Auteur Topic: Welkom ZuperM0nAtje!  (gelezen 508 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Welkom ZuperM0nAtje!
« Gepost op: 3-11-2004, 12:41:10 »
ZuperM0nAtje van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op expeditierobinson.net en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op de fora en chat!  ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline simonee.

• Forumlid
Re: Welkom ZuperM0nAtje!
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2004, 19:50:08 »
   ::zwaai:: hoi!! nou ik ben dus ZuperM0nAtje (eigenlijk Simone) en ik ben 13 jaar. (misschien wel n beetje jong in vergelijking met de andere leden maar dat weet ik niet hoor. Ehh wat valt er nog meer te vertellen, ik ga dus naar school tja dat moet wel he? Mijn hobby`s zijn: tekenen, lezen, computeren en naar expeditie robinson, peking express, missie kilimanjaro, wie is de mol, idols, planet race, popstars the rivals en het blok kijken. (das soms best ingewikkeld want je begint heel die mensen wel eens door elkaar te halen) nou ik heb wat over mezelf verteld enne ja, je zal me hier nog wel eens op de chat en het forum tegen komen
doei!! en  ::bravo::  van mij !!
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
Re: Welkom ZuperM0nAtje!
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2004, 21:51:37 »
Welkom hier!  ::zwaai::

en naar expeditie robinson, peking express, missie kilimanjaro, wie is de mol, idols, planet race, popstars the rivals en het blok kijken.

Laten dat nu net alle series zijn waar Realitynet volop aandacht aan besteedt! Jij zit hier helemaal goed!  ::ok::

Ik wens je veel plezier met al die programma's kijken en hier op onze sites natuurlijk1  :D