Bakkertje? ........ waar ben je? met je  ::ontopic:: ::ontopic::  ::)

Lieve koekoe....ik ben al maandenlang geen mod meer dus mij zie je niet meer zwaaien met dat spandoek...dat laat ik graag aan megan over >:D

 ::ontopic:: ;D één van mijn collega's heeft me vandaag enorm aan het lachen gekregen... ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #157 Gepost op: 26-02-2009, 18:29:06 »
Vliegangst is niet irrationeel!

Oké dat verschillen we hierin van mening... mijns inziens is en blijft het irrationeel gezien het feit dat Jos aangeeft.

Nadat zo'n ongeluk gebeurd is, hoor je toch vaak de uitspraak: ''vliegen is relatief veilig, vergeleken met verkeer op de grond''. In verhouding kan dat misschien kloppen, maar daar heb je niets aan als je net in dat ene toestel zit, waarmee het wel mis gaat.

Maar de kans dat je nou net in die ene auto zit, of die ene fietser bent, of die ene voetganger die verongelukt  etc etc is gewoon VELEN malen groter dan de kans dat je in dat ene vliegtuig zit...het klopt gewoon vliegen is relatief veilig. Een tweede argument: hoeveel doden in Nederland in totaal de laatste, pak 'm beet 10 jaar... met vliegtuigongevallen... vergelijk dat maar eens met het aantal verkeersdoden in Nederland de afgelopen 10 jaar

Maar goed, da's off topic hier

 ::ontopic:: Niks en niemand heeft me echt laten lachen vandaag.. wellicht komt dat nog :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #158 Gepost op: 26-02-2009, 18:51:08 »
Het "gekibbel"tussen Koekoe en Ibung  ::rofl::.

 Bijna dagelijks goed voor een lach. ::jaja::




 Hiervoor mijn dank ::respect::
  ::tandpastasmiley:: Daag me niet uit he  ::)  >:D >:D

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #159 Gepost op: 26-02-2009, 20:08:41 »
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::