Auteur Topic: [RH] Dag 0 - IP-adressen  (gelezen 15638 keer)

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #80 Gepost op: 20-06-2020, 22:37:20 »
Ik zie al veel mensen die graag aanspreekpunt willen zijn. Ik heb geen idee wie dit goed kan... Een beetje overzicht is inderdaad wel handig. Aangezien dit mijn eerste potje is hier hoef ik het aanspreekpunt in ieder geval niet per se te worden...

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #81 Gepost op: 20-06-2020, 22:42:45 »
Mag ik ook met al mijn persoonlijke problemen naar het aanspreekpunt? #dtv #ikvraagditvooreenvriend
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #82 Gepost op: 20-06-2020, 23:02:27 »
Chippie of Brtdm als "aanspreekpunt" lijkt me niet heel verstandig nee  :P

Zelf hoef ik het eigenlijk ook niet te zijn, maar gelukkig genoeg een aantal kandidaten al  ::ok::
Frankje Lapi

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #83 Gepost op: 20-06-2020, 23:52:14 »
Ik hoef geen aanspreekpunt te zijn, want ik kan waarschijnlijk niet vaak rond 20.00 uur online zijn.
Verder maakt het mij weinig uit wie het aanspreekpunt wordt, aangezien ik hier niet heel actief ben en jullie dus ook niet zo goed ken.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Online Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #84 Gepost op: 21-06-2020, 01:20:16 »
Hallo ik kijk een dag niet op dit forum vanwege vakantie en meteen zijn er vijf pagina's uit het niets ontstaan. Dat ben ik niet gewend van vorige fora waar ik actief op was!

Objectief gezien ben ik natuurlijk de meest logische keuze als aanspreekpunt, maar ik zal me deze editie niet verkiesbaar stellen en dat komt door twee belangrijke redenen. Allereerst is dit mijn eerste WvW op dit forum en wil ik dus enigszins rustig beginnen (voor zover mij dat toegelaten wordt) en ten tweede, en dat is ook de belangrijkste reden, gun ik de mensen die momenteel op de lijst staan ook even een moment in de spotlights, omdat de lijst tot nu toe alleen nog maar muurbloempjes bevat.

In vorige edities van WvW (dus op andere fora) stemde ik altijd op Brent voor deze belangrijke rol, en dat ga ik nu natuurlijk ook weer doen vanwege zijn potentiële leiderschapskrachten. Hij is nu nog een beetje verlegen, maar ik denk dat die jongen helemaal zal opbloeien als we hem die kans gunnen. En dat verdient hij ook, want hij was de enige kandidaat ooit die tijdens een online WidM uit het spel stapte omdat hij al wist wie de Mol was (gedurende WidMO 2020). Oké, Sanmol wist natuurlijk ook wie de Mol was, maar die besloot uit tactische overwegingen zijn test niet op de Mol in te zetten.

Maar goed, hoe mooi zou het zijn om een aanspreekpunt te hebben dat zo onze berichten leest:

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #85 Gepost op: 21-06-2020, 01:55:57 »
Ik ben net terug van het werk (Lamg leve de Horeca). Ik ga morgenochtend even bijlezen ::zwaai::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #86 Gepost op: 21-06-2020, 02:58:17 »
Ik vind dat Lödewijk burgemeester (of het equivalent in dit spel daarvan) moet worden, of hij nou wil of niet. ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #87 Gepost op: 21-06-2020, 03:33:06 »
Ik ben net terug van het werk (Lamg leve de Horeca). Ik ga morgenochtend even bijlezen ::zwaai::
Zoveel leve de horeca dat een tweepoot gelijk een driepoot is geworden  ::rofl:: Lam leve de horeca, hoera *hik* hoera

Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #88 Gepost op: 21-06-2020, 09:51:45 »
Half 4  ::slaap::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #89 Gepost op: 21-06-2020, 09:57:35 »
Ach... het is weekend ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #90 Gepost op: 21-06-2020, 10:14:34 »
Zoveel leve de horeca dat een tweepoot gelijk een driepoot is geworden  ::rofl:: Lam leve de horeca, hoera *hik* hoera



Haha oeps ::schaam:: Wellicht was de laatste sluitborrel niet verstandig ::rofl::

Ik heb even bijgelezen. Ikzelf stel mij niet verkiesbaar. Dat doe ik eigenlijk nooit, ben ik niet geschikt voor en daarnaast ben ik de komende weken niet enorm veel online i.v.m. mijn thesis. ::zwaai::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #91 Gepost op: 21-06-2020, 10:21:04 »
Haha oeps ::schaam:: Wellicht was de laatste sluitborrel niet verstandig ::rofl::

Ik heb even bijgelezen. Ikzelf stel mij niet verkiesbaar. Dat doe ik eigenlijk nooit, ben ik niet geschikt voor en daarnaast ben ik de komende weken niet enorm veel online i.v.m. mijn thesis. ::zwaai::

That's tea sis.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #92 Gepost op: 21-06-2020, 10:22:28 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #93 Gepost op: 21-06-2020, 10:53:29 »


En ja dat was een woord grap  ::rofl::.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #94 Gepost op: 21-06-2020, 10:55:34 »
Ik lees hem nu pas ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline belg

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #95 Gepost op: 21-06-2020, 11:11:18 »
Is het een idee dat iedereen die aanspreekpunt wilt worden zich hier opschrijft voor het overzicht?
1. De_witte
2. Brtdm
3. Kitty
4. Mrchipie
5. Brent
6.
7.
8.

Eindelijk iemand die het overzicht bewaart  ::ok::
Dat zijn goede kwaliteiten voor een burgemeester. Waarom wil je zelf geen burgemeester zijn Ricardo?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #96 Gepost op: 21-06-2020, 11:13:20 »
Ik zou een perfecte burgemeester zijn, maar ik geef mijn blessing aan Brent  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #97 Gepost op: 21-06-2020, 11:57:08 »
Naar ouwe getrouwe gewoonte stem ik uiteraard op Lödewijk als burgemeester. Tradities zijn er niet altijd om te doorbreken, en Lödewijk is een uitstekende burgemeester met zijn wijze en wulpse opmerkingen. Ik denk dat we niemand beter of logischer kunnen wensen als burgemeester.

Misschien worden we wel allebei burgemeester? Samen, jij en ik, zullen het sterkste duo van de hele wereld worden. We zullen de Aarde domineren!


IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #98 Gepost op: 21-06-2020, 12:07:12 »
Mijn stem gaat naar de_witte ;D

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 0 - IP-adressen
« Reactie #99 Gepost op: 21-06-2020, 12:13:31 »
7/30 stemmen zijn al binnen  ::ok::

Kleine herinnering voor mocht het niet duidelijk zijn: stemmen doe je door een PM naar Vermoljoen te sturen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::