Auteur Topic: Wat zegt je gevoel over de Mol  (gelezen 11029 keer)

Offline Hugo

• Forumlid
Re: Wat zegt je gevoel over de Mol
« Reactie #40 Gepost op: 13-03-2002, 22:31:08 »
Kijk dit vind ik, als rasecht gevoelsmens, nou eens een leuke invalshoek. Weg met alle verborgen aanwijzingen, weg met de muzitips, weg met robertisok en raymondrules. Gewoon heerlijk op je gevoel afgaan.

Mijn eerste idee, voordat de serie begonnen was, was Pameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela. Maar je, die lag er dus in de tweede afl. al uit. Daarna was het Kerstin maar ook dat gevoel klopte niet.

Nu wijst mijn gevoel Harry aan. Er klopt iets niet aan die man, hij is soms te doordacht in zijn biechten en te zeker van zijn zaak tijdens opdrachten. Maar ook nu zit er waarschijnlijk naast want datzelfde gevoel had ik in serie 1 ook met Robin. Ik was er 200% van overtuigd dat hij de mol was en was dan ook stomverbaasd toen Deborah opeens door die deur kwam lopen.

Mijn gevoel houdt het voorlopig bij Harry alhoewel mijn verstand heel hard PRINCE schreeuwt. Maar is dat juist geen perfecte mol, iemand waarvan je het helemaal niet verwacht.

Go, Prince, Go

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 14-03-2002, 10:17:20 »
Aangezien ik nog geen foto's of profielen van de kandidaten had gezien voor afl. 1, moet ik dus mijn gevoel weergeven na de introductiefilmjes. En da's moeilijk, want toen ik daarin Ellen hoorde praten alsof ze al wist dat ze naar Portugal gingen, verdacht ik direct haar. Later bleek dat stukje natuurlijk opgenomen te zijn toen ze al in Portugal waren, dus was het toch geen aanwijzing.

Maar qua type voldoet Harry toch het meeste aan mijn gevoel over de mol.  :D

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 14-03-2002, 10:19:56 »
Mijn gevoel voor, tijdens en na de eerste aflevering was : Paméla, 100%. Maar dat was dus fout  :'(

Daarna dacht ik Jantien en nu denk ik George, maar die zal er morgen wel uitvliegen...

mollig

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 14-03-2002, 23:03:45 »
mijn eerste gevoel was dat ELLEN de Mol kon zijn........mijn tweede gevoel PRINCE , JANTIEN.

ik had twijfel over KAREN , KERSTIN, HARRY & DICK

in JOHN, GEORGE, ERIK & PAMéLA zag in niet meteen een Mol.

het gaat hier enkel over de eerste indruk, geen rekening houdend met de feiten.....

yours,
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #44 Gepost op: 14-03-2002, 23:06:35 »
Citaat

Mijn gevoel voor, tijdens en na de eerste aflevering was : Paméla, 100%. Maar dat was dus fout  :'(

Daarna dacht ik Jantien en nu denk ik George, maar die zal er morgen wel uitvliegen...

Geen van beiden gaat er morgen uit, believe me...
Jantien gaat er de aflevering daarop uit, of nog eentje later.
Zij haalt de finale niet, George wel.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jelte

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 14-03-2002, 23:17:12 »
Hum... Mijn eerste gedachte ging uit naar Dick (beetje irritant, vaag en niet al te aanwezig). Daarna werd het John (beetje overdreven reagerend) en nu zit ik met George (of Karen) in gedachte als mol... Morgen mischien weer Ellen .........

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #46 Gepost op: 14-03-2002, 23:20:20 »
Ik "zap" momenteel ook even op dit moment heb ik Harry weer als mol....Maar John of george spoken ook nog in mijn MissmarpleMollenKoppie  :-/

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline demolis

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 15-03-2002, 01:12:06 »
mijn eerste gevoel zei Paméla en nu??
nu ben ik in de war, ik zie in meerdere mensen wel een mol, maar de tijd zal het leren, ik heb nog wel een verdachte maar ik wacht eerst vrijdag nog even af en dan zien we wel weer.  :-/

A purr is music played to the heart!

Offline bibian

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-03-2002, 19:27:31 »
Wie zijn het voor mijn gevoel niet: John, waarom weet ik ook niet, gevoel he..... :) Maar als ik die kop soms zie zitten zo tussen de anderen vind ik soms ook wel weer dat hij een geniepige mollenkop heeft.

Harry is het voor mij ook niet, veel te aardige huisvader, doet veel te graag mee.

Karen was het voor mij al heeeeeeeelemaal niet, veel te aanwezig. Hoe konden ze daar nou met zijn allen intrappen, dat snap ik niet hoor. Maar goed, ik ben er niet bij. Je ziet het vast allemaal heel anders als je erbij bent.

Ellen is het ook niet. Ik vind haar gewoon geen moltype.

George is een twijfelgevalletje. Voor mijn gevoel kan hij best een mol zijn maar aan de andere kant ook weer niet. Eigenlijk is hij veel te leuk om mol te zijn,laat ik het daar maar op houden.

Wie blijven er over. Jantien en Prince. Ik vind dat Jantien een uitgekookte mol kan zijn, maar inmiddels staat ze bij mij op nr.2. Prince staat nu op 1, hij is de mol. Ondanks dat hij vaak heel fanatiek meedoet zegt mijn gevoel dat hij de mol is.