Ik heb aflevering 5 nog eens nagekeken en er viel iets verdachts op bij het piantball. Het meerendeel stemde op Prince, Terwijl John (expres?) op zichzelf stemde. Misschien is hij de mol en dacht zo er voor te zorgen dat Prince 1 stem minder kreeg. Maar het lijkt me , als hij de mol zou zijn, het wel te horen had gekregen van de crew op wie de meesten hadden gestemt. Dus had hij zijn best moeten doen om te winnen, maar dan vergeet hij zijn veiligheidspal eraf te halen???!!!

Niet echt iets voor een goeie mol...hij had dan juist moeten winnen! Of, hij denkt dat iedereen op hem gestemd heeft dus hij vergeet express zijn veiligheidspal eraf te halen! Maar dat lijkt me niet zo logisch want hij zou die info wel hebben gehad dan van de crew.
Nog iets opmerkelijks.
In pool 2, Ellen tegen Harry, gebeurd iets vreemds. Je ziet dat Ellen op een gegeven moment spetters op haar helm krijgt en haar tshirt is vies. Maar het spel gaat gewoon door. Terwijl de regels waren als de 1 geraakt is, is het spel afgelopen. Dat zou betekenen dat in deze pool Harry de winnaar zou zijn. Maar het spel ging gewoon verder totdat Harry geraakt was!

Op dit punt weet ik het niet meer. Ik heb al verschillende theorieen bedacht over heel het "wie is de mol?" gebeuren maar elke keer lijk ik weer bij Harry uit te komen, zonder dat daar enkele keiharde bewijzen voor zijn. Maar het voorval van het kogelvangen blijft door mijn hoofd spoken, hij wist te vertellen: "Kerstin is kwijt...(en voegde daar nog even net iets te subtiel aan toe...) ...denk ik..."
Maar goed, wie helpt??