Auteur Topic: Welkom tinman!  (gelezen 325 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom tinman!
« Gepost op: 16-01-2005, 17:22:32 »
tinman van harte welkom hier op WIDM.com en de andere dochtersites van Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met WIDM en alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op het forum en de chat! :)

Offline Cowboy Roy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Welkom tinman!
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2005, 20:06:23 »
Hallo... ik ben tinman... seizoen 4 van Wie is de mol heb ik voor het eerst intensief gevolgd, en ben vooral achteraf NOG verslaafder geworden omdat ik al die tijd zeker dacht te weten dat Chandrika de mol was. Daarom ben ik nu heel erg benieuwd naar dit seizoen.
Over dit seizoen... al dat gezoek naar hints is verspilde moeite naar mijn idee. Als je ziet welke hints in het vorige seizoen naar Elise verwezen, dat was niet te doen. Bovendien zijn er zoveel 'verborgen' boodschappen dat je op alle slakken zout gaat leggen. Mijn advies, kijk gewoon en probeer aan de hand van de gedragingen van de kandidaten erachter te komen wie de mol is.
Mijn eerste gevoel gaat in de richting van Victoria, ondanks dat ze zo opvalt, wat volgens sommigen haar dan weer vrijpleit. Yvon Jaspers vind ik toch te voor de hand liggend.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Welkom tinman!
« Reactie #2 Gepost op: 16-01-2005, 20:07:11 »
Welkom, vertel je theorieën verder op het WIDM forum!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!