Auteur Topic: Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 7)  (gelezen 10346 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 7)
« Reactie #20 Gepost op: 20-04-2002, 00:12:25 »
heej george, ik heb trek in champagne, kom als de !@#$%^&*(der naar de molshoop...please??? :D
;)

always look on the bright side of life

aggie

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 21-04-2002, 09:34:09 »
Gisteren tijdens de Molfanatendag vertelde George dat hij idd de enigechtemol was. En hij heeft de posts vanuit India dus ook gedaan. :)
Het was hem wel gezegd wat hij wel of niet kon posten...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 21-04-2002, 10:31:54 »

Gisteren tijdens de Molfanatendag vertelde George dat hij idd de enigechtemol was. En hij heeft de posts vanuit India dus ook gedaan. :)
Het was hem wel gezegd wat hij wel of niet kon posten...

En die aanwijzingen die hij ons gaf? Heeft hij die zelf verzonnen? Of had de redactie 'm doorgegeven wat hij hier moest posten?

aggie

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 21-04-2002, 10:37:31 »

En die aanwijzingen die hij ons gaf? Heeft hij die zelf verzonnen? Of had de redactie 'm doorgegeven wat hij hier moest posten?

Voorzover ik het van hem begreep was dat streng geregeld... Hij mocht natuurlijk niet te veel info geven. Vraag me nu zelf wel af hoe hij dat deed met die go.to aanwijzing....want toen leek hij zich enkele keren te 'vergissen'...

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #24 Gepost op: 21-04-2002, 16:07:00 »

Voorzover ik het van hem begreep was dat streng geregeld... Hij mocht natuurlijk niet te veel info geven. Vraag me nu zelf wel af hoe hij dat deed met die go.to aanwijzing....want toen leek hij zich enkele keren te 'vergissen'...

Hoe bedoel je dat??? 'vergissen'  ???

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

aggie

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 21-04-2002, 16:20:07 »

Hoe bedoel je dat??? 'vergissen'  ???

Hij zei toch: ga naar en je zult NIETS vinden. Later, na onze mislukte zoekacties, veranderde hij de hint ietsjes...

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #26 Gepost op: 21-04-2002, 16:26:22 »

Hij zei toch: ga naar en je zult NIETS vinden. Later, na onze mislukte zoekacties, veranderde hij de hint ietsjes...

Ja, maar ik dacht dat dat aan ons lag, dat we niet slim genoeg waren, en er niet achter konden komen...  ::)  :D

Dat we zoiets voorbedachts als 'rugtas alvast meenemen bij abseilen, lange broek aan bij middelloodopdracht en meer van dat soort dingen' niet gezien hebben.

Dit vind ik van mezelf ook wel dom, want achteraf heb ik het wel gezien als iets opvallends, maar er niets achtergezocht!!!  :o
Terwijl ik toen toch al dacht dat het George was!!!  ::)

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.